manga_preview
Boruto TBV 15

Potomek dvou klanů - 6 Shledání

A je tu další díl užijte si ho Kakashi YES

Vesnice nebyla moc poškozená. Bylo několik raněných, ale naštěstí nikdo nezemřel. Naruto a Kyuubi procházeli vesnicí a tu a tam pomáhali. Mířili na druhý konec, aby mohli uložit na bezpečné místo jejich zajatce. Dívka, která vše způsobila, teď ležela na reptajícím Kyuubi v bezvědomí a nevěděla o světě. Došli až na konec vesnice, kde byla místnost bez oken, kde jí nechaly hlídat dvěma bojovými liškami a odešli pomáhat. Jejich kroky napřed směřovaly k vystrašenému liščímu potomstvu a jejich chůvám ukrytých v hoře chránicí údolí ze západu.
Vešli do obrovské přírodní jeskyně, kde se choulila liščí mláďata chráněná chůvami. Jen co je spatřili, bylo jim na obličejích vidět úleva. Chůvy se k nim hned rozběhly.
„Naruto-san! Jak to dopadlo? Jsou všichni v pořádku a kdo to byl?“ kladla jedna chůvička za druhou otázky.
„Vše je v pořádku jen se opravují menší škody, za chvíli budete moci s dětmi vyjít ven. Teď mě omluvte, jdu se podívat na naši novou generaci,“ nasadil zářiví usměv a odkráčel k schouleným mláďatům, zatímco Kyuubi „vyřizoval chůvičky“.
Naruto zatím došel k malým lištičkám a jednu vzal do náruče.
„Ááá, naše malá Súky, jakpak se máš maličká? Copak, snad jsi se nebála?“
Malá červenobílá lištička na něj jenom vykulila svoje korálová očka a choulila se mu v náručí, kde měla pocit bezpečí a usnula. Naruto ji jenom opatrně položil k ostatním a odcházel. Cestou musel doslova odtáhnout Kyuubiho od chůviček, aby se někam dostali.
Když vyšli do vesnice, byla skoro hotová a jen se dodělávala vstupní brána, kterou pak musel Naruto a Kyuubi zaštítit jutsu, aby se jen tak neprolomila.
Po několika složitých pečetích bylo vše konečně doděláno. Naruta však museli odnést na ošetřovnu, protože neuhlídal svůj výdej chakry a zhroutil se. Kyuubi jen zanadával na jeho adresu a zmizel v něm, aby mu pomohl se s toho dostat.
Večer se Naruto probudil odpočatý a plný síly. Chtěl jít do Listové odvést zajatce, když přiběhla jedna z lišek, co jí měli hlídat.
„Naruto-san! Ona… Ona je mrtvá! Já…“
„Cože?! Jak je to možné, kdo jí zabil? Jak se tam mohl dostat? No, mluv konečně!“
„Já, nevím pane. Stáli jsme tam na stráži a nikoho tam nepouštěli. Ale když jsem tam nesl jídlo, byla už po smrti. Já utíkal rovnou sem.“
„To je divné, pojď, půjdeme se na ní podívat.“
„Hai!“
Když došli do místnosti Naruto nevěřil vlastním očím. Kania ležela na zemi a měla o kolo krku namotaného hada, který byl také mrtvý.
Naruto se zděsil, teď už věděl, kdo byl ten pán, o kterém mluvila, komu byla oddaná svým životem. Chtělo se mu pryč, vzpomínka na Sasukeho mu rvala srdce. Vyběhl ven a sedl pod první strom, který potkal. Kde složil hlavu do dlaní a přemýšlel. Mezi tím k němu přišel Kyuubi a sedl si vedle něho.
„Už vím, co se stalo, dozvěděl jsem se to teď, je mi to líto. Ty myslíš, že ten pán byl Sasuke?“
„Nemusí ti to být vůbec líto. Stala se z něj stejná zrůda jako z Orochimara. Sice ho zabil, ale stal se jím v horším vydáním. Je mi líto té dívky. Další člověk, který kvůli němu zemřel.“
„Ale to, že jí našli uškrcenou hadem neznamená, že jí zabil on. Mohla spáchat sebevraždu.“
„Ne ona přece vyvolávala klokany a ne hady.“
„Ale ty taky přece dokážeš vyvolat dvoje zvířata tak proč ne ona.“
„Asi máš pravdu odneseme její tělo do Konohy a dohodneme se s Tsunade co dál.“
„Dobře tak pod jsme tu docela dlouho, ať nemají v Listové strach.“
Vrátili se do pokoje a Kyuubi si jí vzal na záda, aby měl Naruto volné ruce na teleportaci a vykročili k bráně tam se, se všemi rozloučili a přenesli se před bránu Konohy.
Naruto si vzal Kaniu do náručí a Kyuubi se skočil zpátky do něj. Šel hlavní ulicí k budově hokage.
Bylo kolem sedmé, takže byly ulice ještě plné lidí, kteří se po něm otáčeli. Naruto si jích nevšímal, šel dál a zastavil se až před pracovnou Hokage. Slušně zaklepal a po vyzvání vešel.
„Dobrý den, hokage-sama,“ pozdravil a vešel. Hokage ještě zkoprnělá zaklepáním a oslovení na něj hleděla s tělem v rukou dost vyjeveně pak se, ale vzpamatovala.
„Co se stalo? Kdo to je?“
„To byla moje protivnice,“ řekl s ledovým klidem Naruto.
„Jak protivnice? To je občan Konohy?“
„Ne Tsunade, není z vesnice.“
„Ty jsi opustil vesnici bez mého svolení?“ soptila už, protože jí vše začalo docházet.
„A proč jí vůbec neseš ke mně?“
„Ano, opustil jsem vesnici, protože moje lišky potřebovaly mou pomoc, ale to můžeme vyřešit později. Teď k tvé poslední otázce. Když jsem jí porazil, byla ještě naživu a říkala něco o tom, že neuposlechla rozkaz svého pána a potom omdlela, den na to byla mrtvá a okolo jejího krku jsme našli namotaného hada,“ odmlčel se a zadíval se na dívku ve svých rukách.
„Že by to byl zrovna „On“ po takové době? A po mě chceš tedy co?“ ptala se už trochu klidněji.
„Abys zavolala nějakého ANBU a nechala jí prohlédnout paměť. Později bych se rád dozvěděl jestli jsem měl pravdu, víc nežádám.“
„Hmm, to bych mohla udělat, počkej chvíli ano?“
„Hai!“
„Shizune!“
Otevřely se dveře a v nich stala Shizune v plné své kráse.
„Shizune zavolej Ibikiho a jednoho ANBU, mám pro ně práci.“
„Hai! Hokage-sama,“ jen dořekla a už nebyla nikde vidět.
Během pár minut před pátou byli nastoupeni a poslouchali hlášení, potom si vzal ANBU od Naruta Kaniu a i s Ibikim zmizeli v obláčku kouře.
„Potřebuješ ještě něco?“ obrátila se Tsunade na Naruta.
„Ne baachan už půjdu, je pozdě měj se,“ Jen, co to dořekl, zmizel ve víru kapiček vody, Tsunade osaměla. Jen si povzdechla a pokračovala v práci.
Mezitím Naruto se přenesl k době do ložnice. Zadíval se na postel, kde by měl poprvé spát a pak na obrovské okno, kterým byla vidět skoro celá Konoha. Spát se mu nechtělo, proto se šel projít noční Konohou, která ho tak uchvátila. Měsíc vydával světlo jako za dne a Listová vypadala ještě krásněji než obvykle. Zastavil se u brány, kde si sedl na vysoký betonový sloup a nechával vítr hrát si s jeho vlasy.
Bylo kolem půlnoci, když se chystal jít domu, měl zvláštní pocit, že ho někdo sleduje. Proto v jedné postraní uličce zůstal stát ve stínu.
Na světlo lampy, která svítila na rohu uličky vystoupila dívka vlastně už dospělá žena s růžovými dlouhými vlasy svázanému do dvou culíku, podobným těm co nosila Tsunade, v červeném tričku černých kraťasech přes, které měla přehozenou červenou delší sukni s dlouhými rozparky. U pasu připevněnou kapsičku na shurikeny, na noze zase na kunaie.
„Vylez,“ promluvila a zadívala se do tmy „vím, že tam jsi. Někoho mi připomínáš. Nemůžu si vzpomenout, kde jsem tě viděla. Jak se jmenuješ?“
„Sakura-chan. Je ještě krásnější než si jí pamatuji,“ zasnil se Naruto a pak promluvil.
„Je škoda, že nevíš, kdo jsem, i když se známe tak dlouho,“ řekl a udělal krok a vystoupil na světlo.
„Někoho mi připomínáš, ale nevím koho. Připadá mi, že tě znám, ale nemůžu si vybavit odkud.“
„Sakura-chan. Ty si mě opravu nepamatuješ?“
„Já nevím, něco v mém nitru mi říká, že tě znám. Tak krásného muže bych si přece pamatovala,“ při těch slovech zčervenala a vypadalo to, že nemůže uvěřit, že to řekla na hlas.
Naruto udělal ještě krok k ní a koukal do jejich smaragdových očích a ona do jeho blankytných.
„To není možné takové oči má jenom jeden člověk….“ zarazila se a zadívala se na osobu stojící před ní.
„Sakura-chan,‘‘ usmál se na ní.
„Naruto?! Jsi to ty? Jak jsem tě mohla nepoznat?“
„To já nevím Sakuro-chan já tě poznal hned. Vůbec si se nezměnila.“
To Sakuru tak vytočilo, že se napřáhla a rukou plnou chakry mu jí chtěla napálit. Naruto její pěst bez problémů chytil a usmál se.
„No tak Sakuro, vidíš mě po šesti letech prvních pět minut a už mě chceš mlátit za kompliment. To se naštěstí už nestane. Já už nejsem ten malý kluk, co vždycky pod náporem tvé pěsti letěl do neznáma,“ dořekl a pustil jí ruku a znovu se usmál. Sakura na něj jenom udiveně koukala. On se zatím otočil k odchodu.
„Myslím,“ houkl přes rameno, „že by si mohla přijít do mého nového domu. Ptej se na klan Namikaze,‘‘ Dořekl a zmizel ve víru kapiček.
Sakura jenom vyjeveně koukala na místo, kde ještě před chvílí stál a rozhodla se to zítra probrat s Tsunade. Vždyť Naruto byl z klanu Uzumaki.
Po těchto úvahách se otočila a šla domu.
Mezitím u Naruta
Jen co se přenesl spadnul na postel a Kyuubi vyskočil ve své menší podobě vedle něj.
„Řekla, že tak krásného muže by si pamatovala. KRÁSNÉHO!“
„Já vím slyšel jsem to.“
„Myslíš, že se jí líbím?“
„Ty BAKA! říkala KRÁSNÉHO! Asi by to neříkala, kdyby to nebyla pravda, ne?“
„Asi máš pravdu jsem zvědavý, jestli zítra přijde. Pojď spát, jsem unavený.“

U Sakury

Sakura už byla ve své ložnici a stále přemýšlela nad Narutem.
„Je tak krásný. A silný vůbec bych ho nepoznala, kdyby neměl tak nádherné oči. Tak krásné oči. Jak to, že jsem si ho nikdy nevšimla?“ zasnila se nahlas a sedla si na okenní parapet a pozorovala měsíc v úplňku.
V Konoze byl však ještě jeden člověk co mu nedávalo Narutovo jméno spát.
„Naruto-kun, kdepak jsi?‘‘ osoba vzdychla a přetočila se v posteli a dál přemýšlela.

Poznámky: 

tak šestí díl u konce jak se vám líbyl? Laughing out loud

Moje FF Kniha

4.930235
Průměr: 4.9 (86 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2011-02-04 21:19 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

AAA.. zlato.. já myslela že si to tam rozdaj a ono nic.. Laughing out loud

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-09-08 18:15 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

krásný díl teším se až si zase přečtu souboj mezi Hinatou a Sakurou

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2010-09-08 18:45 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

stále od tebe nacházím krásné komentáže arigato Laughing out loud



Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-09-12 18:40 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Když tak skvěle píšeš si krásné komenty zasloužíš.

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, So, 2010-01-16 15:39 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Ten konec Laughing out loud ,„Myslíš, že se jí líbím?“
„Ty BAKA! říkala KRÁSNÉHO! Asi by to neříkala, kdyby to nebyla pravda, ne :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD super Smiling) Eye-wink

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Pá, 2009-11-20 18:32 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

1. diel ktory ma znepokojil fakt dufam ze z toho nebude narusaku ... ale naruhina... ale inak pekne

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, St, 2009-11-04 14:53 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

ak máš prečítané aj ostatné komentíky odomna tak vieš isto čo mám na srdci. JEDNODUCHO NÁDHERA

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2009-10-15 20:23 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazeec xD Hmm čtu od prvního dílu bez přestání ale řekla sem si že už napíšu jak se mi to líbilo. Takže je to naprosto...... ÚŽASNÝ!! xD Fakt mazec povídka 5 bodů

Jsem fanda:

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-10-16 15:37 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

děkuju Laughing out loud



Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-09-27 14:26 | Ninja už: 6394 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super ff

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-09-25 22:04 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

POkud tam bude i Hinata, tak su buď jistá, že budu fandit NaruHina Eye-wink neber to nijak špatně, ale tenhle uznávám. Eye-wink Jinak se těším na další dílky.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-08-03 19:17 | Ninja už: 5678 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to super dílek sice mám radši NaruHina, ale FF na téma NaruSaku si taky velice rád přečtu zvlášť od tebe.
P.S. A hlavně jen tak dál.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-08-03 19:30 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

děkuji ti



Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Pá, 2009-07-31 11:49 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

Je to skvělý ale prosím né pár SakuXNaru NaruXhina prosím Smiling

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-07-31 19:49 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

čti komenty Laughing out loud



Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-07-26 20:22 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Néééééé bojim bojim jen ne Naru Saku prosííííííííííííím


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Ne, 2009-07-26 20:29 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

sice to mělo bít překvapení, ale budiš nejspíš tě sklamu, ale bude to NaruSaku ted se to sem víc hodí Sticking out tongue



Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-07-28 12:54 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

chjo .. doufám źe napíšeš nějakou další s Naru Hina protože píšeš super Eye-wink


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Čt, 2009-07-30 18:40 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

ano pokud se moje povídky budou líbit tak určitě napíšu Kakashi YES



Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, So, 2009-08-01 21:42 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Už slintám po další Laughing out loud jo tvoje povídky sou super Smiling


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2009-07-21 13:00 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

hele můj názor jsitě zmáš že? Laughing out loud prostě super Eye-wink jen tak dál

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Po, 2009-07-20 21:12 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

super díl jen tak dál

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Po, 2009-07-20 20:20 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

nádhera jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Po, 2009-07-20 19:43 | Ninja už: 6362 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

krasa.. jen tak dal Smiling

Obrázek uživatele Erell
Vložil Erell, Po, 2009-07-20 19:39 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Pěkné dávam za pět.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2009-07-20 19:37 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Všichni se sem povině mkněte -- https://konoha.cz/?q=node/67158

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Po, 2009-07-20 18:47 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkný už se těším na další!

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2009-07-20 18:40 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Přece nemůžu zapomenou a nezanechat tu ani jediný komentář. Táákže tanhle dílek se mi obzvlášť lídi, protože se koenčně setkal Naruto s Sakurou. Ouu..doufám, že to mezi mini zajiskří Laughing out loud Laughing out loud Krásný a hlavně ty malé lištičky Laughing out loud Laughing out loud Náááádhera.... Laughing out loud

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Po, 2009-07-20 18:36 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Super díl Smiling Moc moc se těšim na další, doufám, že tu bude brzo Laughing out loud