manga_preview
Boruto TBV 13

Svitek klanu Uzumaki, 8.díl

Omlouvám se že jsem tento osmý díl přidal až tak pozdě ale nějak nebyl čas.

„Takže nejprve vám chci říct mé tajemství víte já čekám na posledního Uzumakiho už sto dvacet let.“ Řekl Shiko
Hinatě a Narutovi spadla brada údivem.
„Ale jak je to možné, vždyť byste musel být mrtví.“
„No víš, když jsem asi před osmdesáti lety vstoupil do služby klanu tak jsem se zamiloval do jedné služky, ale byla to milenka vůdce klanu.
Po tom co jsme si vyznali lásku tak jsem to šel oznámit vůdci myslel jsem si že se jí nebude chtít vzdát, ale on mi řekl, že mě s ní klidně oddá, ale musím podstoupit trénink a obdržel jsem pečeť, ve které bylo ohromné množství chakry.
Až později jsem se dozvěděl že nestárnu moje milá, ale stárla a jednoho dne umřela a já sloužil a učil se nová jutsu poté jsem objevil druhý vchod do této komnaty.
Tam bylo napsáno, že mým úkolem je naučit posledního Uzumakiho úplně vše, ale že na to budu mít jen a pouze dva měsíce po dvou měsících totiž pečeť zmizí a já zemřu stářím. Toto proroctví se začne plnit až poslední Uzumaki přijde do komnaty.
Hinata a Naruto se zděsili.
„A nešlo by něco udělat.“ Napadlo Naruta.
„Ne bohužel je to nezvratné.“ Řekl Shiko.
„Takže teď když už vše víte tak začneme s tréninkem.“

O jeden a půl měsíce později:
Shiko ležel na smrtelné posteli už umíral. Hinata, Naruto a Tori plakali bylo to smutné přijít o přítele kterého měli všichni tři tak rádi a Torimu byl něco jako otec protože jak se Naruto a Hinata během tréninku dozvěděli Tori byl sirotek o kterého se jednoho dne začal Shiko starat a začal ho i trénovat.
Shiko z posledních sil řekl poslední nápovědu ke svitku.
„Tam kde sídlí stín patřící ohni, tam je tajná komnata ta vás zavede ke svitku klanu Uzumaki.“
Po tom co domluvil, zemřel.
„Pojď Hin jdeme zpět do Konohy.“ Řekl Naruto a odcházel do pokoje.
Hinata šla za ním. Tori ještě chvíli stál a poté se vydal za nimi.
Když Naruto a Hinata vběhli do pokoje uviděli že mají sbalené batohy a na židli bylo poskládané nové oblečení a u něho jejich výzbroj.
Naruto a Hinata se do toho oblékli nádherně jim to padlo.
Naruto byl oděný celý v černém s oranžovými pruhy a na černém plášti byl symbol klanu Uzumaki, zelená spirála.
Hinata byla též celá v černém, ale s fialovými pruhy a na plášti měla taktéž zelenou spirálu.
Pod plášť si připnuli opasek s vybavením. Až teď si Naruto všiml, že místo jedné katany jsou na židli dvě, jedna byla po jeho otci a ta druhá nesla na pochvě znak klanu Uzumaki.
„To je oblečení, které sem vám měl předat spolu s katanou klanu Uzumaki.“
Řekl naší dvojicí Toriho hlas za zády.
Oba se otočili byl tam v hnědém plášti a zbalený.
„Ty někam jdeš Tori?“ zeptal se Naruto.
„To si piš, jdu s vámi do Konohy tady už stejně nikoho nemám a tam budu mít alespoň vás.“
„Ale co Shikův pohřeb?“
„Víš chvíli po tom co jste odešli jeho tělo zmizelo a to doslova.“
„Tak teda vyrážíme.“ Řekl Naruto a dal si na hlavu kapuci stejně jako Hinata a Tori.
Cestovali obrovskou rychlostí zrovna byli na území, kde byla všude jen hlína a kameny.
Byli kousek za hranicemi Suny, když Naruto ucítil dvě známé chakry jedna patřila Sushimu a ta druhá Aloe Vera.
„Nechte je na mě bude sranda.“ Řekl Naruto.
Běžel s rychlostí blesku, ale i přes jeho obrovskou rychlost stihl Zetsu zmizet v zemi.
Ještě v běhu s chirurgickou přesností hodil pět kunaiů, které Kisameho přišpendlily k zemi dva za dlaně a dva za kotníky, pátý kunai mu odřízl Samehadu ze zad a odrazil jí tři metry od Kisameho.
„Auuuuu kdo si ty jeden zmetku?!“ zařval Kisame.
Naruto si sundal kápi. Kisamemu se v očích objevil strach.
„Nezabiji tě výměnou za informace o Akatsuki“
„Nic ti neřeknu šéf by mě zabil.“ Odporoval Kisame.
„To máš pravdu, ale můžeš si vybrat mezi mnou a Madarou.“
„Jak to že znáš jméno našeho šéfa?“
„To je zásluha Karin, tak řekneš mi něco o Akatsuki nebo ne?“
„Ne.“ To bylo Kisameho poslední slovo, protože pak se mu hlava skutálela z krku příčinou katany klanu Namikaze.
Naruto se vrátil zpět k týmu, když k nim došel, tak ho Hinata objala a do ucha mu pošeptala: „Ještě jednou se třeba jen náznakem zmíníš o Karin tak ti z toho co máš dole.“ Ukázala kunaiem na Narutův rozkrok „Udělám míchaná vajíčka.“ Oznámila sladkým tónem.
„Ale Hin vždyť to byla jen mise.“
Hinata se na něj podívala vražedným výrazem.
Opět vytáhla již zasunutý kunai a rychlostí geparda ho přiložila na Narutův rozkrok.
Naruto na sucho polkl.
„Ty jsi mi snad nerozuměl?!“
„P..promiň“ vykoktal Naruto se starostí o svoje zdraví.
„Dobře ,ale příště to doopravdy udělám, jasný?“
„Hinato myslím že mu to je jasný.“ Řekl Tori kterému bylo Naruta trochu líto.
Hinata se na Toriho podívala a zasunula kunai zpět do pouzdra.
Naruto si oddychl a raději pokračoval v cestě a Tori s Hinatou ho následovali.
Za čtyři dny od odchodu ze země vodních vírů už probíhali bránou kde Izumo a Kotetsu spali a tak rovnou běželi do kanceláře Hokageho.
Když tam doběhli, skočili dovnitř oknem.
ANBU kteří zrovna byli v kanceláři na ně zaútočili.
„My nejsme nepřátelé.“ Zvolali všichni tři najednou a sundali si kapuce.
ANBU ustoupili a dali jim prostor, aby mohli dojít ke stolu k Tsunade. Naruto zpozoroval, že tu nejsou pouze ANBU z listové ale i z písečné.
Když prošli uličkou, kterou vytvořili ANBU, tak zjistili proč tu jsou i z písečné.
Na svém křesle seděla Tsunade a vedle ní stál Shikamaru, ale ten důvod písečných jednotek byl ten, že naproti Tsunade seděl Gaara a vedle něj stála Temari.
Gaara se zvedl ze židle a přátelsky se objal s Narutem.
„Dlouho jsme se neviděli příteli.“ Řekl Gaara.
„To teda jo a můžu mít dotaz co se tady děje?“ Zeptal se Naruto.
„No víš já a Temari se budeme za týden brát.“ Odpověděl Shikamaru.
„Hmm to je sice pěkný, ale to nepůjde.“
„Proč?“ nechápala Temari
„No mám informace o Akatsuki.“
„A jak si k nim přišel?“ Zeptala se Tsunade
Naruto se nervózně podíval na Hinatu která si pohazovala s jedním kunaiem v ruce.
„To bych si nechal pro sebe důležitý je, že Kisame je jaksi mrtvý, Sasuke i s jeho trojčleným týmem je u Akatsuki, ale to nejdůležitější je, že chtějí zaútočit na Konohu společně s jednou velkou a tím velkou myslím opravdu velkou armádou nukeninů“ vchrlil ze sebe Naruto.
Obě dvě dosud stojící osoby se svezli na zem a oba dva sedící kagové vyjeveně koukali na Naruta.
Nejdřív se vzpamatovala Tsunade a začala dávat rozkazy ANBU z listové, poté Gaara který Tsunade slíbil pomocnou ruku a poslal své Anbu do písečné.

Poznámky: 

Takže doufám že se vám tenhle díl líbil ale nejspíš to je předposlední díl této série ale nebojte napíšu ještě pokračování k této sérii.
V příštím díle se budete moct těšit na jednu velkou bitvu.

4.816325
Průměr: 4.8 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nesi
Vložil Nesi, Pá, 2010-03-05 23:58 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

hin se nezdá Smiling

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-12-25 21:27 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Chudák Naruto xD Mazec povídka jináč

Jsem fanda:

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Út, 2009-10-06 18:32 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

to je fakt sugoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....prosííííím rýchlo ďalší!

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Deathwing
Vložil Deathwing, St, 2009-09-09 20:54 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Honem honem další díl prosím.Nemohu se dočkat!

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-08-07 13:50 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

jsem rád že se vám tenhle díl líbil příští díl vyjde ještě neznámo kdy, ale už se na něm pracuje.

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Ne, 2009-07-26 11:22 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

sushi a aloe vera to mě dostalo

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-07-25 11:23 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Alala, další díleček Smiling Teda Hin se nezdá, taková sadistka Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2009-07-19 13:06 | Ninja už: 6181 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Super díl a ty předchozí taky, konečně jsme si to mohl přečíst, když mi jde aspoň trochu net Laughing out loud

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2009-07-19 08:09 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

supr jak vždy Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, So, 2009-07-18 21:04 | Ninja už: 5693 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

jůůůůů nádhera dalšíííííí Smiling
5 stars

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-07-17 12:43 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

děkuji všem za tyto nádherné komentáře.
Avatar a ostatní: jestli máte zájem tak udělám na konci devítky bonus o tom co to bylo za misi s Karin.

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Pá, 2009-07-17 21:56 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 756 | Autor je: Recepční v lázních

to by se nam libilo Mibisu-sama!! Laughing out loud Smiling

...

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-07-17 12:45 | Ninja už: 5688 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

no to by bolo super... a este lepsie by bolo tak na dva tri dieliky

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Pá, 2009-07-17 09:55 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Ty míchaný vajíčka mě naprosto odrovnaly Laughing out loud Kakashi YES

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Pá, 2009-07-17 01:05 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Moc se těšim na další porkačování Smiling a co měl Naruto s Karin ?? Sem dneska ještě jednou početl všechny díly, jestli sem něco nevynechal, nebo nepřehlídl ale vůbec nic o Karin sem nenašel... jen by mě to zajímalo i když si to dokážu představit co to bylo za misi Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-07-16 23:43 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Páni tohle je nervydrásající závěr a to jsem zvědavá jak se z toho Konoha dostane a určo Naruto a Hinata se naučili nějaká speciální jutsu... Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Čt, 2009-07-16 23:28 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 756 | Autor je: Recepční v lázních

hroozne sa mi to paaci!! SmilingEye-wink len taak Daleej!!

...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-07-16 21:58 | Ninja už: 6339 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl jako vždy těším se na tu bitvu

Obrázek uživatele Light
Vložil Light, Čt, 2009-07-16 21:40 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ale táto čast bola bombová najlepšie bolo ked ssa hinata hrala z kunajom a naruto sa že dost zlakol Laughing out loud

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Čt, 2009-07-16 21:31 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

ehm ehm děkuji všem za nádherné komentáře.
None-kage: to víž že napíši více sérií ale já to myslel tak že napíšu jedno pokračování této FF.

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Čt, 2009-07-16 21:22 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Hinata to je fakt upa .. no nemá slov .. a to : napíšu ještě jednu sérii. to by jako nešlo to mi chceš říct že už jen jednum ??!! a t%e%sim se na další Eye-wink


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-07-16 21:19 | Ninja už: 5693 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling a ta Hinata Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Čt, 2009-07-16 21:18 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

úžasný je to famozní a strhující vážně moc pěkní pět stár Kakashi YES



Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2009-07-16 20:44 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělé jako vždy dávám za pět

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Čt, 2009-07-16 19:51 | Ninja už: 5606 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

dost dobry Smiling