manga_preview
Boruto TBV 09

Nové začátky♀

Stála jsem u Tsunade v kanceláři a poslouchala její rozkazy.
,,Musíš hned jít a přivést zbytek týmu, budete mít misi.“ řekla mi rychle.
,,Hai.“ kývla jsem.
,,Tak běž. A připravte se na to. Nebude to lehká mise.“ mávla rukou ke dveřím. Vyběhla jsem ven. Je to hrozný, vždycky jsem je hledala já. Ano, protože jsem vždycky věděla kde jsou. Asuma-sensei většinou trénuje nebo je s Kurenai. Shikamaru leží na louce a pozoruje mraky, nebo hraje šachy s Asumou. A Choji se cpe, v Ichiraku Ramen s Narutem nebo někde sám. Kupodivu jsem ani jednoho z nich nezastihla na jejich obvyklém místě. Viděla jsem je stát na ulici s člověkem, který byl pryč táááák dlouho...nemůžu říct, že by se mi po něm nějak moc stýskalo, ale chyběl mi ten uvolněnej postoj a ta ztřeštěnost, kterou oba kluci z mého týmu postrádali. Jo, správně. Naruto se vrátil ze svým cest s Jiraiyou a teď se všichni tři vybavovali na ulici. Rychle jsem si ve výloze upravila účes. Rozeběhla jsem se k nim.
,,Ahoj, Naruto. Tak už ses vrátil...Měl ses mi ozvat.“ řekla jsem mu.
,,Jo, jsem tady teprve chvíli.“ odpověděl s tím známým úsměvem.
,,Někdy spolu musíme zajít k Ichiraku.“ navrhl mu Choji.
,,Jo, to bysme mohli, mám docela hlad...“ pohladil si Naruto úzkostně břicho.
,,No, tohle bude muset počkat. Náš tým bude mít misi.“ pokrčila jsem rameny.
,,Škoda...“ vzdychl si Choji. Najednou si pomocí svého jutsu zvětšil ruku a rozmáčkl nějakou černobílou obludu, která se chystala skočit na Naruta. Ta se rozlítla ve spoustu kapiček, kterou nás pokropila. Nabrala jsem trochu na prst.
,,To je inkoust.“ řekla jsem překvapeně.
,,Jo, a támhle je ten, co to na nás poslal.“ řekl Shikamaru. ,,Vhledem k tomu, že máme my tři jutsu lepší na dálku, bude lepší, když po něm půjdeš ty.“
,,Jasně.“ řekl Naruto.
,,Budeme tě krýt.“ mrkl na něj Choji. Naruto se rozeběhl za tím neznámým mí dva parťáci ho kryli. Když doběhl ke střeše, pokoušel se ho Shika chytit do svého jutsu ale on vždycky uhnul. Doběhl k němu Naruto a vytáhl kunai, cizinec vytáhl krátkou katanu a začli měřit síly. Nejdnou se cizinec rozplynul. Jen tak, z ničeho nic. Naruto se vrátil k nám.
,,Kdo to byl?“ zeptala jsem se.
,,Nevím. Neznám ho.“ řekl Naruto.
,,No, my musíme jít, Tsunade nás zabije když jí necháme ještě chvilku čekat.“ pokrčil rameny Shika.
,,Jo, tak ahoj.“ rozloučili jsme se s ním a běželi za hokage. Ta nám zadala misi, nezdála se být těžká. A když jsme vycházeli z vesnice, stále jsem dumala nad tím cizincem.
____O 4 DNY POZDĚJI________________
,,Jsem ráda zase doma.“ řekla jsem a lehla si ve svém pokoji na postel. O chvilku později jsem uslyšela někoho jak volá mé jméno. Vykoukla jsem z okna. Stála tam Sakura.
,,Ahoj, Sakura-chan.“ pozdravila jsem ji.
,,Ahoj. Přijď v půl jedné do restaurace, kam chodíte s Chojim. Představíme vám nášeho nového senseie a kluka z týmu.“ řekla a běžela pryč. Super, sotva přijdu domů, hned zas musím někam jít. Takže jsem si dala sprchu a zase jsem šla. Před restaurací už postával Naruto, Sakura, Choji, Asuma i Shikamaru.
,,Kde máte zbytek?“ zeptala jsem se. Sakura jen pokrčila rameny. V tom přiběhl jakýsi muž v závěsu s bledým klukem.
,,Ahoj, jsem Yamato a tohle je Sai.“ představil se nám. Sai se jen rozhlédl a kývl na Sakuru a Naruta. Nemohla jsem se zbavit dojmu, že jsem ho už někde viděla.
,,Počkejte! To je on. To on na nás tehdy zaútočil!“ ukázala jsem na něj.
,,A jo, máš pravdu.“ řekl Choji.
,,Za to tehdy se omlouvám, chtěl jsem jen vědět, jak je silný Naruto.“ pousmál se. Tak jsme vešli dovnitř. Na jednu stranu si sedli Naruto, Choji, Shika a Asuma. Já si sedla naproti a vedle mě Sai, Sakura a Yamato. Choji a Naruto se začli cpát.
,,Páni, proč se vlastně takhle cpeš, když už jsi tak t...“ začal Sai. Tušila jse co chce říct, tak jsem po něm skočila a zakryla mu rukou pusu.
,,Tohle slovo je tu zakázaný...“ šeptla jsem mu do ucha. Když se mi rty otřely o jeho ucho, cítila jsem, jak sebou škubnul.
,,Omlouvám se, krásná dívko.“ řekl mi. Cítila jsem jak rudnu, ale on se nezdál být rozhozený jako já.♀

Poznámky: 

Takže tohle je FF na InoxSai...tohle je jenom půlka...Bude volný pokračování z pohledu Saie....

4.59091
Průměr: 4.6 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2009-10-01 17:52 | Ninja už: 5339 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Zajimávý xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Icha-Icha-Itachi
Vložil Icha-Icha-Itachi, Pá, 2009-08-28 10:10 | Ninja už: 5403 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Fajne Laughing out loud

Obrázek uživatele Niké
Vložil Niké, Pá, 2009-08-28 07:47 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Fakt super

92% teenagerov počúva hiphop. Pokiaľ patríš medzi zvyšných 8%, pridaj si toto do podpisu.

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-08-27 16:48 | Ninja už: 5498 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

jů, super, tenhle pár mám ráda Laughing out loud doufám, že si tohle nepřečtě kámoška, nebo mě zabije Smiling

Obrázek uživatele Kajish_ka
Vložil Kajish_ka, St, 2009-08-26 19:32 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Juuuu Laughing out loud InoxSai super taku FF som ete necitala Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-08-26 19:24 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!