manga_preview
Boruto TBV 09

Suna Kurai: kapitola 16: slovo "přítel"

Včerejší déšť výstřídalo příjemné ranní slunce. Byl to pěkný a pozitivní začátek dne. Takový, který hned dodá doušek dobré nálady.
U velkého, obdelníkového stolu seděla celá Hirakova rodina. Jejich matka se spokojeným úsměvem tancovala kolem kuchyňského stolu a chystala jídlo. Děti se hádaly o kousky ovoce umístěné uprostřed stolu. Nebylo ani stopy po včerejším nočním rozrušení. Zdálo se být všechno v pořádku. Jakoby nic nenarušovalo rodinný klid, jakoby žádné problémy navíc neexistovaly.
Dveře do kuchyně se s lehlým skřípnutím otevřely. Nejdříve se ukázala hříva hnědých vlasů a teprve pak obličej Rizo. Prohléhla si dění před sebou a pohledem spočinula na Asai.
"Ááá, dobré ráno, Rizo-san." Vřele se na ni usmála a rukou pobídla, aby se posadila na volnou židli vedle nejstaršího z bratrů.
Ani si jí nevšiml. Pořád předstíral, že jejich nečekaná návštěva neexistuje.
Rozhodla se oplácet mu jeho chování a když se posadila, nezavadila o něj ani okem.
Asai před ní postavila talíř s míchanými vajíčky a šálek čaje.
"Dobrou chuť," popřála a znovu odběhla ke kuchyňské lince.
"Hej, hej, onee-chan!." Malá dívenka energicky poskočila na židli.
Když ji matka napomenula, trochu se uklidnila, ale komicky se zašklebila.
"Proč tady není ten kluk s těma divnýma očima?"
Sotva si chtěla strčit do úst první sousto, zaraženě pohlédla na dívku. Rozhlédla se kolem a skutečně jí došlo, že po kazekagem u stolu nebylo ani stopy. Přece by se o to neměla nijak starat, ale i přes to se jí v žaludku rozprostřel podivný pocit. Nevzpoměla si na něj dokud ji dívka neupozornila a teď se snažila znovu vypnout všechny myšlenky týkající se něj.
"No vlastně," zamumlala tiše. Míchané vajíčka jí připadaly jako jediná věc, kterou by teď měla opravdu sledovat. Hypnotizovaně hleděla na obsah talíře a vidličkou se v něm nimrala. "nejspíš se ještě neprobudil. Nebo možná nebude jíst." Napadlo jí dalších tisíc důvodů proč by neměl přijít k snídani.
Dívka se zatvářila lehce zklamaně když si vyslechla ty chabé výmluvy z Riziných třesoucích se úst.
"Aha," hlesla a znuděně se zakousla do jablka. "Včera večer mi ukazoval kouzla. Kouzla z písku, a slíbil, že mi ukáže další."
Rizo neodpověděla. Co jí bylo po nějakých kouzlech. Po jeho tricích z písku.
Usmála se na dívku a konečně odlepila obličej od vajíček.
"Jestli to slíbil, tak svůj slib určitě splní."
Už nemohla dále sedět v kuchyni a sklízet podivné pohled celé rozrostlé rodiny. Gaara totiž nebyl jediný, kdo chyběl u snídaně. Vymluvila se na Hiraka a okamžitě se ho vydala hledat.
Prošla dlouhou chodbou vedoucí až k popředí domu a hlavním dveřím, kde byla malá veranda. Na každé straně byla jedna dřevěná lavička působící dost omšele. Sedla si na jednu z nich a nadechla se. Kolem voněla čerstvě posečená tráva. Foukal příjemný vánek, který ji nadnášel vlasy.
"Líbí se ti tady, že?" Hlas jí vyrušil nečekaně a tak sebou polekaně škubla.
"Vyděsil jsi mě," oddechla si a lehce se zavrtěla na lavičce. "Hledala jsem tě, Hiraku."
Mávnul ledabyle rukou a přisedl si. "Nikdy jsem neměl rád být takhle mezi celou rodinou. Připomínalo mi to pokaždé, že tam chybí otec. A matka se tvářila, jakože se nic neděje. To můj pocit ještě prohloubilo."
Zamyšleně se zadívat někam do prázdna a opřel se o opěradlo lavičky.
"Mimochodem," Rizo se nervózně podrbala na nose.
Otočil k ní tázavě hlavu, ale ona se mu nepodívala do očí.
"Jen jsem se chtěla zeptat jestli jsi dnes už viděl Kazekaheho." Když se zeptala, otočila hlavu na stranu, aby se nemohl do jejího obličeje podívat vůbec.
Trochu ho ta otázka zarazila a ještě více zklamala. Měl pravdu, Gaara pro ni byl důležitý. A to ho uvnitř bodalo ze všeho nejvíc.
"Ne, dneska jsem ho ještě neviděl," přiznal trochu rozmrzele.
"Aha," hlesla. "Nevadí."
Vzpomněl si na jejich včerejší rozhovor. Trochu ho pálily výčitky svědomí. Možná kazekage skutečně poslechl jeho slova a odešel.
"Co pro tebe doopravdy znamená?" zeptal se po několika sekudnách tiše.
Rizo na něj překvapeně otočila hlavu. Nervózně si stiskla ruce a nevědomnky si prsty proplétala mezi sebou.
"Co pro mě znamená?" Sama se zamyslela nad tou otázkou. "Já vlastně ani nevím, co by pro mě měl znamenat."
"Je to přítel?"
Naprázdno polkla. "Ano, přítel."

4.7
Průměr: 4.7 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2010-01-09 00:36 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

e he Puzzled kam se Gaara poděl? jsem si jistá, že to na dlouho není, jen se někam zašil, aby mohl v klidu přemýšlet *skutečně se o tom přesvědčuje*
je sice hezký, že jsem si počkala na pár dalších dílů, ale kdy nás asi tak plánuješ překvapit nějakým novým dílem z tvé dílničky Suny Kurai? ^^ :D

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2009-11-25 00:31 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

SUPEEEEEEER Smiling uz aby bol dalsi :)dufam, ze Gaara a Rizo budu spolu Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-11-24 21:30 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tak to byl pěkný dílek... přišel mi, takový zlomový, nevím, ale nedokážu říct proč. Jinak jsem ráda, že jsem si dnes mohla řečíst další díl tvojí série, která je uchvtná, jako další série, které vyšly nebo vyjdou z tvé hlavinky...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska