manga_preview
Boruto TBV 09

Loner-1 Jako tenkrát

Tak moje první spoluautorská. Já a Amy-chan jsme tohle sesmolily doufám, že se vám to bude líbit. Dobře se bavte a užijte si to. :D

Po parném dni se konečně na obloze objevily červánky. I když bylo ještě dost brzo, na ulicích nebylo ani živáčka. Všichni byli doma a snažili se přetrpět nesnesitelné horko, které celí den panovalo.
Všichni až na jednoho.
Na sedmnáctiletého blonďatého chlapce, který seděl na hlavě čtvrtého Hokage a pozoroval západ slunce, býval tu často a i dnes přemýšlel.
Přemýšlel nad událostmi, které se staly v nedávném čase. V kterých hrál zásadní roly.
Bylo to přesně půl roku od doby, kdy Nagato zaútočil na vesnici a skoro jí srovnal se zemí. Teď však vypadala jako by se nic nestalo. Když konečně Paina porazil, vysloužil si od některých obdiv, ale zároveň pomluvy od těch ostatních, že je to stejně všechno jeho vina, kdyby tu nebyl, nic by se nestalo.
Nevadilo mu však jejich smyšlení ani nehezké poznámky. Co mu rvalo srdce bylo, že se jeho přítel přidal na stranu nevětšího zla. Zla jménem Akatsuki. Sasuke Uchiha nejmladší přeživší klanu Uchiha a jeho přítel se přidal k organizaci, která usiluje o démona v jeho nitru a tudíž i o jeho smrt. Ten den, kdy se to dozvěděl, vymazal všechny pocity, ze své mysli i srdce na něj. Když by tehdy před útokem někdo vyslovil jeho jméno určitě by prohlašoval, že ho přivede spět.Teď však ne, teď už pro něj nic neznamenal, už to byl jenom nukenin a nic jiného. Dokonce odvolal slib, který dal dívce kterou miloval. To vše se stalo a nešlo to vzít spět a přece ho čekalo další den neuvěřitelné překvapení. Dál sledoval rychle se stmívající oblohu a ani si nevšiml, že se k němu někdo blíží.
„Naruto co tu zase děláš?“ promluvila dívka s růžovíny vlasy, která k němu přišla zezadu.
„Sakuro-chan co bych tu dělal přemýšlím. Co jsi potřebovala? Potřebuje snad něco Hokage-sama?“
„Ne nepotřebuje jen jsem si s tebou chtěla promluvit,“ odpověděla
„Není o čem Sakuro!“ zvedl se a šel domů nechal jí stát na hlavě svého otce samotnou. Sakura si jenom povzdechla a sledovala jak odchází. Od doby, kdy se dozvěděl že se Sasuke přidal k Akatsuki, byl jiný už to nebyl ten rozesmátý kluk z věčně dobrou náladou. Vypadalo to jako by zmoudřel, byl vážnější. V jeho očích však už neviděla ty plamínky odhodlání a veselosti, teď už jenom prázdné a bez výrazu.
Stmívalo se proto šla domů.
Druhý den kolem poledne se u brány objeví zamaskovaná osoba v černém plášti.
„Kdo jsi?“ houkli na něj strázní
„Jsem Uchiha Sasuke a vracím se domů.“ S těmi slov si sundal kapuci.
Strážní jen zalapali po dechu. Pak se však jeden z nich vzpamatoval a prohlásil.
„Půjdeš s námi za Hokage.“
„Jistě, že půjdu stejně jsem tam chtěl jít,“ pokrčí rameny a vydal se z jedním strážním ke káge.

