manga_preview
Boruto TBV 07

Prázdniny v Konoze 007

Tak a je to tu. Poslední kapitola povídkové série prázdniny v Konoze!
„To je, ale krásné ráno! Asi se půjdu vykoupat!“ řekl Kakashi a začal směřovat k rybníku.
Na místě kde dříve stál rybníček však viděl jenom obrovský kráter.
„Tak nic, no.“
„Co se tu proboha stalo?“ divil se Jirayia.
„Vždyť Hooligans měli dorazit až zítra, ne?“ divil se Chouji.
„A kde jsou vlastně všichni ostatní?“ ptal se Kiba.
„Tenhle výbuch se mi nějak nezamlouvá, dává mi to vzpomenout na jednu moji dávnou bitvu.“ vzpomínal Gaara.
„Hele Gaaro zase tolik nemachruj! Vždyť jsi s Deidarou bojoval před nedávnem.“ uzemnil Gaaru Kankrou.
Za chvíli, ale oba přestali diskutovat, protože naproti nim přicházel Shikamaru s Temari.
„Kde jste se tak dlouho flákali a vůbec…“ najednou Kankrou ztichnul, protože dostal do ruky lísteček.
„Co to je?“ ptal se.
„To je svatební oznámení.“ usmála se Temari.
Kankrouovi v ten moment spadla čelist.
„To se chcete takhle mladí jako vzít?“ nechápal Gaara.
„My nechceme, my musíme.“ usmála se Temari a šáhla si rukou na břicho.
„Počkat, takže vy dva jste spolu tamto a taky…?“
„Je to sice otrava, ale někdo to dělat musí.“ dosvědčil Shikamaru.
„Takže uvidíme se na svatbě!“ zavolala na své dva bratry Temari.
Oba dva zůstali stát na místě jako přikovaní.
„Hele nějak se nám to začíná vymykat.“ řekl Gaara a v ten moment zíral jak Haku z kukuřice.
Mezitím ke kráteru u rybníčku přišla TenTen s Nejim.
„Co se tu stalo? A jakto, že to můj byakugan nezachytil?“ divil se Neji.
„To bude asi tím, že jsi se se svým byakuganem včera díval úplně jinam ty ďáblíku.“ usmála se TenTen.
„Ale no tak, teď mě ztrapňuješ!“ bránil se Neji.
„Stejně, myslím si, že ten výbuch má na svědomí Deidara z Akatsuki. Jedna jeho sebevražedná technika by tohle zvládla.“
„Takhle nic nevypátráme. Kakashi použij přivolávací techniku. Možná zachytíme pach někoho z jeho parťáků!“ zavelel poustevník.
„Téda, tak tomu říkám fortelná džuzna.“ řekl právě přivolaný Pakkun.
„Jééé není to pakůň? Ten je ložtomilej.“ rozplývala se TenTen a začala se s Pakkunem mazlit.
„Tak v tomhle prostředí vám makat nebudu! Já jsem taky jenom zvíře! Chci normální práci! Už takhle se ponižuju tím, že nosím takový směšný hadry. Jediné co po všech chci je trocha uznání! Jenom trošička, takhle to nezvládnu…“ postěžoval si Pakkun a zmizel.
„TenTen, to nevydržíš? To už je letos 6. pes, kterému jsi totálně odrovnala psychiku.“ naštval se Kakashi.
„Ale oni jsou tak hezoučcí!“ bránila se TenTen.
„Hezoučcí, nehezoučcí takhle si tu za chvilku budeme muset očichávat stromy sami, když nebudou psi.“ stěžoval si Kakashi.
„Ale tak ještě tu jsou žáby.“ nabízel se Jirayia.
„Jasný, však pohoda, ty to ve vodě umí a pak budu pronásledovat nepřítele v gumákách, že jo?“ zuřil Kakashi.
„Tak na to pronásledování kašlem.“ rozhodl Jiraiya.
„Argh, někdo mě omráčil, deja vu?“ zvedal se Sasuke.
„Konečně jsi se probral. Jinak přivedl jsem ti Juuga.“ řekl Suigetsu.
