manga_preview
Boruto TBV 07

O posledním Jinchuriki 06

Večeře

Konan se nachvíli zamyslela. “Mám doma zrzavýho kocoura.” řekla a lehce zčervenala.
“Sakuro, nemohla bys vyrobit protijed?” zeptala se a vyskočila na větev stromu. Byla zvyklá, že u sebe mívá protijedy. Zatracený Sasori, tohle mu Pein nedaruje.
Sakura zakroutila hlavou. “Není to obvyklý jed. Něco takového jsem ještě nikdy neviděla. Složení je vážně zvláštní.” Celý den běželi zpátky do Konohy. Nad hlavami se jim už začalo stmívat. Ptáci přestali zpívat. Ze svých děr a doupat začaly vylézat noční zvířata.

“Já odlákám pozornost a ty pak vklouzneš dovnitř.” zašeptal Deidara směrem k Sasorimu. Oba dva se skrývali za kameny. Zafoukal vítr.
“Nebudu někde jen tak čekat.” řekl Sasori a vešel do sídla. Uvnitř stál Pein. Výraz v jeho tváři značil, že o neúspěchu dávno ví.
“Za všechno může Deidara.” řekl Sasori a ukázal na Deidaru, který ještě více zbledl, takže se velmi podobal Kisamemu. Pein začal rudnout vzteky, když do dveří přišel Zetsu s Tobim. Zetsu držel lidské tělo.
“Zetsu zahoď to a už to sem nenos.” řekl Pein. Obě Zetsuovy půlky byly stejného názoru a tak chytl Tobiho a vyhodil ho ven. Šéf nad tím jenom mávl rukou a otočil se k Sasorimu.
“Doslechl jsem se, že vaše mise byla neúspěšná. Někdo ale vykoupil v nedaleké vesnici všechen jíl. Nevíte o tom něco!” zařval Pein. Mezitím Tobi zoufale bušil na dveře.
“Ten jíl byl za výhodnou cenu. Navíc za pět balení jedno zdarma. To by vzal každej.” prohlásil Deidara a podíval se na Sasoriho.
“Hidane! Pohni si! V blízké vesnici mají slevy!” zařval Kakuzu a vyřítil se ze dveří.
“k***a, proč já? Jashine, proč já!”
“Dělej!”
“Šéfe, potkali jsme Kyuubiho.” prohlásil Deidara a Sasori přikývl.
“Kde ho teda máte?” zeptal se už uklidněný Pein.
“Nemohli jsme ho chytit, byla s ním Konan.” řekl Deidara. Sasori se mezitím pokuošel proklouznout do kuchyně.
“Ale Sasori ho zranil.” prohlásil Deidara a usmál se. Teď Sasori dostane. To má za ten jíl.
“SASORI! TY JEDEN DEBILE. JESTLI NA TEN TVŮJ JED ZEMŘE TAK TĚ ZABIJU. A HODÍM DO VODY, KDE TVOJE DŘEVĚNÁ SKOŘÁPKA ZTROUCHNIVÍ!” zařval Pein a popadl ho za plášť. Sasori jen pípnul něco ve smyslu diskriminace, ale pak raději mlčel.
“A co Konan? Mluvili jste s ní?” zeptal se úplně jiným hlasem Pein. Jestli s ní mluvili se Pein už nedozvěděl. Kisame je zavolal k večeři. Přišli i Hidan s Kakuzem, ale Tobiho nechali venku.
“Havět do domu nepatří.” prohlásil Hidan a přibouchl dveře. Seděli u stolu a zírali na kus masa na talíři. Jako první se odvážil ochutnat Kisame.
“Je to dobré. Chutná to jako kuře.” řekl a začal se cpát. Brzy jedli všichni až na Sasoriho, Peina a Tobiho. Pein se zahleděl a s nikým nekumunikoval. Tobi pobíhal okolo sídla a snažil se dostat dovnitř. Sasori hledal své rezervní dřevěné příbory, když je konečně našel a pohlédl na jídlo a prohlásil: “Nechci nikomu radit, ale tohle není kuře.” Všichni okamžitě přestali jíst.
“Moment, kdo dneska vařil?” zeptal se Pein.
“Kisame vařil.” prohlásil Kakuzu.
“Blbost. Dneska měl vařit Hidan.” bránil se Kisame.
“Debile! Dneska vařil Itachi.”
“Itachi vařit nemůže, protože používá Amaterasu a všechno spálí. Minule jsme byli jak bez večeře tak bez kuchyně. Vařil Deidara. Má zástěru s kačenkou.” prohlásil Kisame.
“Sasori a Deidara vařit nemohli, protože byli na neúspěšné misi.”řekl Pein a zamyslel se.
“Já do té mise vrazil tolik peněz!” zařval Kakuzu a rozbrečel se. Hidan naštvaně pohlédl na Peina a vrazil Kakuzovi do ruky stovku a Tobiho lízátko. Kakuzu se uklidnil a zlostně zíral na Sasoriho.
“Vařil Zetsu.” prohlásil Itachi. Pein okamžitě vběhl do kuchyně. Po chvíli se vrátil s hlavou neznámého člověka. Všichni až na Sasoriho a Peina zbledli.
“Kde je zbytek?” zeptal se Pein.
“Zbytek zůstal v ledničce.” prohlásila bílá.
“Kecy, zbytek je v troubě.” řekla černá.
“Ehm, troubu nemáme. Kakuzu ji včera prodal.” řekl Hidan.
“Zbytek je v akvárku s Jůlinkou.” prohlásila bílá. Kisame okamžitě vyrazil k sobě do pokoje, zkontrolovat svoji lásku.
“Zbytek jsme upekli a dali na talíře.” řekla černá. Ostatní se začali hlasitě překřikovat a mlátit se.
“Dost!” zařval Pein.
“Zetsu, nebude už nikdy vařit. Sasori přišroubuje všechno k podlaze, aby to Kakuzu nemohl rozprodat. Kauzu mi dá svoji kreditku, běžte někdo otevřít dveře nebo tam ten prcek zmrzne a jestli bude fronta před koupelnou tak vás zabiju.” řekl Pein a unaveně se sesunul do křesla. Byl bez večeře. Všichni vyplnili splnily jeho rozkazy až na jeden. Tobi zůstal venku.
“Chci se jednou pořádně vyspat.” prohlásil Deidara a všichni přikývli.

4.789475
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Pá, 2011-03-18 22:46 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

super sem si od smíchu vytopil pokoj že se mě brácha ptal jestli tu nebyl
Kisame Akatsuky is best

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-27 19:48 | Ninja už: 5298 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Dobře ty! Jen tak dál jen tak dál........Ale rychle další díl!

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Hidanka
Vložil Hidanka, Po, 2009-10-26 19:54 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

úžasný Smiling dnes sem přečetla všechny díly! Moc mě to baví Smiling

Obrázek uživatele Kondara
Vložil Kondara, Pá, 2009-10-09 06:09 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Díkec Laughing out loud

Obrázek uživatele Memph
Vložil Memph, Út, 2009-10-06 19:46 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 242 | Autor je: Prostý občan

každopádně vynikající, správně morbidní, aneb je jasné proč je Zetsu můj favorit Evil Laughing out loud jinak pokračuj takhle dál, mě se to moc líbí Sticking out tongue

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-10-06 18:50 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

Pein tímdle tempem dostane infarkt Laughing out loud
nádherné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.