manga_preview
Boruto TBV 09

Broken rose: 6. kapitola

Párty

Když jsme přišly do pokoje, já jsem sebou hnedka praštila o postel během sekundy jsem spala.
Ráno jsem se probudila a byla jsem přikrytá. Otočila jsem hlavu na druhou stranu. Vedle mě spal Sasuke, vypadal jak miminko. Pomalu jsem se zvedla, abych ho nevzbudila a šla jsem do koupelny. Tam jsem si vyčistila zuby, učesala jsem si vlasy a poté jsem se převlékla do čistých věcí. Když jsem vešla zpět do pokoje Sasuke, už seděl a vypadal roztomile z těmi rozcuchanými vlasy.
„Dobré ráno.“ Pozdravím ho a usměju se na něj. Sasuke mi to oplatí a poté se také zvedne a jde do koupelny. Dneska je víkend, takže to znamená volno a zábava.
„Dneska je u Naruta večer párty, půjdeme tam nebo chceš víkend trávit jinak?“ zeptal se mě Sasuke a já se zamyslím.
„Ale víš co? Proč ne?“ řeknu a usměju se na něj.
„Tak fajn, ale teď půjdeme na snídani jo, protože mám hlad jak vlk.“ Řekne a rázem mu zakručí v břiše. Já se tomu zasměju a potom se spolu vydáme na snídani. Tak, už dávno sedí Naruto a Hinata a hnedka jdeme k nim.
„Ahoj tak co přijdete na tu párty?“ zeptá se nás hnedka Naruto jak si sedneme.
„To víš, že jo Naruto.“ Odpovím celá šťastná a usměju se na oba dva.
„Tak to je super Saky, bude zábava.“ Zatleská Hin a usměv mi oplatí.
„To víš, že bude zábava.“ Řeknu a také se přidám k Hin.
„Tak teď nevím, jestli tě tam vezmu Saky.“ Řekne Sasuke a ukousne si kousek rýžového knedlíčku.
„Hele já tam chci Sasuke.“ Začnu se zase vztekat jako šestiletý fracek.
Sasuke si jenom povzdechne a já s Hin a Narutem se jenom zasmějeme. Když jsme se nasnídali vydali jsem se, se Sasuke ven.
„Sasuke?“
„Hm.“
„Co se děje, proč si včera tak vybuchl?“ zeptám se ho a posadím se na kamennou lavičku, Sasuke si ke mně přisedne a povzdechne si.
„No vždycky jsem byl stínem brachy a táta vždycky víc bral Itachiho, než mě a tak mě včera dopálilo jak mi začal dávat rady jak se starat o svého pána. On to prostě nechápe, že mě to neměl kdo naučit. Itachi se mi to pokoušel vynahradit, protože jsem ho měl strašně rád, když jsem byl malý. Ale teď mi občas leze krkem a to samé otec, teď se snaží mi dělat otce, ale když jsem ho potřeboval tak tu nebyl víš.“ Dokončí a mě už to dojde.
„Promiň.“ Sklopím hlavu a podívám se na zem.
„Ty se mi nemáš za co omlouvat.“ Vezme mě za bradu a políbí mě. Já mu dám ruce kolem krku a polibky mu začnu oplácet. Za chvilku se od něj odtrhnu a usměju se na něj. On mi úsměv oplatí a poté ho obejmu.
Když se začalo stmívat šly jsme do pokoje, kde jsme si dlouho povídaly a poté jsme se šly připravovat na párty. Já jsem si vzala černé krátké šaty a pod to legíny a boty na podpatku. Když jsem vyšla ven zase mi zpadla ústa.
Sasuke měl na sobě bílou košili a opět ji měl u krku rozepnutou a rifle.
„Jak to děláš, že vždycky vypadáš jak anděl.“ Zeptám se ho a Sasuke se nad tím malinko zarazí, ale poté se usměje.
„To bych se měl zeptat spíš já ne?“ oplatí mi a mě se na tvářích objeví ruměnec.
„Tak jdeme?“ zeptá se a nabídne mi ruku. Já jen kývnu a společně se vydáme k Narutovi domů. Je to na opačně straně než Sasukeho dům. Cestou potkáme Itachiho a Ai. Já s Ai jsme si celou cestu parádně pokecali a kluci nad tím pouze vrtěli hlavou.
Když jsme dorazily párty byla, už v plném proudu.
„Je, už jste tady lidi tak se bavte a užívejte si.“ Přivítal nás Naruto a já s Ai jsme se hned vydali za Hinatou a začali jsem si hned povídat, poté se k nám přidala i Ten ten a Ino. Najednou začali hrát ploužáka.
„Omlouvám se dámy, ale mohl bych si od vás Saky na chvíli pučit.“ Řekne Sasuke a holky jenom kývnou a já přijmu pozvání k tanči.
„Tak co, jak se tu bavíš?“ zeptá se mě Sasuke, když mi dá ruce kolem pasu a já mu dám ruce kolem krku a hlavu si opřu o jeho hruť.