„Dobré ránko!“ pozdravil Juugo.
„Našel jsem ho, jak si hraje s veverkami a jinou lesní zvěří.“ pokračoval Suigetsu.
„Zatraceně Juugo, kolikrát jsem ti říkal, že nejsi jak Sněhurka co byla obsypaná lesními zvířátky! Tak se podle chovej! A vůbec, příště tě už do Disneylandu nevezmem Juugo.“
Juugo smutně svěsil hlavu.
„Jinak můžeš chodit Sasuke?“ ptal se Suigetsu.
„Jo, můžu! Tak radši mizíme, než si nás Karin všimne!“
Když tu se náhle ozvalo:
„Říkali jste něco chlapci?“ byla to Karin.
Celý Hebi tým se tak dal na útěk.
„Teda tady m-musela být včera kalba.“ divila se Hinata.
„Pokud vím tak jediný, kdo se opil jsi byla ty.“ usmál se Naruto.
„Asi jsem to včera trošku přehnala. Neměla bych pít…“
„Ale tak všechno zlé je k něčemu dobré.“ řekl Naruto a chytil Hinatu za ruku.
U rybníčku už tedy stáli skoro všichni. Za chvíli dorazil i notně ohořelý Konohamaru.
„Co jsi proboha dělal?“ ptala se Moegi.
„Ale trochu jsem si hrál s peterdama, nic velkýho.“ usmál se Konohamaru.
„Nic velkýho? Podívej se na ten kráter ty blbče! Mohl jsi nás všechny zabít!“ řvala Moegi a praštila Konohamaru pěstí do břicha.
„Ale jak se tak rozhlížím, tak mi tu někdo chybí.“ přemýšlel Naruto.
„Taky mám ten pocit.“ přitakala Hinata.
„Viděl někdo z vás Saie?“ ptal se Kiba.
„Já ho naposledy viděla, jak šel někam s Ino. Prý mu chtěla něco ukázat.“ přemýšlela Sakura.
Náhle se začalo klepat houští. Všichni už byli připraveni vytáhnout kunai, ale pak… z houští vyšel Sai.
„Vagína!“ zavolal radostně.
„Zdá se mi to, nebo ty děti dospívají čím dál rychleji?“ zamyslel se poustevník.
„Jirayio musíme jít. Volno nám už skončilo, čeká nás další mise.“ zavolal Kakashi.
„A my půjdem asi taky, už je tu stejně jenom kráter.“ řekl posmutněle Naruto.
Kakashi sklopil oči v sloup a poté začal rychlostí blesku dělat pečetě. Za chvíli se před nimi objevil vodní drak, Kakashi ho následně nasměroval směrem do kráteru a ten se z chvíli zaplnil vodou.
„Tak přece jenom měl ten souboj se Zabuzou nějaký smysl. A teď už fakt půjdeme.“ usmál se Kakashi.
„Nechcete, abych vám svou silou mládí pomohl odnést zavazadla?“ ptal se Lee.
„Né, to není třeba.“ Řekl Jiraiya a ukázal na povoz, za který byl zapřažen mistr Gai.
„GAIIIIIII SENSEIIIIIII!“ Lee vřískal víc než všechny Sasukeho fanynky dohromady a rozeběhl se směrem ke svému mistrovi.
„Já vám pomůžu Gai sensei!“ řekl Lee a zapřáhl se taktéž za vozík.
„Dobrá LEE! Ale nebudu tě šetřit! Poběžíme plnou silou mládí!“ zavelel Gai.
Poté se oba rozeběhli s vozíkem. Bohužel Kakashi a Jiraiya zůstali na místě. Byli moc pomalí.
„To si děláš koz… teda Tsunade!“ divil se Kakashi.
Poté oba dva rychle běželi za povozem.
„Takže konečně bez mistrů?“ usmál se Neji.
„Jo konečně bez mistrů!“ usmál se Naruto.
„Vagína!“ přitakal Sai.
Když tu náhle.
„Narutoooooo! Ty satane! Tys mi ukradl brýle!“ byl to rozzuřený Shino.
„Já to věděl, že jsi mě podvedl! Akamaru, trhej!“ zakřičel Kiba.
„Co teď?“ ptala se Hinata.
„Na něco přijdem!“ řekl Naruto a dal se na útěk.

