manga_preview
Boruto TBV 09

Svitek klanu Uzumaki, 7.díl

„Ano jsem to já a tento mladý muž se kterým jste bojovali je můj žák a jmenuje se Tori.“ Řekl Shiko.
„Ale jak to že jsme z vás necítili tu ohromnou chakru?“ zeptala se Hinata.
„Jednoduše já dokážu svojí chakru podle potřeby minimalizovat.“ Řekl Shiko.
„To bych chtěl umět taky.“ řekl Naruto.
„Neboj se já vás to a mnohem víc naučím, ale než začneme s tréninkem tak mi ukažte vše, co umíte.“ Řekl Shiko.
„Tak jo jdeme, Hinato.“ Řekl Naruto a vytvořil sto klonů a začal čerpat sage chakru.
Hinata si aktivovala byakugan a šla na pomoc klonům.
Shiko na klony používal lehké taijutsu a začínal je pomalu ničit až do té doby než se mu postavila Hinata na tu by lehké taijutsu nepomohlo a tak zvýšil kalibr mnohonásobně zvíčil rychlost a pobil všechny klony a v záplavě dýmu po zrušených klonech ještě Shiko navýšil rychlost, že ho Hinatin Byakugan nemohl zaměřit pak se objevil za Hinatou a hodlal jí zasadit úder, ale něco mu jeho ránu obohacenou slušnou dávkou chakry chytil. Byl to Naruto v sage modu. Dým už se rozplynul a bylo nádherně vidět dvě postavy jedna držela protivníkovu pěst a druhou, která uznale kývala nad soupeřovou silou.
Pak Naruto všechnu sage chakru nahromadil do jednoho úderu a udeřil Shika do hrudníku. Shiko odlétl do stěny ve které udělal svým nárazem veliký kráter.
„A máme ho Naruto.“ Radovala se Hinata.
„Tím bych si nebyl tak jistý Hinato a radši si zapni byakugan.“ Řekl Naruto ledovým hlasem až Hinatě naběhla husí kůže.
„Byakugan.“ Vykřikla Hinata.
„Vidím, že jsi se zápasem s Torim něco naučil.“ Řekl Shiko a vyšel z kráteru bez jakéhokoli zranění.
„Nikdy nepodceňuj svého nepřítele.“ Řekl Naruto s již obnoveným sage modem.
„Hmm správně.“
Naruto se rozeběhl a za běhu vyvolal dva klony a začal se připravovat, když byl u Shika byl připraven a vykřikl.
„Rasen rendan.“ Naruto chtěl Shika udeřit, ale až moc pozdě si to uvědomil, že už tam Shiko není a skončil na zemi. Hinata, která viděla jak se Shiko chystá na Naruta který byl na zemi použít nějaké jutsu se rozeběhla a dvěma Juukeny ho odehnala od jeho plánu.
Shiko se vzdálil.
„Já ti řeknu tohle moudro, které znám zase já nikdy se k protivníkovi neobracej zády.“
Řekla s úsměvem Hinata.
„Dobře příště si to budu pamatovat.“
Naruto už zase stál na nohou vedle Hinaty.
„Naruto on se pořád léčí, jakmile mu dáš úder automaticky se jeho tělo léčí.“ Pošeptala Narutovi Hinata.
Naruto jen přikývl a dodal.
„Aby se nemohl léčit potřebuje přijít o chakru, ale tu mu jen tak nevyčerpáme, proto ho musíme dostat na první úder.“ Vysvětlil Naruto Hinatě co bude dělat.
Naruto vytvořil deset klonů osm jich poslal na Shiku a dva si nechal i Hinata šla pomoct klonům protože jí došlo co chce Naruto udělat.
Naruto začal za pomocí svých dvou klonů tvořit Rasen Shuriken.
Narutovi klony byly už zničené a Hinata se stáhla, protože podle zvuku usoudila že Naruto je hotov.
Když Shiko uviděl co to je tak řekl: „Si myslíš že nějaká forma rasenganu ti pomůže.“ Řekl Shiko a v duchu se trochu bál, protože si byl vědom, že je to dost silné jutsu.
„Ne to si nemyslím, že nějaká forma rasenganu na tebe bude stačit, ale moje ultimátní forma možná jo. Můj Fuuton: Rasen Shuriken!“ Naruto vykřikl tři poslední slova a hodil ho po Shikovi.
Shika jen skládal pečetě se strachem v očích.
Obrovská síla Rasen Shurikenu zničila za ním běžící klony.
Pak se Rasen Shuriken srazil se Shikem a rozvířil prach, když se usadil, byl před Shikem obrovský hliněný štít který byl celkem hodně poškozený, ale pořád stál.
„Tohle je zase moje absolutní obrana můj vylepšený Doton: Doryuu heki“ usmál se.
Naruto a Hinata nevěřili svým očím.
„Omlouvám se Naruto, ale já se vzdávám.“ Řekla Hinata.
„Hinato, chápu tě, ale já se nevzdám, běž tedy stranou já Shiku porazím.“
„Hmm tak ty se nevzdáš a proč už nemáš skoro žádnou chakru.“
„To nevadí. Já se nikdy nevzdám a to je moje poslední slovo.“ Řekl Naruto kousnul se do prstu, poskládal potřebné pečetě a použil všechnu svou zbylou chakru.
„Kuchiyose no Jutsu“ řekl Naruto a objevil se Gamabunta.
„Proč mě voláš Naruto?“ zeptal se Bunta.
„Potřebuju pomoct s támhle s tím chlápkem.“
Bunta jenom přikývl.
„Jo tak Kuchiyose, tak si teda pohrajeme.“ Řekl Shiko a zopakoval to co před chvílí Naruto.
„Kuchiose no Jutsu.“ Shiko se objevil na hlavě obří želvy.
„Je tady málo místa na bitvu summonů.“ Řekl Shiko a přemístil sebe a Naruta někam do lesa.
„Hmm takže můžeme začít.“
„Šéfe do nich!“ zařval Naruto.
Bunta se snažil pomocí meče zasáhnout želvu, ale Shiko jí vždy přikázal, aby úd na který byl veden úder zatáhla.
Bunta dostal plán seknul želva zatáhla hlavu pak vyskočil když padal seknul mečem tam kde měla mít želva hlavu než Shikovi došlo na, co se chystá, měla jeho želva vystrčenou a probodnutou hlavu.
Želva zmizela v záplavě kouře a meč byl až po rukojeť zabodnutý v zemi takže nešel vytáhnout.
„Hmm dobře tak si z tebe budu muset udělat žabí stehýnka sám.“ Řekl Shiko a začal skládat pečetě. Bunta byl v nevýhodě jeho zbraň nešla vytáhnou ze země a nepřítel na něj připravoval techniku.
Buntovi zorničky se rozšířili pochopením poznal to jutsu a tak si připravoval obrovskou dávku žabího oleje.
„Katon: Karyuu Endan.“ Z Shikových úst se vynořil proud ohně mířící na Buntu.
Bunta vypustil olej pod obrovským tlakem, a obrátil jutsu proti nepříteli na Shiku se řítilo jutsu ze spojení ropušího oleje a katonu.
„Vychutnej si Katon: Gamayuu Endan.“ Zařval Naruto.
Shiko se ani nehnul a s obdivem v očích sledoval, jak se na něj řítí obrovské množství ohně.
Vše okolo hořelo a tak Gamabunta oheň udusal a se slovy že je vyčerpaný zmizel v záplavě kouře on i jeho meč zabodnutý v zemi.
„Doufám, že je aspoň omráčenej.“ Řekl Naruto a s vytasenou katanou šel k místu kde bylo Shikovo tělo, když byl skoro tam viděl jak z dýmu po uhašeném ohni vyšel Shiko se spáleným oblečením.
„Ne to ne on je snad neporazitelný!“ zařval a v jeho hlase bylo znát, že už dál nemůže, ale řekl, že se nevzdá a své slovo hodlal dodržet.
„Ach Naruto tvůj mazlíček mi dal zabrat a jsem překvapen tvým a jeho výkonem. Mám už jen zbytek chakry (zbytek je pro něj Narutova normální hladina chakry) a ty pořád stojíš na nohou a ještě se nechceš vzdát, tak to teda zakončím“ řekl Shiko.
Naruto na sucho polkl a pevně uchopil katanu.
Shiko se odrazil od místa a obrovskou rychlostí běhal kolem Naruta. Připravoval se na svůj nejsilnější taijutsu chvat.
Naruto použil poslední záchranu sedl si do tureckého sedu a začal čerpat sage chakru, ale šlo to velice pomalu a ještě se nemohl pořádně soustředit, když kolem pobíhal Shiko za úmyslem ho dorazit.
Shiko tím že běhal do kola chtěl docílit tomu, aby se Naruto přestal soustředit a vycházelo mu to docela dlouho, ale pak se Naruto uklidnil a načerpal potřebnou sage chakru.
„Tak jo Naruto začínáme první brána KAI, druhá brána KAI.“ Shiko začal pomalu otvírat brány a byl čím dál tím rychlejší.
„Teď nebo nikdy.“ Zařval Naruto který si uvědomil, že mu otvírání bran musí okamžitě zarazit jinak bude Shiko nezastavitelný.
Naruto přivolal dva klony. Soustředil se na Shikův pohyb a pak všichni tři udeřili do místa, kde zrovna byl Shiko který měl už otevřených pět bran.
Shiko kus poodlétl a přestal otvírat brány, ohromnou rychlostí zničil dva klony a Narutovi dal nejsilnější úder, co dokázal.
Naruto svým vlastním tělem vymýtil přes šedesát stromů a poté skončil na zemi celý od krve. Shiko uzavřel všech pět bran a spolu s Narutem se přemístil na hrad.
„Co jsi mu to udělal ty jeden zas**nej zm*de.“ Zařvala absolutně nepříčetná Hinata a málem trefila nepřipraveného Shika juukenem.
Shiko jí chytil ruce.
„Neboj za pár týdnů bude v pořádku mezitím tě budu trénovat a on se pak zapojí. Dobře?“ zeptal se Shiko.
„ne já u něho chci být, dokud se neprobudí.“ Řekla Hinata s nenávistí v očích, které byly namířené na Shiku.
„Jak chceš, ale nevím, co budeš Narutovi platná až bude získávat svitek, když budeš absolutně neschopná budeš ho akorát zdržovat.“ Uhodil Shiko na Hinatinu citlivou strunu.
„Tak dobře, ale dnes chci být s ním a pak se do toho pustíme.“ řekla Hinata.
„No vidíš, že jsme se dohodli a teď mě omluv jdu se převléct Naruto mi dal zabrat.“ Řekl Shiko a šel si do svého pokoje pro náhradní oblečení.
Tori, který zde do teď seděl, vzal Naruta a Hinatu a přemístil je do nemocnice, kde se o ně postarali.

O týden později:
Naruto se odpoledne probudil vedle na židly spala Hinata. Nemohl se na ni vynadívat byla tak nádherná když spinkala.
Hinata sebou jemně trhla a probrala se, když uviděla, že je Naruto vzhůru padla mu okolo krku a vroucně ho políbila.
Naruto jí její polibky s chutí vracel poté se od sebe odtrhli. Naruto se oblékl do oblečení které mu spravila Hinata za to jí poděkoval polibkem na tvář a odešli do hradu.
Cestou mu hinata vyprávěla o tom, jak trénovala a že budou trénovat konečně spolu
A co se dělo když byla na návštěvě u Aki a Toichiho.
„Jo a Toichi říkal, že už se těší, jak mu předvedeš, co se do tebe vejde.“ Řekla Hinata jen tak mimochodem.
Už dávno byla noc Naruto a Hinata měli zítra ráno začít s tréninkem, ale noc měli jen pro sebe skoro celou jí strávili povídáním a vzájemný vyznáváním citů.

Jak moc Hinata a Naruto zesílí?
A co všechno se Naruto s Hinatou naučí?
ODPOVĚDI NA TYTO OTÁZKY SE DOZVÍTE, POKUD BUDETE DÁLE ČÍST TUTO POVÍDKU.

Poznámky: 

Tak a je tu sedmý díl děkuji za jakékoliv komentáře.

4.97959
Průměr: 5 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-07-16 23:26 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No vida!! Hin se nezdá Eye-wink jinak je to sugoidní povídka a píšeš čím dál líp Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Čt, 2009-07-16 21:13 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Kdepak nám Hinatka načerpala tu slovní zásobu ?? Laughing out loud

Jo aJestli Jashin píše FF rovné své moci .. tak je to proti tobě stejně jen žabař .)


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-08-10 15:07 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Děkuji moc za pěkný komentář.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-07-10 15:18 | Ninja už: 5537 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

famozní nádhera krása... já nemám další slova je to bomba těšim se na další Laughing out loud



Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-07-10 10:46 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

jsem rád že se vám tenhle díl líbil, ale na osmičku si budete muset počkat.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-07-03 16:17 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to supeeer

Obrázek uživatele Fugas03
Vložil Fugas03, Po, 2009-06-29 11:51 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Pěstitel rýže

Paradní díl, parádní bitva, těším se na pokračování

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Po, 2009-06-29 10:55 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Tak ro byl skvělej díl!!!!! Sugoi!!!!
Už se těším, jak to bude dál Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele MegaSpant
Vložil MegaSpant, Po, 2009-06-29 00:00 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

peknéééé ale neni to spis RASEN RENGAN misto RASEN RENDAN? a jeste kuchiyose no jutsu jinak naaadhera

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Čt, 2009-07-16 10:48 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

nieee je to Rasen Rendan - cize Dvojity Rasengan a ma to spravne a bolo to aj v Mange!!Eye-wink

...

Obrázek uživatele MegaSpant
Vložil MegaSpant, Út, 2009-08-18 19:06 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

aaa..tak sem se dival na mangu a bylo tam RASEN RENGAN a nee RASEN RENDAN..ale nebudeme to resit

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-06-28 22:59 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super těším se na další

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-06-28 22:49 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Ne, 2009-06-28 20:29 | Ninja už: 5460 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

uplně super Smiling

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Ne, 2009-06-28 20:23 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

super pekna bitka

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-06-28 19:40 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Mooc pěkný díl, jen aby to hina zase nepřehnala Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling