manga_preview
Boruto TBV 11

Misia zblíženia 7 - Koniec misie! (posledná kapitola)

Sakura sa už pomaly zobúdzala. Po chvíli otvorila oči, ale hneď ich zavrela - do očí jej svietilo Slnko.
Sedela na zemi, opretá o nejakú kamennú stenu a mala zviazané ruky.
Vedľa nej sedel Sasuke, ktorý už bol hore.
"Kde to sme?" spýtala sa ho.
"Pri chráme," odpovedal stručne.
Sakura sa ho už na nič nestihla spýtať, lebo k nim podišli strážci chrámu.
"No konečne ste sa prebrali. Skoro sme sa unudili k smrti čakaním," povedal jeden z nich.
"Škoda že len skoro," povedala sklamane Sakura.
"Nebuď drzá!" okríkol ju ich vodca. "Odveďte ich dovnútra!" rozkázal.
Ostatní ich surovo zdvihli zo zeme a sácali dovnútra chrámu. Tam ich usadili na zem.
Ich vodca si stal rovno pred nich. "Podľa čeleniek usudzujem, že ste zo Skrytej Listovej," povedal miernym hlasom, ba dokonca priateľským.
sasuke so Sakurou na seba prekvapene pozreli.
"Ospravdlňujem sa za naše hrubé správanie, ale inak to nešlo. Predsa len, našou úlohou je chrániť tento zvitok," pokračoval muž.
"A pred kým presne?" spýtal sa Sasuke.
"Vlastne pred všetkými."
"Nerozumiem," povedal zamračene Sasuke.
"Viete vlastne, čo obsahuje tento zvirok? Sú tam zakázané techniky, ktoré..."
"...dokáži zničiť i celú dedinu," ozvala sa zrazu Sakura.
Všetci na ňu prekvapene pozreli.
"Nevedel som, že Akatsuki o tom vie," priznal muž.
"Akatsuki to vie už dlho," povedala Sakura.
"Ty si o tom vedela?!" spýtal sa jej Sasuke.
"Áno."
"A čo s tým zvitkom plánuje spraviť Akatsuki?" ďalej sa jej vypytoval.
Sakura naňho smutne pozrela. "Zničiť Konohu."
Sasuke na ňu neveriacky pozrel. "A tebe to nevadí?!"
"Vadí... Ale čo zmôžem?"
"Si predsa kunoichi z Konohy!"
"Áno a členkou Akatsuki. A ty tiež, Sasuke," povedala bezradne.
Sasuke sa zamračil. Mala pravdu - sú členmi Akatsuki. Čo teda majú spraviť?
Ostatní ich rozhovor nemo pozorovali. Potom sa ozval ich vodca: "Tak, ako ste sa rozhodli? Aký bude váš ďalší krok?" spýtal sa ich obozretne, nevediac, čo od nihc môže čakať.
"Odídeme od Akatsuki," vyhlásil napokon Sasuke.
Sakura na neho prekvapene pozrela. "Myslíš si, že nás Pein nechá len tak odísť?" spýtala sa napokon.
"Takže súhlasíš?"
"Áno, ale..."
"To vyriešime potom," skočil jej do reči.
"Dobre. A čo zvitok?"
"Ešte neviem," priznal.
"Znimč ho," navrhla.
"Čože?"
"Zničme ho. Takto Akatsuki nebude môcť zaútočiť na Konohu ani na iné dediny."
Sasuke sa nad jej slovami zamyslel. "Máš pravdu," súhlasil napokon.
Sakura sa na neho usmiala.
"To je skvelý nápad," zapojil sa do rozhovoru vodca strážcov chrámu. "Ak by sa zvitok zničil, bolo by po probléme a my sme tu už nemuseli strážiť," dodal s nadšením.
"Takže sme dohodnutý?" spýtal sa Sasuke.
"Ak zničíte zvitok, tak áno," odvetil muž.
"A rozviežete nám ruky?"
"Ach, áno. prepáčte, zabudol som," ospravedlnil sa a rozviazal im ruky. Potom im pomohol vstať. Podišiel do stredu chrámu a zobral odtiaľ zvitok, ktorý podal Sasukemu.
Ten ho pomocou techniky ohňa zničil.
"Zničme aj chrám. Tak by ste mohli vysvetliť svojím pánom, prečo už nestrážite," navrhla strážcom Sakura.
"S tým súhlasím," povedal vodca strážcov.
Potom všetci vyšli von.
Tam Sakura silno buchla päsťou do zeme, čím vytvorila obrovskú priepasť, do ktorej sa chrám zrútil.
"A je po probléme," povedala zvesela.
Ostatní sa zasmiali.
Strážci chrámu, vlastne už bývalí, sa rozlúčili so Sakurou a Sasukem a pobrali sa preč.
Chvíľu po nich odišli i Sasuke a Sakura. Vďaka mape sa vyhli všetkým pascám v lese, a potom sa z neho konečne dostali von.
"A hor sa do Akatsuki," vyhlásila Sakura.
Len čo tam dorazili, pobrali sa do Peinovej kancelárie.
"Máte ten zvitok?" spýtal sa ich nedočkavo Pein.
"Nie, nemáme..." začal Sasuke.
"Keď sme tam prišli, našli sme iba zostatky chrámu - niekto ho zničil. Hľadali sme medzi týmý zostatkami, ale ten zvitok tam nebol," zaklamala pohotovo Sakura.
"Do čerta!" povedal sklamane Pein.
"A ešte niečo..." začala Sakura.
"Čo?"
"Hmm... my... ja a Sasuke, chceme odísť od Akatsuki."
"Čože?!" rozzúril sa Pein.
"Proste chceme odísť," pridal sa Sasuke.
"Moja odpoveď znie: NIE!"
"Ale my sme sa nepýtali. Jednoducho ti to... oznamujeme," povedala Sakura a vyzliekla si plášť Akatsuki a Sasuke taktiež. Potom sa premiestnili perč.
Pein sa iba neveriacky pozeral na miestom, kde predtým stáli Sasuke a Sakura. Teraz tam boli iba dva plášte... Pein si povzdychol. Popravde, neveril, že tí dvaja zostanú v Akatsuki naveky a rozhodol sa, že sa už tým nebude radšej zaoberať. Ostatným členom iba oznámil, že odišli od Akatsuki a na ich zvedavé otázky neodpovedal. "Škoda, sú to skvelí ninjovia..." pomyslel si...

Poznámky: 

Tak. Toto bola posledná kapitola poviedky Misia zblíženia. Zrovna som sa k nej dokopala - po dvoch mesiacoch, tak prepáčte za "oneskorenie" XD Snáď sa vám táto poviedka páčila Smiling
DODATOK: Keďže na konci ste sa moc nedozvedeli, čo sa stalo s našou dvojicou, rozhodla som sa, že ešte bude epilóg. Môžete ho očakávať približne o týždeň Smiling Sľubujem :)
To je z mojej strany všetko.
Vaša Laitte Z lásky

4.8125
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Cynara
Vložil Cynara, Ne, 2009-11-01 13:01 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Kedy bude vlastne ten epilog??

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2009-11-01 13:02 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

V poznámkach je napísné, že o týždeň, takže približne zajtra alebo pozajtra XD

Obrázek uživatele Cynara
Vložil Cynara, Ne, 2009-11-01 13:04 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Jaj, prepac, nevsimla som si xD

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2009-11-01 13:05 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

V pohode Laughing out loud

Obrázek uživatele Cynara
Vložil Cynara, Ne, 2009-11-01 13:00 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Jee toto bola suprova kapitola... skoda ze aj posledna, no nevadi, pockam si na epilog Smiling

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2009-11-01 12:45 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Joo? Tak to som mocenky rada, že sa ti páčila Smiling Potešila si maa Z lásky

Obrázek uživatele Romiiišek-chan
Vložil Romiiišek-chan, So, 2009-10-31 23:20 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Juj už se těšim na ten epilog XD no skončilo to zajímavě xD ja myslela že je Pein kilne a nic XD Jinač skvěla povídka n_n a to ja nemam v lásce seriovky XD tadle se mi moooc líbila Laughing out loud