manga_preview
Boruto TBV 09

Prázdniny v Konoze 004

Prázdniny už nám sice dneškem skončily, ale pro naše ninjy stále pokračují! Po dlouhé době konečně pokračování! Co způsobí u rybníčku nenadálý Gaarův příchod?
„Teda tady je nádherně!“ rozzářila se štěstím Temari.
„No čekali jsme něco lepšího.“ postěžoval si Gaara s Kankrouem.
„Ale no tak kluci! V naší vesnici pomalu voda není, ze sprchy nám teče bláto a bazén je zanešenej třemi tunami písku a vy si stěžujete, když vás jednou vytáhnu ven?“ nechápala Temari.
„No, ale poblíž tu je mnoho vesnic s mnohem lepšími vodními plochami. Vodopádová má vodopády, oblačná bublinkové koupele… Co je tady tak zvláštního?“ nechápal Gaara.
„No přece tu je Shikamaříček.“ řekl Kankrou a začal se nepatrně uculovat.
„Sklapni! To vůbec není pravda!“ začala se červenat Temari.
„Shikamaru povídáš? Takže on si dělá zálusk na moji sestru?“ podivil se Gaara.
„Brácho nech toho! Shikamara nemůžeš zabít!“ zděsila se Temari.
„Říká kdo?“ ptal se Gaara.
„Hele někdo k nám jde!“ usmál se Kankrou.
„Á tak vy jste přišli taky?“ volala na naši písečnou trojici TenTen.
„Už to tak bude.“ odpověděli všichni tři.
„Teda Kankrou, ty máš tak krásně fialové oční stíny, ty jsou od Maybaline?“ ptala se TenTen.
„Je vidět, že tomu pořádně nerozumíš, dovol mi, abych tě zasvětil.“ řekl Kankrou a odváděl si TenTen stranou.
„Počkej TenTen, nevíš, kde bych našla Shi…“ řekla Temari, ale větu už radši nedokončila, protože zaregistrovala Gaarův vražedný pohled.
„Neviděli jste tu někde TenTen?“ ptal se přibíhající Neji.
„Jo šla s Kankrouem někam pryč!“ odpověděla mu Temari.
„To si děláš srandu! Nejdřív Sasuke a teď? No rád jsem vás viděl!“ poté se Neji rozeběhl směrem, který mu ukázala Temari.
„Je tu docela živo, že? Nemám to tu trochu umrtvit?“ zeptal se Gaara.
Temari hlasitě polkla. Možná sem přivést Gaaru nebyl nejlepší nápad.
„Tak jste všichni připravení na naši tajnou misi?“ zeptal se Naruto a podíval se na zbytek členů Konohamarova gangu.
„Si piš kámo!“ řekl Konohamaru a vytáhl z kapsy samopal.
„Ehm Konohamaru, já obdivuju tvůj zápal pro věc, ale jdeme proti Shinovi. Je to náš kolega, takže dej mi prosím tu zbraň!“
„Ale šéfe, to bylo jen pro jistotu! Musíš být připravenej, kdyby si ti běloši moc dovolovali!“ bránil se Konohamaru.
„A toho 50 Centa ti taky zakážu! A teď mi dej ten samopal, stejně by to neprošlo přes vedení, víš, že máme povolené jen chladné zbraně.“
Konohamaru se s nechutí podvolil velitelovi. Mise začala.
„Nech mě Shikamaru! Kam mě to sakra táhneš?“ lamentoval Chouji.
„Je to sice problematické tě takhle vláčet, ale nemám na výběr. Musím tě udržet dál od kuchyně.“ komentoval Shikamaru.
„Ale já jsem tam chtěl jenom jít pozdravit Ino. Přísahám!“
„Chouji, podruhé už kvůli tvé nenasytnosti bez večeře nebudu!“ řekl Shikamaru a chytil Choujiho pevněji za límec.
„Shikamaru?“
„Temari?“ podivil se Shikamaru.
Chouji mezitím využil nastalé situace a vysmekl se ze Shikamarova pevného sevření.
„Co tady děláte?“ ptal se Shikamaru.
„No řekli jsme si, že bychom mohli zajít taky o prázdninách někam k vodě.“ odpověděla mu Temari.
„Ona si řekla a bez zeptání nás odtáhla, nám se vůbec nechtělo nikam jít.“ opravil ji Gaara.
Temari si svého bratra nevšímala a pokračovala dál.
„Když už jsme se tu potkali, nechtěl bys mě tu provést po okolí? Určitě tu bude spousta hezkých a tichých místeček…“ usmála se Temari.
