manga_preview
Boruto TBV 09

...Osud, aneb co se má stát stane se 1.díl...

...Večerní návštěva...

Jednoho poklidného večera, když se Sakura po dlouhém a vyčerpávajícím tréninku snažila usnout. Přepadly ji opět myšlenky na Sasukeho. Sužovaly ji dnem i noci a pronásledovaly ve snech. Nikdy nevěděla přesně, kdy ji opět přepadnout a donutí ji k bolestnému vzpomínaní, kterého se vyvarovala. Ale stejně to nakonec dopadlo stejně stačilo jen jeho jméno a Sakura se div nezmítala v bolestných křečích vysílaných ze srdce, které by se dalo popsat jako totálně rozpadlé nebo nepoužitelné.
A dnes tomu nebylo jinak, stačilo vzpomenout na jeho tvář..oči nebo snad ústa, které se v jejich divokých představách pohybovala v souladu s jejími rty v dokonalé harmonii. A pak začala plakát žalem a bolesti z lásky, která se nikdy nenaplní.
Po nějaké době pláče, když už měla oči pořádně opuchlé usnula neklidným a trhavým spánkem.
Uprostřed noci, kdy už byly vzhůru snad jen večerní zvířata a zloději ucítila v podvědomí, jako kdyby se někdo dotýkal její ruky. Něco zabrblala a převrátila se na druhou stranu, načeš dál pokračovala v spánku.
Tichý narušitel, se však zřejmě odmítal vzdát. Opět se ji dotknul a jemně ji pohladil po růžových vlasech rozprostřených po polštáři.
,,Vzbuď se.´´ zašeptal a dál ji hladil po tváři.
,,Hmm.´´ zahučela Sakura ne a ne se vzbudit.
Narušitel spánku se zřejmě rozhodnul, že takhle to nejde. Opatrně se podepřel, aby Sakuru nemačkal pod sebou a něžně a láskyplně ji políbil rty, které měla lehce pootevřené. Sakura líně otevřela oko, avšak moc ji to nepomohlo, když všude kolem byla tma jak v pytli.
,,Kdo to…co je?!´´ zabrblala a jedna z jejich rukou vystřelila do vzduchu, snažíc se uchopit tu věc nebo toho, kdo ji budí uprostřed noci. Do ruky sevřela pramínky vlasu, což znamenalo, že dotyčný je až moc blízko její osobě. Sakura konečně procitla ze spaní a poděšeně vykřikla, hmatajíc vedle sebe pro kunai.
,,Sakuro..to jsem já.´´ řekla osoba už dost nervózně, přičemž ji chytla ze paže, které slepě šmátraly kolem a přitáhla je k sobě.
V tom ji polilo horko a zmocnila se ji závrať. Ten hlas neodmyslitelně patřil její lásce. Tomu pro kterého bije její srdce dnem i noci…Co tu proboha dělá?!..Že by to byl jen sen?!.. To není možné!! ..uvnitř její hlavy se sváděl souboj mezi jejími myšlenkami.
,,Copak mě nepoznáváš?´´ řekl Sasuke poměrně dotčeně.,,Zas tak hodně jsem se nezměnil .´´ žblebtnul.
,,Sa..Sasuke-kun. ´´vydechla téměř posvátně.
,,Ano jsem to já. ´´šeptl a začal si nevinně hrát s pramínky jejich růžových vlasů.
,,Co tu děláš?! Ty ses vrátil do Konohy?! Co..co Oromicharu a tvá pomsta?!!´´ začala na něj pálit otázky zvyšujíc hlas, byla vyděšená a v šoku.
,,Přišel jsem tě navštívit..´´ hlesl a dál nepokračoval.
,,Vrátil ses?´´ nejistě vydechla Sakura a hlas se ji třásl.
,,Ne Sakuro nebuď naivní pořád jsem u Orochimara a pořád se snažím pomstít svůj klan .´´ řekl, jako by to bylo téměř samozřejmě a zdálo se, že ho to snad udivilo, že se takhle ptá.
,,Tak co tu potom děláš ?´´ ztišila hlas, který se čím dál tím víc třásl po tváři ji začala sjíždět čerstvá slza…Proč?.. To je na mě moc.. Proč nechce být s námi?.. Proč dává přednost tomu hajzlovi.. miluji tě Sasuke.. v hlavě ji znělo.
,,Já..chtěl jsem být s tebou.´´ hlesl a v jeho hlase bylo znát něco nového , zvláštního.,,Miluji tě Sakuro.´´ šeptl.
Chvíli jen tak ležela mlčky…Co to teď právě řekl? Miluje mě snad? Myslí to upřímně a ze srdce? Nechápu to...
,,Sakuro?´´ zeptal se, čekajíc odpověď na jeho vyznání lásky.
Sakura se však zmohla jen na jedno. ,,Proč?´´
,,Protože tě miluji..´´ hlesl nechápajíc.
,,Nedává to smysl Sasuke, kdyby si mě milovat tak by si snad přišel dřív ani by si od nás neodešel.´´ zarputile odporovala pořád trochu mimo.
,,Já jsem si to uvědomil až teď, když jsi mi nebyla nablízku..´´ jeho hlas nabral na chladu, nebylo poznat jaké jsou jeho emoce.
,,Když mě tedy miluješ, proč se nevrátíš?´´ začala opět vzlykat. Připadala si trapně nechtěla před ním zrovna teď plakat.
,,Musím dokončit svou pomstu a Orochimaru mě ještě nenaučil vše..musím u něj zůstat ještě nějaký čas a pak se pustím na lov svého bratra..´´ šeptl stále jako kus ledu. Vypadá to, že ho neobměkčily ani Sakuřiny slzy.
,,To si mi to přišel jen říct?´´
,,Ano..je lepší, že to víš ne? Navíc jsem ti chtěl ukázat, jak moc tě miluji.´´ zašeptal ji do ouška a opatrně ji políbil a pak znovu a zase.
..Proboha co to dělá?… Počkat naznačuje mi tím, že se chce snad se mnou vyspat a pak zase bezzávazně odejít?!!! ..Nevím co mám dělat..


Pokračování příště...Sakuřino rozhodnutí: Láska nebo rozum?

Poznámky: 

...Další díl se budu snažit dát co nejdřívě... Je to má první povídka mějte se mnou trpělivost prosím...

4.764705
Průměr: 4.8 (68 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hinata_Naruto
Vložil Hinata_Naruto, Ne, 2016-02-14 02:11 | Ninja už: 3005 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise V: Rozhodně jsi mě napnula na nejvyšší míru, moc se mi to líbilo. I když nejsem zrovna SasuSaku fanda, tak tohle je dobrý. Kdyby to tak bylo i doopravdy... Smiling




Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Ne, 2012-02-12 16:30 | Ninja už: 4510 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

doufám že se sakura nakonec dá dohromady z sasukem

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, So, 2010-07-10 19:33 | Ninja už: 5082 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Hustý!!! Fakt paráda!!! A eště že tvoje první FF??? NEVĚŘÍM TI ANI SLOVO!!! Paráda!!! Fakt!!! Laughing out loud Smiling Laughing out loud Smiling

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2009-09-14 15:54 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Pro začátek pecka ani nevím kdy jsem naposledy já napsala další díl své povídky xD asi před rokem no kukněte na mé FFxP ale tenhle příběh je klasika takové mám moc ráda ^.^

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, St, 2009-05-27 17:42 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Waw mno co to nevidím...Smiling Vypadá to na další z úžasných sériovek které rozhodně nesmí chybět v mých oblíbených:) Supeeeer:)

Obrázek uživatele tamtam
Vložil tamtam, So, 2009-05-16 17:59 | Ninja už: 5467 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

to je fakt supr příbieh

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Čt, 2009-05-14 18:06 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc za pochvaly... To propleskání Sasukeho zvážím. Vypadá to, že k tomu dojde SmilingLaughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2009-05-14 14:38 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Heh... zajímavé, a to v dobrém slova smyslu. Jak se to asi dál vyvine?
Doufám, že ho pořádně praští pěstí, jak by zasloužil Laughing out loud Takhle si tam nakráčet, vyznat se, jen aby pak zase zmizel, za to by si určitě zasloužil baňu do ksichta XD

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, St, 2009-05-13 21:40 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný úvodní dílek, už se těšim na pokračování Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-05-13 20:42 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Až na nějaké chybičky a porušení pravidel, je to super Laughing out loud pokračuj, jen tak dál Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-05-13 19:15 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.