manga_preview
Boruto TBV 09

Legendárny Sennin 08 - Hliadka.

Otvoril som oči. Niekto sa nadomnou skláňal. Rýchlo som siahol po kunaii. Neznáma osoba my zachitila ruku.
„Kľud Naruto.“ zašepkala. Ten hlas by som spoznal kdekoľvek a kedykoľvek. Bola to Manami.
„Čo sa deje?“ spýtal som sa. Jej prítomnosť ma znérvozňovala aj vzrušovala.
„Pssst.“ zašepkala a priložila mi ukazovák na ústa. Sklonila svoju tvár k mojej a pootvorila pery. Potom ma pobozkala. Šokovane som jej hľadal do očí. Nechápal som čo s ňou deje. Spametal som sa a začal jej bozky opetovať. Vášnivo a lačne (prepáčte to slovo Laughing out loud). Moje bozky opetovala s rovnakou vášňou a nenásytnosťou.A ja som ju bozkával ako by som nikdy nechcel prestať. Jej pery chutili sladko a zvláštne. Potom som si uvedomil, že nám treba aj dýchať. Jemne som sa odtrhol. Jej oči žiarili sťastím. Ja som bol na tom úplne rovnako.
„Milujem ťa Naruto.“ zašepkala. Nikdy by som neveril, že tia slova začujem z jej úst. Zem sa so mnou zatočila, bol som neskonale šťastný.
„Ja teba tiež.“ povedal som. Šťastne a šibalsky sa usmiala a vrhla sa na mňa, začala ma znova bozkávať. Bozky som jej opetoval. Prestne po tom som túžil odkedy som ju spoznal. Presne o tom som sníval...počkať sníval?
Prudko som sa vystrel. Vedľa mna horel oheň a Manami sedela na neďalekej skale a hliadkovala. Otočila ku mne hlavu a v tvári sa jej zračila otázka. Iba som potriasol hlavou a neveselo som sa usmial.
„Vystriedam ťa.“ povedal som. Na spánok som nemal ani pomyslenie.
„Ešte mam máť hliadku jednu hodinu.“
„Nevadí, ja to vezmem. Dnes už nezaspím.“
Spýtavo na mna hľadela a potom potriasla ramenami.
„Ja som na tom rovnako. Môžeme hliadkovať obaja.“ navrhla.
„Určite by si na hliadke zaspal a bolo by po nás.“ povedala a usmiala sa. Tým nezbedným úsmevom ktorý som tak miloval.
„Ako myslíš.“ povedal som a tiež som sa usmial. Ešte stále som bol sklamaný z môjho sna. Určite poznáte ten pocit keď sa vám sníva, že dostanete niečo po čom veľmi túžite. Ste neskonale šťastný. Myslíte si, že je to skutočnosť. Ale potom sa prebudíte. Zistíte, že to bol len sen a máte chuť plakať aj kričať naráz. Približne to som cítil teraz aj ja.
Pristúpil som k nej sa sadol si vedľa. Mlčali sme a sledovali hviezdy. Pritom sme dávali pozor na všetký zvuky okolo nás.
„Mal si zlý sen?“ prerušila ticho.
„Skôr naopak.“ pozrela sa na mňa a prikývla.
„To poznám.“ potom sme zas chvíľu mlčali.
„Rozmýšľala som nad tým ake si mal detstvo.“ znova perušila nočné ticho. Spýtavo som na ňu pozrel.
„Viem o tom, že na konohu tak pre šestnástimi rokmi zautočil Kyuubi a tedajší hokáge ho do teba zapečatil. Ľudia vedeli, že Kyuubi, démon ktorý zničil takmer celú ich dedinu je v tebe. Preto som premýšľala ako sa k tebe správali, aké si mal detstvo.“ teraz na mňa spýtavo pozrela ona.
Nadýchol som sa a potom som začal rozprávať s očami upretými na hviezdy.„Nechcem ti klamať a preto ti poviem pravdu. A nehovorím ti ju preto aby si ma ľutovala alebo niečo také.“ rýchlo som na ňu pozrel a znova sa zahľadel na hviezdy. „Pokiaľ si pametám tak na mňa ľudia odmaličky hľadeli ako na démona. Tý ktorý prežili útok Kyuubiho vedeli, že je vo mne. Hľadeli na mňa ako by som ja bol Kyuubi. Ako by som to ja zničil ich domovy, zabil ich rodinu, priateľov, ich milovaných. Deti cítili ich nenávisť a preto sa my vyhýbali. Vo viacerých prípadoch dokonca svojim deťom zakazovali sa ku mne približovať. Bol som sám. Musel som sa o seba starať sám. Nemal som jediného priateľa. V akadémii som bol triedny šašo. Vyvádzal som rôzne hlúposti. Učenie mi vôbec nešlo. Bol som najhorší z triedy. A tie problémy ktoré som stále mal. Viac krát som u maturity prepadol. Ako jediný z triedy. Všetci sa mi smiali. Potom sa ale našiel človek ktorý vo mňa uveril. Iruka-sensei. Veril, že niesom démon a , že zo mňa bude jedného dňa skvelý ninja. Zachránil mi život. Bol ochotný pre mňa zomrieť. Toho dňa som sa oficiálne stal ninjom. Zaradili ma do týmu. So Sasurou haruno a Sasukem Uchihom. Áno tým Sasukem Uchihom.“ povedal som keď som videl, že sa chce na to spýtať. Potom som pokračoval „So Sasukem sa stále sútažili kto je lepší. Boli sme rivalmi. Ale aj priateľmi Sílili sme aby sme prekonali jeden druhého. Ale on potom odišiel k Orochimarovi. Chcel svoju hlúpu pomstu a na to potreboval byť silný. A ja som nebol dosť silný aby som ho zastavil. Vtedy som dal Sakure sľub, že ho jedného dňa privediem späť. Sasuke medzitým zabil Orochimara a aj Itachiho a teraz je v Akatsuki. A teraz som z Konohy odišiel aj ja. A neplánujem sa do nej vrátiť kým nebude po Akatsuki. Myslím, že na tvoju otázku som odpovedal.“
„Áno prepáč.“
„Čo ti mám prepáčiť?“
„Prepáč, že som necitlivý idiot. Mohlo ma napadnút, že si mal také detstvo a sa ťa na to spýtam.“
Pozrel som na ňu. Tvárila sa kajúcne. Potom som sa rozosmial. Hľadela na mňa ako na blázna.
„P-prepáč. Ale ten kajúcny výraz ti vôbec nesedí. A nemáš za za čo ospravedlňovať. Nemohla si to vedieť. A je to minulosť. Čo bolo to bolo. Nama zmysel sa tým trápiť.“
„Myslím, že máš pravdu.“ povedala nakoniec a usmiala sa. Zas sme sa odmlčali. Videl som na nej, že sa chce niečo spýtať ale zjavne váhala.
„A ta Sakura. Ta z tvojho týmu. Ako ste spolu vychádzali?“ odhodlala sa nakoniec. Bol som prekvapený, že sa spýtala práve na to.
„Nooo. Vieš tažko sa mi o tom rozpráva, ale bol som do Sakura zaľúbeny.“ usmial som sa nad spomienkami na ňu. „Stále som ju pozýval na rande, otravoval ju ale ona bola zbláznena do Sasukeho ako všetky dievčata z Konohy. Teda takmer všetky. Až na Hinatu. Ta bola zaľubená do mňa.“
„Bola?“
„Myslím, že už nieje. Krátko predtým ako som odišiel z Konohy prišla za mnou. Vyznať svoje city. Kôli nim aj takmer zomrela keď skočila medzi mňa a Paina. Ala ja som k nej necítil nič viac ako priateľstvo. Povedal som jej to. Veľmi ma to bolelo keď som jej v očiach videl ten smútok. Potom odomňa utiekla. Stále iba každému okolo seba ubližujem.“ povzdychol som si.
Mlčala ale potom sa spýtala: „A tá Sakura, ako to je s ňou. Ešte stále ju miluješ?“
Nevedel som kam tou otázkou mieri ale odpovedal som:
„Nie už nie.“ na viec sa nepýtala. „A ty? Ako to je s tebou? Máš niekoho?“
„Nie nemám, niežeby sa nenašli nápadníci tých bolo plno, ale žiaden sa mi nepáčil. Nemyslím vzhľadovo. Našli sa aj taký, ale povahovo nebol nikto kto by ma zaujal.“ pri tých správach sa mi srdce rozbúchalo. Takže nikoho nemá. Snáď budem mať u nej šancu.
Začal fúkať studený vietor. Ochladilo sa. Manami sa začala triasť zimou.
„Určite je ti zima. Počkaj dám ti bundu.“
„Nie potom by bola tebe zima.“
„O mna sa neboj. Mňa to nezloží.“ povzbudivo som sa usmial.
„Chceš tým snáď povedať, že mňa áno?“ výhražne na mňa pozrela.
„Nie samozrejme, že nie, ale nechcem aby si sa tu triasla od chladu zatial čo ja si tu pohodlne sedím.“
„Nebuď hlupák. Sadneme si k ohňu.“
„Hmm mňa to nenapadlo.“ vtom oheň zhasol.
„Eeee vieš nejaké ohnivé jutsu?“ potriasla hlavou. „Ani ja nie a v tomto vetre oheň nezáložime. Tak ber tu budndu a aspoň poďakuj.“ predstieral som hnev hoci mi to veľmi nešlo.
„Ty mi rozkazuješ?“ spýtala sa. Moja predstierana odvaha zmyzla so závanom vetra. Dúfal som, že nemá rovnakú náturu ako Sakura.
„Nie samozrejme, že nie to by som si nedovolil.“ zjavne ju moja porážka uspokojila a nič viac nehovorila len sa tam ďalej triesla. Prečo nikoho z nás nenapadlo zobrať si nejkú deku alebo hrubšie oblečenie. Rozopol som si zips na bunde a dával som si ju dole. Otočila sa ku mňe.
„Tý úchyl. Vonku mrzne a ty sa tu zobliekaš!“ vykríkla.
„Na čo ty len nemyslíš len nechcem aby si tu zamrzla“ Prevalila očami a priskočila ku mňe. Zazipsovala mi zips a sadla si predomňa. Schúlila sa a hlavu položila na moju hruď, takže jej hlava bola tesne pod mojou. Na tvári ma šteklili jej vlasy tak om ich odfúkol a objal som ju. Spokojne sa zamrvila. Bolo mi prijémne a jej zrejme tiež. A tak sme v tichom porozumení prežili zvyšok noci.

Poznámky: 

Tak dalšie diel s riadnim omeškaním Laughing out loud ale dufam, ze uz budu diely pribudat pravidelnejsie Laughing out loud. Tento diel neje nijak akčný ale dúfam, že sa niekomu zapáčil Laughing out loud romantika mi nijak velmi nejde Laughing out loud
Kaia: Dufam ze sa ti pacila aj ta udalost na ktorý si tak dlho cakala hoci to bol len sen Laughing out loud

4.91892
Průměr: 4.9 (74 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2009-12-16 17:40 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Božíčku, ten úvod bol úplne suprový! Skoro sa mi oči prilepili na obrazovku xD A potom ten šok, že je to LEN sen Ty kámo, co sis dal?! rofl... Laughing out loud Ale vidím, že s tým koncom si to svojim čitateľom trochu vynahradil Laughing out loud aj keď hovorí, že na romantiku nie si, tak mi nedá, aby som neprotestovala (XD) - napísal si to úplne úžasne Eye-wink

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Čt, 2009-08-20 17:47 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Shocked tak to som nečakal že to bude len sen Laughing out loud a 5 hviezdičiek Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Po, 2009-08-17 17:02 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Další super dílek. Asi začnu číst jen slovenské povídky, protože se mi většinou líbí více, než ty česky psané Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2009-08-17 21:30 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Slovenské ff 4ever Laughing out loud ale nebudme kruty Laughing out loud aj cesky ff su vyborne Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-08-17 21:36 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Nevadí hoši připojím se... Laughing out loud Konoha je v tomhle směru úžasná, protože dává možnost jak českým tak i slovenským spisovatelů atd..no, kdysi sme byli jeden národ, tak proč nás rozpojovat...ale celkem mi vadí, že někteří čtenáři čtou výhradně např. sloveské nebo výhradně české FFka, já nejradši čtu oboje, protže každý jazyk má nějaké osobité kouzlo a občas koukám, co Slováci napíšou slovensky vyzní naprosto úžasně, ale kdyby se to někdo pokusil kopnout do češtiny..no hrůza Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2009-08-18 17:14 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Abych dokončil myšlenku a ujasnil co jsem tím myslel, slovenština mi přijde jako znělejší jazyk než čeština. Taková slovenská skupina Desmod má nádherné texty a kdyby se to někdo snažil přeložit do češtiny a odzpívat, znělo by to děsně. Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Út, 2009-08-18 00:34 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

mno pripojim sa aj ja... podla mna je uplne jedno ci je FF pisana slovensky alebo cesky. podla mna ide o to ako to autor poda. ako tam napise to co tym chce vyjadrit. v tomto je jedno ci som cech slovak madar alebo rus..

Obrázek uživatele yondaime kage
Vložil yondaime kage, Po, 2009-08-17 22:22 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prostý občan

to mas pravdu. ale i tak...slovenske fanfikce me zatim oslovili vic nez ty ceske. ten jazyk ma v sobe zkratka urcite kouzlo, ktery ten dej ozivuje:)

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2009-08-17 21:44 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Slovenčina je univerzalny jazyk Laughing out loud napisal by som, že lepši ako čeština ale klamal by som Laughing out loud obe maju svoje vyhody Laughing out loud napriklad ceske dabingy filmov sa mi pacia ovela viac ako slovenske Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-08-13 12:15 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

ÁÁÁÁÁÁ (rve si vlasy z hlavy)!!!!! Jak to, že jsem k tomuhle ještě nedošla, teda začínám se nad sebou vážně zamýšlet.... Moc moc krásný díl...hlavně kvůli té první části, i když škoda, že to byl jen sen, ale začíná mi to nějak příslibně zavánět.... Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-13 12:17 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

RAz to sen snád nebude ...ale nic neslobujem Laughing out loud a díki Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-08-13 12:24 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

To si piš že nebude Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-08-07 00:09 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

jáj to je prostě super díl už se těším na tvé dalčí díla.

všichni povině juknout sem

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2009-08-07 10:39 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dufam ze ta nesklamem a dalsie casti budu co najlepsie a co najskor Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-06 14:23 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

musim ti povedat ze ten zaciatok bol fakt super. pises naozaj pekne a uz sa tesim na dalsi dielik Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 15:44 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Diki Laughing out loud dufam ze napisem v termine Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2009-08-06 09:38 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

konečně další dílek Laughing out loud ale jako fakt dobrej Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-08-06 22:17 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

a kdy ty konešně přidáš nějakej dílek hlavně Společný návrat Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 10:14 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Som rád ze sa ti pacil Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Čt, 2009-08-06 00:37 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Výborný diel dobre sa to čítalo. A ten sen skvelý nápad.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 10:13 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Hmmm Laughing out loud dik Laughing out loud ...uz faktt neviem co pisat do podakovani Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele kliste555
Vložil kliste555, St, 2009-08-05 23:31 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé, ten zacatek me dostal Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 10:13 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

O to mi aj islo Laughing out loud ...a dik Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, St, 2009-08-05 22:17 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mazec, krásné...ten začátek xDDDD

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 10:12 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Velmi pekne dakujem Laughing out loud ten zaciatok ma napadol o tretej rano Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, St, 2009-08-05 21:00 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

úža díl Eye-wink

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 10:12 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Díki Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-08-05 20:31 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádherné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-08-06 10:11 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dakujem Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>