Mezitím
Naruto se procházel po vesnici měl právě nemířeno k monumentům Hokagu, když se před ním objeví jeden ANBU.
„Uzumaki Naruto?“ optal se ho vážným hlasem.
„Ano to jsem já,‘‘ odpověděl Naruto naprosto klidně a čekal, co zněj vypadne. Přece nic špatného neudělal nebo snad ano?
„Máte se dostavit k Hokage,“ dořekl a zmizel v obláčku kouře. Naruto jsi jen povzdechl a šel. Nepospíchal a proč taky? Nic špatného neudělal. Beztak, šlo jen o nějakou přihlouplou misi. Jako pokaždé. Jen aby se ho zbavili.
Dorazil asi za půl hodiny a přede dveřmi potká Sakuru. Vypadal docela nervózně. Stále přešlapovala z místa na místo. Když ho uviděla, zastavila se a pohlédla na něj.
„Ahoj Sakuro-chan, taky jsi pro tebe poslaly?“ zajímal se. Jeho teorie se teď rozpadla, teď půjde o něco důležitějšího.
„Ahoj Naruto taky zastavil se u mě jeden ANBU,“ odpověděla mu trochu nejistě. Proč by Tsunade posílala ANBU. Narutovi to nedalo a musel vyzvídat dál, třeba bude Sakura něco vědět.
„Co myslíš, že bábi chce?“ optal se ji.
„To nevím, ale to se stejně dozvíme,“ při těch slovech chytla za kliku.
Když otevřela dveře zůstala v ohromení stát. A nejen ona i Naruto, stál vedle ni s otevřenou pusou. Oba hleděli na tu jednu samou věc, který jim tak trochu přebývala
V místnosti byla Tsunade, Kakashi a Sasuke, který měl v ruce novou čelenku Konohy.
„Sa…Sasuke!!“ zakoktala Sakura a vstoupila do místnosti. Nemohla tomu uvěřit. Tak dlouhé čekání a když je konečně tu, nezmůže se na nic jiného než na pláč.
„Ty ses vrátil?“ zašeptala a pohlédla mu do očí už v nich neviděla ten vztek ani tu touhu po pomstě, ale radost.
Po vřelém přivítání se Sakurou mu však něco chybělo, proto se rozhlédl a podíval se na Naruta který stál u dveří ten mu nevěnoval ani jediný pohled a přistoupil k Tsunade.
„Naruto ty nemáš radost, že jsem se vrátil?“ zeptal se Sasuke, ale on ho dokonale ignoroval. Prošel kolem něj bez povšimnutí a zastavil se u stolu.
„Smím se na něco zeptat Tsunade-sama?“ pronesl a zadíval se na ní.
„Jistě jen se ptej, co se ti nezdá?“ divila se Tsunade a posadila se pohodlně. Všichni v místnosti napjatě čekali, co zněj vypadne.
„Bude Uchiha popraven za zradu?“ řekl to z kamenou tváří a tak ledovím hlasem, že se i Kakashi zhrozil. Všichni na něj vyjeveně koukali první se vzpamatovala Hokage.
„Ne přijala jsem ho zpátky do vesnice. Myslela jsem, že budeš rád,“ divila se.
Jenom krátké „Hmm“ byla jeho odpověď pak se otočil a odešel bez jediného slova.
Kakashi přistoupil k Hokage. Celé mu nějak nedocházelo., tohle nebyl ten starý Naruto. Něco bylo špatně. Ale jediný, kdo se teď divil nejvíc, byl Sasuke. Nečekal tohle od něj. Možná má právo být naštvaný, ale tohle bylo trochu moc.
„Myslel jsem že tu stojí Minato a né Naruto,‘‘ řekl Kakashi a oddychl si.
„Já vím také jsem měla ten pocit. Je to zvláštní co se s ním stalo?“ zapřemýšlela Tsunade.
Ani Sasuke a Sakura to nechápali.
Mezitím se Naruto dostal až domů, kde si sedl na postel a koukal do stropu nereagoval na volání Sakury za dveřmi dělal prostě, že není doma. Kolem desáté vytáhl batoh ze zpoza postele, který si už zabalil už předešlou noc. Naposledy se rozhlédl po skromném bytečku a odešel k bráně. Prošel vesnicí a za bránou se zastavil, aby se naposledy podíval na svojí milovanou vesnici, nemohl tam být nemohl tam zůstat prostě to nešlo.
Bohužel se neměl otáčet v bráně stála Sakura. Během chvíle stála u něj a křičela.
„Naruto! Naruto proč odcházíš? proč teď když se vrátil Sasuke? Když můžeme být zase tím 7?“ volala na něj slzami v očích. Připadalo ji to jako tenkrát, když odcházel Sasuke.
„Proč? Sakuro-chan jdu pryč odcházím a ani ty mě nezastavíš,‘‘ odpověděl a bez jakýchkoli zábran pokračoval dál.
„Neodcházej! Přece nechceš udělat to samé co udělal Sasuke před lety?“ plakala Sakura dál.
„Sbohem Sakura-chan,‘‘otočil se a odcházel slyšel jak za ním utíká v rychlosti se rozběh a ocitl se za ní.
Z jejího pohledu to však vypadalo jako kdyby zmizel a pak cítila jenom ránu do hlavy a uslyšela.
„Odpust mi Sakuro-chan. Sbohem.“ Jen co se zhroutila Naruto jí odnesl na lavičku, kde jí nechal a sám zmizel v nedalekých lesích.

Poznámky: 

tak je tu série na ktré děláme dvě Laughing out loud doufám, že se vám to líbylo a užili jste ji to Laughing out loud

Moje FF Kniha

4.946665
Průměr: 4.9 (75 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele panbebe
Vložil panbebe, Pá, 2013-02-22 21:04 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

DEJAVÚ :DD

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-08-26 21:02 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jak jsem psala už před tím u evil or good projíždím všechny tvé FF znovu a to i Sentaku no Kurashi a zase se musím zamyslet jak může někdo takhle krásně psát? Tenhle dílek procítěný a nádherně popsaný jen se divím že tu není můj koment

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2010-09-01 15:13 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

arigato mišule Laughing out loud



Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-11-05 16:06 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

tak toto vypadá byť na další výborný príbeh..istotne sa chystám na dalšie časti.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2009-09-30 17:41 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

cože? Laughing out loud hele jako zatím vůbec nic nepobírám Laughing out loud hafo příběh Laughing out loud hned valím na další dílek Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-09-30 17:53 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

dobrej komentář Laughing out loud díky



Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-09-25 21:01 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

YAY!! No... holky moc se vám to povedlo a další díl mě volá, aby jsem si ho přečetla... Tak uposlechnu jeho volání...
Nemám slov...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, Po, 2009-08-03 19:51 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

hned jdu na další díl... perfektní ... Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-08-03 13:53 | Ninja už: 5467 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

super FF už pádim na další dílek.

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Út, 2009-07-07 09:43 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Jééé. FF zas z jiného soudku!!
Moc hezká a jsem zvědavá jak se to vyvrbí dál..........?

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-06-27 15:44 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Jak to, že jsem si toho všimla až tak pozdě? Holky, musím vás pochválit, začíná to zajímavě a už se nemůžu dočkat na další Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Quinn
Vložil Quinn, Út, 2009-06-23 07:09 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Hodně lidí psalo, pozor na chyby, protože já si čtení vychutnávám nehledímm na chyby tak nemůžu říct. Jinak výborný první díl, už se těším na další.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2009-06-22 13:40 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Jůů už je to vydáno to jsem se načekala Laughing out loud Moc se ti to povedlo, jen tak dál .Ale pozor na chybičky Laughing out loud

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Po, 2009-06-22 06:12 | Ninja už: 5450 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

husty Smiling...

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-06-21 23:21 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!