manga_preview
Boruto TBV 07

Prázdniny v Konoze 006

Blížíme se do finále! Jaké události otřásnou rybníčkem?
„Můj bratr? A gay? Má mise počká, musím o tom slyšet víc!“ řekl Itachi a schoval se za keř odkud měl dobrý výhled na celou scenérii.
Všichni u táboráku byli jako opaření. Jen Naruto propukl v hlasitý smích.
„No není tohle ironie? Hlavní fešák z Konohy a on je gay!“
V ten moment se Sasuke rozzuřil, čapl Naruta za límec a odtáhl ho o kousek dál.
„Naruto! Já nejsem gay! Vymyslel jsem si to jenom kvůli tomu, aby mě už holky přestaly otravovat! Ale jestli to někde jenom cekneš tak ti udělám s chidori díru do trenek, je ti to jasné?“
Naruto kývnul.
„Výborně a teď se můžeme vrátit hezky k táboráku.“
Oba dva se tady vrátili směrem k ohništi.
„Kde jste se flákali? Vždyť už bude čas ná strašidelné příběhy!“ řval na ně Konohamaru.
„A taky na trochu saké! I když vy si nedáte páč jste prcci.“ usmál se Jiraya.
„Z-zdravím, nepřicházím nevhod?“ ptala se nově příchozí Hinata.
„Né budou se vyprávět strašidelný historky! Přišla jsi tak akorát!“ usmíval se Konohamaru.
„Takže ty jsi gay?“ ptal se Lee a pohledem mířil na Sasukeho.
„Ehm jo, jsem.“ hrál svoji roli Sasuke.
„No a nechtěl bys…“
„Ani kdybys byl poslední chlap na zemi!“ zvýšil hlas Sasuke.
„Lee ty se nezdáš!“ smál se Naruto.
„Nech toho! Tobě se to mluví, tys měl hodně ženských, ale co já? Pořád trčím doma s Gaiem a jedinou holku v našem týmu si Neji hlídá jako byakugan v hlavě.“ stěžoval si Lee.
„H-hodně ženských?“ vypískla Hinata.
„No tak si to spočítejme. V týmu máš Sakuru, u tý jsi sice zatím nezaskóroval, ale šance tu pořád je. Ale co nejde u Sakury doháníš jinde. Nejdřív ta lékařská holka Amaru, s tou sis užil docela dost srandy a co teprve ta kněžka Shion? Vždyť ta tě přímo prosila o to, ať jí uděláš dítě!“ počítal Lee.
„Dddddd…dítě?“ Hinata v ten moment začala zelenat.
„Takže, Naruto měl tolik žen?“
Poté se podívala směrem na poustevníka a na jeho láhev se saké. Rychle mu ji vytrhla a začala pít.
„Počkej, to nemůžeš pít!“ snažil se Hinatu zastavit poustevník.
Bylo už pozdě.
„Sasuke, Sasuke… a homosexuál?“ Sakura se pořád trápila.
„Já, omluvte mě na chvíli, půjdu se projít.“ a jak řekla, tak udělala.
„Příběhy, příběhy, příběhy!“ křičel sborově celý Konohamarův gang.
„No tak dobrá, chce někdo začít?“ ptal se mistr Kakashi.
„A co takhle vy?“ ptal se Udon.
„Ale počkejte přece, já je neumím…“ snažil se vykroutit Kakashi.
„To teda ne mistře Kakashi vy budete jako první!“ začal sborově gang.
Kakashi přemýšlel. Opravdu moc historek neznal, protože jeho jediné čtivo bylo... V ten moment dostal Kakashi spásný nápad. Vytáhl z kapsy Icha Icha Paradise: Flirtovací techniky a začal číst nahlas.
„Kde to sakra jsem?“ ptal se Kisame.
Pomalu se rozkoukával po místnosti. Byl v nějakém skladu. Po okolí bylo několik nádob. Kisame jednu zkusmo otevřel.
„Ík!“ vyjekl.
Nádoba byla plná ryb. Kisame vyděšeně couval, ale potom si všimnul, že v místnosti je ještě někdo. Byla to Karin v otrhaném oblečení.
„Suigetsu, Sasuke, Juugo. Všichni mě jenom využívali. Ani Sasuke se do mě nezamiloval a odkopl mě, ale ty mě budeš mít rád viď?“
„Kdo sakra jsi? A co chceš?“ couval poplašeně Kisame.
„Chci tebe!“ řekla Karin a sundala si brýle.
Za chvíli se ze skladu ozýval Kisameho hlasitý řev.
Kakashi mezitím pokračoval ve čtení z Icha Icha.
„Penis?“ zeptal se Sai.
„Né Sai ještě ne, teprve tu holku pozval na rande.“ komentoval děj románu Naruto.
„Sai! Už toho nech! Nesmíš být pořád tak nedočkavý!“ domlouvala mu Ino.
„Jé Naruto vidím, že tu máš volno. Můžu si přisednout?“ ptala se Hinata.
„Teda já tě nepoznávám Hinato, obvykle furt kuňkáš a teď…“ Naruto byl překvapený.
„Víš ona toho trochu vypila. No a alkohol trošku posiluje sebevědomí. Tak na ni buď hodný než vystřízliví.“ usmíval se Jiraya.
Sakura se mezitím vracela ze své procházky. Došla zpátky a viděla, že místo u Naruta je obsazené.
„Hele tady sedím já!“ ohradila se Sakura.
V ten moment se na ni Hinata otočila, zavrčela strašidelněji než Akamaru a nahodila vražedný pohled.
„Dobrá, dobrá tak já si sednu jinam.“ řekla Sakura.
Rozhlížela se po okolí. Sasukeho lavičku minula obloukem. Tuhle zradu mu ještě neodpustí. Nakonec si tedy sedla těsně k Leemu.
Kakashi mezitím dál četl. Konohamaru obracel oči v sloup, takhle si svoji noc se strašidelnými historkami nepředstavoval. Zato Hinatě dodával román novou jiskru a chuť do života. Nakonec se tedy odhodlala, vzala svoji ruku a pomalu se k ní blížila k Narutově…
„Co to je?“ divil se Naruto.
Na svém zadku něco cítil. Co to sakra. Otočil se a uviděl Hinatu. Ne, ta by nic takového nikdy neudělala . Naruto tedy otočil hlavu druhým směrem. Zde seděl zvrhlý poustevník. Tak takhle to je! Určitě mu chce zase ukrást z kapsy jeho žabí peněženku.
„Tak takhle ne poustevníku!“ řval Naruto.
