manga_preview
Boruto TBV 09

Svitek klanu Uzumaki, 9.díl

Omlouvám se, že mi trvalo takovou dobu, než jsem napsal tento díl, ale nějak nebyl čas.
A ještě se musím omluvit, že jsem nenapsal ten bonus s Karin, co jsem vám slíbil, ale do příštího dílu ho napíšu.
Jo a ještě něco, jak jsem psal, že tento díl bude poslední v této sérii tak mi to jaksi nevyšlo a bude ještě desátý díl a pak druhá série.


Věnováno Naruto.Uzumaki15

Gara i s Temari a ANBU zmizeli do písečné a začali shromažďovat shinobi na pomoc Konoze.
Tsunade se po dvouhodinovém rozdávání rozkazů uklidnila a přehlídla svou pracovnu, která byla skoro prázdná až na tři stojící postavy, jedna z nich byla Naruto ta druhá Hinata, ale tu třetí v životě neviděla, byl to nějaký divný kluk stojící po boku Naruta a tak usoudila, že to nepřítel nebude, ale přece jenom je jednou Hokage a tak se rozhodla, že o něm něco zjistí.
„A kdo je tohle?“ upřela zrak na Naruta a její prst ukazoval směrem k Torimu pro ní neznámému.
„Ehm dovolte mi, abych se představil sám krásná slečno“ Tsunade mírně pozvedla obočí, když uslyšela, krásná slečno, ale nepřerušovala ho, a proč taky, takovéhle poklony od mladých mužů neslýchá často.
„Mé jméno zní Tori a chtěl bych vás požádat o to, abyste mě povýšila z potulného shinobiho na shinobiho z listové s hodností genin.“ Řekl s mírnou úklonou.
„Hmm dobře já tě přijmu do konohy s podmínkou že se za tebe Hinata s Narutem zaručí.“ Řekla Tsunade a podívala se na Naruta s Hinatou kteří svorně kývli.
„Právě ses stal oficiálním členem Konohagakure no sato (vesnice ukrytá v listí).“
Řekla Tsunade a podala Torimu čelenku se znakem listové.
„Takže teď můžete odejít.“
Naruto, Tori a Hinata stáli před budovou Hokage.
Naruto jedním rychlím pohybem vyhodil do vzduchu malý svitek.
„Chytej.“ Řekl Naruto směrem k Torimu ke kterému obloukem mířil svitek.
Ten nastavil ruku a chytil do ní svitek, jedním tahem ho rozbalil, prokousl si prst a udělal jím krvavý pruh přes celý obsah svitku.
Jediné co stačil říct, než zmizel ve víru vodních kapek bylo: „Díky.“
„Kam si ho to poslal?“ zeptala se Hinata kterou to zřejmě nevyvedlo z míry na rozdíl od pár lidí postávajících kolem.
„Do mého bytu, Tori bude bydlet u mě než mu Tsunade nenajde jiný byt tady v Konoze.“
„Tak to potom jo.“ Oddechla si Hinata, protože Naruto by v rámci tréninku tohohle jutsu mohl poslat Toriho zpátky do země vodních vírů a to by nemuselo potom dopadnout nejlíp.
Víš Hin chtěl jsem se tě zeptat, jestli někam nepůjdeme?“ zeptal se Naruto.
„Jasně.“ Odpověděla Hinata a ještě přikývla.
Lidi si jich už dlouhou dobu nevšímali a tak klidně mohli tuhle konverzaci vést beze strachu z toho, že by je někdo prásknul.
Naruto chytil Hinatu za ruku a šli směrem do jednoho parčíku ve středu Konohy.
Cestou potkávali ANBU kteří svolávali lidi i shinobi na náměstí před budovu Hokage a naši dvojice si nevšímali.
Když došli k parčíku sedli si na lavičku Naruto se k Hinatě otočil čelem zalovil v kapse u kalhot.
Jakmile něco vyndal, poklekl před Hinatu a ukázalo se, že ta věc byl zlatý prstýnek se zasazeným rubínem.
„Hinato Hyuugo vím, že toto možná není nejvhodnější doba takhle před bitvou, ale jsem si jist že jí vyhrajeme a proto Tě žádám. Vezmeš si mě?
Hinatiny oči se naplnily slzami, ale tohle nebyly ty slzy smutku nýbrž slzy šťestí.
Hinata objala Naruta který měl usměv na tváři a pro jistotu se zeptal: „Mám to brát jako ano?“
„Ano.“ Odpověděla mu Hinata, to už jí nasazoval Naruto prstýnek na prsteníček.
„Musíme to oznámit mému otci.“ řekla Hinata.
„Hmm jistě doufám, že bude souhlasit bylo by to pro něj snažší.“
„To jistě bylo.“ Usmála se Hinata, ale oba to mysleli smrtelně vážně.
„Jdi první a udělej dojem.“ Řekl Naruto.
Hinata udělala pár pečetí a zmizela za doprovodu intenzivního téměř oslepujícího světla.
Naruto napočítal do dvaceti, udělal pár pečetí zmizel ve vodním víru.
V tréninové hale Hyuuga klanu stáli dva zastupitelé klanu každý v klasickém bojovém postoji.
V místnosti se za doprovodu vodního víru objevil Naruto, přešel k Hinatě něco ji pošeptal do ucha a šel si sednout.
„Mám pro tento boj podmínku bude se bojovat pouze technikami klanu Hyuuga.“ Řekl Hiashi.
„Přijímám.“ Odpověděla Hinata.
Hinata zavřela oči a zklidnila tep.
Hiashi se nad jejím počínáním pouze pohrdavě usmál a začal útočit.
Třikrát použil juuken a Hinata se i přesto že měla stále zavřené oči bravurně vyhýbala všem úderům, jakoby předvídala každý úder.
Hiashi odskočil tři metry od Hinaty a připravoval se na svůj vrcholný úder.
Hinata čekala na další útok, ale to co následovalo opravdu nečekala.
„Myslíš si že jsi rychlá? Ukážu ti, že se mýlíš, předvedu ti vrcholné umění klanu Hyuuga, hmat pětsetdvanácti úderů!“
Hiashi se pomocí Shunshin no jutsu se dostal těsně před Hinatu.
A začalo peklo, úder střídal úder a každou vyřknutou číslovkou se zvyšovala i jejich rychlost, ale i tentokrát se jim dokazovala Hinata ladně a bravůrně vyhýbat, tedy až do doby než přišlo předposlední kolo.
Po dokončení stodvacetišesti úderů byla už Hinata značně vysílená, ale musela bojovat dál, za sebe a za Naruta.
Dvanáct úderů zasáhlo její oblečení, ale naštěstí nezasáhl ani jeden chakra bod.
„FINÁLE!!!“ zařval Hiashi jako smyslů zbavený.
Hinata nestíhala ty údery byly neuvěřitelně rychlé a ser zavřenýma očima už opravdu nemohla stíhat a proto je otevřela světlo světa spatřil, druhý stupeň byakuganu.
Její dříve bílé oči pochytily slabý odstín nachové a po žilkách kolem očí nezbyla jakákoliv památka.
Jakmile to uviděl Hiashi tak byl jakousi neviditelnou silou odmrštěn na druhou stranu cvičiště, ale okamžitě vstal a odkudsi vytáhl svitek, který rozbalil a hodil na něj kousek Hinatina oblečení.
Kolem Hiashiho začal vířit vítr který nakonec nabyl tvar kuželu a Hiashi ho jediným máchnutím ruky poslal na Hinatu.
Než kdokoliv stačil něco zaznamenat už narazil kužel do Hinaty.
Narutovy se zatajil dech.
Hinata se po nárazu kuželu prolétla tři metry a před tvrdým pádem na zem jí zachránil Naruto který jí zachytil do náručí.
„Miláčku slyšíš mě?“ zeptal se Naruto.
Naruto držel Hinatu v náručí a viděl, jak se jí pozvolna otevírají oči.
„Jsem v pořádku Naruto.“ Řekla Hinata a na důkaz toho tvrzení se postavila na nohy.
„Co to bylo, otče?“ zeptala se Hinata a podezíravě si Hiashiho měřila.
„Tak napřed bych vám chtěl poblahopřát k vítězství, abych ti odpověděl na tvou otázku tak nevím, jediné co je mě známo je že ti to předpověděla jedna věštba.“ Vysvětlil Hiashi.
„Jak zní ta věštba?“ pokračovala s výslechem Hinata.
„No doslovně si to nepamatuji, ale vysvětlím ti význam té věštby, když ses narodila tak kněžka ze země démona měla vizi o tobě a ta spočívala v tom, že spolu s láskou svého života absolvuješ cestu, na které ohromně zesílíš a až se vrátíš budeš se svou láskou zasnoubena, poté co v boji odvrátíš pětsetdvanáct úderů mám přivolat toto jutsu které pomůže, až bude nejhůř.
Jo a mimochodem vaše svatba proběhne týden po bitvě.
Naruto a Hinata stáli jak kdyby do nich chidori uhodilo.
„T…to myslíte vážně?“ ptal se zaskočeně Naruto.
„Ty o tom snad pochybuješ skoro-zeťáku?“ zeptal se Hiashi který jako jediný v této místnosti byl v klidu.
První k hovoru se rozhoupala Hinata.
„Dobře to všechno chápu, ale proč si na mě byl tak hrubý?“
„Víš starci potřebují mít svá tajemství, ale neboj, nebylo to schválně.“ řekl Hiashi a na jeho vrásčité tváři ve které se většinou odráželo pouze zklamání nad Hinatinými výsledky se objevil úsměv.
Naruto vyvalil bulvy a růstal stát s otevřenou pusou.
S Hinatou to rovnou praštilo o zem.
„Aby ti do pusy nevletěla moucha.“ Řekl Hiashi Narutovi který pořád stál s pusou dokořán.
To už bylo na Naruta moc a odporoučel se za Hinatou k zemi.
Poslední co Narutovi stačilo problesknout hlavou bylo:
„On Hyuuga Hiashi vůdce klanu a obecně známý suchar se pokusil o vtip?“
Zbytek týdne Naruto a Hinata společně protrénovali.
Tori se k nim občas přidal, ale jenom na ranní tréninky, zbytek dne vždy s někým prorandil.
Celá konoha až do posledního dne vypadala jakoby se ani válka s akatsuki neměla konat.
Avšak přesně v den kdy akatsuki plánovala útok se všechen lid přemístil do úkrytů v pohoří hokage.
Na Narutovo přání nechala Tsunade většinu shinobi ve vesnici.
Jediní, kteří šli do bitvy byly:
Lee, Neji, TenTen, Gai, Hinata, Kiba, Shino, Shikamaru, Chouji, Sai, Sakura, Tori, Kakashi, Yamato. Tsunade, Kankuro, Temari a Gaara.
Ti všichni byly nastoupeni před konohou.
Ino sice ječela že nemůže s nimi, ale po Narutově vysvětlení že potřebují skvělého lékařského ninju v záloze se uklidnila.
Nepřítel byl už na dohled všichni byli napnutí jak pružiny, jediný Naruto se těšil na souboj a jakmile uviděl nepřítele tak se rozeběhl.
Tasil obě katany a začal eliminovat nepřátelem, ti ani nevěděli co se děje.
Armáda mezitím dorazila k ostatním.
Teď teprve začala ta pravá jatka, Tori si sundal svá závaží a začal dělat z nepřátel kaši.
Mozky těch co se mu postavili do cesty skončily rozptýlené po okolí.
Lee, který to zahlédl, napodobil jeho příkladu.
Gai za pomocí svého taijutsu lámal vazy a drtil kosti.
Neji mohl konečně předvést, že osud je zpečetěn pro každého kdo mu bude klást odpor.
TenTeniny zbraně jen hvízdaly a zastavovaly se až s pleskavým zvukem, který znamená zasažení cíle.
Hinata měla možnost ukázat kolik se toho po dobu tréninku stačila naučit.
V pravé ruce se jí objevil meč tvořený z blesků a v druhé ruce se jí objevil meč utvořený pomocí živlu země.
A začala s nimi kosit nepřátele.
Kiba s Akamarem po přeměně v dvouhlavého vlka a zahájení Garougy se začalo okolí měnit v odporný mix lidských vnitřností.
Shinova nově vypěstovaná skupina masožravých brouků pomalu a za strašných bolestí všech obětí, zabíjela vše živé.
Shikamarovy stíny rdousily a propichovaly každého, kdo měl náladu nechat se zabít.
Chouji pomocí Nikudan Sensha rozmačkával vše okolo na krvavou kaši.
Sai vysílal svá zvířata, ale neútočil jimi, posílal je na pomoc každému, kdo potřeboval.
Sakura svými údery brázdila okolní krajinu a tlakové vlny lámaly vazy těm co se odvážili přiblížit.
Kakashi si ponechal pásku přes sharingan a vysílal různá jutsu která neubírala mnoho chakry.
Yamato svým mokutonem drtil kosti, odtrhával údy hlavně jím pomáhal svým kolegům.
Gaarův písek vlhl krví, proto jednou rukou doloval minerály a druhou rukou ovláda písek který pršel za pomoci techniky Suna Shigure.
Temari za pomocí větru a techniky Kirikiri Mai zabíjela protivníky ne po desítkách, ale po stovkách.
Kankuro jak jinak přivolal své trio loutek se kterými začal okamžitě masakrovat ninji v jeho dosahu, dřevěné loutky mají obyčejně hnědou barvu, ale tyto loutky byly absolutně nasáklé krví zabitých protivníků a proto měly černou barvu.
V neposlední řadě se činila Tsunade, která si počínala stejně jako Sakura.
Zpět k Narutovi.
Naruto se rozhodl přejít na jiný způsob boje než je přeřezávání katanou, uložil katany do pouzder na zádech a začal holými dlaněmi oddělovat hlavy a další údy od těl.
Když si kolem sebe udělal prostor konečně se zastavil.
Při pohledu na Naruta by se i silným žaludkům udělalo zle vypadal jak řezník po zabíjačce, byl celý od krve a všude měl kousky lidských orgánů a úlomky kostí.
Stál tam absolutně bez hnutí, každý nepřítel co stál kolem byl ochromen překvapením, že se ten masakr jen tak zastavil.
Naruto zavřel oči na levé straně těla mu začala mírně rudnout kůže a také se mu na levé ruce začaly prodlužovat nehty, až vypadaly jako drápy, otevřel levé oko, ve kterém se zjevila rudá barva.
Vteřinu na to otevřel i pravé oko, které bylo olemováno tmavě rudou pokožkou a bylo jasně zlaté.
Naruto přešel do kyuubi-sage modu.
Pár vteřin před tím než Naruto otevřel pravé oko všem nukeninům co stáli kolem otrnulo a zaútočili všemi možnými technikami.
Naruto tam v klidu stál a čekal, už cítil žár ohnivých technik, najednou z ničeho nic zmizel.
Techniky se vzájemně vyrušily.
Naruto byl tak rychlí že nebyl ani vidět.
Lidi kolem padali k zemi mrtví ani nevěděli, co se vůbec stalo.
Za chvíli Naruto zpomalil na normální rychlost, protože tohle tempo nedokázal moc dlouho udržet, ale i tak se mu podařilo pozabíjet přes tři sta osob.
Naruto před sebe natáhl ruce a všechnu kyuubi i sage chakru stlačil do malé kuličky
„VYPADNĚTE!!“ zařval Naruto z plných plic a všichni ho uposlechli a co nejrychleji se dostavili před bránu konohy která byla od místa bojiště tak kilometr vzdálená.
„Katsu!“ zvolal Naruto a malá kulička stlačené chakry vybouchla.
Vytvořil se obrovský zeleno, hnědočervený vír.
Vše co tomu víru přišlo do cesty se rozpadlo na prach, z armády čítající 50 000 nukeninů po útocích našich hrdinů zbylo pouze něco přes osm tisíc schopných boje.
Naruto stál pořád na místě a vypadal dosti zuboženě byl celý od krve nějaká patřila jeho protivníkům, ale teď se do ní i přimíchala jeho vlastní.
Pouze se usmál a vykasal si rukáv na pravé ruce a odhalil tetování, které zobrazovalo zapadající slunce, nad kterým letěl pták.
Naruto jako už tolikrát si prokousl prst a přes toto tetování udělal krvavou čáru během milisekundy se vedle něho zhmotnili Hinata a Tori, to tetování totiž sloužilo k jejich přivolání.
Všichni tři na sebe kývli, věděli totiž, co bude následovat.
Hinata a Tori si prokousli prsty jako před chvílí Naruto, poskládali pečetě a přivolali svá zvířata.
Hinata se objevila na hlavě obří želvy jménem Sofia.
Tori stál na jestřábí slečně jménem Tana.
A Naruto který mezitím přivolal Gamabuntu dal povel k útoku.
Hinata přiložila jednu ruce na Sofiinu hlavu a poslala jí dávku chakry.
Sofia čtyřikrát dupla a kolem zbytku a armády se utvořily čtyři kamenné stěny.
Tori něco zašeptal a Taně se rozzářil znak větru, který měla na obou křídlech a poslala mocný poryv větru, který stěny nabil chakrou aby byly výdržné kdyby je někdo chtěl prorazit nějakou technikou.
Gamabunta zapíchl meč do jedné se stěn a Naruto připraven mu poslat chakru aby tímto útokem mohl dorazit zbytek armády chtěl přiložit ruku na jeho hlavu, ale když byla ruka vzdálena tak dva centimetry od Buntovy hlavy srazila Naruta nějaká technika.
Bunta zmizel.
Naruto Vstal a rozhlédl se stěny byly rozdrceny a v nich zadržení nukenini už útočili na ty kteří už doběhli od brány Konohy až sem.
Naruto najednou uviděl ty co způsobili, že nestačil dokončit své jutsu.
Před ním stála noční můra světa shinobi, Akatsuki.
Ale to nebylo tak hrozné horší bylo že tam byla skoro celá Akatsuki což znamená:
Madara, Zetsu, Kisame, Itachi, Deidara, Sasori, Kakuzu, Hidan, Sasuke, Karin, Suigetsu, Juugo.
A další dva nový v nich Naruto poznal Haka a Kimimara oba v Akatsuki pláštích.
Chyběl pouze Pein a Konan.
Naruto se zmohl pouze na jediné slovo: „Ku*va“

Poznámky: 

Tak konečně jsem napsal další díl je dost dlouhý tak si ho vychutnejte v příštím díle: Boj proti Akatsuki.

4.7907
Průměr: 4.8 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, St, 2012-07-18 07:48 | Ninja už: 4311 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

pls rychle dalsi

Obrázek uživatele K-I
Vložil K-I, Čt, 2012-06-07 16:02 | Ninja už: 4447 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Asi nemá cenu, ptát se na pokráčko, co? Sad

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2011-07-29 07:58 | Ninja už: 4726 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Bude další díl?

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele mika42
Vložil mika42, So, 2010-04-10 14:06 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

moc pěkne,mimochodem kdy přidáš další díl? (strašně se teším)

Obrázek uživatele klara.filipova
Vložil klara.filipova, Út, 2010-03-30 21:13 | Ninja už: 5167 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

těším se na další

Obrázek uživatele Nesi
Vložil Nesi, So, 2010-03-06 00:19 | Ninja už: 5383 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

hold naruto je Pan řezník

Obrázek uživatele Ero
Vložil Ero, St, 2010-02-10 18:24 | Ninja už: 5376 dní, Příspěvků: 312 | Autor je: Prostý občan

je to fakt luxusni tesim se na dalsi dil ale kdy asi tak priblizne bude??us se nemuzu dockat fakt arigato

YURI Z lásky _ Z lásky

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-12-25 21:50 | Ninja už: 5337 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hmmm ta bitka byla masakr xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Pechy
Vložil Pechy, Po, 2009-12-07 23:07 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Fkt zajímavý psaní, ale koncem devátého dílu jsi pokazil všechny. Na začátku prvního jsi napsal, že se děj odehrává po boji s Peinem, což znamená, že mnoho z jmenovaných postav jsou již dávno mrtví.
Tzn.:

Madara - ok
Zetsu - ok
Kisame - před soubojem s Peinem mrtvý nebyl, ale v 8. díle jsi napsal:
"důležitý je, že Kisame je jaksi mrtvý"
Itachi - mrtvý
Deidara - mrtvý
Sasori - mrtvý
Kakuzu - mrtvý
Hidan - mrtvý
Sasuke - ok
Karin - ok
Suigetsu - ok
Juugo - ok
Haku - mrtvý
Kimimaro - mrtvý

Vím, můžeš argumentovat tím, že je to tvůj příběh, ale začínal jsi podle faktů a takto důležité nemůžeš jen tak změnit Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, St, 2009-12-09 00:00 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Vím začínal jsem podle faktů tedy skoro, jednoho by sis měla všimnout když jsem psal 1. a 2. díl tak tam byl Kakashi živý ikdyž v manze ještě ne, ano začínal jsem na reálném základu jako spousta autorů. A jako spousta autorů jsem následný děj přetvořil podle sebe.
A prosím tě o jedno počkej si na desátý díl tam toto bude vysvětleno.

Obrázek uživatele mika42
Vložil mika42, Čt, 2010-06-03 19:40 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

cau heele chtěl bych vědět kdy výde další díl moc POSÍÍÍM díky jinak super povídka nej na Konoze

Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, So, 2009-12-05 00:48 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Moc dobré těšim se na další díl. x)

Obrázek uživatele Bufalka
Vložil Bufalka, Út, 2009-11-17 22:44 | Ninja už: 5515 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

hezká povídka fakt ti jde psaní jen tak dál

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Čt, 2009-10-29 00:09 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

a kdy je termín dalšího?pls pak jak bude pm díky moc si skvělá

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Út, 2009-10-20 18:11 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Naruto.Uzumaki15: díky ten masakr byl úmysl. Eye-wink

Akiotto: díky za pochvalu. Smiling

kejt: tak od tak dobrý autorky jako jsi ty to potěší. Eye-wink

Papu: je to tvůj názor a to respektuju.

jeany4ever: díky moc. Smiling

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, So, 2009-10-24 18:10 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

nemáš za co zasloužíš si to Laughing out loud Sticking out tongue



Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, So, 2009-10-17 21:38 | Ninja už: 5435 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

krásne

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Papu
Vložil Papu, So, 2009-10-17 18:26 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

lol to je picovina. Je to trapny jako kdyby to psalo 9-ti lety dite

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Čt, 2009-10-29 00:30 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

hmmmm....tak nieco take podobne napis ty a my ti to ohodnotime ok??Smiling Laughing out loud....a to 9-rocne decko si myslel seba??Smiling Puzzled Laughing out loud

...

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-12-07 21:20 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Do nej miláčík do nej fandim ti. Jooo do toho!!!



Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Čt, 2010-06-03 20:41 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Eye-wink thanx honey!! Laughing out loud

...

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, So, 2009-10-24 16:44 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

jo co bys napsal ty

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, So, 2009-10-17 21:38 | Ninja už: 5435 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

podľa mňa je absolútne trápne to čo si napísal ty....sa uvedom a potom dačo píš som zvedavá čo by si dokázal ty!

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, So, 2009-10-17 21:42 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

souhlasim s tebo jeany4ever vždyt nic nenapsal neví jaký to je !! je opravdu hnusný krytizovat když sám neví co to dá za práci něco na psat!! Až neco bude mít tak se ukaže rádi to posoudíme!!



Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-10-16 17:12 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

kruci co jsi to tu zase vyváděl? já nemuhla ani díchat! cekou tu dobu co jsem to četla jsem měla zatajenej dech bylo to famozní nemužu se dočkat 10ky bude určitě užasnáááá Kakashi YES



Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2009-10-14 19:58 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

já ani nevěděl že dýchám kdybych nepřestal číst na konci Laughing out loud

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Po, 2009-10-12 16:26 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

Wow tak to mě dostalo to byl masakr!Ale dobrý a dík za věnování

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-11 20:00 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ty víš jak nás nažhavit a pak to v tom nejnapínavějším ukončit, co?? A prej, že neumíš psát?? Co je za nesmysl?? Píšeš úžasně. Skoro jsem nedýchala...
Jen tak dál a těším se na další dílky...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Ne, 2009-10-11 20:06 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Njn v tom nejnapínajvějším ukončit jsem odkoukal od tebe. Smiling
Tak dobře umim psát, ale nemá to takovou úroveň jako tvoje FF a díky za pochvalu od tebe potěší. Eye-wink

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, So, 2009-10-31 19:57 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

jo pěkně si to ukončil slovem ku*va

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.