manga_preview
Boruto TBV 09

Elitní Ninja II - Uchiha Madara! [5]

Tak omlouvám se, za pauzu, ale nedokázal sem najít inspiraci pro nový díl. Ale teď už je tady. Přeji příjemné čtení!

Naruto se Sasukem opustili Zeka, běželi dál až doběhli k troskám vesnice.
„Tak co teď?“ zeptal se Sasuke.
„Musíme najít cestu do podzemních chodeb.“ řekl Naruto.
„Mám rychlejší způsob.“ řekl Sasuke a zabodl svou katanu do země. Chvíli soustředil chakru.
„Chidori Nagashi!“ Technika skrz jeho meč udeřila do země. Objevila se díra v průměru dva metry široká. Pod ní byla vidět úzká cesta.
„Výborně.“ pochválil ho Naruto. Sasuke to přešel mlčením a skočil dovnitř. Rozhlédl se kolem sebe a Naruto dopadl vedle něho.
„Hm. Dokážeš najít Madaru?“ zeptal se Sasuke.
„Uvidíme.“ a aktivoval své doujutsu. Po chvilce ukázal zpátečním směrem.
„Tudy.“ Na víc nečekali a rozeběhli se tím směrem. V podzemí bylo obří bludiště, ale Sasuke věděl přesně kam běží. Najednou se Naruto zastavil.
„Co se děje?“ ptal se nervózně Sasuke. Naruto ukázal na strop, kapala z něho voda.
„Ta voda je plná chakry.“
„Zřejmě Kisameho práce. Na to teď ale není čas! Musíme jít.“
„Jo...“ souhlasil Naruto a dali se znovu do pohybu. Během několika minut se ozval hlasitý výbuch a chodba za nimi se zasypala. Oba se zastavili.
„Možná bychom se měli pohybovat pomaleji.“ navrhl Naruto.
„Jo. Už je to kousek.“ Souhlasil Sasuke. Pomalým krokem procházeli dále podzemním bludištěm, až došli do slepé uličky.
„Tady za tou zdí to je.“ řekl Sasuke a dotkl se zdi.
„Tak na co čekáme?“ ptal se Naruto.
„No, je tu problém.“
„Jaký?“
„Madara to zřejmě stvořil bariéru, kvůli jeho bezpečnosti. Pouze Uchiha může vstoupit.“
„Sakra! Co budeme dělat?“ ptal se Naruto.
„Pokusím se zrušit bariéru.“ řekl a probodával stěnu svým Sharinganem.
„Nic. Zdá se, že jde zrušit pouze ze vnitř.“ řekl po chvíli.
„Tak vstup a udělej co je třeba.“ vyzval ho Naruto.
„Dobrá.“ řekl potichu Sasuke a prošel skrz zeď. Naruto se na ní díval a doufal, že se něco stane. Nic se však nedělo.
„Do háje!“ ulevil si Naruto a uvolnil se. Začal pátrat v okolí. Soustředil se na bariéru, byla naprosto neprostupná, vůbec netušil co se dělo uvnitř. Pak otevřel oči leknutím.
„Sakra Zeku!“ zděsil se, když si uvědomil co se děje na povrchu. Rychle si stoupl na nohy a rozhodl se jít na povrch, když se však chtěl dát do pohybu, ucítil, že se bariéra zrušila.
„Co teď?“ ptal se sám sebe a rozhlížel se kolem.
„Promiň Zeku, snad se z toho dostaneš sám.“ v jeho ruce se zformoval Rasengan a prorazil díru do zdi. Vstoupil. Uviděl dva Uchihy, stáli a dívali se na něj. Jeden byl Sasuke a druhý měl na sobě masku.
„Haha, kdo by věřil, že se nám podaří tě chytit do pasti.“ řekl ten s tou maskou.
„Cože?!“ lekl se Naruto a těkal očima mezi Uchihami. Naruto se otřásl, když si uvědomil, že se bariéra znovu uzavřela.
„Takže tohle byl tvůj záměr od začátku, Sasuke?“ řekl skrze zaťatý zuby. Mísil se v něm strach a vztek.
Sasuke mlčel.
„Teď zemřeš, Uzumaki Naruto!“ řekl Madara a podíval se na něj svým Sharinganem. Okamžitě na sobě pocítil působení genjutsu. Naruto se obavami zjišťoval, že se nemůže pohnout.
„Nemůžeš vyhrát.“ pokračoval Madara. Naruto se pokusil dostat z moci techniky, ale uvědomil si, že nedokáže použít chakru démona.
Je tohle moc Sharinganu? ptal se sebe v hlavě. S Narutem se zatočil celý svět. Pomalu přestával vidět a slyšet. Přišel o veškeré smysly, kromě citu. Protože v každé části těla cítil neuvěřitelnou bolest, jako vy každá buňka v jeho těle chtěla explodovat. Chtěl křičet, ale nedokázal to. Pak však před sebou uviděl obraz. Byl v Konoze a stála tam spousta lidí, pomalu mezi nimi poznával své známé. Nad něčím se skláněly. Byl to hrob a na něm jeho portrét.
Jsem mrtvý? jeho pocity se vytratili, cítil pouze bolest, bolest kterou viděl před sebou, bolest z toho, že ho jeho přítel zradil, bolest z toho, že nedokázal dokončit to, co začal. Obraz najednou zmizel. Uvědomil si, že leží na zemi. Celé tělo ho stále bolelo vlivem genjutsu, byl neschopný se pohnout.
„Co to děláš?!“ slyšel někoho křičet.
„To stačí.“ ozval se další hlas.
„Ne, nestač! Nezapomeň, na naší dohodu! Zachráním, tě před slepotou, výměnou za jeho život!“
„Nebudu nečině přihlížet, jak můj přítel umírá bolestivou smrtí.“
Přítel... zůstalo mu v hlavě, že by přece jen...
„Ukončím to rychle...“ ozvalo se po chvilce. Naruto slyšel pomalé kroky blížící se k němu. Pomalu a bolestivě otočil hlavu směrem ke zdroji. Kráčel k němu Sasuke. Měl zavřené oči, skrz víčka mu stékala krev smíšená se slzami. Zastavil se nad Narutem a otevřel oči. Zářil v nich Mangekyou Sharingan a díval se do modrých očí, plný strachu. Na místo bolesti, kterou však čekal, se dostavilo jisté uvolnění. Cítil jak se mu vrací síla, Kyuubiho síla! Sasuke se otočil a svými oči se zaměřil na Madaru.
„Amaterasu!“ zakřičel Sasuke. Dřív, než se však plameny stihly dotknout Madary. Objevil se mezi Sasukem a Narutem. Sasuke bodl skrytou zbraní do břicha a Naruto ve stejný okamžik odkopl na druhý konec místnosti.
„Vy si myslíte, že jste nějaká hrozba pro mě? Napůl slepý Uchiha a na půl mrtvý Jinchuuriki. Ha! Já jsem jediný Uchiha, který získal plnou moc Sharinganu! Uvědomte si to!“ rozkřičel se a objevil se za Sasukem. Rukou mu projel skrz hruď. Sasuke vykašlal krev, zároveň krvácel z obou očí.
„Ty jsi měl šanci se stát silným. Ale špatně sis zvolil.“ řekl Sasukemu. Naruto se mezitím vyhrabal na nohy, měl Kyuubiho oči.
„Nech ho být, hajzle!“ rozkřičel se. Madara po něm hodil jen nevážným pohledem. Odhodil Sasukeho, aby ho ještě víc vyprovokoval. Naruto se rozkřičel a rozeběhl se na Madaru. V ruce se roztočil obří Rasengan z rudé chakry. Madara se nehnul ani o krok.
„Zajímavé, zdá se, že Sasuke nějak zařídil, abych nemohl rušit Kyuubiho chakru. Nevadí...“ mumlal si pro sebe. Když ho měl Naruto trefit, Madara se za něho přemístil. Naruto to se svojí technikou napálil přímo do zdi. Těžce oddechoval.
„Takže...“ Madara k němu pomalu přecházel.
„Řekni mi, co máš v plánu udělat. Už dávno sis určitě všimnul, že žádné ninjutsu na mě nebude mít efekt.
„Sklapni!“ Naruto se neuvěřitelnou rychlosti rozeběhl na Madaru s úmyslem ho udeřit. Ten však bez nejmenších obtíží jeho pěst zachytil.
„Jak jsem řekl, nejste pro mě hrozba, ani jeden!“ Madara se přemístil za Narutovi záda, stále však svíral jeho ruku, což způsobilo, že se zlomila. Naruto vykřikl bolestí a vrhnul se Madaru. Ten ho však opět pomocí časoprostorové techniky odrazil zpátky ke zdi.
„Řeknu to ještě jednou, ty zemřeš!“ řekl a sundal si masku. Pod ní se skrýval obličej starého muže. V jeho očích zářil Věčný Mangekyou Sharingan. Naruto se vyškrábal na nohy a pouze díky Kyuubimu odolával tomu pohledu. Cítil, jak se z něj dostává víc a víc Kyuubiho chakry. Obaloval ho plášť démona. Vzpomněl si na starou výuku o používaní démoní chakry.
Ať se stane cokoliv, použij maximálně tři ocasy! Jinak by se mohla porušit ta část pečetě, díky které ovládáš Kyuubiho. vybavoval si slova dávno mrtvého Fukusaka.
„Promiňte, ale obávám se, že tři ocasy, nebudou stačit!“ řekl skrz unikající energii. Narutovi najednou narostlo šest ocasů. Ucítil bolest na svém těle, ale co bylo hlavní, stále cítil kontrolu nad svou myslí a tělem. Ozval se nezkrotný řev, který otřásal celou místností... Kyuubi-Naruto se chystá zaútočit.

Naruto se chystá použít, maximum své síly... Pomůže to? To své dozvíte v dalších kapitolách.

celá má fanfiction

4.957445
Průměr: 5 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-08-30 22:47 | Ninja už: 6198 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super jako vždy

Obrázek uživatele safi7
Vložil safi7, Po, 2009-06-22 16:24 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

super Smiling jo on naruto umí novou techniku ??xD obří sharingan ??xD ne sranda to byl určo překlep co ??takže to kdyžtak oprav Smiling

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Po, 2009-06-22 16:58 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

aaa diky za upozorneni Eye-wink

Obrázek uživatele safi7
Vložil safi7, Po, 2009-06-22 17:02 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

nmz Smiling na kdy vidíš tak další díl doufám že nejdíl do neděli do 3 odpoledne xDjinak jsem v pytli xD

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Po, 2009-06-22 17:08 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

jj mohlo by Smiling ale nevim jakej souboj dokoncit Smiling jestli Zek vs. Kisame bo Naruto vs. Madara...

Obrázek uživatele safi7
Vložil safi7, Po, 2009-06-22 17:21 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

a co takhle udělat nějakej speciál kde ukončíš oba boje xD ale aby to bylo pěkně dlouhý xD

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Po, 2009-06-22 18:40 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

uvidime Smiling

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Po, 2009-06-22 14:03 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělý už se těším na další!

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Ne, 2009-06-21 21:01 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

nádherný díl a už se těším na další.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-06-21 20:23 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2009-06-21 20:14 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Super díl. Příští týden tu bude doufám další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-06-21 19:22 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

AA, super dílek, souhlasím s Mirkem, jako vždy Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-06-21 19:35 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Súhlasiš so mnou ako vždy, či to bolo skvelé ako vždy? Laughing out loud Myslím, že to znamena aj aj Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-06-21 19:37 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

řekla bych, že aj aj, protože zatím jsi nic, co by se mi nelíbilo nenapsal a navíc to bylo skvělé takže: aj aj! Smiling (už sem se do toho trošičku zamotala XD)

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-06-21 19:17 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Skvelé ako vždy Laughing out loud.... a musim sa pochvaliť, že som to čital par minut predtým ako to vyšlo na konohe Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>