„No sice to bude otrava, ale hádám, že nemám na vybranou.“ pronesl Shikamaru.
„Jó, my tři si uděláme hezkou procházku!“ řekl Gaara a objal naši dvojici.
„No já jsem doufala, že bys mě nechal s Shikamarem o samotě.“
Gaara kývnul na souhlas.
„Jako, že bych šla se Shikamarem sama.“
„Jasný sestřičko já ti plně rozumím. Tak kdy vyrážíme?“ zeptal se Gaara.
„Tohle nikam nevede.“ řekla Temari a kopla do Gaarovy tykve s pískem až se její obsah vysypal.
Pak Gaarovi podala lopatičku a bábovku.
„O co se to pokoušíš? Na tohle už jsem moc starej!“ bránil se Gaara.
„Ale no tak já vím, že tě to baví!“ odpovídala Temari.
„Jsem přece Kazekage Písečné vesnice a tohle je přece pod moji úroveň…“
„Neboj se, tady tě nikdo neuvidí a hele co tu mám! Plyšovýho medvídka!“ usmála se Temari a podala huňáče Gaarovi přímo do rukou.
„Ty jsi ho vzala sebou?“ Gaara byl šťastný a na jeho tváři se objevil úsměv.
Za chvíli už si Gaara začal hrát.
„On si hraje a taky se umí smát. Tohle je docela strašidelný.“ odpovídal šokovaný Shikamaru.
„Tak můžeme jít. Tohle ho na pár hodin zabaví!“ řekla Temari a táhla Shikamara pryč.
Shikamaru byl pořád ještě trochu vyděšený z toho co viděl a tak nebyl schopný pohybu.
„Shino! Podívej se v rybníku se koupe Sakura bez plavek!“ volal Konohamaru.
Shino stále seděl flegmaticky před svým stanem.
„Shino! Podívej se, přímo u rybníka je barbecue!“ zkoušel to podruhé Konohamaru.
Shino stále nejevil známky sebemenšího zájmu.
„Shino! Podívej, v tom rybníku se topí beruška!“
„Cože?“ zavolal Shino a bezmyšlenkovitě skočil přímo do vody.
„Che, první část plánu hotová, teď je to na tobě Naruto.“ oddychl si Konohamaru.
„Mistře Kakashi podívejte!“ volal Naruto.
„Počkej, co to máš v ruce Naruto? Není to moje Icha Icha? Vždyť jsi říkal, že tě ta kniha nezajímá!“ volal poplašeně Kakashi.
„Některé věci se mění.“ usmál se Naruto a vytrhl z knihy několik stránek.
„Jak jsi mohl?“ Kakashiho zorničky se rozšířily a vyběhl přímo proti Narutovi.
„Chidori!“
Jenže najednou Kakashiho ruka proletěla Narutovým tělem jako po másle a jeho chidori skončilo ve vodě.
„Jistě, zase proti mně použil stínový klon. Takhle snadno mě přelstil, nechal dát průnik mému vzteku, že jsem ani nevyužil svého sharringanu. Ale za tu knihu se ti pomstím Naruto!“
Náhle však Kakashiho něco upoutalo. Jeho vydání Icha Icha bylo na svém místě na lehátku.
„Takže on použil techniku přeměny a změnil se na knihu. Takže moje Icha Icha je nepoškozené. Díkybohu, jenom nechápu, co tím Naruto sledoval.“
„Tak jak to vypadá?“ ptal se Naruto.
„Elektrický proud zafungoval přesně, jak měl. Udon a Moegi už Shina vytahují z vody.“ odpověděl Konohamaru.
„Výborně. I když je ten Sasuke k ničemu občas má dobré nápady. Byl to sice slabší výboj, protože ho zmírnil můj klon, ale i tak to naštěstí stačilo. Než se Shino probere, tak už budu mít sázku určitě splněnou.“ usmál se Naruto.
„Tady máš brýle Naruto.“ Řekla Moegi a podala Narutovi Shinovy lennonky.
„Děkuju!“ řekl Naruto a dal si brýle do kapsy.
„A co uděláme s ním?“ zeptal se Udon a štouchl do bezvládného Shina.
„Já se o to postarám.“ řekl Naruto a ověsil si Shina přes rameno a pomalými kroky směřoval k jeho stanu.
„Co se mu proboha stalo?“ ptal se Kiba.
„Strašná věc, někdo ho omylem postříkal biolitem, ti brouci to neunesli a potom se Shino zhroutil.“ lhal Naruto.
„To se mi nezdá! Akamaru by biolit určitě vycítil!“ nesouhlasil Kiba.
„Víš já jsem Shina už opláchl ve vodě, aby tak nesmrděl.“ vykrucoval se Naruto.
„Prdlačky! Určitě jsi mu něco provedl! Už posledně jsi se s ním pohádal!“ zuřil Kiba.
„Kluci nechtě toho! Já Narutovi věřím! Přece se tu nechcete začít rvát ještě i vy dva! Jeden omráčený nám už stačí!“ zastala se Naruta Hinata a pokračoval dál ve své řeči.
„Ale teď radši jdi Naruto nebo…“
Teď si Hinata uvědomila, že se na ní Naruto upřeně dívá svýma nádherně modrýma očima.
„… nebo, nebo…už Kibu moc rozto… rozzuříš! Tak!“ dokončila větu.
„Dobrá. Já teda půjdu!“ řekl Naruto a odcházel.
To bylo o chlup, pomyslel si. Kdyby se mě Hinata nezastala tak bych mohl hrozně špatně skončit. Pochopitelně se pak Shinovi a Kibovi omluvím, ale ještě to chvíli musí vydržet. Musím splnit sázku. Naruto tedy vytáhl z kapsy Shinovy lennonky a nasadil si je.
„No tak už se stmívá, pojďte všichni k táboráku, za chvíli se bude podávat večeře!“ volala Sakura na celý tábor.
„A ode mě bude ta večeře chutnější!“ dokončila hlášení Ino.
„Né, ode mě bude lepší ty blonďatá bárbíno!“ zuřila Sakura.
„Jo, bude to dlouhá noc.“ Usmál se Naruto a pokračoval směrem k táboráku.
„Co to do háje mělo být?“ nechápal Sasuke a pomalu se zvedal ze země.
„Poslední co si pamatuji bylo, jak mě praštil Neji… Je vidět, že už tu potom co jsem zradil vesnici nejsem v kolektivu tolik oblíben. Musím rychle najít Suigetsa a Juuga a…“
„Tak šípková Růženka se nám probudila.“ usmál se Neji.
„Už jsme si mysleli, že nevstaneš. A to by byla škoda, kdo by pak nabaloval všechny holky z naší vesnice…“ usmál se Chouji.
„Pojďmě z něj to donchuánství vytřískat plnou silou mládí!“ usmál se Lee.
„Penis?“ zeptal se Sai.
„Ani náhodou!“ usměrnila Saie zbylá trojice.
Sai poté zklamaný odešel.
„Ale počkejte lidi! Já jsem zradil vaši vesnici! Potom jsem trénoval u Orochimara, hlavního nepřítele Konohy. A vám vadí, že za mnou běhají holky?“ ptal se Sasuke.
„Zradu vesnice vyřídíme později, tohle je přednější!“ řekli všichni tři souhlasně.
Sasuke hlasitě polknul.

Poznámky: 

Omlouvám se, že je tu pokračování až tak pozdě, ale nebylo tolik času na psaní. Poslední část prázdnin jsem měl o něco hektičtější a tak jsem nestíhal. Snad si vás aspoň lehce udobřím tím, že je tahle kapitola o něco délší. No a co dodat na závěr? Pokračování příště, tak zůstańtě naladěni Eye-wink
Další díl očekávejte příští čtvrtek.

4.8125
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2018-08-01 23:22 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise L3: Přeji jim, ať si hrají, však na to mají věk... a to i v případě, že se hraní nehodí k jejich postavení, nebo dokonce tak vypadají strašidelně Laughing out loud Lituji Šina a dopředu raději i Sasukeho, neboť se zdá, že je to s ním nahnuté...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2009-09-18 20:19 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

krása xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, Pá, 2009-09-04 17:26 | Ninja už: 5513 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

zase se ti to moC povedlo..fakt supeR.. ;)

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, St, 2009-09-02 08:55 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

jedno slovo: MAZEC!!! x

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Út, 2009-09-01 19:37 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

tak tohle nemá chybu. jsem zvědavá co Sausukemu provedou.