manga_preview
Boruto TBV 09

Deň, keď sa Hinata zmenila

Dnes ráno mu to konečne poviem. Konečne sa dozvie o mojich citoch k nemu. Má osemnáste narodeniny. Dúfam, že sa mu bude darček páčiť.
Dievča sa poslednýkrát pozrelo do zrkadla a vyšlo z domu. Veselo si vykračovalo smerom k jeho domu. Čím bola bližšie tým bola viac a viac nervózna. Bála sa ako mu to povie. Už bola pri dverách. Pomaly zdvihla ruku a stlačila zvonček.
,,Kašli na to Naruto!“ povedal Sasuke a začal ho bozkávať.
,,Ale čo ak je to niečo dôležité?Idem otvoriť!“ povedal Naruto a vstal s postele.
Sasuke pochopil, že ho nepresvedčí. Radšej to vzdal a sledoval Naruta ako hľadá nejaké oblečenie.
Narutovi sa podarilo nájsť nejaké nohavice, zabuchol dvere a vybral sa ku dverám. S veľkou zvedavosťou ich otvoril. Boľ veľmi prekvapený, keď ju zbadal.
,,Ahoj Hin. Čo tu robíš?“ spýtal sa šokovane Naruto.
,,No vieš Naruto,“ začervenala sa ,,Nepozveš ma dnu?“
Čo mám robiť? Nechcem aby Hin videla Sasukeho v mojej posteli. Kľud Naruto. Musíš improvizovať.
,,Prepáč skoro som na to zabudol! Veľmi si ma prekvapila!“ povedal Naruto a pustil ju dnu.
Naruto sa ponáhľal zavrieť dvere na spálni. Rýchlo sa po nej poobzeral a zistil, že Sasuke tam už nie je.
Dúfam, že odišiel oknom. Neviem ako by som to Hin vysvetlil.
Dobre poviem mu to teraz. Zvládneš to Hin. Už dlho mu to chceš povedať.
Hinata sa zhlboka nadýchla. Už už sa mu to chystala povedať, no zrazu zbadala niečo, čo jej vyrazilo dych. Bol to Sasuke v ružových trenkách so srdiečkami. Naruto ho zbadal a rozbehol sa k nemu. Sasuke ani netušil, že majú návštevu. Podišiel k nemu a pobozkal ho. Hinate to vyrazilo dych. Celé tie roky sa bála, že ju Naruto odmietne kvôli nejakej inej kunoichi, ale ani vo sne by ju nenapadlo, že to bude kvôli Sasukemu.
Nevydržala to. Vybehla s miestnosti. Namierila si to priamo ku dverám. Po líciach jej začali stekať slzy. Bežala, čo najďalej od jeho domu. Nejakým zázrakom sa ocitla u seba doma. Sedela pri okne a počúvala smutné pesničky. Nechápala tomu. Prečo sa to muselo stať práve jej? Zrazu sa v nej niečo zlomilo.
Čo to vlastne počúvam? Veď je to len presladený hnus! Ja chcem niečo iné! Idem do knižnice. Tam sa dozviem niečo o hudbe.
Hinata rozhodne vstala a vybrala sa do knižnice. V knižnici ju už dobre poznali. Priniesli jej knihu o každom hudobnom štýle. Celé hodiny čítala knihy až v jednej z nich našla neznámi pojem. Rozhodla sa ísť opýtať knihovníčiek.
Podišla ku nim a spýtala sa ich: ,, Prosím vás v jednej knihe som našla pojem Punk. Máte o tom nejakú knihu?“
Knihovníčky sa zhrozili. Hinata na ne len nechápavo pozerala. Jedna z nich sa napokon odvážila prehovoriť.
,,PPPunk je v Konohe prísne zakázaný už od doby 2. Hokágeho!Asi by si si mala vybrať iný štýl, “ povedala trochu so strachom knihovníčka.
,,Ďakujem idem domov premýšľať o svojom novom štýle!“ povedala Hinata a odišla.
Hm asi budem EMO, ale ani Metal nie je zlý. Neviem prečo, ale stále ma láka ten Punk. Ako sa o ňom môžem niečo dozvedieť? Už to mám! V noci sa vkradnem do knižnice 1. Hokágeho on tam o Punku niečo bude mať.
Rozhodnutá Hin prišla domov. To, čo zbadala ju šokovalo. V jej obývačke sedeli Sasuke a Naruto.
,,Čo tu chcete?“ spýtala sa Hinata.
,,No vieš, chceli sme ťa poprosiť, aby si nikomu o našom vzťahu nehovorila,“ povedal Sasuke.
,,Nepoviem pokiaľ zmiznete z môjho domu a prestanete ma otravovať!“ povedala rozčúlene Hin.
Sasuke s Narutom to zobrali vážne a rýchlo sa vyparili.
Taká drzosť! Prečo mi to ešte zhoršujú? Nech je už večer. Mám taký dojem, že Punk bude ten správny štýl pre mňa.
Celá Konoha sa ponorila do tmy. Ulice boli prázdne. Jediný, kto kráčal po ulici bola Hinata. Už bola skoro pri knižnici. Pred knižnicou zastala a skontrolovala, koľko je vo vnútri strážnikov.
Uf, je tam len jeden a ten spí. To bude hračka.
Hinata vošla potichu do budovy. Vedela presne kam má ísť. Nevie ani ako, ale tú knihu našla. Teraz jej už stačilo len sa potichu vypariť. Skoro sa jej to podarilo, ale zhodila jeden regál s knihami. Vydala sa na útek. Keď bola pri svojom dome zistila, že ju nikto nesleduje. Pokojne vošla do bytu a začala čítať.
Ráno sa Hinata rozhodla. Napísala list na rozlúčku pre Naruta a navždy odišla z Konohy. V neďalekom meste šla do kaderníctva a dala si ostríhať vlasy. Potom šla do piercing štúdia a dala si prepichnúť peru a obočie. Zašla do pár obchodov a kúpila si nové veci. Začala úplne iný život. Rozhodla sa stať Punkovou tuláčkov. Jedného dňa stretla Peina, o ktorom si myslela, že je už dávno mŕtvy. Pein sa do nej na prvý pohľad zamiloval. Začali spolu chodiť a po čase sa aj vzali.

,,Takže ak by si to v ten deň nezistila, tak by si sa nespoznala s ockom?“ spýtalo sa malé dievčatko.
,,Áno máš pravdu Yume!“ povedala Hinata a pozrela sa na Peina.
Teraz si to vystihla. Nebyť tých dvoch tak teraz nemám manžela a krásnu dcérku. Ďakujem vám Sasuke a Naruto.

Poznámky: 

No, tak trochu bláznivá jednorázovka, ale aj tak dúfam, že sa vám bude páčiť.

4.954545
Průměr: 5 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Missy
Vložil Missy, Po, 2009-05-18 16:27 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

OMG... Tak to je mazec Hinata a Punkerka LoOoL

Kdo bude chtít tak můj FB, ale prosím napište mi, že jste z tohoto servru, ať vím =o)) http://www.facebook.com/lolinka17

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-05-17 21:59 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

heh todle mě teda dostalo Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Ne, 2009-05-17 20:09 | Ninja už: 5701 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Jo!!!!! Hinata jako Punkerka, tak to je sado!!!!!!! Máš fakt dobrý nápady!!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-05-17 20:03 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Pomoc.. Tam bolo yaoi *_* Ja chcem obrázok Sasuka v ružových trenkách Laughing out loud To bolo super.. Tá predstava Hin ako tvrdej punkerky vo mne vyvolávala zvláštny pocit v kuse sa smiať xDD

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-05-17 19:54 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ten začátek mě v souvislosti se zařazením do kategorie humor pořádně vyděsil...
Ale jak jsem četla dál...
Stejně ale doufám, že takového vystřízlivění se chuderka Hinata nedožije Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!