manga_preview
Boruto TBV 09

Dievča snov, časť 3.

„Čo to... čo to bolo?“ Shikamaru sa nehybne díval na jedno miesto na lúke a ostošesť rozmýšľal.
Toto nemohla byť skutočnosť... takéto dievča predsa neexistuje... čo to trepem, vraj dievča... ženská jedna... ale... to nemohla byť realita... žiaden krik... ani ma nezbila... z nej by si Sakura mala brať príklad... počkať... ak to bolo skutočné, celé moje presvedčenie o ženských ako o kričiacich beštiách... padá... to je také... smutné... ale to aj tak nie je možné...
nemohla byť skutočná... ale tie vlasy... tie oči... zošit...
Ja som si predsa nemohol vymyslieť oblačnú misu rámenu,
pomyslel si zúrivo a v tej chvíli mu v bruchu hlasno zaškvŕkalo.
Tak možno aj áno, zhodnotil a vykročil k dedine.
Bol v presvedčení, že sa mu dievča od neskutočného tepla jednoducho zazdalo, alebo prisnilo, alebo si ho vymyslel... Bolo mu to jedno, len sa potreboval uistiť, že to dievča nebolo skutočné...
Pretože také neexistujú, kráčal ulicami Konohy smerom k svojmu domu. Na maminu kázeň ani nemyslel, mal plnú hlavu neexistujúceho dievčaťa.
Otvoril dvere a úplne zničený sa dotackal do kúpeľne.
„Shikamaru! Si to ty?! Poď okamžite sem! Ako si predstavuješ odmietnuť misiu?! A ešte odvrávať našej hokage?! Takto sme ťa vychovali?! A nesnaž sa to zapierať, viem to priamo od Tsunade! Kde si sa vlastne doteraz flákal?! Shikamaru?!“ krik sa ozýval po celom dome a nenávratne sa blížil k dverám kúpeľne.
„Shikamaru čo rob-! Shikamaru! Zlatko si v poriadku?“ krik sa vytratil v momente, keď vošla do kúpeľne.
Shikamaru sa sediac opieral o dlaždice pod umývadlom a pritískal si na čelo studený mokrý uterák.
„Ahoj,“ pozdravil a nechal sa celý prezrieť svojou mamou: „myslím, že mám úpal.“
Yoshino ustarane doviedla svojho syna do obývačky kde ho rovnako ustarane a s láskou usadila do kresla a utekala do kuchyne po pohár vody.
„Och zlatko a kde si bol? V tomto teple nie je dobré zdržiavať sa vonku. Ani sa nečudujem, že máš úpal. To preto si odmietol misiu? Bolo ti takto zle aj keď si bol u Tsunade? Tu si pekne sadni a odpočiň si. Potrebuješ niečo? Hlavne sa napi, je dôležité piť“ prízvukovala mu a hneď ho zahrnula okrem piatich druhov tekutín aj poriadnou porciou dobrého domáceho jedla.
Je zvláštne ako vie starosť o dieťa napomôcť k úplnému zabudnutiu hocičoho. Pred piatimi minútami bol Shikamaru nevychovanec a teraz je to anjelik, ktorý spravil správne, že nikde nešiel, ešte by niekde odpadol a bol by s ním koniec.
„Nemusíš to zase preháňať, som v poriadku... asi,“ posledné slovo si zašepkal.
To že vidí ženské kade sa pozrie nie je v poriadku.
„Ale ako by si bol v poriadku?“ hysterčila Yoshino.
„Idem zavolať tvojho otca, zase sa fláka. Si môžu mys-...“ mrmlajúc si popod nos vyšla von.
Shikaku Nara meškal domov z práce až 2 minúty. A už má riadny problém.
Shikamaru sa pousmial a pustil sa do jedla. Asi sa začne tváriť že je chorý častejšie.

Poznámky: 

Tak ďalší diel, už by som mala začať písať pokračovanie Smiling
Inak, táto časť je moja najobľúbenejšia, kvôli Shikamaruovým zmäteným myšlienkam Laughing out loudLaughing out loud

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Čt, 2010-04-01 13:20 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Shimauma-chan
Vložil Shimauma-chan, Čt, 2009-08-13 17:33 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Super poviedka... nemam slov, hlavne vies perfektne vystihnut Shikamaruove 'pocity' a myslienky... ty kokso, ja si ho uplne predstavujem ako je na tej luke... super, uz sa tesim, co sa bude diat

*Lepší hrozný koniec ako hrôza bez konca.*

*Čo z toho, že zajtra bude lepšie, ak vždy, keď sa ráno prebudím, je dnes?*