manga_preview
Boruto TBV 08

Hate, revenge and love – Minatova volba, část 14.

O měsíc později

„Nezbyl tam kámen na kameni. Celé město je zničeno. Asi pět kilometrů daleko od centra výbuchu jsme našli tohle.“ Řekl ANBU, který tam byl do té oblasti vyslán, aby zjistil rozsah škod, způsobený explozí a případně určit příčiny.
Jounin mu podal zabalený malý předmět.
Minato ho rozbalil a nestačil se divit. Jako by to ani nepatřilo do tohoto světa.
Předmět vypadal velmi zvláštně. Měřil asi pět centimetrů na délku a na šířku deset. Při prvním pohledu to vypadal jako křesťanský kříž, ale bylo to něco jiného. Byla to spíše jako jakási soška, která měla přinášet štěstí.
Jen kdyby Minato věděl, že to patřilo jistému generálovi, dal by od toho ruce pryč.
„Dejte do k prozkoumání našim vědcům, ti si na tom smlsnou více než já.“ Podal mu zpátky sošku. Minatovým štěstím bylo, že se toho předmětu nedotkl kůží jinak by ten talisman vlastnil jeho život.
Byla to vlastně soška, která původně zajišťovala mír ve vesnici, ale po jistém incidentu, kdy ji ukradli a za dva dny vrátili zpátky nebylo nic takové jako předtím.
Lidé se začali chovat jinak a nejvíc tím byli postiženi Crusadeři.

„Mohu dál?“ jeho myšlenky byly přerušeny.
„Když už jsi tady.“ Řekl Minato.
„Přišel jsem se poradit.“ Pronesl Obito.
„S čímpak?“ zajímal se Minato.
„No je tu jedna zál…“ dál se nedostal.
„Hokage-sama! Máme problém, jeden z vědců je mrtev.“ Vyhrkl to ze sebe posel.
„Dobře, jen ať se drží od toho kamene co nejdál.“ Lepší výraz nemohl najít.
Minato se Obitovi omluvil. „Dořešíme to později.“

Jenže když na místo dostal už tam stál docela velký hlouček. Kushina a jednotka ANBU již byla před budovou a snažili se udržet dav v mezích.
„Poslechněte moji manželku!“ zahřímal Minato.
Dav se rozešel, ale zůstalo tam pár čumilů.
Minato se dostal budovy snadno.
„Jak to vypadá?“
„Moc dobře ne, jeden je sice mrtev, ale kámen jakoby ožil. Možná k životu potřeboval chakru nebo lidskou energii. Nevím, ale je to záhada.“ Osvětlil technik, který místo zajistil.
Při pohledu na mrtvého mu ztuhla krev v žilách.
Muž byl celý vysušený a jeho pokožka jakoby se vytratila a zůstala pouze svalová tkáň. Podíval se na sošku a ta mu připadala živější a více hrůzostrašná. Získala tesáky a červené oči.
Polil ho studený pot.
„Jak se to stalo?“ optal se jeho kolegy.

Začal vyprávět…

Donesli nám ten předmět, jak jste poručil. A ejhle byl to dlouho ztracený synek, jak já říkám ztraceným artefaktům. Vzali jsme si rukavice. Abychom nekontaminovali sošku. Ovšem Kanashi si zapomněl vzít jednu rukavici a dotkl se toho! Pak to začalo, nejdříve mu zmizela kůže, následně jakoby se spekl. Byl to hrozný pohled.
No, ale tím to neskončilo. Soška ožila černým světlem. Něco se dostalo ven. Jenže my jsme to neviděli, ale cítili jsme jeho krvežíznivost.

To bylo vše.

To nebyl jediný Minatův problém ani ne za týden nezjistili nic bližšího. Minato poslal Kushinu za matkou do Suny.
Další chyba.
Právě v té době někdo unesl Sandaimeho a Harumi někam zmizela.
Bál se o Kushinu, ale čekala ho velká volba. Buď smrt z rukou nepřítele nebo smrt z rukou neznámého nepřítele. Jedno lepší než druhé.
Ovšem tyto dva zdánlivě nesouvisející případy spolu souvisely. Bylo na Minatovi a Kushině, aby je odhalili.
Přesvědčit Radu, aby Minatovi dovolili jít do Suny bůhví na jak dlouho, bylo těžké, ale nakonec to zvládli.

Suna

„Jak to, že z vteřiny na vteřinu?“ nemohl uvěřit svým uším.
„To také nevíme jednu chvíli jsme s nimi mluvili a náhle byli oba dva pryč.“
„Není možné.“ Kushina tomu nemohla věřit, že její matka je pryč.
„Nezoufej.“ Klidnil ji Minato, ale moc mu to nešlo.
„Budu ti věřit, že ji zachráníš, ale co Konoha?“ strachovala se o svoji novou vesnici.
„Nevím, ale jedno vím jistě, že není v ohrožení, prostě to vím. Jakoby jsem měl šestý smysl, že tyhle případy spolu souvisí, ale já ještě nevím jak.“ Dumal Minato.
„Ty na to přijdeš.“
„Já vím, ale něco mi taky říká, že tohle nedopadne dobře.“ Možná měl pravdu, ale Minato se pořád musel rozhodovat. Když si vybíral mezi láskou a pomstou, vybral si lásku. Teď to bylo podobné, ale s jinými volbami.

Jak již bylo Minatem řečeno tyto případy spolu souvisí, ale řešení bylo nasnadě jak si později bude vyčítat, kdyby jsi na chvíli sedl a trochu to myšlenkově probral, tak by se nemusela stát taková tragédie.

Konoha

Soška náhle přestala zářit. Ukončila svoji existenci. Proměnila se na prach, splnila svůj účel.
Vědci se divili, že je to jen obyčejný prach.
V blízkosti Konohy se něco pohybovalo neskutečnou rychlostí. Když zavětřilo, že cílová osoba, zde není, tak se vydalo směr Suna…

V té době Minato a Kushina opouštěli Sunu…

Poznámky: 

Opět komlikace, kterou jste nečekali, že?? I když je dílek kratší, tak věřím, že si ho i přes tento handicap vychutnáte!!

4.70588
Průměr: 4.7 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Út, 2017-08-08 19:25 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Ty vado, tak to bolo plno zvratov, ktoré som fakt nečakala. Si expert čo sa týka prekvapenia. Laughing out loud Ale mňa zaujíma o akú tragédiu pôjde a čo sa stalo Kazekagemu a matke Kushiny, len dúfam, že si ich oboch ešte nezabordovala, alebo žeby aj ano?! Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2009-10-05 18:54 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Ty jo, já se dočetla ke konci!! Jsem borec.. ale rychle piš, piš. Vyvyjí se to moc pěkně xD

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-10-05 20:14 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ivanescence: Jj dočetla, neboj v sobotu bude další...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-10-04 16:13 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tohle jsem opravdu nečekala myslela jseže to teď bude poklidné a ejhle jaký zvrat velice se ti tenhle díl povedl jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-10-03 22:28 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

heh
nádherné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-04 19:23 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vl k: Obvyklé: arigatou...

Z láskysakuraZ lásky: No, klidu se v této povídce nedočkáš, ale jinak jsem ráda, že se dílek líbil...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska