manga_preview
Boruto TBV 08

Hate, revenge and love – Madara a Yuki, 6. díl

Yuki cítila zadostiučinění, že když nebude mít Minata, tak ho nebude mít nikdo! Ani ta mrcha Kushina, která byla vždycky u kluků oblíbenější než ona sama, ale protože byla z tak významné rodiny, tak si musela držet odstup od kluků a když to zašlo někam dál, tak toho dotyčného okamžitě její strážce vyprovodil, tak, že už se u ní neobjevil.

„Splnila jsi misi?“ zajímal se její pán.
„Ano, Minato, už pro nás nebude představovat hrozbu a o Kushinu se již postarám,“ sdělila Yuki.
„Skvělé! Tak se mi líbí moje pilná studentka,“ pochválil ji Madara a ještě jako opravdovou pochvalu ji věnoval malé políbení na tvář.
Yuki byla v sedmém nebi, když se jí dostalo té výsady.
„Mohu vám něco říct?“ osmělila se Yuki.
„Čekám vaše dítě,“ prozradila to velké tajemství a bála se, že ji zase zbije, ale jeho reakce byla úplně jiná.
„Tak to velmi rád slyším a právě jsem uvažoval, že je na čase zajistit mého pokračovatele, který by šel v mých stopách,“ svěřil se Madara.
„Ale myslela jsem, že se budete zlobit,“ neodpustila si Yuki.
„Tak příště nemysli a teď všechno nech na mě,“ poručil ji Madara.
„Hai, Sensei-sama a také se u těch tupců Crusaderů vymluvím, že mi potom incidentu není dobře a že si beru dovolenou na zotavení,“ oznámila Yuki.
„Já to říkám vždycky, že ty jsi typ ženy, která je přesně pro mě,“ řekl Madara.

Yuki byla tak šťastná, že ji Madara neodkopl a věnoval ji celý blok pro sebe a tak se nepotkávala s tehdejšími členy Akatsuki.
Ona je nepotřebovala vídat a nemusela slýchat proč tolik jí a proč tolik přibírá na váze.
Byla vděčná.

Madara si mnul ruce, protože měl zajištěné dítě a tím i svého nástupce, i když tu byl nadějně vypadající Nagato s tělem svého nejlepšího kamaráda a přítelkyní s modrými vlasy a úplně se mu hodilo, že mají podobné myšlení a tak se rozhodl, že jich malinko využije, ale ještě nenastal jejich čas...

Yukiino těhotenství probíhalo zcela bez komplikací během těch dní nemusela nic dělat. Jenom jíst a spát na druhou stranu Madara měl plné ruce práce, protože být Crusaderem bylo vyčerpávající a hlavně si musel dávat pozor na Kushinu.

„Proč nemůžu vidět své dítě?“ zajímala se unavená Yuki, která právě porodila.
„Protože ho potřebuji a ty jsi už svůj účel splnila a dala si mi syna, který naplní svůj osud po mém boku…“ řekl Madara a odnášel si sebou svého syna, který mu pomůže. On se o to už postará.

Yuki tomu chtěla zabránit, ale bylo pozdě. Neměla dost sil, aby Madarovi vzdorovala natož, aby utekla.
Navíc Madara poslal dva velké chlapiská, aby jí odnesli do jejího vězení, kde měla strávit zbytek svého života a Madara by řekl všem Crusaderům, že byla zabita, když se vracela z dovolené. Hodlal na to použít ty ninji z Konohy, aby měl také od nich pokoj. Jako měl pokoj od Minata, který podle jeho záznamů skonal asi před více jak pěti měsíci a ti otravní ninjové se hned po jeho popravě vrátili domů a Kushina drží smutek, aniž by ho blíže znala.
Madara se radoval, že mu vše tak vychází, ale v jednom se spletl…

Yuki nezůstala nečinná a vymýšlela svůj útěk, aby se jednou mohla pomstít tomu šmejdovi, že ji připravil o syna.
Celá zoufalá neustále myslela na svého syna, jak roste, dělá první krůčky a podobně.
Ale nehladověla, protože ji byla posílána samá vybraná jídla, ale ona se jich sotva dotkla. Neměla na jídlo ani pomyšlení. Ovšem musela jíst a byly dny, kdy snědla co ji dali, aniž by si byla jistá jestli ji Madara nechce otrávit a tím ji odstranit úplně z cesty.
Plán měla nachystaný jen počkat na správný okamžik…

Madara si všímal jak jeho syn roste a byl čím dál podobnější na svou matku, ale vlasy zdědil po něm, ale tvář byla celá Yuki.
Dokonce jeho první slovo bylo „mama“ , Madara se tak naštval, že málem zabil svého vlastního syna, ale včas si to uvědomil.
„To by byla chyba,“ poznamenal Madara a chlapeček, kterého pojmenoval Kazuma se na něho usmál a vzal jeho jeden prst do své malé ručičky a začal ho zkoumat.
„Pane, máte návštěvu,“ oznámil Kakuzu, který byl u zrodu Akatsuki a po Madarovi nejstarší člen.
„Kohopak? Nevidíš, že mám práci?“ postěžoval si Madara.
„Já vím, ale říká, že je to naléhavé.“
„Tak ho sem pošli!“ zavrčel Madara a nakonec musel nevítaného hosta přijmout.
„Ven s tím,“ řekl netrpělivě Madara.
„Yuki utekla,“ řekl prostě host.
„Cos to řek‘?“ Madara po něm střelil vražedný pohled.
„Yuki utekla,“ zopakoval strážný.
„A to jste ji hlídali osm!“ rozčílil se Madara.
„Ale my za to nemůže…“ nedořekl, protože se dostal do Madarova genjutsu a tam už Madara zajistil, aby se muž neprobral a usmrtil ho.
Pak si nechal zavolat ostatních sedm strážců a jednoho po druhém zavraždil.

Yuki byla bez sebe strachem. Nechtěla být na začátku svého útěku chycena. Musela předat všechny informace Kushině a omluvit se jí, že se tak hnusně chovala, ale věděla, že ji neodpustí, protože kvůli ní a jejímu chtíči zemřel jeden z nesilnějších shinobi.
Cesta ji trvala velice dlouho, protože byla oslabena vězením a zoufalstvím, že nemůže mít svého syna po svém boku.
Uvědomila si, že celou dobu byla Madarou hračkou a schránkou pro dítě. Když toto vše splnila již nebyla zapotřebí…
Už viděla známé hradby, ale něco tady nesedělo.
Po chvíli zjistila co bylo špatně a nemohla tomu věřit, že za rok a půl se dokáže jedna z nejvyspělejších vesnic změnit k nepoznání…

Madara se musel ujistit, že Yuki bude zabita a proto si vzal tuto záležitost za vlastní a velení přenechal Peinovi a jeho zástupce se stal Kakuzu.

Poznámky: 

Převraty na každém kroku Laughing out loud
Přístě se podíváme za Kushinou Eye-wink

4.78261
Průměr: 4.8 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Út, 2017-08-08 11:07 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" No tak, počkať, ja som myslela,že sa dozvieme osud Minata a ty si tam hodíš osud Yuki. Musím povedať, že tak ti treba ty potvora, ako s tebou vybabral Madara.Ale vážne ma prekvapilo, že čakala s Madarou dieťa. Chcíp Ale v tvoje poviedke je nejaký labilný, nie? Zbil dieťatko až skoro umrelo, ale na poslednú chvíľku sa spamätal. No dúfam,že to Kazuma pri Madarovi v zdravý prežije.Perfektný dielik.

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Út, 2009-08-04 17:14 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Ach Bože!! Kazí, jak na mě můžeš být tak zlá!! Fňúuk!! Ale jinak jsi to napsala moc hezky, no jako vždy xDD

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-08-04 18:28 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ivanescence: No jo, ale potom se to nějak změní... Neboj... Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-07-28 19:08 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jujky,celkem Kushiny lituju Sad ale moc hezký dílek Kakashi YES

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Po, 2009-07-27 00:10 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Ja som mzslwla že je to o kushine a minatovi hmm ale aj tak je to dobre.. Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-08-03 20:57 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Rinushqaaaa: Však to také je o Kushině a Minatovi, ale musela, jsem sem dát tuhle vsuvku... Eye-wink

Zrůda Asuka-san: Jsem ráda, že se povídka líbí...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-07-25 20:16 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

celé je to na ruby Laughing out loud jinak krása Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-07-25 21:01 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vl k: Já vím, ale tento díl má účel seznámit se Yukiiinou sitací, aby jste potom pochopili další události a neptali se, kde je Yuki nebo Madara... od teď se budeme opět věnovatr hlavní dějové linii...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska