manga_preview
Boruto TBV 07

S+A 007- na prvního máje

Tak, konečně, po pár dnech (nebo měsících) je tu další dílek. Musím se znovu omluvit za tak veliké spoždění. Každopádně rád bych tenhle dílek věnoval hAnko, jako ženě, díky které se tahle série vlastně rozjela a taky díky které sem konečně vkládám tenhle dílek :)

Procházel se městem, ruce v kapsách, hlavu plnou myšlenek. Vstoupil na náměstí Konohy a rozhlédl se kolem sebe. Všude viděl takových párů, každý s někým chodil.
Slyšel o tom, že Asuma také přišel o práci. Prý si teď zahazuje s Ino, dokonce se říká, že je Ino těhotná, věděl však, že jsou to jen drby.
Kolem něj právě prošla Sakura. Usmála se na něj a kývla hlavou. Sakura nedávno chodila s Narutem, po pár dnech to s ním ale skončila. Chudák kluk, byl z toho zničený.
Ale taky mu došlo, že se Sakurou něco není v pořádku. Proč, jako obvykle, netrénuje? Dneska kolem něj prošla už asi po sté, na tváři vždy ten samý úsměv. Na chvilku se opět zamyslel.
Dnes byl ten den. První máj. Dnes hodlá pomoci. Všechno má perfektně promyšlené, už dlouhou dobu sledoval Anko se Shikamarem, jak se jim daří. A mnohdy ho udivovalo jejich obětování k druhému. To byly hlavní důvody, proč jim chtěl pomoct. A dnešek si vybral schválně. Dnes je přeci jeden ze dnů pro zamilované! Byl tak zvědavý, jak ti dva zareagují.
A pak jí opět uviděl. Růžové vlasy jí vlály v náporu jarního větru a na tváři opět ten úsměv. Tentokrát nasadil muž skeptický pohled. Sakura na něj opět kývla, tentokrát se však zastavila. Napodobil jí. Naštěstí stál ve stínu právě rozkvetlé třešně, takže ho slunce nijak nespalovalo.
„Sensei,“ zašeptala dívka a zčervenala.
„Co potřebuješ, Sakuro? Dnes toho mám hodně na práci a akorát mi přes cestu přeběhla černá kočka, takže…“ Sakura nasadila nevěřícný pohled. Jasně, copak si pořád myslí, že je tak malá, aby mu uvěřila? Muž se poškrábal vzadu na hlavě a taky trochu zčervenal.
„Já… víte,“ začala Sakura od znovu. „Dneska je… první máj… a já jsem chtěla…“
„To vím. Jak to, že dnes s nikým nejsi? Víš, co se říká? Dívka, která dnes nedostane pusu, uschne. A po tobě jede určitě spousta kluků, tak proč…“ usmíval se muž, ale Sakura ho přerušila. Lehce se ho dotkla a přitiskla své tělo k jeho. Pak opatrně svému senseiovi odhrnula masku a zadívala se mu do očí. Sama byla překvapená, že zašla až tak daleko. Muž stál jako zkoprnělý a nic nevnímal. Jen nevěřícně pozoroval svou studentku.
A Sakura přitiskla své rty na jeho. Líbala nejdříve jemně a pomalu, jako by se bála mužovi reakce, postupně se však stával polibek dravějším. A nakonec zapojila dívka i svůj jazyk. Ti dva se líbali dlouho. Sakura při tom byla ověšená svému senseiovi kolem krku. Pak se konečně odtrhla.
„Děkuji,“ zamumlala, usmála se a začala utíkat. Muž za ní chtěl zavolat, ale nešlo to. Chtěl jí říct, že nemá zájem, že tohle nejde, ale nemohl. Něco mu to prostě znemožnilo. Nemohl. A pak se mu konečně na tváři objevil droboučký úsměv a hlavou mu prolétla jediná věc.
Tak už se to dostalo i ke mně.

„Konečně vzhůru, Anko!“ zavolal Shikamaru a zvedl se z nemocniční židle. Anko už na tom byla mnohem lépe. Jejich děťátko si akorát před chvílí odnesla sestra na jednu z mnoha kontrol.
„Ahoj, lásko,“ zašeptala Anko a usmála se na svého milovaného. Netušila o pochybách, které ho nyní již každý den pronásledovaly. Shikamaru sice věděl, že bez Anko by mu bylo lépe, ale také věděl, že jí nemůže opustit. Tedy alespoň ne teď. Nevěřil vlastně ani, že by ji dokázal opustit po nějakém čase, nicméně představy to byly krásné.
„Mám malé překvapení,“ svěřil se jí Shikamaru a zpoza zad vytáhl větvičku, na které vysely rozkvetlé květy.
„Co to je?“ byla zvědavá Anko, nedokázala si totiž tu malou větvičku s ničím spojit.
„Dneska jsem jí utrhl z třešně. Je totiž první máj,“ začervenal se lehce Shikamaru a naprosto nechápal proč. Anko se na tváři objevil zářící úsměv, když pochopila.
„Jsi tak milý!“ vyhrkla nadšeně. Shikamaru se k ní naklonil, držíc větvičku nad jejich hlavami, a políbil Anko. Jejich rty hrály svou již dobře nacvičenou hru. Trvalo celkem dlouho, než se ti dva od sebe odtrhli.
„Miluju tě,“ zašeptali zároveň a pak se tomu oba dva zasmáli. Byli již zkrátka perfektně secvičení.
„Takže? Víš už, kdy tě propustí?“ zeptal se jemně. Anko v tu ránu posmutněla.
„Bohužel nevím, vypadá to, že si tu ještě chvilku poležím,“ povzdychla si ztrápeně. Shikamaru se na ní ale usmál.
„Nebuď smutná, všechno špatné je vždy pro něco dobré,“ povzbudil jí. Do pokoje vstoupila sestřička.
„Přišla za vámi návštěva,“ oznámila jen a zmizela stejně rychle, jako se objevila. Anko se v nemocnici cítila velmi dobře. Navíc k ní sestřičky a doktoři byli strašně milí a na rozdíl od ostatních je nezajímalo, s kým Anko chodí nebo ne.
Někdo zaklepal na dveře a Anko se zamračila, nikdo jí kromě Shikamara nechodil navštěvovat. Ozvalo se zaskřípění a do místnosti vstoupil šedovlasý muž s maskou na obličeji.
„Kakashi! Co ty tady děláš?“ vyhrkla šokovaně Anko. Muž se záhadně usmál.
„Myslím, že vám jdu zachránit život.“

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamumara Sachiko
Vložil Yamumara Sachiko, So, 2010-02-06 21:27 | Ninja už: 5332 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

jako vždy dokonalost Smiling

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Út, 2009-12-29 13:50 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Dokonalost prostě, jako vždycky, Lartenku ^^ Jen tak dál, těším se na další dílek Eye-wink

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2009-12-21 11:56 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jé, Lartenku, děkuji za věnování. Smiling Dostala jsem se ke čtení až dnes, ale to je jedno. Kakashi je zlatíčko, no jo. Smiling
Akorát škoda, že to bylo tak krátké, chtělo by se mi číst dál a ono není co! Shocked Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Po, 2009-12-21 15:38 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Sakra, sakra, sakra, ten pravopis bude jednou mojí smrtí Laughing out loud Laughing out loud ale díky moc za opravu Smiling A ano, bylo to trochu kratší, ale už pracuju na pokráčku, který snad bude delší a mělo by tu bejt do Silvestra Smiling
A nettie: za prvé díky moc za krásnej komentář (ale to děkuji hAnko, sorafay a yamato no orchi Smiling) a za druhý strašně moc děkuju za připomenutí toho jména! Laughing out loud bože, já věděl, že mi tam něco důležitýho chybí xD

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2009-12-21 10:14 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Konečně, konečně a ještě... hm... KONEČNĚ!! ^^
Tomuuhle dílku bych vytkla jen jednu jedinou věc - jak se tedy jmenuje to jejich malé?
Jinak se těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-12-20 19:58 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Všichni mí oblíbenci se vracejí... to je dobře, moc dobře... Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2009-12-20 15:44 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Taak a zase pokračovanie, už som sa bála, že ani nebude Laughing out loud
Ale ide to pekným smerom, už som zvedavá, čo Kakashi vymyslel ^^
Lartentku, moc dobrá poviedka Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.