manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začátek 10 - Rozhovor se strýčkem

" Cože? "

" Tak takhle to je…ale jestli si myslíš, že ti budeme hned věřit, tak…!"

" To od vás nemůžu chtít."

" i tak, nemáme moc času. Pokud si nepohnem, náš plán B bude k ničemu."

"Plán B? A jaký byl teda plán A?"

"Ten měl nastat v případě, že tu bude i Shia. Dalo se, ale čekat, že po nás Akatsuki půjde, tak jsem se rozhodl udělat pár opatření. Pokud to ještě neodhalili, tak je to naše velká výhoda"

"Jaká opatření?" Ač to Kakashi na sobě nedával znát, byl nesmírně zvědavý na to, co jeho student vymyslel.

"Shia má u sebe štěnici. Pokud jí ještě nenašli, můžeme odposlouchávat všechny hovory, které u nich ve skrýši proběhnou. Ta věcička má totiž dosah 400 metrů." S tím Naruto vytáhl jakýsi přístroj, natáhl anténku a stiskl tlačítko On. V tu chvíli se z přístroje ozvalo jakési zachraptění, chvíli nic a potom už z něj jasně plynul hlas bosse nunkenin organizace.

" Si sama, nikdo tě nezachrání, tak nech toho hrdinství a přidej se ke mně. Víš, jakou budeme mít sílu, až najdeme a zapečetíme všechny démony? Vznikne tím ohromná zbraň, kterou nikdo nezastaví. Jen ať svět pozná bolest, kterou cítím i já. "

"Ty si myslíš, že to dovolím? To že jsi odešel od rodiny a smrtelně si mě zranil, to bych ti ještě možná byla schopná odpustit, ale to, že jsi najmul ninži, aby zabyli oné-chan, to ti nikdy neodpustím! Je mi jedno, jak si byl osamělý, když si byl dítě, je mi jedno, kolik sis zažil bolesti, ale ubližovat i těm ostatním kolem sebe…to…si horší než Orochimaru! Si rád, že se z tebe stalo tohle? Co? Si rád? Tak odpověz!"

" Dělám jen to, co musím, brzo to pochopíš. Všichni to pochopí "

" Tak to si na omylu, to já nikdy nepochopím! Nechci to chápat…! To co děláš je špatné, tak proč už to sakra nepochopíš? To ti si tu ten, kdo nic nechápe!"

" Hmm…doufal jsem, že si už pochopila, že život je pes a nikomu nemáš věřit. Ale asi jsem se spletl. To ti tolik chybí? Kim " když vyslovil to jméno, Shia se celá otřásla.

"Moje sestra mi byla vzorem a oporou dohromady. A ty to dobře víš! Tak se neopovažuj vzít její jméno do huby!" Kdyby nebyla svázaná, už dávno by na něj skočila a vydrápala mu ty ďábelské oči, ale chakrová vlákna, svazující jí celé tělo jí to nedovolovala.

" Heh…Kim byla slaboch a tím, že se jí snažíš pomstít si ještě větší ubožák, než ona. Nemůžu uvěřit, že jsi moje příbuzná! Hidane, odveď jí zpátky do její cely. A tu štěnici znič!"

" Hai, šéfe"

A pak už z přístroje vycházce jenom tiché mručení.

"A jsme v…" uklouzlo Saiovi.

"Omyl. Teď toho víme mnohem víc, než předtím"

Poznámky: 

HehXD. Trošku kratší díl, ale myslim, že jste rádi, že je tady tak brzo. Nop, doufám, že se líbil Laughing out loud !!!

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2010-05-18 17:13 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hodně působivý dialog, lepšíš se Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Tsunade Hyuga
Vložil Tsunade Hyuga, Čt, 2009-07-23 12:36 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

super!

I am a vampire,
who is more???

Art is a bang!!!
^^

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-07-23 11:22 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to super... tesim sa nadalsi dielik

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-07-22 22:41 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

krása Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.