manga_preview
Boruto TBV 15

Měsíc se dítětem 4.díl

Jak jsem slíbila je tu delší díl.


Další den se Naruto učil jak se starat o malé dítě. Hinata se hodně nasmála při Narutových pokusech o vyměnění plínky. Po třech hodinách už to Naruto ovládal levou zadní.
,,Zajímalo by mě jak tohle zvládá Shikamaru a k tomu má za zády Temari.'' Smál se Naruto.
,,Temari říkala, že mu ji málem nasadil na hlavu.'' Naruto se smál jak pominutý, když si to představil. Yuki dostala zase hlad a Naruto se nabídl, že ji nakrmí. Hinata se na ně dívala a usmívala se při tom, ale po chvíli ji úsměv z tváře zmizel.
,,Měla bych mu to říct? Poslední tři roky to bylo mezi námi jiné něž kdysi. Zdá se mi, že si jsme čím dál tím blíž, ale já to prostě nedokážu. Proč s tím má takový problém? Mám měsíc na to abych mu to řekla. Jestli ne, tak už nikdy.''

,,Hinato? Stalo se něco? Držím ji špatně?,'' ptal se Naruto.
,,Ne. Proč?''
,,Tvůj výraz v obličeji se změnil. Chtěl bych se tě na něco zeptat.''
,,Že by?''
,,Myslíš, že bych byl dobrým otcem?'' Hinata zrovna tuhle otázku nečekala, ale i tak se usmála.
,,Naruto... neznám nikoho, kdo by měl takovou starost o ostatní. V každém z lidí, se kterými si se setkal něco zanecháváš. Působíš na ně zváštní silou. Každému ochotně pomůžeš i když nevíš co je zač. Myslím si, že budeš výborný otec. '' Celou dobu se mu dívala do jeho nebesky modrých očí. Když domluvila sklonila hlavu a mírně se začervenala.
,,Děkuji ti. Moc to pro mě znamená. Hlavně, když to slyším od tebe. Hodně jsi se změnila, ale i přes to ti zůstala tvoje stydlivost a to červenání a to mám na tobě rád. Jsi jiná než ostatní. Kdyby tady místo tebe byla Sakura asi by mě umlátila.'' Usmál se na ni svým typyckým úsměvem. Yuki už pomalu usínala.
,,Je stašně roztomilá, ale je i strašně aktivní. Pořád mě tahá za vlasy.''
,,Máš pravdu je trochu jako ty.A Naruto...''
,,Hmm?''
,,Měla bych zajít něco nakoupit, protože tady už nic není.'' Naruto si až teď uvědomil, že lednice je plná láhví a není ta nic na jídlo.
,,Kdo tam zajde?''
,,Já půjdu. Potřebuju se trošku projít. Zvádněš to tu sní?''
,,Jo jasně. Teď spí, takže to zvládnu dattebayo!'' Vykřikl Naruto, ale ne moc nahlas, aby neprobudil Yuki.

Hinata se vydala ven. Zrovna přestalo sněžit. Všude kolem pobíhali geninové a odhrnovali sníh. I když byla pořádná zima měla tohle počasí ráda. Nikdy v Konoze nezažila sníh a ten měla hodně ráda.

Cestou zpět se stavila za Ino a TenTen. Věděla, že budou zase spolu v květinářství a drbat.
,,Ahoj holky? Jak se máte?'' Pozdravila je.
,,Jé čau Hinato. My se mámě fajn, že jo TenTen. Ale jak se máš ty? Co hlídání?,''zeptala se okatě Ino. Hinata si od začátku myslela, že v tom mají ty dvě prsty, ale nebyla si tím jistá.
,,Mě je taky fajn. Malá je úžasná. Ale nejsem na ní sama. Tsunade posala ještě Naruta. Nevím proč, ale alespoň se nenudím. Nemáte náhodou v tomhle prsty?''
,,A-ale jak si tohle můžeš myslet?,'' snažila se to nějak ukecat TenTen.
,,Normálně. Není to poprvé co byste udělali něco takového. Tohle je ale fakt to nejlepší co vás napadlo. Musím vám poděkovat.'' Ino s TenTen na ní koukali s ostavřenými pusami.
,,Eh...to..nemáš zač.,'' koktala TenTen. V tu chvíli do květinářství vstoupila Sakura.
,,Ouvejs.,'' zašeptala Ino.
,,Čaues holky. Ach, ahoj Hinato.''
,,Nápodobně Sak.'' Všichni cítili, že atmosféra začíná houstnout.
,,Nevíte, kde je Naruto? Byla jsem u něj, ale doma není,'' ptala se Sakura.
,,Má misi,'' odpověděla Ino a doufala, že ji to bude stačit.
,,S kým? Jakou? Nikdo mi nic neřekl!,'' rozčilovala se Sakura.
,, Se mnou.'' řekla jednoduše Hinata. Sakura se na ni podívala se zdvyženým obočím.
,,Jak s tebou, když jsi tady? Nejsem blbá.''
,,Máme misi ve vesnici. Omluvte mě, ale už se musím vrátit. Čágo belo,'' rozloučila se Hinata a odešla.
,,Tss co si o sobě myslí?''
,,Nevím co proti ní máš Sakuro. Byly jste kamarádky a ty ses začala k ní takhle chovat. My dvě jsme byly nej kámošky-nerada říkám, že byly, ale je to tak.'' Ino se tvářila naštvaně. Vůbec nechápala Sakuřino chování. Ta ignorovala co ji řekla.
,,Co to vlastně mají za misi?''
,,Hlídají dítě velitelky ANBU,'' odpovědělaji TenTen, protože Ino na ni byla naštvaná.
,,COŽE? CO SI MYSLÍ, ŽE TÍM DOKÁŽE!,'' křičela Sakura.
,,Co si myslíš ty?! Ječíš tu jak pominutá. Opravdu nevím co se to s tebou stalo. A prosím tě odejdi od tud. Nepotřebuji, abys mi odháněla lidi.'' Ino ji ukázala dveře a Sakura poníženě odešla.

Hinata šla pomalu zpět do domu. Začalo dost mrznout a tak přidala, ale to neměla dělat. Před dveřmi byl led a Hinata na něm uklouzla a mířila si to přímo na dveře. Narazila do nich a k tomu na ní ze střechy spadl sníh.

Naruto se válel na gauči, sledoval televizi a užíval si chvilku klidu. V tom uslyšel ránu. Šel ke dveřím a otevřel je. Uviděl kupu sněhu a z něj trčela noha. Chvíli mu trvalo než si uvědomil, že to je Hinata. Hned ji vyhrabal, popadl tašky, které byli rozházené kolem a vzal Hinatu dovnitř.
Ta se celá klepala, protože měla sníh opravdu všude. Sundával ji oblečení a u toho se červenal.
,,M-měla bys sis jít dát horkou sprchu.'' Hinata jenom kývla a s drkotáním se šourala do koupelny.
Naruto ji mezítím co se koupala udělal teplý čaj a donesl deky.

Když se Hinata vrátila sesunula se na gauč a kýchla. Zabalila se do dek a v duchu na sebe nadávala. Naruto se posadil vedle ní a podal ji čaj.
,,Díky.'' Naruto se jen na ni usmál.
,,Co jsi prosím tě dělala? Najdu tě v kupě sněhu,'' ptal se Naruto.
,,Uklouzla jsem, narazila do dvěří a ze střechy se začal sypat sníh. Jsem fakt nemehlo. To se může stát jen mě.''

Zbytek dne se Naruto staral o Hinatu i o Yuki. Večer se oba dívali na televizi a Naruto si všiml, že se Hinata celá třese. Šáhl ji na čelo a měla ho pořádně horké.
,,N-naruto je m-mi z-zima.'' Naruto nevěděl co by měl dělat. Vzal ji nahoru a položil ji k ní do postele.
[/i],,Nemůžu jí tu jen tak nechat. Co když ji horečka neklesne? Možná bych ji měl zahřát. Ale co když mě nenechá. Na tom teď nezáleží.''
Lehl si k ní a přitáhnul si ji k sobě. Hinata se k němu ještě víc přitiskla a pomalu usla.

