manga_preview
Boruto TBV 08

Magická noc

Píseň Magická noc z muzikálu Tajemství od Daniela Landy

Je magická noc, co kdybychom si teď zatančili.
Ach vy jste pobledlá jako lilie.
V tomto našem světě kulatém,
kometa se stává komatem.
Zvonec vám vyzvání přijměte pozvání od bestie!

Mladík sedící na židli se pečlivě rozhlédl.
Všude kolem bylo spoustu tančících párů. Jeho sestra tančila s nějakým lenochem z Konohy a jeho bratr vyzval dívku z černými vlasy, s kterou potom někam zmizel. Teď ho nikdo nehlídal. Teď měl šanci, na kterou čekal, ale musel si pospíšit, aby ukojil svůj hlad.
Většina lidí byla na parketu, tak si jeho příští oběti jen tak někdo nevšimne. Ano, už si ji vybral. To děvče sedící na druhé straně sálu, to z teamu toho otravného blonďáka.
Zvedl se nepozorovaně ze židle a přešel k jejímu stolu.
„Smím prosit?“ zašeptal dívce do ucha. Ta k němu překvapeně zvedla hlavu a následně přikývla. Vedl ji přes parket a schválně blíž ke dveřím, aby to měl lehčí.

Je magická noc, co kdybychom to již ukončili.
Je báječné, když plamen zhasíná.
Smrt je jako radikální řez,
do temnot vás doprovodí děs
Milé kotě, po životě, už nic nezačíná HAHAHÁ

Dívala se mu do očí, ve kterých se pomalu, ale jistě začínala utápět.
Tančili spolu skoro hodinu, když už se zdálo, že růžovovlasá dívka začíná být unavená. Už si chtěla jít sednout, když uslyšela ta slova.
„Pojď se mnou.“
Nevěděla co odpovědět. Srdce říkalo ano, ovšem rozum nesouhlasil. Nakonec dala přednost tomu, čemu nejvíc věřila – srdci. Šla tedy s ním ruku v ruce k východu. Prošli dveřmi. Šli nahoru po schodech až k místu, kde byl ubytovaný. Vytáhl z kapsy klíč a otevřel dveře. Pustil jí dovnitř jako první a zabouchnul za sebou. Začal jí líbat. Dívka nic jiného než jeho nevnímala, ani to, co držel v pravé ruce.

Je magická noc, tak jsme to královsky roztočili.
Vzápětí ukončím vaše trápení.
Ač máte strach,
překročit práh.
Dle mého mínění nikdo tu není, kdo nezcepení!

Než se nadála, ležela na zemi. V srdci měla zabodnutý kunai. Špatně se jí dýchalo. Prohlížela si ho a snažila se něco říct, ale nešlo to. O chvíli poté naposledy vydechla.
Chlapec se usmál. Jeho úkol je splněn. Zavřel oči a zhluboka se nadechl. Už ji cítil, už cítil tu neskutečně nádhernou chuť kovu, kterou tak miloval, která se stala jeho přítelkyní.
Otevřel dveře do koupelny a umyl si ruce. Rád tohle dělal osobně, ne s pomocí démona uvnitř něj, líbilo se mu zabíjet sám. Tohle zvládl rychleji, než si myslel.
Prošel pokojem, ale ani pohledem nezavadil o dívku ležící na zemi. Šel rovnou ke dveřím. Otevřel je.
Strnul. Stáli přímo naproti němu a vyčítavě mu hleděli do očí. Nikdo nic neřekl, ani on, ani jeho sourozenci...

Je magická noc, co kdybychom si teď zatančili.
Ach vy jste pobledlý jako lilie.

Poznámky: 

Tak to je už moje druhé dílko.
Je to o Gaarovi a Sakuře, což jste asi poznali.
Tohle dílko se mi psalo vlastně samo od sebe (kéž by to tak bylo vždy...). Původně v roli zabijáka měl být Sasuke, ale ocitl se tam Gaara, ale jak, to se mě neptejte, ani já to nevím, ikdyž to je asi tím, že se mi tam líbil víc...

4.363635
Průměr: 4.4 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chňá
Vložil Chňá, Po, 2011-10-03 20:42 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 166 | Autor je: Prostý občan

Krásný a ... brutální..mno... brutálně krásný Smiling

I'm Sorry but.... I LOVE YOU!!





Obrázek uživatele Bublifuksie
Vložil Bublifuksie, Pá, 2011-06-17 08:34 | Ninja už: 4772 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Krásný Smiling)

Everybody lies..


Akatsuki personality test -- Make and Take a Fun Test @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-05-05 21:03 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Zajímalo by mě, jak by Kankuro s Temy reagovali. Krásny Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, Po, 2010-05-10 20:36 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Mnohokrát děkuji za pochvalu, ale jejich reakci radši psát nebudu, každý si to dokáže vyložit jinak, ale nerada bych někomu zkazila jeho pohled

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2009-12-29 20:42 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tohle by mě teda nenapadlo Laughing out loud mazec Laughing out loud

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, St, 2009-12-30 15:47 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Děkuji pěkně

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele lucwinka12
Vložil lucwinka12, Ne, 2009-10-04 11:53 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

já jsem si v jednu chvíli myslela ,,další romantika" ale najednou.....xD jako vždycky se mi to moc líbilo

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, Ne, 2009-10-04 12:03 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

a já si opravdu myslela, že už z té první sloky vyplyne konec a ono nic, ale to nevadí, kdo by neměl rád překvapení? já jo...

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2009-09-07 15:10 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak to bylo... drastický xD Jak jsem tak četla, tak jsem si říkala: "to vypadá dobře..." Pak ji začal líbat a já si řekla: "další romantika, ach jo..." A pak jí vrazil do srdce kunai, já jsem se málem zadusila buchtou a řekla si: "I když to bylo takový moc rychlý, tak to k tomu šlo..."
A vážně... šlo to k tomu. Jenom mě překvapilo, že sis jako oběť vybrala zrovna Sakuru.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, Po, 2009-09-07 17:19 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Tak abych byla upřímná, Sakuru moc nemusím a k téhle roli se mi hodila nejlépe, proto právě ji... doufám , že ta buchta chutnala aspoň dobře, když už nic jiného, děkuju za komentík

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...