manga_preview
Boruto TBV 09

...Osud, aneb co se má stát stane se 2.díl...

...Láska, nebo rozum?...

Jeho polibky byly naléhavé a vášnivé. S každým dalším se jen stupňovala jejich vzájemná touha. Avšak Sakuře pořád ještě pracoval mozek, u kterého však hrozilo, že ho Sasuke svými polibky vyhodí z provozu.
..Mám ho zastavit?..
,,Sasuke já ne..´´ pokusila se jemně protestovat a obrátila tvář, čímž zamezila dalšímu horlivému polibku.
Trochu se zarazil a přestal ji líbat. Jejich hlavy byli od sebe pár centimetrů. Jeho vlasy ji jemně lechtaly na tváři a ona měla dojem, že její srdce které dosud bylo zamražené exploduje štěstím.
..Co mám říct?..
,,Nevím jestli je to správné.´´ hlesla nerozhodně plná citů.
,,Ty mě nemiluješ?´´ vydechl stručně a jasně, jelikož on nikdy nebyl na moc dlouhé rozhovory.
,,Miluji, ale nemůžu být s tebou dnes jako přítelkyně, když zítra budu co.. bezvýznamná, která ani nestojí za to, aby si tady zůstal?´´ optala se, přičemž ho chytla za tvář a donutila ho tím, aby se ji při odpovědi koukal do očí.
,,Hloupost.´´ hlesl a umlčel ji dalším polibkem. ,,Nevíš, o čem mluvíš Sakuro.. nejsi bezvýznamná a nikdy nebudeš.´´
,,Tak proč?!´´ zvýšila hlas a uhnula dalšímu polibku.
,,Vrátím se slibuji, až dokončím to co jsem začal tak se vrátím... Pro tebe.´´ šeptnul a zahleděl se ji do jejich zelených očí, které se pro něj staly středem vesmíru.
,,A co když se nevrátíš? Nemůžu už čekat?! Neodcházej ode mě!!´´ začala panikařit, i když slova, které pronesl byla věrohodná, tak se ji nechtělo věřit, že jsou pravdivá.
,,Neopouštěj mě!!´´ křičela a plakala zároveň. Po tváři ji sjížděly slzy v pravidelném tempu, přičemž její ruce ho držely tím stylem, že to vypadalo, že už ho nikdy nepustí. Tvář se ji krabatila a na čele se tvořila hluboká vráska, která vypovídala o tom, jak nervózní a smutná je.
Sasuke neodpověděl.. Mezi nimi se rozhostilo podivné ticho.. Nebylo příjemné.. Jediné co ho rušilo byly úpěnlivé Sakuřiny vzlyky, které se marně snažila potlačit.
,,Neplač.´´ hlesl a něžně ji začal slíbávat slzy.,,Nechci tě vidět plakat.´´
Sakura něco nesrozumitelně zamumlala, načeš ho pohladila po vlasech a zajela do nich prsty.
Začali se mazlit.. Zezačátku spíš z toho důvodu, aby se Sakura uklidnila, následně z vášně a lásky, která už se nedala skrývat. Vzájemně se hladili a jejich rty se propojili nesčetněkrát v dokonalé harmonii. Přesně tak, jak si to oba představovali. Oblečení na ni nevydrželo moc dlouho, spíše překáželo takže po chvilce byli oba nazí.
Oknem do pokoje prosvítalo měsíční světlo a osvětlovalo je.
,,Mám pokračovat..?´´ šeptl Sasuke předtím než se jejich těla spojila.
,,Ano Sasuke..´´ šeptla Sakura naléhavě.
A pak přišli oba o svou nevinnost… Ani jeden toho však zřejmě nelitoval.. Byli šťastní a možná více než jen to..
Po svém prvním milovaní se k sobě ještě přitulili a vychutnávali si přítomnost toho druhého. Sasuke ji jemně políbil na krk a přitáhnul si ji ještě blíž k sobě, načeš ho Sakura objala a oba usnuli tvrdým, ničím nerušeným spánkem.

Ráno pro Sasukeho nebylo příjemné. Nevadilo mu to, že paprsky slunce svítí do pokoje a dopadají na jeho tvář, čímž ho donutily otevřít oči ani, že Sakura mu nevědomky v noci ukradla většinu přikrývky a on teď leží nahý. Jedině co mu znělo v hlavě a co ho trápilo bylo to, že musí odejít, i když nechce.
Podíval se na Sakuru, která vypadala tak roztomile když spala. Pramínky jejich růžových vlasů byly rozprostřeny po polštáři a její potutelný úsměv ho samotného donutil k úsměvu.
...Musím jít..!
Pomalu se dotknul Sakuřiny ruky, která ho majetnicky objímala a položil ji na postel. Sakuře, však zřejmě nevědomky chyběla Sasukeho blízkost a tak její ruka začala nejistě tápat kolem a hledat ho. Zachmuřil se a opatrně se posadil, načeš vzal svůj polštář a dal ho Sakuře v domnění, že si bude myslet, že to je on. Léčka zabrala.. Sakura se chytla polštáře a dál spala.
Oddechnul si, přičemž slezl z postele a postavil se na zem. Začal se rychle oblíkat, když už měl na sobě všechno v čem přišel pohlédl zpět na ni. Jeho srdce prudce zabolelo a nutilo ho ať zůstane.
...Já nemůžu...
Sevřel ruce v pěst a chvíli přemýšlel. Dnes získal nový smysl proč žít… Byla to Sakura, která může být jen jeho.. Dokud je smrt nerozdělí…
..Pohni se a vypadni už.. znělo mu v hlavě, avšak chtěl Sasuke poslechnout?…
Pomalu se otočil k oknu..Následně se však zarazil..
..Nemůžu jen tak odejít po tom, co se stalo!..
Zkroutil tvář v bolestném úšklebku a začal hledat nějaký papír, na který by mohl napsat vzkaz.
..Našel ho a pak začal psát.. Několikrát to musel přeškrtat, jelikož se vůbec nemohl soustředit…
Po chvíli to sepsal a pohlédl na papírek. Sám pro sebe si kývnul hlavou a položil papírek na stůl, přičemž věnoval poslední pohled své milované. Otevřel okno a vyskočil ven… Přesně v tu chvíli se mu zlomilo srdce a zaplavilo ho nepředstavitelnou bolestí. Vůbec to nečekal z tmavých očí mu začaly sjížděl slzy. On se však nezastavil.. Běžel dál vesnicí, kterou znal a miloval.. Běžel pryč od Sakury a věděl, že s každým krokem se jeho srdce drolí..

…Vrátím se Sakuro!!…

Další díl ponese název: ...Reakce!!!..

Poznámky: 

...Chtěla bych vám poděkovat za komentáře... Strašně to člověka potěší..:-)

4.941175
Průměr: 4.9 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hinata_Naruto
Vložil Hinata_Naruto, Ne, 2016-02-14 02:18 | Ninja už: 3005 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise V: Rozhodně je to fakt super, Sasukeho myšlenky se ti povedlo vystihnout dokonale, aspoň podle mne, a rozhodně jdu číst dál. Nemůžu se odtrhnout Smiling




Obrázek uživatele Frost
Vložil Frost, Ne, 2014-09-07 17:30 | Ninja už: 3525 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Síce som zastánca NaruSaku je to super Smiling

Moje najobľúbenejšie série Smiling (dúfam že autorom nevadí ak ich budem mať v podpise v takom prípade mi prosím napíšte Smiling )

1.Dvě lišky
2.Fight with snow
3.Once upon a time
4.Mudrc šesti cest aneb Narutovo poslání
5.Forever or never
6.Narutova sestra
7.Naruto - Nové dobrodružství začíná
8.Naruto a Bůh Smrti
9.Nový sanin
10.Kushina vs Kyuubi

[=,=]

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Pá, 2010-03-05 22:01 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Ty fakt skvěle píšeš moc se mi tvoje povídky líbí Smiling

Obrázek uživatele hranes
Vložil hranes, Út, 2009-10-27 22:52 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

mooc dobre hned jdu na dalsi dilek.Ja ty romantiky miluju

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, So, 2009-09-26 20:11 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

v strede to uz bolo fakt ako komentovanie hentaia lol len tak Laughing out loud

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Ne, 2009-09-20 17:44 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Děkujíí Smiling

Obrázek uživatele M.i.n.a
Vložil M.i.n.a, So, 2009-09-19 21:02 | Ninja už: 5550 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

aaaa..jej to uplně paradní Smiling

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2009-09-14 16:08 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

jen tak dál *-*

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, So, 2009-06-06 18:50 | Ninja už: 5444 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

super Smiling)

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele Kamary
Vložil Kamary, So, 2009-06-06 18:45 | Ninja už: 5443 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

je to nadherny ...

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Čt, 2009-06-04 21:22 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Děkuji moc Smiling Další dílek bude zítra, už ho mám rozpracovaný. Zítra ho dokončím. Děkuju moc, jsem Vám strašně vděčná. Ono to člověka moc těší Smiling

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, St, 2009-06-03 17:58 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, St, 2009-06-03 17:54 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Děkuju strašně moc, jsem dojatá Laughing out loud (jinak se omlouvám, že jsem nepřidala prozatím další díl.. mám toho hodně ve škole Smiling Budu se ho snažit dát co nejdřívě to půjde

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, St, 2009-05-27 17:45 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Jůůůva další dílek:) Já se zamilovalaaaa!Laughing out loud Perfektní práce jen tak dál:)

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Čt, 2009-05-21 18:39 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

No první jsem sice uvažovala, že mu to zatrhnu Laughing out loud, ale nakonec jsem to rozhodla takhle... Bude to ještě dramatický Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-05-21 18:11 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Teď si bude Saki myslet, že je jen holka ne jednu noc...ten Sasuke je fakt hroznej, to se nemoh na pomstu vybodnout, vzít si Sakuru a žít spokojeně až do smrti? Děkujuu...krásný dílek Cool

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Čt, 2009-05-21 17:07 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc Smiling

Obrázek uživatele Thampir
Vložil Thampir, Čt, 2009-05-21 16:34 | Ninja už: 5612 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

I když absolutně nesnáším Sakuru...tohle je super...a hodně dobře napsaný...Smiling