manga_preview
Boruto TBV 11

Nádherné slová

Mladé ružovlasé dievča sa prechádzalo po lese. Bol spln, takže jej Mesiac svietil na cestu. Dievča zastalo na čistinke osvetlenej Mesiacom. Toto miesto navštevovala vždy, keď sa cítila smutne... Bolo to miesto, kde sa mohla kedykoľvek nerušene vyplakať. Tam si sadla a rozplakala sa. Pre plač si nevšimla mladého muža, stojaceho len pár metrov od nej.
Chodil sem každý večer, pozerať sa na mladé ružovlasé dievča, ktoré zakaždým plakalo. A on nevedel prečo... Chcel ísť za ňou, objať ju, utešiť, ale neodvážil sa...
„Prečo plače? Čo ju trápi? Stalo sa jej niečo? Má nejaké problémy?“ Tieto otázky ho trápili každý večer, keď tu takto stál a pozoroval ju. Ale odpovede nepoznal... I keď poznal ju. Bol totižto jej tímový partner.
Zrazu si uvedomil, že je tam nejaké ticho... Nebolo počuť žiaden plač.
„Žeby už odišla?“ spýtal sa sám seba.
Nie. Dievča tam ešte stále sedelo, ale už neplakalo.
Ktovie prečo...
„Zbadala ma?“ vystrašil sa muž.
Nezbadala. Len sa zamyslela. Nad tým, prečo plače. Nad svojím problémom. Nad celým svojím životom... Dievčina zaťala ruky a zavrela oči. Ale radšej ich hneď otvorila, lebo jej opäť začali tiecť slzy.
Začalo ju to štvať.
Už nechcela viac plakať...
Rukami si zotrela posledné slzy na tvári a postavila sa. Zhlboka sa nadýchla a z celého srdca zakričala to, čo sa neodvážila povedať nahlas mladému mužovi, jej tímovému partnerovi. Mužovi, ktorý stál len pár metrov od nej.
„UCHIHA SASUKE, MILUJEM ŤA!!!“ To boli tie slová... Slová, ktoré ju tak ťažili.
To kvôli nemu každú noc plakala. A on si ju nevšímal. A ignoroval... To ju ničilo... Bola doňho zúfalo zamilovaná, dávala mu najavo svoje city, ale on ju vždy odbil. Bola mu úplne ukradnutá. Nezaujímala ho...
Ale nevedela, že ju každú noc sledoval a videl, ako sa trápi a plače...
V tom si ho všimla.
Sasuke tam zarazene stál a pozeral sa do jej nádherných zelených očí. Vedel, že by mal niečo povedať, ale nevedel čo.
„Sakura,“ oslovil dievča a vykročil smerom k nej. Zastavil sa len pár centimetrov od.
Sakura na neho nedôverčivo pozrela. Nevedela, čo si má myslieť.
Sasuke pomaly zdvihol ruku a Sakura vystrašene cúvla.
Bála sa, že by ju udrel.
Nevedomky jej opäť začali tiecť slzy.
On ale nemal v úmysle ju udrieť. Podišiel bližšie k nej a pohladil ju po tvári.
Následne ju pobozkal.
Ale Sakura sa rozplakala, tak sa odtiahol.
Rukou jej zotrel slzy a usmial sa na ňu.
„Myslel som si, že ma miluješ.“
„Veď aj milujem, ale...“ Vetu nedokončila, pretože Sasuke ju pevne objal. Potom jej jemne chytil sa bradu.
Chystal sa ju pobozkať.
Ale predtým, než tak učinil, jej zašepkal dve nádherné slová: „Milujem ťa.“

Poznámky: 

OK, ďalšia jednorázovka... síce nie je moc dlhá (veď čo sa dalo čakať za 20 minút písania, však?), ale kamke sa páčila a "schválila" mi ju ^^ Dúfam, že sa vám páčila...

4.727275
Průměr: 4.7 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Ne, 2010-04-18 17:14 | Ninja už: 5285 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

velmi hezka FF...proti tomuhle paru teda nic nemam....palec nahoru Kakashi YES Laughing out loud faktis pekne napsany Naruto

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2010-04-18 19:31 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

neko_hachi: ďakujem ^^ Smiling

SasQa: ja skôr naopak xD Sakuru moc nemusím, ale SasuSaku hej Laughing out loud ...ďakujem Smiling

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-04-18 12:39 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Saky ráda mám ae SasuSaku nie.... ináč pekné Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Romiiišek-chan
Vložil Romiiišek-chan, So, 2009-10-03 16:59 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Nááádhera!Sakuru sice nemám rádá,ale dojáky miluju n_n jentak dál Laughing out loud mooc krásně napsané Laughing out loud

Obrázek uživatele Cynara
Vložil Cynara, Pá, 2009-08-07 17:06 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

wááááááu, tak toto bolo pekné Smiling

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Út, 2009-06-02 13:34 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Samozřejmně že líbila:) Protože píšeš vážně úžasně:) Tvojí povídky mají vždycky něco do sebe prostě nádhera:)