manga_preview
Boruto TBV 09

...Vzpomínky minulosti... 07!

jj lenost mě poslední dobou zmáhá víc a víc... ale tak v pořadí již 7, bitevní díl, tak ať se líbí.. mimochodem, jsou tam skoky ve scénách, tak snad je poznáte Eye-wink.. n_n

07-První střet!

„Zajímavé! Tak tedy Jinchuriki?“
„Ale pane..“
„Co?“
„Nepůjdou po nás pak Akatsuki, když toho Jinchuriki zabijeme?“ Optal se zvědavě.
„He? To je mi fuk. I kdyby po nás šli, jsme silnější než oni!“ Rozhodl rázně.
„A co ten chlápek? He!? On má vážně Sharingan!? Tak to bude zajímavé! Myslím, že jsi s nimi nejdřív trochu pohrajeme.“ Rozhodl hlavní mnich.
„Hai, Sempai! Jak jsi tedy přejete.“

Kakashi se řítil na nepřítele se svou kunaií v ruce. Vyskočil a chtěl zasáhnout Mnicha ze vzduchu. Mnich hbitě vytáhl hůl, kterou doposud schovával za zády. A bez sebemenšího problému Kakashiho útok vykryl.
„Ačkoli je ta hůl ze dřeva, moje kunai jí nezpůsobila ani škrábanec, jak je to možné?“ Přemýšlel Kakashi a uskočil hbitě zpět.
„Rychle, teď ty Sakuro!“ Křikl a vyskočil vysoko nad zem.
Sakura vší silou praštila do země a ta se začala tříštit směrem k nepřátelům.
„Docela dobré, ale stačit to nebude!“ Uznal mnich a všichni Rudí Mstitelé uskočily z cesty.
„Naruto, ty a Armiro jsi vezměte toho jednoho, Sakura a Hinata jsi vezmou toho druhého. A já si beru toho mnicha!“ Dal všem pokyny Kakashi.
„Ne! Já chci toho mnicha!“ Vystoupil Naruto rozhodně.
„AGH!? No teď už ti to asi nevymluvím, tak tedy dobře já se postarám o prvního. Armiro budeš všem dělat zálohu, hlavně Narutovi. Rozumíte všichni?“
„Hai, Kakashi-sensei!“
„Tak tedy, jdeme na to!“

„Skvěle Sakura-chan. Teď jsem na řadě já. Tajuu Kage Bushin no Jutsu!“ Řekl a na dále už neztrácel drahocenný čas.
„AGH!? To jsou Kage Bushin!?“ Tvářil se udiveně mnich.
„Ááá Rasengan!“ Vyletěl na něj ihned Naruto shora.

„Skvěle, vedeš si tam dobře Naruto. Teď jsem na řadě já. Ushi, U, Saru… Raikiri!“ Podpořil Naruta na další frontě Kakashi. A vyběhl proti svému soupeři.

„Co!? On uhnul!?“ Divil se Naruto.
„Zajímavá kombinace. Teď už o tom není pochyb ty jsi Uzumaki Naruto, Jinchuriki! Jinchuriki z Ohnivé země, z vesnice jménem Konoha.“ Pronesl mnich.
„Slyšel jsem o tobě, že jsi hodně silný! Prý jsi dokonce porazil několik členů Akatsuki! No, uvidíme, jak moc jsi opravdu silný! Uzumaki Naruto!“ Dodal, ale už v duchu.

„Sakuro! Teď máš šanci ho zasáhnout!“ Poradila Hinata.
„Já vím!“ Křikla Sakura, s už zatnutou a napřaženou rukou.
„UGH!? Co to!? Jak jen mohl uhnout!?“ Divili se obě.
„Měl to být jasný zásah. No nic. Já teď rozhodně nepolevím!“ Prohlásila Sakura a oběma rukama se snažila zasáhnout soupeře.
Bohužel jí to nebilo nic platné. Soupeř se i nadále vyhýbal všem jejím útokům.
Pochvíli k soupeři zezadu přiskočila Hinata. Ale jí viděl také. A dokázal znovu uhnout. Nadále se obě pokoušeli zasáhnout svého protivníka. I když ten se jako zázrakem všem jejich útokům vyhýbal.

„Raikiri!“
„Už se blíží!“
„Puf“
„Co!? Kage Bushin!?!“
„Ááá, Raikiri!“ Vykřikl Kakashi a podařilo se mu svého soupeře zasáhnout ze zadu, do prostřed jeho zad.
„AGH!? Co!? Jak to? Odlákal jsi mě pomocí Kage Bushin? Kdy to bylo?“
„Hned na začátku. Byl to Kage Bushin už když dělal Raikiri. Já jsem jen čekal na svou příležitost. Právě jsi skončil!“ Vysvětlil a ohlásil Kakashi.
„Neuvěřitelné! Tak takové to je, bojovat proti Sharinganu!? Být zasažen dřív než jsi to dokážeš vůbec uvědomit. Jsi opravdu dobrý!“ Vydechl naposled.
„Mám pocit, že ten souboj byl až příliš lehký!“ Pomyslel jsi, ale nadále tomu už nevěnoval moc pozornosti.

„He!? To je, ale hlupák takhle naletět na Kage Bushin! No nic. Potom se o něj budu muset postarat.“ Povzdychl jsi mnich.
„Postarat!? Co to ksakru mele? No to je fuk!“ Problesklo mu v hlavě.
„U-ZU-MA-KI“ Naruto nakopl mnicha a ten vyletěl vysoko do vzduchu.
„Naruto Rendan!“
„Tohle ti nevyjde!“ Udělal několik pečetí.
„Katon! Goukakyuu no Jutsu!“
„To snad ne? Puf, puf, puf!“
„Teď ještě ti dole.“ Pomyslel jsi a provedl další sérii pečetí.
„Housenka no Jutsu!“
„Kage Bushin!? Všichni!? Co!? Kde je ten pravý!? Sakra!“ Hledal skutečného Naruta udivený mnich.

4.86207
Průměr: 4.9 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Pá, 2010-01-08 02:02 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Wow....
Superna poviedka Eye-wink
Uz sa strasne tesim na dalsi dielik ... Smiling
Strasne zaujimava Smiling Smiling Smiling .
No jedine co mozem dodat je Subarashi a Sugoi Smiling Smiling Smiling .
Len tak dalej Smiling Smiling Smiling .

Obrázek uživatele Suigetsu_
Vložil Suigetsu_, So, 2010-01-02 10:36 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

jeej dlouho si nenapsal další dilek Sad

Obrázek uživatele -Monkey69.L-
Vložil -Monkey69.L-, Ne, 2010-01-03 14:01 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

jj bohužel Sad.. vím o tom, ale nějak nemám ani tak nedostatek času, jako nedostatek nálady k psaní Sad... a k tomu se ještě snažim o vytvoření vlastní mangy... ale můžu slíbit, že do 12-ti dnů sem přidám další díl Eye-wink.. n_n

Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)

Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, Po, 2009-11-02 01:39 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

super!!! nemůžu se dočkat dalšího dílu. Smiling

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, St, 2009-10-21 08:51 | Ninja už: 5342 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

zupeeeeer, ted jsem vzala vsechny dily jednim dechem, tk doufam ze dalsi sil bude uz brrrrrzo =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, Ne, 2009-10-18 20:51 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

to je opravdu pekne pokracko pls Laughing out loud

Obrázek uživatele Alexia
Vložil Alexia, Ne, 2009-10-18 20:32 | Ninja už: 5358 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

tak to je zaujimave