manga_preview
Boruto TBV 10

Misia zblíženia 5 - Nočný pokec

„Takže, teraz je z teba utečenec?“ spýtal sa Sasuke Sakury.
Sakura, ktorá mala zatvorené oči, ich prudko otvorila. „Očividne,“ povedala mu.
Sasuke na ňu so záujmom pozrel. „Ako dlho vlastne patríš k Akatsuki?“ ďalej sa jej vypytoval.
„Približne dva roky,“ odpovedala stručne.
„A tvojim partnerom bol Itachi, že?“
„Baví ťa to?“ spýtala sa ho podráždene. Jej dobrá nálada bola nadobro preč...
„A čo ako?“
„To vypytovanie!“
„A čo tu mám asi podľa teba robiť? Unudiť sa na smrť? A predsa... som tvoj tímový partner, mám právo o tebe niečo vedieť...“
„Ty máš právo asi tak na h***o!“ zakričala na neho rozčúlene.
„Veľa sa rozčuľuješ,“ povedal jej.
„Veľa sa staráš,“ odvetila.
„Ehm... Sakura... ty a Itachi...“ začal s tichým hlasom.
Sakura na neho prekvapene pozrela. „Na čo narážaš?“
Sasuke na ňu pozrel vážnymi očami a Sakura pochopila, na čo narážal...
„Sasuke, ty si myslíš, že ja som s Itachim niečo mala?“ spýtala sa ho neveriacky.
„A mala?“
„Nie.“
„Naozaj?“ opýtal sa nedôverčivo.
„Sasuke,“ oslovila ho a postavila sa. Potom podišla k Sasukemu a sadla si vedľa neho. „Ja som s ním naozaj nič nemala,“ zašepkala mu do ucha.
Sasuke sa jej pozrel do očí a usúdil, že hovorí pravdu. A na základe tohto úsudku ju...
...pobozkal.
Sakura to nečakala, ale po chvíli mu bozky začala oplácať.
Sasuke si Sakuru k sebe pritiahol a ich bozky začali byť čoraz náruživejšie.
„Sakura?“ ozval sa zrazu Sasuke.
„Čo je?“ spýtala sa ho zvedavo.
„Chceš...“ začal hanblivo.
Sakura na neho povzbudzujúco pozrela.
„Chceš... chceš byť moje dievča?“ dostal konečne zo seba.
Sakura sa na neho milo usmiala. „Rada,“ povedala a pobozkala ho. Cítila sa ako v siedmom nebi. Musela si priznať, že nečakala, že by toto mohla začuť práve z jeho úst. Ale vôbec sa tým nezaoberala.
Sasuke bol Sakurinu kladnou odpoveďou nadšený. Bál sa, že by ho po toľkých rokoch (a po týchto hádkach a urážkach XD) mohla odmietnuť. Ale to sa našťastie nestalo Smiling.
„Myslím, že teraz by sme si mali oddýchnuť, aby sme zajtra mohli pokračovať v našej misii,“ povedal Sasuke.
„Súhlasím,“ povedala Sakura s úsmevom. Následne sa pohodlnejšie usadila a oprela si hlavu o jeho rameno.
„Dobrú noc, moja sladká ružovláska,“ zaželal jej Sasuke a pobozkal ju na čelo.
Sakura sa pri tom pomenovaní zasmiala. „Dobrú noc,“ zaželala aj ona.
O chvíľu obaja zaspali, nevedomí toho, že celý ich rozhovor si niekto vypočul...

***

Sakura sa ráno prebrala v Sasukeho náručí. Všimla si, že už aj on je hore a usmiala sa naňho.
Sasuke jej úsmev opätoval a nežne ju pobozkal. „Mali by sme vyraziť,“ povedal jej a vstal.
„Dobre,“ súhlasila a tiež vstala.
Následne sa obaja pomocou chakry dostali von z jamy.
A tam na nich čakalo nemilé prekvapenie, v podobe dvoch mužov s katanou v rukách.

Poznámky: 

Mne je to tak ľúúúúto Sad Ale žiaľ dosť som sa zdržala s pridaním ďalšieho dielu. A to nie je všetko (a teraz sa už za seba vážne hanbím) - túto poviedku do nedohľadna pozastavujem Sad Je mi to fakt ľúto, ale v najbližšej dobe nebudem mať čas písať FF, takže budete musieť dlhšiu chvíľu počkať na pokračovanie poviedky Misia zblíženia... Tak zatiaľ,
Laitte Z lásky

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Romiiišek-chan
Vložil Romiiišek-chan, So, 2009-10-31 23:08 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Hm...další romanická část XD mno umíš to pěkně popsat jen tak dal n_n

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-07-13 23:46 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Po, 2009-07-13 20:02 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Waaaaa jupííííí Laitte mi přidala další super cool povídku:D P.S. tvojich povídek se snad nikdy nenabažím:D Vážně pecička:)