manga_preview
Boruto TBV 09

Nový vek Konohy (I.) 001: Nový začiatok


I. celok: Tiene v Konohe a v Piesočnej

Mesačné svetlo pohltilo Konohu do tmy.
Všade okolo svietili lampy. Nikde nikoho nebolo okrem
strážnych ninjov, ktorý mali svoje hliadky.
Kotetsu: „Dnes je pomerne chladno, ale aspoň je pokojná noc."
Izumo: „To máš pravdu, Kotetsu. Ale prečo práve mi máme strážiť? Akoby nestačilo, že cez deň strážime hlavnú bránu.“ Izumo bol nešťastný. Už niekoľko dní ťahal nočné služby.
Kotetsu: „Nesťažuj si Izumo. Tsunade nám je vďačná. Okrem toho buď rád, že sme nadobro porazili Akatsuki. Svet je stále kruté miesto, ale vďaka všetkým národom sme sa zjednotili a porazili sme samotného Madaru. Jeho plány nevišli a bol aj s ostatnými zabitý. Teda až na Zetsuho a Kisame.“ Nikto nevedel, kde v skutočnosti Zetsu a Kisame sú. Dažďová väzní Zetsuho, ale ostatné národy o tom nevedia. Kisame ten utiekol po prehre štvrtej vojny ninjov, kde bol Madara porazený.

Noc bola pokojná a príliš tichá. Kotetsu a Izumo boli šťastný, že prežívajú tichú noc, bez akýchkoľvek problémov. Neďaleko Konohy
sa nachádzalo malé mestečko Tsuchi. Obyvatelia tohto mesta boli veľmi štedrý a dobro prajný. Cudzincom vždy ponúkali svoj tovar a vo všetkom si pomáhali. Toto mesto bolo preslávené rôznym tovarom, ktoré bolo za najlepšie ceny. Samotný Jiraiya sem rád chodieval z rôznych dôvodov, ktoré všetci dobre poznáme. Ulice boli prekrásne osvetlené farbami a všetky budovy žiarili v návale svetla. Turisti si vždy našli svoje. Od nákupov vzácnych kameňov, návštevu hradu, ktorý sa nachádzal na malej hore Warlot, až po návštevu jaskyne, ktorá bola, ako sa hovorilo prekliata.

Táto jaskyňa, ktorá siahala hlboko pod povrch, bola tichá a bez náznaku
života ,a svetla. Do tejto jaskyne sa odvážili len turisti, ktorý neverili na žiadne príbehy o tejto jaskyni. Vraj to bolo miesto strachu, nešťastia a zlých duchov. Povrávalo sa, že tu mal úkryt aj samotný Uchiha Madara. Táto jaskyňa zabránila úniku chakry. Je to miesto, kde sa súboj môže rozhodnúť len pomocou pästí. Kvapkajúca voda pomaly stekala do vnútra jaskyne.
Hluk, ktorý za sebou zanechávala, nebol veľký, ale dlhodobo tlmený.
Z vnútra jaskyne sa ozývali tiché hlasy mužov, ktorý sa rozprávali, aby ich nikto nepočul.

Prvý muž: „Všetci boli naivný. Vraj som umrel behom štvrtej vojny ninjov, ktorú som sám rozpútal. Keby som len mohol stvoriť Juubiho a môj plán Mesačného oka, všetko by bolo inak. Vo svete by panovala rovnováha a už by neboli žiadne vojny. Ale nie. Všetci Kágovia mali prisilné reči, ale žiadne skutky. Mali by mi byť vďačný! Keby pochopili, o čo nám išlo. Všetci nás berú ako zločincov. Kde by sme boli, keby nebolo nás?! Tento svet by bol chaose. Len vďaka mne sa svet udržal a rovnováha zostala nenarušená. Náš čas ešte nekončí!"
Druhý muž: „Hovoríš o tom, akoby to bola ľahká záležitosť.
Uchiha Sasuke sa vrátil späť do Konohy a zradil Akatsuki. Prehrali sme vojnu a stratili všetky Bijuu. Svet mohol byť krajší, ale vždy sa nájde niekto, kto všetko prekazí."
Prvý muž: „V tom máš pravdu. Naša organizácia bola dočasne zrušená. Všetci si myslia, že Akatsuki boli zničený, ale ja som to nepovedal. Ja som sa im nepoddal!"
Druhý muž: "Ale... Veď ste pred ich očami umreli! Snažili sa vám odobrať vaše schopnosti a okrem toho, zničili všetky úkryty Akatsuki!“
Prvý muž sa pozrel do vnútra jaskyne, kde sa črtali slabé lúče svetla. Obaja sa vybrali na miesto, kde lúče dopadali. Hoci svetlo bola slabé, bolo vidieť ich čierne plášte s červenými mrakmi. Prvý muž podišiel bližšie, kde ukázal svoju prenikavú masku, v ktorej bola diera na pravom oku. Slnečné lúče zosilneli. Nebolo pochým, že prvý muž bol Uchiha Madara a druhý bol nový člen Akatsuki.

Madara: "Počúvaj Shiro. Akatsuki nepadli ako to chcelo päť veľkých národov.
Všetci videli moje telo, ako ležalo bez známok života.
Počas štvrtej vojny ninjov, som vyslal silu siedmich Bijuu. Všetky národy postihla silná technika spojených démonov. Moja moc vzrástla. Na druhej strane som nezískal najsilnejší Sharingan zo všetkých. Keby Pein nepadol a chytil by Naruta, tak dnes by sme vládli svetu Shiro!“
Shiro: „Ale prečo sme potom čakali? Prečo ste dopustili
pád Akatsuki? Prečo ste nechali silu Bijuu opäť nepriateľovi?"
Shirov hlas bol znepokojený a podráždený. Ruky zovieral do pästí, aby ho hnev nepohltil.

Madara: „Všetko má svoj čas Shiro. Nový vek musel prísť
pádom Akatsuki. Ale všetko čo má začiatok má aj koniec. Pár vecí nikdy neskončí. Ako vieš, tak sa všetky Bijuu vrátili do tieľ pôvodných majiteľov alebo boli prevtelený do nových. Vďaka nášmu spojeniu sa Bijuu môžu pohybovať po tomto svete, akoby ich čas ani priestor nemohli zastaviť. Dôvod, prečo som odchytával Bijuu, nebol len v tom, že sme získali moc a takmer sme stvorili Juubiho, ale ja som ich študoval. Svet je kruté miesto, kde znalosti tvoria základy sveta. Vďaka tým siedmim Bijuu, som pochopil ich zloženie síl. Dôvod, prečo bol Juubi podelený na deväť častíbol nie len v jeho sile, ale aj vo veci, ktorá sa mi podarila zistiť.“ Shiro sa tváril zmetene a napäto počúval Madaru.

Madara: „Zistil som, že, Juubi bol vlastne neznámi úkaz, ktorý stvoril dnešný svet, ako ho poznáme. Jeho sila je za hranicami nášho chápania. Takisto viem, že Uchiha Sasuke nás zradil a, že odišiel s Kakashim a Narutom na tréning, ktorý ich má posilniť. Hoci sa Sasuke snaží, aby sa zmenil, nenávisť a túžba po väčšej moci ho ženú vopred. Jeho sila raz prekoná tu moju, iba za predpokladu, že tomu nezabránim. Nad týmto porozmýšľam. Okrem toho, Akatsuki má iba dvoch členov. Zetsu je uväznený v niektorých
blízkych krajinách. Neviem presne, kde, ale mám tušenie, že bude v Dažďovej, Mlžnej alebo v Oblačnej.
A to po tebe chcem, aby si zistil. Dokážeš ovládnuť ľudskú myseľ slabších na určitý čas. Využi tieto schopnosti a zisti, kde je Zetsu uväznený. Rovnováha a mier sú len ilúzie. Nikdy nebude mier, ak sa svet nespojí do jednej mocnej krajiny. To je naša priorita Shiro. Musíme zaistiť, aby sa v krajinách rozpútali menšie nepokoje, ktoré vyústia do väčších. Už mám všetko pripravené a ako prvoradú potrestáme Konohu a krajinu, v ktorej je Zetsu uväznený. A tu potrebujem tvoju pomoc Shiro.“

Shiro pozorne počúval Madaru, ktorý mu šepkal istý plán.
Slnečné svetlo osvetlilo vonkajšiu jaskyňu. V hĺbke sa neudržal ani lúčik svetla. Po rozhovore sa Madara so Shirom vydali do inej zemi, ktorá bola ideálna na ich plány. Konoha pocíti Madarov hnev, ale ešte nie je správny čas. Jedna vec bola istá. Akatsuki sa vrátia a nikto netuší, aký chaos spôsobia vo svete po druhý raz. Ako ich všetci dobre poznáme, nebude to nič dobré a určite to navždy pozmení vzťahy medzi národmi.

Koniec 1. časti

Poznámky: 

4.75862
Průměr: 4.8 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, Út, 2012-01-17 00:34 | Ninja už: 6114 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

Strašně se mi líbí ten nápad, i to zpracování toho dodatku, kde je podrobně všechno vysvětleno. Jediný problém pro mě vidím v přímě řeči protože mi to přijde jako filmový scénář a sem tam se objeví nějaká pravopisná chyba Smiling ale snad na tom dál popracuješ a bude to fajn FFka.KDyby šlo dát 4,5, tak jí máš, bohužel nejde tak hodnotím za 4 z 5.

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Po, 2010-11-15 19:05 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

výborný začiatok Smiling nastavil si si métu naozaj vysoko, teda vyše 100 častí... zvládneš to? uvidíme! Laughing out loud je to originálne a to je na tom najlepšie Smiling a ešte niečo, mlžná je v slovenčine hmlová ;)

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, Út, 2010-11-16 15:21 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Viem, ale mlžná mi znie lepšie Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-07-29 21:08 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

až na to že píšeš první muž atd. jak už psala Yamato no Orochi aleinak se mi te děj líbí

Obrázek uživatele andy270
Vložil andy270, Čt, 2010-01-14 19:07 | Ninja už: 5513 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

prepac ako moze mesacne svetlo nieco pohltit do tmy (svetlo je opak tmy vies)

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, Čt, 2010-01-14 21:44 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mesačné svetlo bolo slabé a malo opačný účinok ako by malo mať. Na niektorých miestach v Konohe bolo svetlo a na iných stranách bola tma, ktorá sa neustále rozširovala. "Bolo to znázornené ako predtucha pred niečim zlým." A ako menší dodatok, Mesiac strácal na svojej sile a meni čiastočky svetla na tmu. pochopené, dúfam... Bola to fráza...

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-10-24 19:05 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, So, 2009-10-24 20:17 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ďakujem za všetko a rozohvory pomením. Už aj viem, ako...

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club