manga_preview
Boruto TBV 08

Láska a nenávist:04-Nová mise aneb shledání

Sasuke se procházel po hřišti. Najednou uviděl Naruta jak sedí na jedné lavičce a brečí.
,,Co se stalo?“zeptal se Sasuke a přisedl jsi k němu.
,,Oni....oni si myslí ,že jsem démon,“řekl rozklepaným hlasem Naruto.
,,Cože? A ty tomu věříš?“zeptal se Sasuke.
,,Ne ale částečně mají pravdu.“
,,Jak to myslíš?“
,,Protože ve mně je Kyubi zapečetěný,“
,,To si děláš srandu?”
,,Ne nedělám.”
,,No a co mně je to jedno jsi můj kamarád a nedovolím aby ti někdo říkal takové nesmysly,”řekl Sasuke a obejmul Naruta.
Jedna osoba zalezlá v křoví se usmála.
,,Tak to je dobře ,že nebudeš jako ostatní z klanu Sasuke,”pomyslel mladík a zmizel.
Od té doby byli Naruto a Sasuke nerozluční přátelé.

Po několika letech
,,Už zas má zpoždění,“ztěžovala si růžovlasá kunoichi.
,,Jako bys ho neznala Sakuro,“řekl mladík z havranimi vlasy.
,,A to mu táta říkal snad tisíckrát ,že má chodit včas,“řekl mladík s blonďatými vlasy.
,,Bude mu to muset připomenout po stoticícjedné,“řekla Sakura a všichni se začali smát.
,,Zdravím,“řekl šedovlasý muž s maskou a čelenkou přes levé oko.
,,Kakashi-sensei kolikrát vám ještě má Minato-san připomenout ,že máte chodit včas?“zaptal se Sasuke. Kakashi se jen poškrábal na hlavě.
,,Tak vyratíme,”řekl nakonec a šli.
,,Jaká je to mise?”zeptal se po chvli cesty Sasuke.
,,Je to průzkumná mise sídla Akatsuki.”
,,Akatsuki?”
,,Ano Itachi nám řekl polohu jejich skrýše.”
,,A jak je to daleko?”
,,Jeden den cesty,”
,,Akatsuki.............No jo vžyť už jdu,”řekl Naruto a šel otevřít dveře.
Otevřel je a ztuhl.
,,Itachi,”stačil jenom říct a omdlel.
,,Naruto...Naruto vzbuď se,”řekl Itachi.
,,Itachi?”divil se Naruto.
,,Ano jsem to já na tohle je pro tvého otce.”řekl Itachi a podával mu svitek.
,,Co to je?”
,,To je svitek s informacemi o Akatsuki.”vysvětlil Itachi.
,,Aha a kde je ten žralok?”
,,Ten se šel podívat kde je Jiraiya-sama.”
,,Aha a proč si mně tak uhodil?”
,,To proto abych ti mohl dát ten svitek.”
,,Hm.”
,,A jak se má Sasuke?”
,,Jo ten se má dobře.”
,,To jsem rád. No nic už budu muset jít,”řekl Itachi a položil svoji ruku na Narutovu hlavu. Naruto znovu omdlel a Itachi ho odnesl do pokoje.

,,Naruto pozor!”křikl Sasuke. Naruto tak tak uhnul větvi.
,,To bylo o fous,”řekl Naruo.
,,Mněl bys dávat trochu pozor,”řekla vyčítavě Sakura.
,,No jo,”odfrkl Naruto a šli dál.

Někde daleko v zemi vody

,,Už je to deset let a pořád jsem ji nenašel,”přemýšlel černovlasý mladík ,který seděl na větvi. Najednou k němu někdo přeskočil. Byl to muž a vypadal skoro jako žralok.
,,Děje se něco Itachi-san?”ptal žraločák.
,,Nic jdeme Kisame”odbyl ho Itachi a seskočil z větve.

Šli lesem když tu najdenou je někdo napadl.
,,Co tu pohledáváte?”ptala se neznámá osoba. Mněla na sobě černý cestovní plášt a na hlavě mněla kapuci takže ji nebylo vidět do obličeje ale podle hlasu bylo poznat ,že je to žena.
,,Jen tudy procházíme,”řekl Itachi.
,,A kam máte namířeno?”ptala se žena.
,,Do toho ti nic není”vložil se do toho Kisame.
,,Ale je,”odporovala žena.
,,Kdo jsi?”ptal se Itachi
,,Jmenuji se Mizore a jsem ze skrýté mlžné,”odpověděla dívka a sundala si kapuci z hlavy.
,,To není možné,”pomyslel si Itachi.
,,Děje se něco?”ptal se Kisame
,,Půjdeš s námi,”řekl Itachi a Kisame byl překvapen.
,,Tak na to zapomeň,”odporovala Mizore.
,,Stejná jako vždy,”řekl Itachi a Mizore strnula.
,,Ty ji znáš?”ptal se Kisame
,,Ano znám,”řekl Itachi a aktivoval Sharingan.
,,Ty oči jsem už někde viděla,”pomyslela si Mizore.
,,Ty oči jsi už viděla správně?”ptal se Itachi.
,,Jak to ví?”divila se Mizore.
,,Teď se dívej,”řekl Itachi.
,,Co kde to jsem?”divila se Mizore ,která byla přivazáná ke kůlu.
,,Jsi v mém genjutsu.”
,,Sakra co po mně chceš?”
,,Chci ti něco ukázat,”odpověděl Itachi a Mizore se ocitla někde v nějaké vesnici. Najednou uviděla před sebou sebe jak jde ulicí za ruku z nějakým chlappcem.
,,Itachi-kun kdy je ta mise?”ptala se Mizore.
,,Zítra,”opověděl Itachi
,,Nezajdem si mezitím zatrénovat?”
,,Jo to je dobrý nápad,”souhlasil Itachi. ,,Musíš si ještě procvičit svůj Sharingan,”dodal Itachi a tak šli na cvičiště.
,,Tohle není možné. Tohle je...můj domov,”řekla a její oči začaly smáčet slzy.
,,To stačí Itachi už jsem si vzpomněla!”křikla Mizore a Itachi genjutsu zrušil.
,,Itachi chyběl si mi,”řekla Mizore v slzách.
,,Řekne mi někdo co se tady děje?”ptal se Kisame.
,,Kisame už tě nepotřebuju,”řekl Itachi.
,,Cože?.”ptal se šokovaný Kisame.
,,Slyšels.........Amaterasu,”řekl Itachi a na Kisameho se hrnul černý plamen Kisame byl tak zaskočený ,že nedokázal uhnout a černý oheň ho spálil na prach. Itachi šel k Mizore ta se jen dívala na místo kde zbyl jen kráter.
,,Itachi co....kdo to byl?”ptala se Mizore.
,,Když ses ztratila tak jsem odešel z vesnice a přidal se k Akatsuki.”
,,Akatsuki?....nejsou to ti co chytají Biju a jsou hledaní ve všech zemích?”
,,Ano ale teď když jsem tě našel jsem musel zbavit svět aspoň jednoho člena.”
,,A co teď?”
,,Teď půjdeme domů,”řekl Itachi a pomohl Mizore na nohy.

,,Tady se utaboříme,”rozhodl Kakashi když došli na malou mýtinku.
,,Dobře,”řekli všichni tři zborově. Sakura šla se Sasukem nazbírat trochu dřeva a Naruto s Kakashim stavěli stany.
Za chvíli už byly stany postavené a dřevo nenošené. Kakashi pokynul aby si sedl k ohni.
,,Teď vám vysvětlím plán mise,”vzal si slovo Kakashi a trojice zbystřila. Kakashi vytáhl maou a začal vysvětlovat.
,,Tady je ukrýt Akatsuki,”ukázal na mapu.
,,Kolem je plno stromů ,skal a kolem ukrytu teče take prudká řeka takže dostat se tam nebude lehké,”vysvětlil Kakashi.
,,Takže se budem muset rozdělit,”navrhl Naruto.
,,Správně. Rozdělíme se na dva týmy. První budu tvořit já se Sakurou a druhý Naruto a Sasuke,”zdělil Kakashi.
,,Hai,”souhlasila trojice a rozešli se do stanů.

Poznámky: 

Takže další díl je tu. Doufám ,že se vám bude líbit. Prosím o komenty.

4.78261
Průměr: 4.8 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Út, 2011-06-21 21:11 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Ehm... fakt to chce trošlu rozvést děj, trochu dramatičnosti tomu dodat.
Chudák Kisame, rybička jedna bláznivá Laughing out loud
Každopádně, jdeš na děj moc rychle, běžný čtenář jako já v tom má potom binec Eye-wink Pčřidej trošku dramatu, něco jako
"Slyšels," řekl Itachi. Podíval se na Kisameho a syknul :"Amaterasu!"
Žraloka pohltili černé plameny... bla bla bla...
Laughing out loud No co, příště to bude ještě lepší Laughing out loud

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2010-01-20 21:20 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Na tejto poviedke sa mi asi najviac páči, že v tíme 7 sú všetci priatelia a že Sasan nie je namyslený Sticking out tongue ale njamä to, že Minato žije Z lásky Smiling

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, Ne, 2009-10-18 21:00 | Ninja už: 5588 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

Aspon neopakuj ! inac skus vymysliet to co je tvoje sny Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-10-18 19:57 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!