manga_preview
Boruto TBV 09

Každodenní starosti 3

Podvou týdnech zabydlování a nekonečném vybavování obrovského domu se Naruto rozhodl, že by měl jít na na nějakou misi, aby vydělal nějaké peníze a nebyl zavislý na Hyuuga klanu.
,,Zlato nevíš, kde mám pouzdro na kunaie a shurikeny?''
,,Nevím Naruto. Jen doufám, že je mimo dosah Yuki. Víš co se stalo posledně.''
,,Jistě pamatuji se. Ach tady je. Celou dobu ho mám na noze.'' Jednou Yuki, když si hrála, našla pouzdro na shurikeny, vzala jednoho plyšáka a udělala si z něj wodoo panenku.
,,Neměl by jsi už jít?''
,,Už jdu. Stejně Kakashi přijde pozdě. Tak pa lásko. Až se vrátím, tak si na sebe konečně uděláme čas.''
,,Radši už běž.'' Ještě ji políbil na rozloučenou a nezapoměl taky na Yuki.

Naruto se rozběhl na místo srazu, ale úplně zapomněl na roční období a rozplácl se na zem. Rychle vstal a rozhlížel se kolem jeslti ho někdo neviděl. K jeho velké smůle ho viděl Shikamaru a Kakashi, kteří se mu smáli.
,,No co tak jsem spadl. A co tu děláš Shikamaru?''
,,Temari mě vyhnala za Hokage pro misi. Chápeš to, Do takového počasí.''
,,Hihi jaký jsi si to udělal takový to máš. Kakashi sensei přestaňte se už hihňat ať můžeme vyrazit. Je docela zima.'' Kakashi se konečně přestal smát, jinak mu hrozilo udušení jeho vlastní maskou, která byla v tuhle roční dobu docela praktická.
,,Ještě čekáme na Sakuru.''
,,Potěš koště! Děláte si ze mě druhý sharingan?!''
,,Ahojte už jsem tady.'' Všichni se otočili. Stála tam Sakura v úplně mini mini krátké sukni a s krátkou budičkou.
,,Myslela jsem, že jdeme na misi a ne do strip klubu, '' pošeptal Shikamaru Narutovi.
,,Někdo tam nahoře mě nemá rád. Co zase tím oblečením sleduje?,'' říkal si Naruto v duchu.
,,Ehm Sakuro? Není ti v tom zima?,'' optal se ji Kakashi.
,,Ne není sensei. Půjdeme ne?'' Všichni jen pozvedli obočí a vyšli vstříc misi.

,,Sensei už jdeme celý den a ještě k tomu sněží, jako když eto víte co,'' naříkal Naruto po úmorné cestě. Přidal se i Shikamaru a Sakura sotva chodila.
,,Tak dobře, ale nejbližsí ubytování je odsud pět kilometrů.'' Všichni se na něj podívali jako rybu co běhá za psem.
,,Si děláš sradnu Kakashi! Myslíte, že se budeme teď ještě někam trmácet??''
,,Můžetme postavit stany Shikamaru.''
,,Proč jsem nezůstal doma v teple u mojí Hinatky.'' Narto si začal představovat jak sedí doma a další věco, které nebudu zmiňovat až ho začal brát spánek a nakonec spadl na zem s chrápaním.
,,Tak to vypadá, že to budeme muset nakonec vydržet v těch stanech,'' konstatoval Shikamaru a už začínal stavět stan.
,,Ještě že mě Temari donutila si vzít termo-prádlo.''
Sakura si už v rychlosti stačila postavit svůj stan a zalést tam, aniž by si toho někdo všiml.
Naruta radši taky nechali samotného, protože měli už zkušenost z mísí o jeho živých snech, a Kakashi s Shikamarem byli spolu v jednom.

Ráno se Sakura probudila dříve a šmárovala si to k Narutovi do stanu. Ten pořád sladce spal jako miminko. Pomalu se k němu blízila po čtyřech. Naruto něco zalechtalo a vzbudil se. Uviděl Sakuřinu tvář, a její velmi rozcuchané vlasy. Naruto nejprve vykulil oči a pak začal vřeštět.
,,Uáááá pomoc přišel si pro mě nějaký zjev!'' Rychle se zvedl, ale vůbec u toho nepřemýšlel, takže s sebou přibral i stan a rozeběhl se někam pryč. Vlastně to bylo rovnou k zamrzému jezeru, které však mělo díru v ledu, aby ryby mohly dýchat. Blonďáček spadl do ní a čvachtal se v ledové vodě. Shikamaru mu hned běžel na pomoc a Kakashi se strašně řezal. Sakura pořád seděla na místě, kde byl před chvíli stan dokud ho Naruto neposlal i se sebou do ledových hlubin a tvářila se hodně něštvaně. Shikamaru už s sebou vláčel úplně zmrzlého Naruta.
,,Co sním? Nemůžeme ho tak nechat.''
,, Přenesu ho zpět do vesnice. Misi zvládneme i bez něj. Nevím co se mu stalo, ale ať to bylo cokoliv má vtom prsty Sakura. Tak nic jde se nato, nebo nám umře.''
Kakashi ho přenesl rovnou do nemocnice, kde byla zrovna Hinata a něco zkoumala pod mikroskopem a vedel ní v ohrádce spala Yuki.
,,Kakashi-sensei co tady děláte? Co to je s Narutem?''
,,Spadl do jezera.''
,,Jak je to možné? Musí se zahřát.'' Hned začal shánět věci a lidi.
,,Sakura. Musím jít.'' Zmizel v oblaku kouře.
,,Tak Sakrua, jo? Ta uvdí až se vrátí. Narutovi nebude ubližovat.''

Poznámky: 

Gomenasai. Včera jsem neměla přístup k počítači a i když jsem nemocná, tak se k němu nedostanu na moc dlouho. Budu se snažit napsat co nejdřív další díl, i když můj mozek odmítá spolupracovat. Tento díl byl moc krátký, ale doufám, že to chápete.

4.895835
Průměr: 4.9 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, St, 2010-01-06 21:08 | Ninja už: 5356 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Hinata-chan, já nechci nějak provokovat, ale chtěla jsem se zeptat, kdy bude další dílek? Začínám mít absťák... Laughing out loud

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, So, 2009-12-19 13:41 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

děkuji za další díl

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Pá, 2009-12-18 20:27 | Ninja už: 5356 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Tak jsme se přece jen dočklali! Laughing out loud Skvělý, moc se těším na další delší díl! Kawaii! Smiling

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...