manga_preview
Boruto TBV 15

Shinobi dvou klanů - I.

Navazuje na Naruta Mangu 311

1. Den kdy vše začalo

Naruto, Sai a Sakura šli do nemocnice navštívit Kakashi-senseie, který zde ležel za přílišné užívání Sharinganu. Sakura se ujala slova a vysvětlila mu podrobnosti o misi.
Kakashi vzhlédl na Naruta, který byl pořádně skleslý a mumlal si pro sebe, že je moc slabý. Kakashiho napadlo, jak by s Narutem mohli trénovat.
„Naruto?“ oslovil ho.
„Hm?“ podíval se na něj Naruto.
„Mám nápad na nový druh tréninku, který, když se povede, tak jak má, přinese ovoce ve formě nového jutsu,“ vysvětlil.
„Super, jde se na to hned!!!“ začal jásat Naruto.
„Ne tak hrr, mě odtud pustí až večer, takže začneme zítra ráno v 7 na cvičišti týmu 7,“ uklidnil ho jeho sensei.
„Jasný, budu tam,“ usmál se Naruto a začal přemýšlet, jaký by to mohl být trénink.

Další den Naruto vstával v 6:30 ráno, osprchoval se, udělal ranní hygienu, oblíkl a šel na snídani do Ichiraku ramen, kde snědl 7 misek extra ramenu. Pak vyrazil na cvičiště.
Dorazil tam těsně před sedmou, kupodivu už tam byl Kakashi a né sám, byl tam ještě Yamato.
Naruto je pozdravil.
„Co tu dělá Yamato-sensei?“ optal se.
„Já budu kontrolovat jestli se nebude Kyuubi činit“ usmál se Yamato.
„Aha.“
„Začneme, Naruto nejdřív zjistíme, jaký ovládáš element a pak ho budeme zlepšovat nebo s ním zkusíme vytvořit nějaké nové jutsu,“ vysvětlil Kakashi a vytáhl 3 chakrové papírky na zjištění elementu.
„Názorná ukázka Naruto,“ pustil trochu chakry do jednoho z papírku Kakashi, ten papírek se zmuchlal „Můj element je světlo, když budeš mít zemi papírek se rozpadne, když vodu tak se navlhčí, u ohně shoří a vítr ho rozřízne,“ vysvětlil Kakashi a podal jeden papírek Yamatovi a ten druhý dal Narutovi.
Yamato do papírku vložil trochu chakry a papírek se nejdřív navlhčil a pak rozpadl.
„To nám ukázalo, že Yamato ovládá element vody a země,“ řekl Kakashi „a teď ty Naruto,“ dodal.
Naruto kývl vložil trochu chakry do papírku a ten se rozřízl na 2 poloviny, 1 polovina se navlhčila a ta druhá měla slabý náznak spáleniny.
„Zajímavé vypadá to, že máš elementy větru, vody a slabý náznak ohně,“ divil se Kakashi.
Naruto uznale kýval hlavou, jako že je dobrej.
„Takže se do toho dáme,“ začal Kakashi „Budeš trénovat pomocí stínových klonů, které až zrušíš přenesou nové informace do tebe, a tak co někdo trénuje rok, ty můžeš zvládnout za týden,“ dořekl Kakashi.
„Dobře a kolik mam udělat klonů? zeptal se.
„Dejme tomu tolik jako je listů na stromě.“
Naruto kývl udělal Tajgu Kage Bunshin no Jutsu, každý si ho vložil do dlaně a pomocí chakry ho zkoušel rozříznout.

Za ten den to zvládl a když zrušil všechny klony, zamotala se mu hlava z únavy, Kakashi ho zachytil a poslal domů s tím, že tu má být zítra ve stejnou dobu.

Trénovali ještě 5 dní a to tak, že 3 dny zkoušel přerušit tok vodopádu pomocí větrného elementu, pak, když to zvládl, zkoušel přidat element do svého rasenganu, který mu už šel dělat jednou rukou.
Asi v poledne posledního dne, kdy musel Yamato odejít na misi, tak Kakashimu řekl, že je to jako koukat doleva a doprava zároveň, Kakashi se usmál a udělal klon, který koukal nalevo a Kakashi napravo.
„Mám to,“ vykřikl Naruto.
Cože on z toho na něco přišel pomyslel si Kakashi.
Naruto udělal klon, který se staral o větrný element a on sám dělal rasengan, ale tento den už to nestihl dokončit. Kakashi mu řekl, že jestli to chce trénovat sám, tak bez klonů, aby se neprobudil Kyuubi.
A tak šel Naruto na večeři, po cestě potkal Hinatu, kterou pozval na ramen, ona samozřejmě ráda přijala a v duchu doufala, že o ní má přece jen trochu zájem.
Když dojedli, dopovídali, tak se Naruto nabídl, že jí doprovodí domů, Hinata kývla.
Když dorazili k sídlu Hyuuga Naruto jí oslovil.
„Hin.“
„Ano?“ odvětila.
„Chtěl bych ti poděkovat za dnešní večer, který byl ve tvé společnosti nádherný,“ usmál se Naruto a pomyslel si, jak je Hinata hezká.
„Ne ne, to já bych ti měla poděkovat za dnešní večer, který jak si řekla byl úžasný,“ usmála se Hin „A díky za doprovod, budu muset už jít, aby mě otec nehledal,“ protočila oči ve sloup.
Naruto se tomu zasmál, zastavil pohled na Hinatě a koukali se navzájem do očí, začali se přibližovat, přibližovat, až si dali polibek plný vášně a lásky.
„Hezké sny Naruto.“
„Tobě taky Hin,“ pustil ji s úsměvem na tváři.

Když vešel do bytu svlékl se a osprchoval, vyšel z koupelny a v jeho bytě seděl …

Poznámky: 

Přečteno, upraveno už pořádně

4.615385
Průměr: 4.6 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2018-01-23 13:00 | Ninja už: 2563 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

To vizera na veľmi dobrú poviedku

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-06-29 22:30 | Ninja už: 6393 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2010-06-29 18:50 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

vypada to celkom zaujimavo..no uvidim ako to rozbalis dalej.

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-08-07 17:20 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

dobrý

Obrázek uživatele LamiCZka
Vložil LamiCZka, Ne, 2009-08-02 10:34 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Díky za komenty, budu se snažit vás nezklamat.
To Yamata: Mohu se zeptat, zda-li si mám přečíst tento příspěvek nebo ty Pravidla? Jinak už jsem opravil překlepy

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, So, 2009-07-25 00:07 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

uzasneee nemuzu se dockat co bude dal davam za 5

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Pá, 2009-07-24 19:44 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Vypadá to dobře. Uvidíme co se z toho vyvine.

Koukni sem

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-07-24 18:54 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to zaujimave

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-07-24 18:15 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pravidla FF sekce - přečíst, upravit xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!