Naruto skoro celou noc nespal, protože na ni dával pozor. K ránu si všiml, že už se skoro vůbec netřese a tak zavřel oči a hned usnul. Probudil ho pláč Yuki, která měla hlad, byla pokakaná a všchno dohromady. S těží se vymanil z Hinatina sevření a šel obstarat Yuki. Ještě udělal snídani a donesl ji nahrou. Hinata ještě spala a tulila se k polštáři na kterém spal. Naruto se pro sebe usmál.
[i],,Jak ona je rozkošná.''
Nahnul se ní a políbil ji na čelo. Zavrtěla se a na rtech se ji objevil úsměv. Otevřela jedno oko a pak i druhé.
,,Dobré ráno. Jak jsi se vyspinkala?'' Hinata chvíli mžourala a pak se trošku začervenala.
,,Díky, moc dobře. Ale ty ty jsi asi moc nespal.''
,,Měla jsi vysokou teplotu tak jsem na tebe dával pozor.Strašně jsi se třásla. Měl jsem o tebe strach.''
,,Děkuji to jsi nemusel.''
,,Zdálo se mi to nebo mě políbil na čelo. Je tak hodný celou noc byl vzhůru kvůli mně. ''
,,Na tady máš snídani.'' Podal ji tác s jídlem.
,,Já ani nemám hlad. Cítím se jako by mě něco přejelo.'' Sesunula pod deku jako by se schovávala.
,,Ne ne. Musíš papat. Když nechceš jíst sama tak tě nakrmím,'' řekl se smíchem v hlase a mířil na ní s rohlíkem.
,,Nééé. Nechců'' Mávala rukama a přitom se smála. Nakonec povolila a všechno snědla.
,,Co je nového v Konoze?,''zeptal se Naruto potom co dojedla.
,,Všechno při starým. Ino a TenTen drbou Sakura mě nesnáší. Normálka.''
,,Počkat jak nesnáší?''
,,Pořád mě uráží a žárlí na mě. Já ji prostě nechápu, ale ignoruju ji a to jí štve.''
,,Když o tom tak mluvíš začala se po mě plazit, ale já ji nechci. Přpadá mi to otravné.''
,,Jo! Kdyby to teď slyšela. Hyuugo Hinato jen tak dál!'' Na rtech ji hrál pobavený úsměv.
,,Čemu se směješ?''
,,Ničemu.'' Nahodila zpátky svůj normální výraz.
,,Víš co? Bude nejlepší, když budeme spát v jednom pokoji. Nemůžš se o Yuki v noci starat sama a hlavně ne teď', když jsi nemocná. Pokdu ti to teda neva.'' Naruto v duchu spřádal plány a ďábelsky se umíval.
,,Ne nevadí.'' Odpověděla v pohodě.
,,Co chystáš Uzumaki Naruto.''

4.87671
Průměr: 4.9 (73 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Út, 2011-07-05 13:04 | Ninja už: 4900 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

tahle povídka je jako dělaná pro mě mě mě mě mě!

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Po, 2011-07-04 23:35 | Ninja už: 4900 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

oddechová povídka kde je pár naruhina a k tomu se tam navážej do sakury

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, St, 2009-11-04 10:55 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Bůů, a já se těšila, že po šermu si počtu. Sad

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., Út, 2009-11-03 15:26 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Nebojte se, ale jestli jste četli tak si naše vydavatelky vzali týdení volno , takže povídka bude až příští týden:(

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Út, 2009-11-03 09:46 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Hinata-chan nezapomeň tam dneska dát další díl.

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., So, 2009-10-31 20:56 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Ayahi-san: no to by nebylo moc fér naproti ostatním jsem ráda, že se ti to tak líbí a moc dílu už nebude jen asi 3

Díky vám všem za vaše komenty Smiling

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, St, 2009-10-28 23:02 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Je to perfektní, skvělé, úžásné... Škoda, že se tady nemůže dávat i desítka. Už se moc těším na příští díl.

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Sino
Vložil Sino, St, 2009-10-28 23:00 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Very nice Smiling

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., St, 2009-10-28 19:21 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Moc moc vám děkuju za krásné komentáře Smiling
Ayahi-san: dala bych to tu klidně celé, ale každý týden jeden díl to jsou pravidla

Obrázek uživatele Ayahi-san
Vložil Ayahi-san, Pá, 2009-10-30 10:03 | Ninja už: 5512 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

a keby si mi to poslala na mail lebo tyzden ma 7 dni a tolko ja nevydrzim

Obrázek uživatele Katshenka
Vložil Katshenka, St, 2009-10-28 14:27 | Ninja už: 5607 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

No krása, normálně nehodnotím, ale tohle jsem fakt musela, máš fakt super povídku...jen tak dál...!!!

Obrázek uživatele Ayahi-san
Vložil Ayahi-san, St, 2009-10-28 13:19 | Ninja už: 5512 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

perfektne .. mas to za 5 ale chcelo by to dalsi diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, Út, 2009-10-27 21:49 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

5 hvězd jako vždycky Smiling Moc pěkný díl, Naruto kuje ďábelské plány?? Laughing out loud Sticking out tongue

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Út, 2009-10-27 19:57 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

Das ist sehr gud. It is very beatiful. To je ale supr

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...