Rychle se zvedl a upaloval pryč. Tentokrát o peněženku nepřijde. Rychle se ohlížel za poustevníkem. Né, nesledoval ho. Jenže tohle ohlédnutí mělo pro Naruta fatální důsledek. Skočil přímo do houští.
„Co to je do háje!“ řval Itachi.
„Akatsuki a tady!“ divil se Naruto.
Itachi musel jednat. Hrozilo mu prozrazení.
„Mangekouyou sharringan!“
Jenže teď si toho Itachi všimnul. Naruto měl na nose lesklé brýle, asi Lennonky, ve kterých viděl odraz svých očí. Tím se jeho technika odrazila proti němu. Itachimu tělem projela nezměrná bolest.
„Ten Naruto je chytřejší než se zdá.“ poté Itachi těžce vydechl.
„Né, on zabil Itachiho! Naruto není hodný kluk!“ vřískal Tobi.
„Cože? Další člen?“ divil se Naruto.
„Co jste to provedli Itachimu?“ ptal se přibíhající Kisame.
„Kisame? My tě všude hledáme! A proč más na sobě jenom trenýrky?“ divil se Tobi.
„Já, potkal jsem jednu holku, Karin. Ona byla nebezpečná. Používala na mě bojové techniky, které jsem vůbec neznal… Doufám, že mi někdy zavolá.“ řekl Kisame.
„Ale Kisame! Na co myslíš! Podívej se na Itachiho! Ten zlý kluk Naruto ho zabil!“ pokračoval rozklepaný Tobi.
„Rychle berem ho a musíme pryč! Nebo náš Pein zabije taky!“ mluvil Kisame.
Poté oba dva popadli Itachiho tělo a utíkali pryč. Nechali tak nechápajícího Naruta samotného.
„Takže Naruto, tys zabil mého bratra?“ vystoupil ze stínu Sasuke.
„Ale Sasuke to byla nehoda!“ dušoval se Naruto.
„Tohle měla být moje pomsta!“ zuřil Sasuke.
„No tak promiň, až tudyma půjde další Itachi tak ti ho nechám.“ usmíval se Naruto.
„Naruto ty jsi tak drzý… a odvážný a hezký! Vždycky jsi o mě pečoval a dělal si o mě starosti.“ pokračoval Sasuke.
„Sasuke? Co to má znamenat? Vždyť jsi mi říkal, že to s tím gayem byla lež!“ děsil se Naruto.
„Však to byla lež, já jsem bi!“ řekl Sasuke a pomalu se blížil k Narutovi.
V ten moment se ozvala děsná rána a Sasuke padl omráčený na zem. Nad ním stála rozzuřená Hinata s pánvičkou.
„Naruto!“
„Ale Hinato počkej, já ti to vysvětlím!“
„Hubu drž!“ spražila ho Hinata.
„Nejdřív tolik ženskejch. Co ty dvě, že ses mi o nich nepochlubil? K tomu celé dny Sakurko sem, Sakurko tam… A teď dokonce i Sasuke?“ řvala Hinata.
„Ale počkej ona Sakura a Sasku, Saseke…“ zakoktával se Naruto.
„Kdy ti sakra dojde, že já tě miluju? Já! Né ta megera Sakura, né ten emoboy Sasuke a už vůbec ne nějaký čůzy z fillerů!“
Naruto v ten moment nevěřícne zíral.
„Počkej takže, ty mě… a to jsi to jako nemohla říct?“ divil se.
Hinata se v ten moment chytila za hlavu.
„Do háje asi střízlivím! Já z-zapomeň na to, já musím…“
Hinata poplašeně cukala hlavou ze stranu na stranu a pomalu se chystala utéct. Už se zvedala a chystala k odchodu, ale v ten moment ji Naruto chytil za ruku.
„A jsi si opravdu jistá, že chceš odejít?“ usmál se Naruto a podíval se Hinatě do očí.
„Možná, že chvilku ještě zůstanu.“ řekla Hinata a přimkla se pevněji k Narutovi.
Skupinka tří členů Akatsuki mezitím rychle běžela dál k rybníku.
„Kde jste se flákali?“ ptal se Deidara.
„Máme problém Deidaro! Mise selhala a Itachi je mrtvý!“ řekl Kisame.
„Má pravdu, Naruto je moc, moc ošklivý chlapec a tak je Itachi tuhoučkej jak řízky od Ichiraku.“ dosvědčoval Tobi.
„Ukažte!“ řekl Deidara a sáhnul Itachimu na krk.
„Vždyť ještě žije, je jen omráčený. To jste se nikdo neobtěžovali zkontrolovat mu puls?“ ptal se Deidara.
„Takže Itachi žije?“ Kisamemu v ten moment začaly téct slzy štěstí.
„Kisame, tebe se radši nebudu ptát, proč jsi tu jen v trenýrkách, takže vem s Tobim Itachiho. Stáhneme se. Další šanci už stejně mít nebudem. Tady jsme skončili.“ rozkazoval Deidara.
„A co budete dělat vy Deidara sempai?“ ptal se Tobi.
„Já se ještě skočím vykoupat v rybníku, když už tu jsme.“
Pak si Deidara sundal plášť a skočil do vody.
„Muehehe, tohle bude větší sranda!“ usmíval se Konohamaru.
„Ten večer u táboráku nic moc, ale jak v tom zmatku začali všichni hledat Naruta tak jsem mohl poustevníkovi ukrást jeho dalekohled, takhle ze mě bude šmírovací mistr. A hele támhle se někdo koupe! To mám dneska kliku!“ radoval se Konohamaru.
Hned vytáhl dalekohled a začal šmírovat.
„Teda vypadá to slušně. Podle účesu bych to tipnul na Ino, a hele ona nemá plavky! Já mám fakt štěstí.“ slintal Konohamaru.
Deidara měl dojem jako by něco zaslechl. Proto se rychle otočil.
„Ona se otáčí! Ale kde jsou kozičky?“ divil se Konohamaru.
Deidarovi v ten moment začalo cukat ve spáncích.
„Proč si všichni myslíte, že jsem ženská?“ zuřil.
„Penis?“ zeptal se Sai.
Poté Sai sjel pohledem do Deidarova rozkroku.
„Penis!“ Saiova očka se rozzářila štěstím.
To už bylo na Deidaru moc. Rychle do svých rukou nabral nejvíc výbušnéhé jílu co mohl a začal modelovat.
„Umění je výbuch! Kats!“
„Co se to děje?“ divil se Shikamaru a pozoroval blížící se ohnivou vlnu.
„Na to se vykašli!“ zakřičela Temari a zatáhla Shikamara zpátky do svého stanu.
Poté se ozvala obrovská rána a okolím rybníčku otřásaly mohutné záchvěvy způsobené Deidarovou detonací.

Poznámky: 

Tak tenhle díl vnesl do událostí světlo a spojil pár dějových linek, můžete ho brát jako takové pomyslné finále. Příští týden bude poslední kapitola, která ukáže co se stane se všemi hrdiny po mohutném výbuchu. ;)

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, St, 2018-08-01 22:44 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Mise L3: „Používala na mě bojové techniky, které jsem vůbec neznal… Doufám, že mi někdy zavolá.“ „...nějaké čůzy z fillerů“ Ach jo, teď to vypadá, že všichni ti zábavní lidičkové v mžiku bídně zhynou v důsledku provozování umění... i když zatím svoji smrt přežívali docela úspěšně.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2009-09-19 16:54 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

heh, ta Hinata byla drsná xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Pá, 2009-09-18 21:48 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hérnajs Hinata s pánvičkou xDDDD Laughing out loud...mazec Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, Pá, 2009-09-18 22:12 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Někdy řekne jedna rána pánvičkou více než tisíc slov Eye-wink

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, So, 2009-09-19 19:43 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D...jeho!! xDDD.....ale asi jo Laughing out loud

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, Pá, 2009-09-18 19:26 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

daLšíí supeR díl..kde na ty nápady cHodííš..? Eye-wink

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, Pá, 2009-09-18 06:23 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

tak to je vážně super... nemůžu se dočkat pokračování!!!

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2009-09-17 19:29 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to je vážně hustý. už se těším na pokráčko