manga_preview
Boruto TBV 09

Pein se asi zbláznil a Orochimaru senilní 5 - Konec jedné komedie

Svíčky, které Pein před chvílí zapálil, mihotavě osvětlovaly prostor pod jedlí, který byl nabit dárky různých tvarů. Atmosféru ještě umocňovaly prskavky, taktéž umístěné na stromě.
Akatsuki zůstali stát s ohromeným výrazem na tváři. Proti jejich vůli to na ně udělalo dojem.
Pein odložil zvoneček a nahodil úsměv. „Než se ale dostaneme k dárkům, zazpíváme si nějaké vánoční koledy. Kdo nebude zpívat, nedostane žádné dárky.“ Pokynul k listům, které ležely na stole. „Ale, ale, kde je Hidan?“
„Odmítá to slavit, je to proti tomu jeho bohu…“ mávnul rukou Kakuzu a sebral svůj zpěvník.
„To je škoda, má skvělý hlas.“
Když už své zpěvníky měli všichni, Pein zaťukal prstem do stolu (tři-čtyři) a spustil. Ostatní se postupně a váhavě přidávali. Celkem zazpívali pět koled: Nesem vám noviny, Veselé Vánoce (tu zpívali dokonce dvakrát), Rolničky, Narodil se Kristus pán a Štědrý večer. Na řadu přišlo očekávané rozdávání dárků. Když na to přišlo, Rudoobláčci se chovali jak malé děti.

„Taak a teď budu rozdávat já!“ rozzářil se Kisame. Každý to prožíval jinak. Někdo to nedával znát, druhý se radoval z dárků jak malé dítě, třetí se na ně nedočkavě vrhal.
„Taak a tady má náš vůdce.“ Přinesl mu dárek. S falešným úsměvem si ho převzal a opatrně ho začal rozbalovat. Byl zabalený v balícím papíru s medvídky a to pěkně mizerně. Ten, který to balil, očividně neznal izolepu a lepil to lepidlem, kterým ještě oťapal celý papír, takže to bylo umatlané. Když ho Pein rozbalil, vykoukl na něj... sáček gumových medvídků.
"Ach, to je skvělý dárek, Orochimaru." hodil směrem k němu nenápadný vražedný pohled. Orochimaru se jen uculil a popotáhl si růžovou mašli.

Každý dostal dárek od každého (což byla i podmínka), vyjímka platila na Peinovo těla, na které si vzpomenul málokdo. Deidarův Katsunát byl více méně profláklý dárek; Peina ale přesto potěšil, na rozdíl od toho zbytku, protože byl aspoň k něčemu dobrý. Jako dárek dostal například pletací jehlice a tři klubíčka vlny, kuchařku, kuchyňskou zástěru (samozřejmě, že v růžových barvách a se srdíčky) nebo balení deseti mouk. Je ale pravda, že ostatní od něj taky nedostali žádné zbraně ani nic jiného, ninjovského. Stálo ho to hodně peněz, ale moc toho nelitoval, protože balet si opravdu oblíbil. Jediná dobrá věc na téhle komedii. Takže každý bývalý zabiják dostal pár baletních piškotů. Růžových, bílých, puntíkatých… s mašličkama, šňůrkama… Rozděloval to více méně náhodně.
Jak se ale zdá, ti idioti za tu dobu stačili zblbnout tak, že z toho dárku mají dokonce i radost! Kam jsem se to dostal...Odfrkl si v duchu Pein a zavrtěl hlavou. To bylo něco mimo jeho chápání. Díky bohu, že už bude konec a on jim to bude moct pěkně vytmavit. Ale aspoň jeho herecké umění došlo k uznání.

Hidan se potuloval po chodbách sídla. Dal se dobře vystopovat – s každým krokem z něj spadala halda krve, pozůstatek po rituálech. Přes rameno měl svojí milovanou přítelkyni kosu.
Přemýšlel (a přitom blaženě slintal, protože to bolelo skoro tak, jako zarazit si kosu do hlavy). Tak trochu o všem. Občas se i zatoulal k takovým otázkám jako „Co tu, ku­*va dělám?“ a to se mu nelíbilo. Začínal moc filozofovat a to se k němu nehodilo. Všechno to šlo nějak do kytiček…

„Jsem rád, že se vám to líbilo,“ usmál se Pein. Už, už bude konec! Hurá!! „Ale mám pro vás ještě jedno překvapení…“ s tímhle zmizel za dveřmi.
„Aah, takže už přišel můj čas?“ ozval se Madara, v jedné ruce oranžovou masku.
„Jo. Doufám, že jsi spokojený a máš, co jsi chtěl.“
„Byla to skvěle provedená práce. Dají se skvěle přetvořit, jsou jako hliněné postavičky; namoč je a můžeš je předělat k obrazu svému. Výborný materiál. Jejich schopnosti si už vyzkouším sám. Už můžeš tu komedii skončit.“
„Hurá… Ostříhanej hipísáku...“ zahučel Pein rozladěně a vrátil se zpět do sálu, opět rozzářený. Ach, ještě, že jsem tak skvělý herec, jinak už by byli mrtví. Teď už si na idiota bude hrát ten starje dědek Madara. Kdyby nebylo jeho...
„Přivítejte nového člena Akatsuki! Pojď mezi nás Tobi!“

O několik dní či měsíců později:
"Deidaraaaaaaa-senpaaaaai!!"
Pomsta je sladká... pomyslel si Pein a triumfálně se pro sebe usmál. A na další pomstu je na řadě... Kisame! Sushi na něj!

Poznámky: 

Hurá! Hurá! Hurá!
To je prosím konec celého zblázněného Peina a senilního Orieho. Vím, že je to fakt hodně slabý a hodně krátký, ale došly nápady. Vtipný je to taky asi jak moje bačkory x)).
Možná jsem tam nevysvětlila všechno... Každopádně o jednom vím - ano Orochimaru opravdu takhle zesenilněl (+ ještě troška vynalézavé tekutiny xD) a Kakuza Pein podplatil (jak jinak). Zbytek už si za to může "sám".
Nereálné, že? Ale já v poslední době na ty OOC povídky letím. x)

4.8
Průměr: 4.8 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, St, 2009-10-28 17:26 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

XD no co mam dodat je to dobre a velke prekvapko na konci bolo super XD


Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, So, 2009-10-24 20:25 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

dobrééé xDDDD...skvělá série Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-09-14 16:19 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

huu,úpa dokonalý Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-08-31 19:08 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Toto je hroznéé xDD Chjo, ale keby... Hm, aspoň by to vysvetľovalo, prečo sa Madýsek chová ako debil Laughing out loud
Syrečku, fakt dobré ukončenie zábavnej poviedky Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, Po, 2009-08-31 15:51 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Děkuju všem x))
nellynuska: Věř nebo ne, mě to napadlo až při tý čtyřce xD

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Ne, 2009-08-30 22:06 | Ninja už: 5505 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

aj som si myslela, tak pri 3. diele, že za tým bude Madara... Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, So, 2009-08-22 21:39 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Tak to som nečakala... super poviedka, škoda, že je koniec n_n ale bola krásna n_n

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, So, 2009-08-22 11:00 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

škoda ,že už je konec. Jinak moc pěkná série.

Moje FF

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, So, 2009-08-22 10:42 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

tak to byla dokonalá série, hih, ale jak se k tomu dostal ten Orouuš?

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, So, 2009-08-22 00:55 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

škoda že je to konec....ale jinak je to dobrej díl Laughing out loud

dA Laughing out loud