manga_preview
Boruto TBV 09

Tajemství 4 aneb Co se skrývá v trávě

Proč si s tím teď lámat hlavu. Důležitější, nebo spíše příjemnější záležitostí, nad kterou mohl přemýšlet, bylo plánování dnešního společného dne.

Po chvíli se vzbudila i Hinata. Když zjistila na čem, nebo spíš na kom leží, vzpomněla si na včerejší večer a taky na to, jak to všechno začalo. To ona se na něj vrhla a svou stydlivost zanechala někde u bran Konohy.
Zvedla se a snažila se mikinou zakrýt co největší část těla. Všimla si Narutova nechápavého výrazu, ale teď potřebovala být sama a uspořádat si myšlenky. Zdálo se, že ji její stydlivost dohonila.
Zalezla do stanu a z baťohu si vyndala náhradní oblečení. Slyšela, jak se Naruto zvedl, ale za ní nešel. Byla mu za to hrozně vděčná, možná i on potřeboval být chvíli sám.

Litovala, že jejich vztah tak moc urychlila. Modlila se, aby to mezi nimi bylo jako dřív. Co když to teď bude všechno jinak? Ale jak jinak? Horší, lepší, to záleží jen na nich.
Pořád a pořád viděla před očima včerejší událost. Ne, nechtěla to tak brzo, vedlo jí srdce a rozum stál stranou. Nebyla na to ještě připravená, byla zmatená. Co když bude chtít tentokrát on, ale ona nebude chtít? Jak ho má odmítnout a přitom to mezi nimi nepokazit?

Už oblečená vylezla ze stanu a nesla s sebou i jejich budoucí snídani. Sedla si k ohni a začala vařit. Během pár minut bylo hotovo, ale Naruto stále nepřišel.
Rozhodla se mu nechat soukromí, tak jak to udělal i on. Posbírala její rozházené části oblečení kolem ohniště a vydala se k potoku, aby je alespoň trochu očistila a sebe taky.
Cesta k vodě byla znepříjemněna kameny, o které sem tam trochu klopýtla a ještě k tomu tam rostla až k pasu vysoká tráva.

Břeh řeky se blížil, ale těsně před ním zakopla a spadla přímo do vody. Vynořila se na hladinu a pochytala kolem ní plovoucí oblečení. Otočila se směrem, odkud přišla a uviděla něco, co opravdu vidět nechtěla. To, o co zakopla, nebyl kámen, ale nohy ležícího Naruta.
Vylezla z vody a přiklekla k němu. Byl v bezvědomí.

Rychle mu přitlačila dva prsty ke krku. Naštěstí nahmatala tep, sebrala všechny síly a pokusila se ho nadzvednout a odtáhnout ke stanu.
Nešlo to tak, jak si představovala, chytla ho pod rukama a ušla s ním sotva pár kroků. Byl na ní moc těžký, nebo ona byla příliš slabá?
Slabost, už jen ta představa, že jen kvůli jejímu nedostatku síly se Narutovi něco stane, jí dávala potřebné odhodlání.

Zaťala zuby, znovu ho nadzvedla a o pár dalších kroků se přiblížila k táboru. Podlomila se jí kolena a spadla na záda. Ucítila tupou bolest zezadu na hrudníku a ještě k tomu byla zavalená Narutem.
S velkými problémy se posadila, bolest na zádech neustupovala, naopak, bolelo to čím dál víc. Vděčit za to mohla jednomu z těch otravných kamenů, na který jako naschvál upadla.
Dýchala zhluboka, nechtěla, ne, nemohla se vzdát. Překulila Naruta na zem, zapřela se rukama za zády a vstala.

Už jen dva kroky, krok. Konečně byla ve stanu. Sáhla Narutovi na čelo, měl ho trochu teplejší než obvykle, takže to na horečku nevypadalo. Lámala si hlavu s tím, co se mu stalo. Prohlédla mu ruce, ale nic nenašla. Už se mu chystala vyhrnout nohavice, ale na malé části kůže, která byla odkrytá, uviděla rudou, téměř fialovou skvrnu, nebo spíše otok. Na dotek byl strašně horký a když se podívala pozorněji, uviděla v něm čtyři malinké vpichy.
„Hadí uštknutí.“
Utrhla si z mikiny cár látky a nohu zaškrtila, doufala, že už není příliš pozdě. Odtáhla Naruta před stan a rychle sbalila. Cesta do Konohy bude o hodně horší než ta od potoka do stanu. Nejen že musela táhnout svého kluka, ale i dva celkem velké baťohy. Jeden si dala na záda, druhý si nasadila zepředu mohla vyrazit.
Naposledy zkontrolovala Narutovu teplotu, která byla téměř stejná jako před tím, vydala se směrem, odkud včera přišli.

Po hodině
Byakuganem odhadla vzdálenost od Konohy. Byli od ní už jen půl hodiny chůze, takže jí to bude trvat asi další hodinu. Rozhodla se pro malou zastávku, potřebovala doplnit síly a napít se.
Položila Naruta na zem, odložila baťohy a s pořádným výdechem se posadila u kmenu stromu.
Hřbetem ruky si z čela setřela pot a pořádně si lokla z lahve s vodou. Hned potom ji zavřela a zastrčila zpátky do svého baťohu. Pro jistotu zas zkontrolovala Narutovi teplotu. Tentokrát už nebylo čelo jen mírné teplé, ale přímo vařící. Musela si pospíšit, už na tom byl hodně špatně.

I když seděla sotva tři minuty, znovu si stoupla a zamířila do Konohy. Slunce se dostalo do středu oblohy a vší silou pálilo na krajinu pod sebou.
To Hinatě situaci moc neulehčilo. Z velkého horka se jí točila hlava a motaly se jí nohy.

Mezi kmeny stromů se objevovala brána Konohy, už to nemohla vzdát, byla tak blízko. Každý krok jí dělal problém, ale držela si své tempo. Zastavila se až těsně za branami, ale ne z vlastní vůle, ale z vyčerpání padla k zemi.
Slyšela jakoby zdálky hlasy Kotetsu a Izumi, slyšela dupot jejich bot na prašné cestě, ale dál už nic.
Dva jmenovaní vzali oba na záda a utíkali do nemocnice.

Pomalu otevřela oči, celé tělo jí bolelo. Porozhlédla se po pokoji, moc toho ale neviděla, protože nad Listovou právě panovala noc.
Nadzvedla trochu hlavu, všimla si obvázaného hrudníku a nohy. Zase si položila hlavu na polštář a snažila se znovu usnout. Bránil jí v tom strach o Naruta, chtěla vědět co je s ním.
„Doufam, že si v pořádku,“ řekla sama pro sebe nahlas.
„Hin, ty nespíš?“
Otočila hlavu směrem, odkud hlas přišel. Na tváři se jí objevil úsměv a chtěla z postele vstát.
Sykla bolestí, ale i přes to se postavila na chladnou podlahu a pomalu se docourala k vedlejší posteli. Posadila se na židli a smutně se usmála.
„Moc nám ten výlet nevyšel co?“
Usmíval se, vždycky se usmívá, i když není důvod. Zvedlo jí to trochu náladu, ale stejně jí to mrzelo.
„A co ta noha, odstranili ten jed?“ Podívala se na něj v nadějí v očích a čekala kladnou odpověď, kterou nedostala.
„Ještě ne, prý takový ještě nikdo nikdy neviděl, ale vsadím se, že Sakura něco vymyslí.“
Zas ten úsměv. Nezbývalo jí nic jiného, než taky Sakuře věřit.
Zvedla se ze židle a lehla si k překvapenému Narutovi, pevně se ho chytila a neplánovala ho pustit.
Tohle spolu musí překonat, musí ho vyléčit, prostě musí.
Slzy jí stékaly po tváři, ale s úspěchem je před ním kryla. Přehodil přes ní půlku své peřiny a políbil jí do vlasů.
Co když je tohle jeho konec. Ten konec s velkým k, který si představoval úplně jinak. Chtěl zemřít jako hrdina.
Ne, nesmí takhle přemýšlet, vše bude dobré, vše se spraví.

Poznámky: 

Tak další pokráčko Tajemství je na světě. Doufam, že se líbí Smiling a doufam, že sem vás moc nezklamala...
Jo a chci se omluvit, že mi to tak dlouho trvalo, ale kdo taky píše, tak ví jaký to je nemít nápady Laughing out loud takže děkuju za pochopení

4.971015
Průměr: 5 (69 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele simoneek
Vložil simoneek, Čt, 2018-06-14 14:09 | Ninja už: 2259 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Prosím bude pokračování? ❤️☺️

Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2017-11-27 23:07 | Ninja už: 2352 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Rychle pokračovanie musim vidieť ďalší diel docela ma to zaujalo a ako vidím tak ne iba mňa Smiling

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2013-01-06 00:29 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Bojím se, že další díl jen tak nebude, ale moc bych si ho přála!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Hideki
Vložil Hideki, Út, 2013-01-01 19:49 | Ninja už: 4151 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc prosím o další díl Smiling nemůžu se ho dočkat Smiling

Obrázek uživatele Hin-chan
Vložil Hin-chan, Pá, 2012-03-09 23:50 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Prosím další dílek..Smiling

Obrázek uživatele Hinata Hyuga
Vložil Hinata Hyuga, So, 2012-02-18 18:06 | Ninja už: 4519 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Utírač Udonova nosu

kdy asi bude dalsi cast? bylo to skveli

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2011-07-29 19:24 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

moc se mi to líbí, a rychle další Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, Čt, 2011-04-21 22:48 | Ninja už: 5177 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

pokrackooo !!! notak notak dalsi dil, uz se nemuzu dockat xD uzasna kapitolovka, pises vazne uzasne ! ale spatky k tematu: DALSI DIIIIIL ! xDDDD

Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, So, 2011-04-09 00:03 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Keď nemáš nápady, tak je to ťažké, no dúfam, že ďalší diel uvidím čoskoro

userbarz.com

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Čt, 2010-11-18 20:35 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To je užasné pokračovanie a dúfam, že bude ďalej pokračovať. Veľmi krásna poviedka Laughing out loud

Obrázek uživatele Gobihaku
Vložil Gobihaku, Ne, 2010-11-14 20:32 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Ahoj je to moc dobré, těším se co napíšeš dál.( PS: dokonale ti rozumím co se psaní týče, taky sem cosy zkoušela,ale s tím tvým bych to nezkoušela srovnat. Už rok sem nepsala a ted si zase uvědomiju kolik chyb tam bylo. Smiling)

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Pá, 2010-06-25 21:40 | Ninja už: 5121 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Mm-no možná to zní trocu sobecky ale --- HONEM DALŠÍÍÍÍ !!!!!!

No tak bude to - PROSÍM - a to s fakt velkym P ...
[beee - já chudák zavislák]

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele Inuzuka_Mya
Vložil Inuzuka_Mya, Po, 2010-03-22 19:14 | Ninja už: 5152 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Užasné! Obzvlášt mě baví náhlé zvraty tvých dílek. Jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele Edwina♥♥
Vložil Edwina♥♥, Po, 2009-11-23 22:21 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Hmmmmm...tak by to měli dát do anime!!!!!!!!!!!!!§XDDDDD
Jinak"
rych...RYCHLE RYCHLE RYCHLE DALŠÍ DÍÍÍÍL!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-09-24 11:55 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

huh,t o se nám to trochu zkoplikovalo, ale je to ůžasné Smiling

Obrázek uživatele NaruHinaLove ♥
Vložil NaruHinaLove ♥, Ne, 2009-07-19 13:38 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

je to úža Cool ae chtělo by to pokračování Sad pls Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-06-11 15:28 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to skvele a uz sa nemozem dockat dalsieho dieliku

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, Út, 2009-06-09 16:29 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Já chci dalšíííí Smiling
Jo, asi bych měl napsat jaký to bylo... No přece supr jako vždycky:-D

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Út, 2009-06-09 14:32 | Ninja už: 5456 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

no bylo to výborny ale taky doufám že Naru přežije Laughing out loud

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2009-06-08 14:29 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Hmmm..kým som to čítala,aj mi vychladol obed...xD
Takže..zaujímavé to bolo určite,ale...ono sa mi nepáčilo niečo na tom konci..mám z toho divný pocit..ale to bude pravdepodobne asi mno Smiling Myslím,že nám nechystáš Happy End,čo sa týka tejto poviedky...ale dohady si nechám až na koniec Eye-wink

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Po, 2009-06-01 21:40 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

parada dalsi diel juchhu na toto sa oplati cakat. Dúfam ze Naruto prezije

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Ne, 2009-05-31 19:26 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Rychle pokráčko!!!!!!!!!!!
Už se nemůžu dočkat!!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Itachi Hatake
Vložil Itachi Hatake, Ne, 2009-05-31 11:55 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

zase užasný už se těšim na další díl

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-05-30 23:50 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

skvělýýýýýýý je to velice zajímavé umělecké dílo.
Jestli se mohu zeptat kde bereš takové nápady, ale nejspíš mi neodpovíš je to prostě mezi nebem a zemí.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-05-31 00:01 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Díky za komenty, ty vždycky potěší Eye-wink Laughing out loud .... a díky Memphisto, hned si to slovo doplnim Eye-wink a až mi napadne jiný, lepší řešení tý "pasáže" Laughing out loud tak to předělam....
Uzumaki Mibisu: Děkuju a ty nápady...je to přesně, jak si napsal, prostě mě najednou osvítí duch svatý Laughing out loud a chce se mi hrozně psát a nepřemýšlím nad tím, co píšu...

Obrázek uživatele Memph
Vložil Memph, So, 2009-05-30 20:39 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 242 | Autor je: Prostý občan

juj, pěkné pokráčko a dovolím si tvrdit , že tuším něco víc Laughing out loud Laughing out loud
no, ale nějaké výtky bych měl, něco by mohlo být napsáno jinak, v jiné formě Eye-wink a chybělo ti tam slovo Laughing out loud ale jinak se mi to znovu líbilo Smiling

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, So, 2009-05-30 20:29 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

áá´oh my jashin .. super další díky ...


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-05-30 20:05 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

výborný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-05-30 20:01 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Konečně jsme se dočkali! Teda jestli Naru umře tak si tě nejdu!! Ne, dělám si srandu..

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling