manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začátek 9 - Nový spojenec!

Další Laughing out loud !!!

Jak minuty přibývaly, ubývala Narutova naděje. Když už chtěl odejít, zaslechl v mezi stromy zašustění. Otočil se tam a pro jistotu vtáhl kunai. Ten, kdo se objevil mezi stromy Naruta příjemně překvapil.

„Dlouho sme se neviděli a ty musíš zase přijít pozdě. Ale teď k věci.“
„Jenom si nemysli. Víš, jak bylo těžký dostat se tak rychle sem, aniž by pojali byť jenom sebemenší podezření? A to zvláště v tuhle dobu“

„Dobře, dobře. Ale povedlo se ti to a to je hlavní. A vůbec, jakou výmluvu si použil tentokrát?“ Naruto se už nemohl dočkat, co z jeho společníka vypadne za odpověď. Minule si vymyslel, že jde do obchodu pro vajíčka se šunkou, tak co to bude dneska?

„To bys chtěl vědět, co?“ Nemysli si, že ti to řeknu…no tak fajn, Kisamemu jsem řekl, že jdu do Sushi baru. Peina sem pak poprosil o samostatnou misi. Stačí?“

„Chtělo by to víc dopodrobna, ale kvůli tomu tady nejsme. Unesli Shiu.“

„Už jsem si stačil všimnout. Ale řeknu ti, na tu nemá ani Konan. Když si z ní chtěl Hidan udělat obětní stolek, kopla ho do slabin tak, že už nikdy nebude moct mít jashiňátka. V tomhle tom jsem ho celkem i litoval.“

„Jsem rád, že je v pořádku. Ale i tak, nechci nic riskovat. Přejdeme teda na plán B, dobře?“

„Plán B? Já myslel, že ten se použije jenom v situaci, která nemá jiné východisko“

„No právě. TOHLE je ta situace. Můžu se na tebe spolehnout?“

„Jo. Počítej se mnou“

Naruto se usmál a posadil se na kámen, u jeho nohou. Podíval se na oblohu a povzdychl si.

„ Tahle noc…je to jako klid před bouří. Nesnáším ten klid. Něco se stane. Itachi, spoléhám na tebe."

Starší Uchiha jenom kývl hlavou a zmizel v obláčku kouře. Naruto ještě chvilku pozoroval oblohu, na které se tyčil měsíc v úplňku, doprovázen tisíci hvězdami a jinými hvězdokupami mléčné dráhy.

Poté vstal, oprášil svůj plášť a vydal se zpátky do tábora. Jediná věc, které si, ale nevšimnul, byl černovlasý mladík, skrývající se za nedalekým keřem.

"Naruto se spolčil s Itachim? Se členem Akatsuki? Ale jak...kdy? Ten starý Naruto by to nikdy neudělal, tak že by se tak změnil?To není možné..." chvíli počkal, až blonďáček dojde ke svému stanu a zaleze do něj a pak se taky vydal do tábora. Zalezl k sobě do stanu a do rána přemýšlel o tom co viděl a slyšel.

Ráno se jako první probudila Sakura. Vstala, vzala si kunai a vydala se k nedaleké říčce. Tak se pak umyla, ulovila několik ryb a následně i s kunaiem a rybami v ruce zakopla o pařez. Pro někoho možná krásný pohled, pro jiného hra se smrtí. Ten kunai se totiž zapíchl do země jen pár milimetrů vedle tváře. Než se ale stihla vůbec postavit, zaslechla od někud zeshora smích. Nas..štvaně tedy vstala a ohlédla se po tom zmetkovi, který se jí vysmíval za zády do očí.

Leknutím upustila kunai, který se jí zabodl do nohy, když uviděla, kdo je ten neznámý. Byl to nunkenin, Itachi Uchiha.

Zalapala po dechu, vytrhla si kunai z nohy a namířila ho na Uchihu. Ten se jejímu počínání jenom ušklíbnul.

"Neboj, nic ti neudělám a ani nikomu jinýmu. Zaveď mě do tábora" Mladá Haruno se, jako v transu otočila, ryby neryby a vykročila směrem k táboru.

Tam už byli všichni vzhůru a čekali až Sakura přinese něco k jídlu. Když se, ale růžovláska konečě oběvila, spadli všem čelisti. Teda, skoro všem. Za ní se totiž oběvil jeden z členů Akatsuki - a usmíval se.

" Yo, dlouho jsme se neviděli " Kakashi se hned po těch slovech vzpamatoval, vytáhl kunai a rozběhl se k Itachimu. Těsně před tím, než z něj, ale udělal hermelín, ho zastavil jistý blonďček.

" Nech toho, Kakashi, Itachi je s náma. " Tak tohle zjištění vzalo ech všem. Sakura se, ale rychle vzpamatovala a vylítla na Naruta.

"Jak to můžeš tak vědět? Je to přece člen Akatsuki, tak jak víš, že tě nechce jenom využít a vzít tě k nim do skrýše, kde by pak z tebe dostali Kyuubiho?" Tohle tížilo i Kakashiho a Saie. Jak mu může tak věřit?

" Ale já tu sem, abych ho vzal do skrýše Akatsuki "

" Takže si nepřítel! Ale mi ti Naruta nedáme! Budeme za něj bojovat dokud budeme moct!" Sakura se na něj chtěla znovu vrhnout a zkoncovat to tak s ním, ale překvapil jí dvojhlasný smích. To se smáli jak Naruto, tak Itachi.

" Co je tu k smíchu? " To už ani Kakashi vůbec nechápal, co se to tu děje.

" Nic, jenom, že jste to vůbec nepochopili" Naruto se pořád smál, ale po chvilce se zvládnul uklidnit.

" Poslouchejte, všechno je totiž takhle..."

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Poznámky: 

KONEČNĚ!! Myslela jsem, že to nikdy nedodělám, ale světe div, udělala jsem to! Původně jsem to chtěla jenom přepsat z papíru, ale nakonec jsem to udělala úúplně jinak. Nop, ale 9-ka je hotová, tak se můžete radovat. Ohledně 10-ky, zkusím to napsat co nejdřív, tak se těšte Laughing out loud !!!

4.75
Průměr: 4.8 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2010-05-18 17:11 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

No, to by mě moc zajímalo, jak se Naruto a Itachi dali dohromady Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Ne, 2009-11-08 12:56 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

NOVÝ chcem novy diel..... please kedy bude??????? toto je fakt super poviedka

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, St, 2009-07-15 19:04 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný díl

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-07-14 00:12 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera tak jsem se dočal no Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Po, 2009-07-13 21:19 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Tak tomu se říká překvápko!!!!
Teď jsem u tebe na blogu dočetla 8 a co Jashin nechce tady narazím na devítku???
Jsetli někde narazím na 10 tak Jashin se mnou!!!
Honem koukej dodat další díl Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2009-07-13 21:27 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDD Kdo by čekal, že na tebe tady narazim??XDD A opovaž se to někomu říct, na blog to dám až pozdějc, napsala sem to teprve dneskaXDD Ale i tak...opovaž se někomu vykváknout, že to je Itík Laughing out loud Laughing out loud !!!

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-07-13 20:52 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

o ty to usekneš v tom nejlepsím už se nmužu dočkat dalšho dílu je to síla Naruto a Itachi bomba Smiling vidim živě Kakashiho víraz Laughing out loud