„Je to tu úžasný, děkuju, že jsme sem mohli jít.“ Poděkuju a víc se natisknu na Sasukeho.
„Pro tebe všechno andílku.“ Pošeptá mi do ucha a já se začervenám.
Tahle jsme tancovali dokud neskončil, ale hned začal nový, takže jsme zůstali na parketu. Poté jsem se opět vrátila k holkám a začali jsme opět kecat, tentokrát hlavní téma: KLUCI
„Saky teď malinko osobní otázka. Co máš se Sasukem?“ zeptá se mě Ino a já malinko zčervenám.
„To je blbá otázka nemyslíš Ino, když je vidíš jak se na sebe usmívají, tisknou se k sobě a dál, už nebudu radši pokračovat a k tomu je to normální, že pán má sexuální vztah se svým démonem. Navzájem se přitahují víš.“ Řekne Ten ten a v duchu ji děkuju, že mě zachránila.
„Vždyť to já vím Ten ten.“ Řekne Ino a upije si sakeho.
„Jo, ale vy dvě se máte, Naruto a Sasuke měli speciální trénink.“ Řekne Ino a opře si hlavu o ruku.
„Jaký speciální trénink?“ zeptám se a holky na mě divně koukají.
„Ty to nevím Naruta a Sasuke trénovali dva nejsilnější démoni. Naruto trénoval Jiraiya a Sasuke Orochimaru.“ Řekne Ten ten a já jen přikývnu. Poté se s holkami vydáme za kluky.
„No to je dost, že jste se k nám přidaly.“ Řekne Naruto a kluci jenom přikývnou.
„Hele Sasuke proč si neřekl Sakuře , že tě trénoval Orochimaru?“ zeptá se ho Ino a já se na Sasukeho podívám.
„Nepřišlo mi to moc důležité .“ Obhajuje se a já se malinko naštvu.
„Takže ti to nepřišlo důležité?“ řeknu naštvaně a napiju se sakeho.
„Neptala ses.“ Řekne Sasuke a taky vypadá naštvaně.
Do konce párty jsme se spolu nebavily. Když jsme šli domů bylo mi divně z toho jak jsem na něho vyjela a hnedka jsem se mu začala omlouvat .
„Omlouvám se neměla jsem po tobě nic chtít, já jen, že jsem byla naštvaná, že sem se to dozvěděla od druhých a ne od tebe.“ Rychle ze sebe dostanu a pokloním se. Najednou ucítím na svém pasu Sasuke ruce a poté si mě k sobě přitáhne.
„To já bych se ti měl omlouvat.“ Řekne a poté mě políbí. Já mu to oplatím a přitáhnu si ho k sobě víc.
„Jdeme do pokoje?“ zeptá se mě a já jen přikývnu.
Když jsme dorazili domů. Nevím jak se to odehrálo, ale přitiskla jsem se k Sasukemu a políbila ho. Sasuke byl zezačátku překvapený, ale po chvilce mi to začal oplácet. Pomalu jsem mu začala rozepínat košili, ale jeho ruce mě zastavily.
„Jsi si tím jistá Saky, nechci tě do ničeho nutit.“ Řekne nejistě Sasuke a já se tomu jenom pousměju.
„Chci tě Sasuke, chci abys byl jenom můj. Navždy.“ Řeknu a začnu ho dál líbat a zbavovat oblečení. Sasuke dělá to samé. Poté mě položí na postel a ……(dále si to domyslíte ne XD)
Když jsem se ráno probudila spala jsem na Sasuke hrudi, jakmile jsem se zvedla strašně mě začala bolet hlava. Jinými slovy, měla jsem strašnou kocovinu. Vůbec nevím proč skoro nic jsem nebyla.
Poté jsem se, ale vrátila zpátky k Sasukemu vůbec se mi nechtělo stávat a už vůbec se mi nechtělo od Sasukeho teplé náruče.
„Dobré ráno.“ Uslyším Sasukeho hlas.
„Dobré.“ Odpovím a podívám se na něj. Vypadá snad ještě roztomileji, než obvykle. Musela jsem se tomu pousmát.
„Čemu se směješ?“ Zeptá se mě.
„Tomu jak vypadáš strašně roztomile, když se ráno probudíš.“ Odpovím a prohrábnu mu zacuchané vlasy.
„Co je na mě tak roztomilího?“
„Všechno.“ Odpovím a políbím ho. Ještě dlouho jsme se mazlily a dováděli, ale pak jsem vstala a šla jsem do koupelny.
Tak jsem se umyla, učesala a pučila jsem si Sasukeho čisté tričko, protože se mi nechtělo jít zpátky do pokoje.
„Sluší ti.“ Uslyším hned jak vyjdu.
„Děkuju, ale nevadí, že jsem si ho pučila byla jsem strašně líná si dojít do pro svoje.“ Zeptám se a Sasuke jen zavrtí hlavou.
„Dneska přijede Jiraiya a Orochimaru, alespoň ho poznáš.“ Řekne zničehonic.
Já jen kývnu hlavou a poté se zvedne i Sasuke a jde také do koupelny, když vyjde, už je oblečený a já také.

Poznámky: 

tal další dílek. Snad se líbil

4.87097
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-30 12:46 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Pekný dielik. Nád párikom sa obajvila malý tmavý mráčik a oni ho odohnali inimným zblížením. Ale začína mi vadiť, že Sakura sa chová, ako rozmaznaný zasran, čo mi moc nesedí, keďže bola doteraz vyobrazovaná, ako utláčaná a ponižovaná. Podľa mňa odkedy je sp Sasuke prešla nejako bleskovou zmenou a ukazuje svoje maniere. U Sasukeho mi trošku vadí,že je až priveľmi milí a rozkošný,je na míľu vzdialený k tomu čo by som od neho očakávala, kam sa podela jeho Uchihovská krv? Aspoň trošku by mohol byť chladnejší. Som zvedavá dokedy im vydrží ten takzavný raj na zemi.

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Ne, 2010-03-21 18:57 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

„Chci tě Sasuke, chci abys byl jenom můj. Navždy.“ Řeknu a začnu ho dál líbat a zbavovat oblečení. Sasuke dělá to samé. Poté mě položí na postel a ……(dále si to domyslíte ne XD) /// Tak tohle mě naštvalo T___T ! Já jakožto velký úchyl jsem se na tuhle scénu těšila nejvíce a ty mě tak setřeš...To se sakra nedělá! ._.
Asi budu depkařit.

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Čt, 2010-02-25 19:46 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

ty sa stale prekonavas mohla by si napisat vlastnu knihu

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Út, 2009-10-20 23:14 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

řekla bych že je to trošku uspěchaný(chtělo by to trochu více rozvýst ten svět a smysl toho výcvyku, proč vlastně démoni slouží lidem a co se pak od nich bude jako očekávat,...), Sasuke, Sakura a Hin jsou tam docela dost OOC(coš se mi nezdá ani tak na škodu u Sakury, ale Sasuke by mohl být trochu víc uchihovskej) a taky občas ve slovech zaměňuješ písmenka(ale mě pravopis taky nikdy nešel), na druhou stranu musím uznat, že je to nápad docela dost originální, já jsem aspoň zatím nic podobnýho tomuto nečetla

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Hachiko
Vložil Hachiko, Čt, 2009-10-22 05:29 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jo děkuju, ale ten smysl výcviku bude, ale až díl a co se týče Sasukeho no....mohla bych ho trošku dát do Uchihy