manga_preview
Boruto TBV 10

Neko IV. - Rodina

„Takže...ja s-som naozaj tá...Minako?“ opýtala sa roztraseným hlasom. Prikývol na súhlas. Takže predsa len nemala tie uši a chvost odjakživa. Ale stále netušila, prečo ich má a odkiaľ sa jej vôbec vzali...I tak bola šťastná. Šťastná, lebo vie, že jej rodná dedina je Konoha. Tu bola vždy doma. Lenže jej šťastie prekrýval aj značný nával smútku. Jej matka, otec, všetci príbuzní...všetci ktorí jej kedy boli drahí sú mŕtvi. Je posledná z klanu...Prečo práve ona? Prečo nezabili aj ju? Radšej by teraz bola niekde neznámo kde so svojou rodinou.
„Ako to, že ma tie zdravotné sestry po toľkých rokoch spoznali? Ešte keď mám tie mačacie rysi...“ Nahodila aby prišla na iné myšlienky.
„To sa má tak...Tvoja matka, Mitsuko Tadashi, tu v nemocnici pred piatimi rokmi pracovala. Bola to veľmi milá a láskavá žena. Po každom boji, keď som utrpel nejaké zranenia, si ma vzala na starosť. Bolo to už nespočetne veľa krát, čo som skončil u nej. Nikdy odo mňa nežiadala nič na oplátku. Ju si nieje možné nezapamätať. Všetci ju tu dobre poznali. A podľa nej som ja a zdá sa, že aj medici spoznali teba. Veľmi sa na ňu podobáš.“ Usmial sa i keď v jeho hlase bol počuť zármutok. Manami, vlastne... Minako cez tvár prebehol smutný úsmev. Mohla byť na svoju matku pyšná. I keď si nepamätala ako vyzerala, dokázala si ju podľa seba živo predstaviť. Z oka jej vyhŕkla slza.
„A čo môj otec? Poznali ste ho?“ Opýtala sa a potiahla. Prikývol.
„Muž ako hora, to musím uznať. Výborný ninja a môj dobrý priateľ. Volal sa Tanjiro Tadashi,“ opísal ho Kakashi.
„Tanjiro...Tadashi,“ opakovala si po tichu. „Zdá sa, že ste moju rodinu poznal dobre.“
„To áno. S tvojím klanom som si dobre rozumel. Boli to dobrí ľudia, veľa som s nimi zažil. Je smutné, že ja, obyčajný ninja, som s nimi bol tak dlho, prežil s nimi toho toľko...a ty, ich dcéra, si ich ani len nepamätáš.“ Poznamenal ospravedlňujúcim hlasom. Minako sklopila hlavu a začala nepravidelne dýchať. Každý by poznal, že plače...Kakashi na ňu uprel ľútostný pohľad.
„No, len sa vyplač, to bude dobré,“ tíšil ju. Vzlykala ale čím ďalej tým viac. Ninja so zahalenou tvárou smutne odvrátil zrak.
„Donesiem ti niečo pod zub, iste si hladná...“ povedal a zmizol za dverami.
„Arigato...“ zašepkala a zaryla hlavu do bielej periny, ktorá za chvíľu nasiakla jej slzami.

Nasledujúci deň Minako pustili z nemocnice. Kráčala pomalým tempom so sklonenou hlavou aj ušami. Od včerajška nemala dobrú náladu. Síce už vedela časť svojej minulosti, ale predsa jej k šťastiu niečo chýbalo...Niečo, čo nemalo nič spoločné so stratou jej pamäti. Až teraz si uvedomila ako veľmi jej to chýba. Matkina starostlivosť, otcove povzbudivé slová - rodičovská láska, rodina...Nemala nikoho koho by mohla objať. Nikoho, kto by zahnal žiaľ vo chvíľach, ako je táto. Bolo jej do plaču. Jej srdce zvierala úzkosť a zúfalstvo. Nevedela čo má robiť. Pustiť sa do nariekania alebo ísť za svojím doposiaľ najlepším priateľom Kakashim a vyplakať sa mu pre zmenu na pleci? Hlavou jej prebleskol zvláštny pocit. Zastala. Atmosféra sa o poznanie zmenila. Nikde nebol počuť džavot detí na ulici ani táranie dedinčanov. Pred ňou stálo niekoľko dlhých radou, tvorených z kamenných dosiek, na ktorých bolo čosi vyryté. Zafúkal vietor. Akoby chcel, aby išla ďalej...Nakrčila obočie a kráčala pomedzi tie dosky. Po chvíli si všimla, že sú to náhrobné kamene. Stála uprostred cintorína. Po chrbte jej prešiel mráz, nemala dobrý pocit. Náhle však jeden náhrobný kameň upútal jej pozornosť. Čupla si a zaostrila na meno vyryté na ňom.
„T-Toshiro Ta...Tadashi?“ prečítala prekvapene. Zdá sa, že nejaký jej príbuzný. A nebol sám. Celý jeden rad tvorili hroby s menami členov klanu Tadashi.
To bol môj klan až taký početný? Ako mohli zabiť všetkých? Zavrtela nechápavo hlavou a čítala jedno meno za druhým.
„Torio Tadashi, Mizuki Tadashi, Tsuyoshi Tadashi, Moriko Tadashi...“ Ako tak čítala všimla si, že všetky ženy mali mená začínajúce sa na M a muži na T. Zrejme nejaká tradícia. Bola takmer na konci, keď sa zarazene zastavila.
„Tanjiro Tadashi...Mitsuko Tadashi.“ Zašepkala.
Tati...mami...
„Som späť, som doma,“ povedala k hrobom.
„Ale vy tu už so mnou nie ste...“ Sťažka si povzdychla. Kľakla si a spojila ruky k modlitbe. Slnko za pár minút zahalili mraky. I keď sa zdalo, že tento deň bude teplý a slnečný, začalo pršať.

Minako sedela pred pomníkmi svojich rodičov. Sedela tak už dlho, nevnímala dážď, nevnímala svoje potreby, ako napríklad hlad, nevnímala nič okolo seba. Po tvári sa jej liali kvapky dažďa tak tiež so slzami. Cnelo sa jej. Priala si vidieť ich tváre, ich úsmevy, počuť ich hlasy...aspoň raz, hoc len na malú chvíľu chcela byť opäť so svojou rodinou. Urobila by pre to hoci čo, aj keby mala spáchať Harakiri, lenže katana nikde. Pripadala si ako vták v klietke. Tak málo od slobody, od šťatia...ale nedokázala si otvoriť cestu von.

Poznámky: 

Mno tak tu je 4. Smiling heh, skoro som plakala keď som to písala... ale mňa si nevšímajte, ja som taká citlivka Laughing out loud Je to trošku kratšie než ostatné kapitoly...snáď ma za to neukameňujete Laughing out loud gomen

4.846155
Průměr: 4.8 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-07-11 23:19 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné dávám za 5.

Obrázek uživatele 333kin
Vložil 333kin, Ne, 2009-06-28 13:24 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 653 | Autor je: Prostý občan

:D joooooooooooo šupova cast Laughing out loud len tak dalej ;)

http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD


Obrázek uživatele Tsuki-chan
Vložil Tsuki-chan, Út, 2009-06-23 18:28 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

jeany4ever:to hej Smiling v dalsom diely bude tiez napomocny a to dost Eye-wink ved uvidis Smiling a som rada ze sa ti to paci :)arigato

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Út, 2009-06-23 17:53 | Ninja už: 5461 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

velmi pekny diel a ten naruto by sa taM FAKT HODIL:)

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-06-22 20:50 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Tsuki-chan
Vložil Tsuki-chan, Po, 2009-06-22 20:03 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Matsuura: JJ to by určite mohol Laughing out loud neboj, v ďalšom diely ho tam (konečne!) šupnem Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Po, 2009-06-22 19:42 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný dílek