manga_preview
Boruto TBV 13

Měsíc s dítětem 7.díl

,,Já se z vás zblázním!! Nemůžete takhle stát.,'' jančila Ino. Všichni už ji měli plné zuby.
Hinata si znuděně povzdechla a přemýšlela o tom, kdo ji dá tu největší šílenost. Naruto zase přemýšlel nad svým plánem a jestli se třeba něco nezvrtne. Yuki byla mezitím v péči Leeho, který ji nějak přestal zvládat a do ruky se ji dostal kunai. Máchala s ním všude kolem sebe a potom ho hodila. Kunai přletěl Narutovi před nosem a letěl dál na Hinatu. Ta ho chytla do ruky.
,,Sakra Lee říkal jsem ti, že ji nemáš dávat kunai do ruky!!, '' křičel na něj Naruto.
Hinata toho všeho za celý den měla dost a tak se naštvala a ten kunai co chytla hodila na Kakashiho, který byl v roli oddávajícího, a strefila se do jeho knížky.
,,Kdo to byl?'' Díval se po všech a pohledem se zastavil na Shikamarovi, který zrovna zíval.
,,No já to nebyl. To ona,'' ukázal na Hinatu. Ta se na něj škaredě podívala.
,,Jsi nebezpečná. Kdysi jsi byla taková tichá holka a teď se tě musím bát.''
,,Nemusel by jste, kdyby jste nečetl tu zvrhlou knížku a dělal co těď máte dělat ať už můžeme konečně domů.'' Kakashi raději zavřel knížku a začal konečně dělat co měl.

Konečně to už měli za sebou a mohli jít domů, ale nevěděli, že celá tahle šaškárna měla svůj jistý záměr.
Yuki byla strašně protivná, že chudák Lee s ní málem zešedivěl.
,,Naruto, že vezměš Yuki já musím pobrat ty dárky.''
,,Jasně. A pak ti je pomůžu rozbalit.''
Opět to trvalo nějakou dobu než se dostali zpátky do domu. Naruto cestou zapadl do sněhu a málem se od tama nedostal. Když dorazili hned dali Yuki spát a sami šli do obýváku rozbalovat dáky a u toho popíjeli saké. Naruto zrovna vybaloval dárek od Ino. Hned jak ho vytáhl tak ho honem dal zpátky a zrudnul.
,,Ukaž Naruto, co to je?'' Hinata byla zvědavá co ji Ino tentokrát dala. V balíčku bylo podvazkové spodní prádlo a u toho přáničko, které si radši nechala na později, protože moc dobře Ino znala.

Oba měli už dost vypité, ale Naruto toho v sobě měl více, aby se nakopnul. Zničeho nic objal vysmátou Hinatu a dal jí pusu. Nejprve na tváře a pak ji začal líbat na rtech. Hinata byla v šoku, ale po chvíli se zapojila. Po chvíli se museli od sebe odtrhnou, aby se nadechli.
,,Naruto co to děláš?,'' zeptala se ho omámeně Hinata.
,,Miluju tě.'' Odpověděl ji jednoduše a znova ji políbil a dal do toho všechno. Hinata se cítila jako by ji v břiše lítalo tisíce motýlků. Naruto ale zašel i dál. Začal ji sundávat ramínko od pyžama a stále ji líbal. Hinata nezůstávala pozadu a vysvlékla Narutovi tričko. Ani nevěděli jak, a byli oba jen ve spodním prádle. Naruto vzal Hinatu do náruče a odnesl si ji do ložnice, kde spolu strávili bouřlivou noc.

Ráno se první probudila Hinata s bolestí hlavy. Chytla se za hlavu a promnula si oči. Chvíli se rozkoukávala a všimla si, že je úplně nahá. Vyděšeně se dívala kolem sebe a snažila si vybavit včerejšek. Pomalu se jí to začalo vybavovat a podívala se na Naruta ležícího vedlě ní. Vypadal spokojeně. Hinata měla ve tváři nejistý výraz. Nevěděla jestli si to Naruto bude pamatovat, protože byl opilý. Vylezla z postele, oblékla se a šla se postarat o Yuki. Sedla si sní na pohovku a zničeho nic se jí spustili slzy.
,,Ploc pláceš?,'' ptala se ji Yuki.
,,Já sama nevím.''

O hodinu později se probudil Naruto, kterého bolela hlava jako střep. Stěží se vyhrabal z postele a šel hledat Hinatu. Ale nikde ji nenašel a ani Yuki. Našel jen lístek , že jsou u Ten Ten.
Celý den se neukázaly a vrátily se až pozdě večer, kdy už Naruto spal. Hinata si ustlala na pohovce a tam usla.
Ráno šel Naruto hned dolů a sedl si k Hinatě na zem, aby mu zase neutekla. Čekla až se probudí a hladil ji po tváři. Otevřela oči a zamrkala na Naruta. Rychle se posadila a pokrčila si nohy jako by se bránila.
,,Hinato, proč jsi se mi včera vyhla?''
,,Já....já nevěděla jsem, co bych ti měla říct po tom.''
,,Myslel jsem, že jsi chtěla.''
,,To ano, ale... proč? ''
,,Miluju tě. A už dlouho se ti to snažím říct.'' Usmíval se na ní a ona se zese utápěla v těch jeho nebesky modrých očích. Taky mu věnovala úsměv a pohladila ho na tváři.
,,Taky tě miluju Naruto. Celý svůj život. '' Políbili se a pokračovali by, ale v ten den končila jejich mise.

Dostavili se do kanceláře Hokage. Ta, ale nevypadala moc vesele.
,,Ale bábi Tsunade proč se tak tváříš. Nejsi ráda, že nás vidíš?''
,,Naruto teď není čas na vtipy. Velitelka bohužel zamřela. Svou pozici nechala Hinatě, ale Yuki je teď sirotek.'' Naruto s Hinatou se na sebe smutně podívali a potom na Yuki. Ta nevěděla o kom se mluví.
,,A tohle je pro vás.'' Podala jim obálku. Hinata si ji vzala do ruky a začal ji číst. Potom hned omdlela. Naruto vzal ten papír a po jeho přečtení padl na zadek.
,,T-to si děláte srandu?!'' Vykoktal Naruto, když se trochu vzpamatoval. V dopise bylo napsáno, že jsou manželé.Hinata se mezitím probudila.
,,Jo je to vážně pravda. Včera jste to podepsali a ani nevíte jak. Vděčíte za to Ino a Ten Ten.''
,,Otec bude zuřit.,'' dodala jen Hinata.
,,Nebude. On už to ví. Chvíli sice pěnil, zbořil mi málem kancelář, ale pak to vzal s klidem.''
Oba dva byli vyjukaní a trošku naštvaní, ale i šťastní.
,,Když jsme tedy teď manželé a Yuki nemá teď kam jít, mohli bychom ji adoptovat,'' navrhl Naruto.
Tsunade se překvapeně dívala a pak obrátia pohled na Hinatu. Ta jen kývla.
,,Myslím, že stím nebude problém.''

Yuki, se tedy stala dcerou Hinaty a Naruta. O měsíc později Hinata zjistila, že je těhotná. Narodila se jim holčička a pojmenovali ji Hikari. O čtyři roky později měli další přírustek do rodiny. Tentokrát to byli trojčata. Dva kluci a jedna holčička.
Naruto se stal Hokagem a byl jím po dlouhé roky. Všichni žili šťastně dokaď to šlo.

Poznámky: 

Tak toto je konec povídky. Psala jsem ji vážně ráda a doufám, že jste konec přežili a nebyli jste jím moc překvapení. Jestli budete chtít tak můžu napsat pokračovaní, ale to záleží jen na vás.

4.836065
Průměr: 4.8 (61 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, So, 2017-12-09 19:31 | Ninja už: 2505 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Velmi krásna poviedka davam5/5 bodov aten konec je trošku na rýchlo ale inak dobrá kapitola Smiling

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, So, 2012-06-02 21:26 | Ninja už: 5140 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

ou .. paráda, ale sa čudujem, že sa pri toľkých deťoch nezbláznili Laughing out loud

Obrázek uživatele orezko
Vložil orezko, Čt, 2011-09-15 23:23 | Ninja už: 4810 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

nemám slov Smiling

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Ne, 2010-01-31 01:25 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

hahahaha trojčata+yuki+hikari to je mi teda rodinka

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Riivy
Vložil Riivy, So, 2009-11-28 20:05 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Heh... také krátke rozptýlenie... zaujímavý nápad... chcelo by to pokračovanie... alebo možno zase niečo podobné a pritom odlišné... Eye-wink

Obrázek uživatele Shadow of Shadows
Vložil Shadow of Shadows, So, 2009-11-28 17:57 | Ninja už: 5441 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

hu....rychle rychle to bolo

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Čt, 2009-11-26 15:47 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

ten konec byl teda dost narychlo...

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, St, 2009-11-25 20:15 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

pokračování, vždyť tys ani neřekla jak to bylo s tou sakurou a utlas to až moc rychle

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele RaĎoŠ
Vložil RaĎoŠ, St, 2009-11-25 13:44 | Ninja už: 5606 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

jo je fakt upe super a souhlasim s tsunade-neechan

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Út, 2009-11-24 21:30 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Skvělý!!! Tohle chce určitě pokračování!!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...