manga_preview
Boruto TBV 15

Každodenní starosti 1

Yosh! Nakonec jsem se rozhodla napsat pokračování povídky Měsíc s dítětem. Berte tento díl prosím s rezervou musela jsem to nějak rozjet.

Začala nová etapa života Naruta a Hinaty. Měli teď spolu žít a vychovávat dítě. Nevěděli jen jednu věc, kde budou bydlet.
,,Bábi to je dost velký problém. Můj byt je moc malý pro nás tři a ještě jsme ani nemluvili s otcem Hinaty.'' Tsunade, při oslovení''bábi'' cukla okem i když už si na to za ta léta zvykla.
,,Tak za ním prostě zajdětě, ale Naruto dávej si pozor na to co říkáš. Hiashi je velký zvíře a má velký vliv,'' varovala ho Tsunade.
,,Ale no tak Tsunade-sama. Nedělejte z komára velblouda. Musíte vědět jeho slabé stránky a máte vyhráno. Já vím o čem mluvím. Za ty roky jsem se díky tomu dostala tam kde jsem teď,'' uklidňovala ji Hinata.
,,No to vidím. Skončila jsi s tímhle pakem, které je i přes to všechno nejlepší shinobi jakého znám.'' Naruto začal supět a přeslechl druhou čát věty, kterou Tsunade řekla.

Yuki si už pěkně dlouhou dobu nikdo nevšímal tak začala dělat neplechu. Po čtyřech se dostala až ke skříni, kde měla Tsunade saké. Skříň byla otevřená a tak Yuki začala zkoumat její obsah.
Za chvíli se ozval zvuk jako když se rozbíjí sklenka. Všichni se podívali za zdrojem zvuku. Yuki seděla před skříní a před ní byla rozbitá sklenice od saké. Už už chtěla vzít do ruky střep, ale Naruto k ní rychle přiběhl a vzal ji do náručí.
,,Yuki! Co jsi to udělala. Mohla jsi ublížit. To už nikdy nědělej,'' domlouval ji Naruto a trochu ji plácnul přes zadek, ale vůbec to necítila, protože měla plenku.
,,Jste si jistí, že to zvládnete?,'' zeptala se jich Tsunade z pochybami.
,,Nebojte se. My si ji pěkně vychováme,'' řekla Hinata s takovým přesvědčením v hlase, že ji to Tsunade uvěřila.
,,Možná to bude ze začátku těžší, ale my to zvládnem. A teď bábi půjdeme máme hodně věcí a zařizování.''
,,Jasně jen jděte.'' Tsunade si oddychla, když odelšli a hned začala popíjet saké.

Naruto s Hinatou plus Yuki, která začínala znova vystrkovat růžky, šli do Hyuuga čtvrti za velkým papíkem Hiashim. Hinata cestou přemýšlela o tom co se všechno děje. Nemohla tomu pořád uvěřit. Všechno se stalo tak rychle, že to ani nestačila vstřebat.
,,Nad čím přemýšlíš?,'' zeptal se jí Naruto.
,,Nad vším tímhle. Je to tak rychlé a říkám si...'' povzdechla si.
,,Říkáš jestli to tak má být?,'' dokončil za ní větu.
,,Neji by řekl, že to je osud. Nic lepšího mě nemohlo potkat. Jsem rád, že vás dvě mám.''
,,Díky Naruto.'' Věnoval ji jeden ze svých hřejivých úsměvů a v tu chvíli ho něco napadlo.
,,Co kdybychom si někam večer zašli?''
,,Ale co Yuki?''
,,Myslí, že nám Ino s Ten Ten něco dluží.'' Na tváři se mu objevil lišácký úsměv.
,,Máš pravdu. A hele už jsme tady. Pěkně dlouho jsem tu nebyla.''
Naruto začal být nervozní a na sucho polkl. Začal dost zpomalovat.
,,Naruto? Proč nejdeš?'' Naruto nic neřekl jen zakroutil hlavou jako že nic a šel dál.
,,Je tak roztomilý, když je nervozní.''
Už stáli před dveřmi sídla Hyuuga klanu. Hinata začala být taky trochu nervozní. Nejednou se za nimi objevila Hanabi.
,,Ahoj sestřičko moje. Konečně, že jsi zpátky. Už se to tady nedalo vydržet s Nejim a jeho depkami. Ten Ten ho zase vyhodila.''
,,No to není nic nového.''
,,A vidím, že jsis i nekoho přivedla. Podle toho jak otec vyváděl jsem tušila, že to bude něco takového. No tak pojďe už dovnitř.''
Yuki zaujaly Hanabiny vlasy a tak natáhla svojí malou ručku a zatáhla ji za ně.
,,Áááá kdo mi to chmatá na vlasy!,'' jačela Hanabi.
Hinata se jen smála. Všichni z její rodiny byli zvláštně vysazení na jejich dlouhé kadeře.

Naruto šel nervózně za Hinatou dovnitř a pořád držel Yuki. V předsíni ze sebe shodili několik vrstev oblečení a šli do haly, kde čekala hlava klanu.
Hned jak si jich Hiashi všiml, popadl lízátko a strčil si ho do pusy. Tsunade mu totiž poradila, že je to dobré na nervy.

Naruto s Hinatou na něj koukali jak na blázna.
První se vzpamatovala Hinata.
,,Ehm..ahoj tati?'' Naruto na něj pořád koukal s otevřenými ústy a Yuki se snažila dostat na zem za každou cenu.
Hiashi si asi uvědomil, že vypadá blbě a tak vytáhl lízátko z pusy a nasadil sůj vážný výraz.
,,Vítám vás tady.'' Podíval se na Naruta a přeměřil si ho. Hinata do něj drcla loktem, aby se vzpamaoval. Rychle pozdravil a uklonil se. Hiashi jim pokynul, aby se posadili.
,,Takže. Vznikla nám tu jistá situace. Chtěl bych vědět, jak ji chcete řešit.''
,,Jak jako řešit?,'' zeptal se Naruto.
,,Můžete vaše manželství anulovat.''
,,Nikdy!,'' řekli oba dva najednou škaredě se na něj podívali.
Najednou Hiashi plácnul Naruta přes záda.
,,Jen jsem vás chtěl vyzkoušet,' řekl to se smíchem. Zrovna v tu chvíli prošel kolem Neji, který vydapal jako žena v přechodu, a mířil si to do kuchyně. Naruto začal přemýšlet o tom kam se to dostal.
,,Tati je ti dobře?,'' zeptala se Hinata svého otce s obavami o jeho zdraví.
,,Jistě. Jen mám ještě divný pocit ohledně tohoto. Nejprve jsem myslel, že až potkám Naruta, tak ho naporcuju, ale teď jsem docela v klidu.'' Znova si strčil lízátko do pusy. Ale někdo mu ho začal brát.
Byla to Yuki, která k němu docupitala.
,,Dzi-dzi cucítko.'' Hinata s Narutem čekali se zatajeným dechem na to, co Hiashi udělá.
Vzal si ji do náručí a rozcuchal ji vlásky.
,,Ne, ne. Zkazíš si zoubky.'' Oba si docela oddychli.
,,Víte,'' začal Naruto. ,,Momentálně nemáme, kde bydlet.''
,,Můžete být tady. Nemyslím zrovna tady v téhle části domu, ale hned vedle. Je to tam dost velké a nemusíte se bát, že vám budu lézt do vašich věcí. Jen se v tom pěkně vymáchejte sami.''
Hinata svého otce objala.
,,Jsem ráda, že jsme nemusela vytáhnout toje černé stránky a děkuju.''
,,Už si dávám na tebe pozor. Začínáš být po mě.''
,,No to radši ne.''
,,Hinato půjdeme, ne? Musím si pro věci a jít za víš kým a nechat tam víš koho.''
,,Jasně. Ještě se uvidíme tati. A řekni Nejimu ať se sebere.''
Rozloučili se a šli do Narutova, teď už bývalého, bytu.

Poznámky: 

Zatím nikdo nedělá problém, ale to je jen začátek.

4.94
Průměr: 4.9 (50 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, So, 2017-12-09 18:42 | Ninja už: 2562 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Vyzerato na zaujimave pokračovanie tejto poviedky

Obrázek uživatele orezko
Vložil orezko, Čt, 2011-09-15 22:33 | Ninja už: 4867 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Neji v přechodu!!! Tak z toho nemůžu Smiling Máš fakt úžasný povídky

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Čt, 2009-12-03 18:38 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Úžasný! Teh Hiashi s lízátkem... To bylo skvělý. Moc se těším na další díl.

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Čt, 2009-12-03 15:41 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

no už ze začátku se to rozjíždí. Máš to skvělý

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Riivy
Vložil Riivy, Čt, 2009-12-03 15:09 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Som rád, že si sa odhodlala k pokračovaniu, pretože Mesiac s dieťaťom, bola jedna z najzábavnejších sérií, aj keď to nebola paródia (alebo si to aspoň myslím Laughing out loud )... takže ešte raz super a už sa teším na pokračovanie tejto série... Eye-wink

A aby som nezabudol... tak to lízatko... no super nápad Laughing out loud