KONEC?

„Moje hlava.“
„Deidara sempai? “ divil se Tobi.
„Vy žijete? Já se o vás tak bál, myslel jsem, že tahle technika vás má zabít!“
Deidara pomalu zvedl hlavu a podíval se na Tobiho.
„Je to sice moje ultimativní technika, ale nezabije mě. Jenom jsem to tak chtěl. Protože pak je to víc cool, ale teď když už to víš tak jsem u tebe určitě klesl v ceně.“ posmutnil Deidara.
„Né pro mě budete pořád super sempai!“ usmál se Tobi (i když to přes masku nebylo vidět)
„Opravdu?“ ptal se Deidara.
„Opravdu! A taky pak můžem někam zajít, na jídlo, do kina nebo tak…“ nabízel se Tobi.
„Ale já jsem chlap!“ ohradil se Deidara.
„Však já vím!“ řekl Tobi a usmál se ještě víc.
Deidara v ten moment hlasitě polknul.

Poznámky: 

Tak povídková série se konečně dobrala do konce. Doufám, že se vám líbila a jaký je pravý důvod jejího vzniku? Původně jsem plánoval dabingovou parodii na Naruta, ale zvrtlo se to a tak je hotový jenom jeden díl. Ale protože už jsem měl napsané scénáře i na další díly tak jsem si řekl, že to přece celé nevyhodím a proto jsem navrhnul nový příběh (povídky nabízejí víc volnosti, protože si tam můžu navymýšlet jakoukoli situaci co v seriálu nebyla) a zakomponoval jsem do nich všechny prvky, co jsem plánoval pro parodii.No a shodou náhod jsem dneska ten jeden 20 minutový díl parodie upnul, takže berte to jako takový malý, rozlučkový bonus:
Část první:
http://www.youtube.com/watch?v=qFDLITJ0bkM
Část druhá (omlouvám se, ale pořád to blokují ať reupuju jak reupuju):
http://www.youtube.com/watch?v=JJE7yUjH9Pc

Tak a dále bych zde chtěl poděkovat všem věrným čtenářům, za to, že to tady vydrželi a přežili ve zdraví :)

4.894735
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, St, 2018-08-01 22:51 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Mise L3: Tady jsem zrovna nějaký moc překvapivý vtípek nenašla, ale četlo se to příjemně a vesele až do konce. Jsem ráda, že nikdo bídně nezhynul a všichni se vrací domů o něco poučenější a moudřejší.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Pá, 2009-10-23 17:27 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

mazanéééé XDDD...ten Sai!! xDDD

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2009-09-28 15:49 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

heh, a kdo řáká že jsem to přežila ve zdraví? xD Ale jinak úžasná série SmilingSmiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, Po, 2009-09-28 22:21 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Dobrá, že jsi to ty, tak ti povolím vyjímku - můžeš si to "ve zdraví" škrtnout, pokud to teda narušilo tvou křehkou dětskou psychiku Laughing out loud. No a to "přežili" už neukecáš. Kór kdybys to nepřežila tak to tady nekomentuješ Eye-wink

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, Pá, 2009-09-25 21:17 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

šKodaa, že už je koneC..ale byla to supeR povídka
_vŽdycki jseM nejwiic vychlámaná, když čtu..Eye-wink
__váŽně super..

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2009-09-24 20:12 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

moc pěkný škoda ,že už je konec. Vždy jsem se u téhle povídky rozesmála.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Čt, 2009-09-24 18:54 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Na tuhle povídku sem klikla jen tak ze zvědavosti a doufala, že nebude vadit, že sem nečetla předchozí kapitoly. Nevadilo to Laughing out loud ale určitě si je přečtu, až budu mít víc času. Ale zpět k tomuhle dílu, ty hlášky sou perfektní Laughing out loud díky tobě sem se aspoň trochu rozptýlila a přestala myslet na zítřejší test z čj Laughing out loud
vážně povedený Smiling závidim ti tvůj talent na vtipný povídky...

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, Čt, 2009-09-24 20:00 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Jsem rád, že se líbilo Smiling a předchozí kapitoly rozhodně doporučuju (a to né jenom kvůli tomu abych si udělal reklamu). Tahle kapitola byla vlastně jenom takový dovysvětlovací epilog, v předchozích dílech se děly větší šílenosti Eye-wink