manga_preview
Boruto TBV 09

Nezpřetrhatelná pouta 06

„Tak, jak vám to spolu jde? Aspoň ňáká spolupráce?“ vyzvídal Oro u oběda od těch dvou. Oba jen mlčky seděli a zbytek osazenstva vraždili pohledem. Juugovi to nedalo a nenápadně se naklonil ke svému kamarádovi.
„Když už nic, tak to aspoň vypadá, že spojujou síly proti nám," zašeptal. Vrátilo se mu souhlasné pokývání.
„Jasně, jak se to říká? Nepřítel mého nepřítele je můj nepřítel? Ne... Moment... To jsem popletl. Nepřítel mého nepřítele-"
„Máte pro nás ještě ňáký překvapení?" přerušil tok jeho myšlenek Sasuke.
„Jak to myslíš?" ozval se Orochimaru a odložil lžičku do misky cerálií.
„No, hádám, že je tam ještě třešnička na dortu. Jakože se třeba musíme vrátit do úplňku nebo tak," odtušil zpátky a usrkl si z hrnku kávy.
„A víš, že ne? Ani mě nenapadlo vyrábět pro to časový omezení. Přišlo mi to zbytečný."
„Jakto zbytečný?" Orochimaru se nervózně podrbal za uchem.
„No... Popravdě jsem si nemyslel, že by někdo byl kdy schopnej dojít do takového osvíceného stavu, kdy bude schopný pochopit a mít skutečně rád někoho, na koho je v první řadě alergickej," vysvětlil spíš šeptem a zahanbeně se na všechny přítomné zahleděl.
„Fakt povzbuzující," rejpla si Hinata a zvedla se od stolu.
„Kam jdeš?" podivil se velký šéf.
„Meditovat," odsekla sarkasticky a náhle se zastavila. „Jen tak čistě mimochodem, ví o tom i Karin s Kabutem?" Uvnitř už bublala vzteky a připravovala si pomstu pro další dva spřízněnce ďábla. „Když jsme u toho, kde vlastně ti dva jsou?"
„Nejspíš plánujou tvoje na-" Než se Juugo stačil prokecnout, Suigetsu mu šikovně zacpal pusu.
„Ne, neví a rád bych, aby to tak zůstalo. A je to i ve vašem zájmu," odpověděl Oro na první otázku.
„Jak jako v našem?"
„No, jestli se chceš probudit připoutaná k posteli, jako tehdy Sasuke-"
„Pokračuj, a jsi mrtvej!" vyskočil jmenovaný na nohy a sevřel v ruce vidličku. Orochimaru se moudře rozhodl a odmlčel se, ale přidušený smích dvojice sedící po jeho pravici mluvila za vše. Oběma se totiž jasně jako den vybavilo, jak kdysi - není to až tak dávno - našli mladého Uchihu přivázaného k posteli a pachatelem nebyl nikdo jiný, než jistý červenovlasý ďábel. Nebo si to aspoň všichni mysleli.
„Fajn, je to stejně fuk," mávla nad tím Hin rukou a konečně se vydala do svého pokoje.

„Vážně, jak na tom vy dva jste?" staral se Oroušek, zatímco seděl vedle Hin na posteli. Nakonec mu to totiž nedalo a rozhodl se - vzhledem k pocitu viny - být Hinatě oporou a přiznat chybu.
„Asi tak, že si budu muset do konce života holit bradu, pokud se teda dřív neodprásknu," zazoufala si a potlačila touhu praštit hlavou o zeď.
„Až tak?"
„Div se, Sasuke je děsný čuně, bejt v jeho těle je za trest.“ vyjela okamžitě Hin bez rozmyslu a na to se chytla za břicho.
„Co ti je?“ začal se Oro okamžitě strachovat.
„Jen se mi chce na záchod.“
„A proč nejdeš?“ poklepal si na čelo.
„Bojím se, co by na mě z těch kalhot vykouklo,“ zatřásla se po celym těle.
„No, můžu tě uklidnit. V Sasukeho případě to nic moc nebude,“ dostal Oro záchvat smíchu. Jí zrovna do smíchu nebylo a instinktivně si poposedla o pár desítek centimetrů dál.„Asi se pudu koupat. Koneckonců, nemůžu žít bez sprchy moc dlouho,“ zamyslela se a šla do koupelny. Jakoby toho nebylo dost, rozbila se ta Sasukeho, takže museli oba používat její. Sasuke se šel sprchovat před chvílí (Hinata musela popravdě obdivovat jeho odvahu), ale voda už netekla, takže hádala, že skončil a otevřela dveře bez zaklepání. Asi to nebyl nejlepší nápad, protože ho zjevně vyrušila. Alespoň tak soudila podle rychlosti, se kterou si omotal ručník kolem těla.
„Ááá, soukromí ti nic neříká? Proč jste vy chlapi tak necitlivý,“ vyšiloval z toho, jak se lek.
„Klídek, je to přece moje tělo. A teď uhni, chci se taky koupat.“ odstrčila ho stranou.
„Ale já si ještě musím vysušit vlasy. Je s nima hrozná práce. Proč se neostříháš?“ hudroval.
„Nechci, a dej pokoj!“
„Hele, jestli si budeš mejt vlasy, tak si vem tohle!“ zastavil ji Sasuke a z galerky vyndal několik kosmetických pomůcek.
„O moje vlasy se musí pečovat, a až si vrátíme těla, chci je mít stejně opečovaný, jako teď, takže… nejdřív je musíš pořádně pročesat, aby se do nich hlouběji a líp dostal pečující přípravek. A tenhle šampon je speciálně pro moje vlasy s vitamínem B. Ale šetři, je to drahý. Po opláchnutí použij tenhle balzám, taky šetři, je od stejný značky. No a ve finále tuhle masku. Nech ji ve vlasech asi pět minut a pak opláchni. Jasný?“ naházel jí do rukou asi čtyři přípravky a podrobně jí vysvětlil postup. Hin chudák nevěděla, co si má myslet. Jestli se má začít smát a nebo ho zmlátit.
„Prča?“ vypadlo z ní nakonec a všechno nechala spadnout na zem.
„Hej, co to děláš? Musíš to použít, mám pro to speciálně vyvinutej plá-“ chtěl začít hubovat, ale to už ho Hin hrubě vystrčila ze dveří.
„Padej!“ zabouchla za ním dveře.
„Pff, ty ženský!“ pomyslela si a sundala si košili, pak kalhoty atd. až zbyly jen spodky.
„Dobře Hin, jen se tam nekoukej. Jen klid,“ dejchala zhluboka celá vystresovaná a začala si pomalu stahovat spodky. Když už si chtěla vyvlíknout nohy, ňák ztratila rovnováhu a sletěla, přičemž se nechtěně podívala, kam neměla.
„Ááá, pomoc!“ vykřikla vyděšeně. Spodky si natáhla rychlostí blesku a jako střela vypálila ze dveří. Před nima stál Sasuke a právě si stěžoval Orochimarovi na to, co mu Hin provedla a byl stále jen v ručníku. Vedle pokukovali taky Suigetsu a Juugo.
„Co se děje, Hin?“ koukal na ni Juugo, jak na magora.
„To… to bylo nejstrašnější, co jsem kdy viděla!“ vydýchávala zhluboka a tiskla se ke zdi.
„CO?“ vyletěl Sasuke, když mu došlo, o čem mluví.
„Tvůj malej Sasík!“ potvrdila mu Hin teorii. Sasuke začal nabírat rudou barvu jako krev, až se neudržel.
„Není malej!!!!!!“ zařval na celou skrýš rozzuřenější než Hin, když ji kluci šmírovali ve sprchách.
„Ale je!“ ohradila se výsměšně.
„No, jen abys věděla, ty tvý lentilky taky nejsou žádnej zázrak!“ vrátil jí úder.
„Říká ten pravej. Ty nemáš žádný!“ postavila se naproti němu vzteky bez sebe.
„Vážně? No, možná by se ostatní rádi podívali a posoudili to sami,“ uchechtl se a začal rozvinovat ručník, který mu zakrýval intimní partie… Hinatiny partie.
„Nech ten ručník!“ vyskočila Hin zděšeně pět metrů do vzduchu a s rozeběhem Sasukeho srazila na zem dřív, než to stačil dokončit.
„Ach jo, škoda,“ povzdechli si Juugo a Suigetsu, který jenom slintali.
„Pusť mě ty fúrie,“ snažil se jí Sasuke setřást.
„Když necháš ten ručník!“ ohradila se, ale to už letěla vzduchem, páč jí Sasuke odrazil.
„Ty hajzle!“ zaklela a postavila se na nohy.
„Teď můžou všichni vidět, jak tě pánbůh stvořil,“ začal se Sasuke až nebezpečně smát a znova odhrnoval ručník.
Hinatě to nedalo a musela ho poopravit. „Víš... To není tak přesný tvrzení. Vlastně mě stvořilo mámino vajíčko a tátova spermie. Ty ses ve škole neučil rozmnožování?" rejpla si a na chvíli zapomněla, v jakém ohrožení je její tělo, ale brzy si vzpomněla, když se zdálo, že ručník už ze Sasukeho pomalu klouže.
Hin už byla zoufalá, nevěděla, co dělat, když najednou zmerčila na stole nůžky. Okamžitě po nich sáhla a přiložila je k prameni svých vlasů… Sasukeho vlasů.
„Jestli to uděláš, můžeš se s nima rozloučit,“ začala mu vyhrožovat. Šlo vidět, jak se Sasuke šokovaně zastavil.
„To… t… t… to… neuděláš!!!“ poukazoval na ní roztřeseným prstem.
„Chceš se vsadit?“ zasmála se a nastřihla kousek vlasů.
„Ne!!!!“ vyjekl , až mu vytryskly slzy.
„Pane jo, to je nej bitka, jakou jsem kdy viděl,“ začal se Juugo tlemit a kecl si na židli. Vedle něj i Oro a Suigetsu. Popadl pytlík se sýrovým popcornem a sledoval ty dva šílence jako film.
„Nechám toho, když zalezeš zpátky do koupelny a konečně se oblečeš!“ začala Hin vyjednávat.
„Fajn, fajn, cokoliv, jen… nech mí vlasy, prosíííííííííííííím,“ klečel před ní na kolenou se slzami v očích. Hinata měla co dělat, aby nedostala výbuch smíchu. Viděl někdy někdo jakéhokoli Uchihu klečet? Až na to... Že by teď nikdo nepoznal, že je to Uchiha.
„Fajn,“ pousmála se a podala mu nůžky. Sasuke je okamžitě zahodil a pádil se převlíknout.
„No, to bychom měli,“ pousmála se vítězoslavně. To je asi jediná věc, která na Sasukeho platila.
„Hin, nerad ti to kazim, ale takhle se zpátky neproměníte,“ upozornil Oro.
„Stejně to za to stálo," odsekla tvrdohlavě. Za chvilku se ve dveřích koupelny objevil Sasuke.
„Tak hotovo. Stačí?“ vyšel z koupelny a upozornil Hin na to, že na sobě má konečně něco, co mu nesletí.
„Jo,“ zazubila se na něj. To už ale napruženě odešel do svýho pokoje.
„Jdu spát!“ zabručel a zabouchl dveře.
„Vždyť jsou teprve tři odpoledne,“ zvolal na něj ještě Juugo, ale to už ho asi neslyšel.
„To je normální, na ženský jde ta únava trochu rychlejc," špitl mu Sui a zasmál se svému vlastnímu vtipu.
„Bohužel," dodal Orouš, „hysterie taky."

Poznámky: 

Tenhle díl byl předělaný! Komentáře pod ním se nemusí vztahovat k aktuálnímu příběhu! Poslední komentář byl od HyugaHinata, Pá, 2014-03-14 10:23

4.903225
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-03-13 21:54 | Ninja už: 2692 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia VH: Hehe, Júgo asi najlepšie vyjadril spoluprácu dvoch postihnutých a aj v živote to tak často býva, že najpevnejšie spolky sú proti niekomu: „Když už nic, tak to aspoň vypadá, že spojujou síly proti nám." Evil Tiež je tu trošku nejasná priama reč, ale domýšľam sa, že toto hovorí Oro: „No... Popravdě jsem si nemyslel, že by někdo byl kdy schopnej dojít do takového osvíceného stavu, kdy bude schopný pochopit a mít skutečně rád někoho, na koho je v první řadě alergickej," – na takúto úroveň osobnosti sa treba ozaj preštruktúrovať veľmi dôkladne Mrk Jésušu, to by teda bolo, keby sa Karin poplietla, priviazala Hinatu na posteľ a pokúsila sa ju znásilniť Laughing out loud Oro je v tomto príbehu na vybozkávanie - empatický, láskyplný a sebakritický Kiss! Ooo, Hin sa bojí ísť vycikať, čo uvidí v nohaviciach a Oro sa smeje, že Sasan tam nič moc nemá, ten ho má dobre zmapovaného Laughing out loud Ja prasknem, aké orácie robí Sasan s vlasmi, poradím svojej kamoške hihihi A zas sa vadia ako besní psi, autorka to vie parádne okoreniť Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! No, Oro má pravdu, že takýmto štýlom sa asi naspäť nepremenia Orochimaru ^.^

Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Pá, 2014-03-14 10:23 | Ninja už: 3729 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nej díl jaký si napsala Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, St, 2011-08-03 19:10 | Ninja už: 4663 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

dorážka!!! nemalo chybu... najlepšie čo som kedy čítal!!! (z hľadiska komédie) klaniam sa Laughing out loud

Obrázek uživatele Anake
Vložil Anake, Ne, 2009-09-27 12:44 | Ninja už: 5383 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

super dílek, jako všecky předchozííí...=)

Obrázek uživatele lucwinka12
Vložil lucwinka12, St, 2009-09-23 14:19 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

jo,jo máš pravdu poved se :-)moc hezký

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Út, 2009-09-22 20:33 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

to bylo bombastický fakt se mi zvedla nálada.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-09-22 19:55 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Povedl se, moc sa mi páčil Laughing out loud Už bych asi měla přestat s tou slovenštinou Smiling Bylo to suprové, fakt jsem se nasmála, hlavně těm přípravkům na vlasy...tolik jich namám ani já Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling