Sasukeho pohroma?!-TCHÝNĚ:04-Deprese?!
Sasuke spokojeně pochrupoval a tak se Sakura zvedla a začala se oblékat. Po chvilce už vyšla, oblečená a učesaná, z pokoje a zamířila si to přímo na terasu. Posadila se na dřevěné lehátko potáhnuté měkkým potahem v zelené barvě. Protřela si obličej. Vypadala naprosto bezradně, i když to, co před chvílí udělala, jí zvedlo náladu. To jsem vážně tak hrozná matka, když mě jiní lidé musí upozorňovat na výchovu mých dětí? Přece, to zvládám, nebo ne?! Moje zlatíčka malá… Najednou jí blesklo hlavou: ,,Děti!“ Rychle se zvedla a zamířila přes dvůr do dětských pokojů.
Když vběhla do pokoje, nestačila se divit. Všech šest dětí sedělo na koberci na zemi a o něčem rokovaly. V některých momentech to vypadalo až komicky. Tři starší děti se o něčem dohadovaly, zbylí malí caparti se snažili pomoct. Všechny tři holčičky nosily své panenky do kruhu kolem Itachiho a kluků, jako by jim hračky měly pomoct v přemýšlení. Nevěděla, o čem děti diskutují a rozhodla se je nerušit. Vrátila se znovu na terasu do svého oblíbeného křesla. Natáhla se a přivřela oči. Zase se ocitla ve svém, fiktivním světě. Přemýšlela o svém dosavadním životě, o dětech, o Sasukem a o její matce. Z přemýšlení jí vytrhly něčí ruce, které ji zezadu objaly kolem ramen.
,,Sasuke?“ Podivila se Sakura, když k ní její manžel přišel a políbil ji.
,,Ahoj lásko.“ Pozdravil ji s úsměvem.
Hned si všiml, že něco není v pořádku, Sakura byla mírně pobledlá a oči se jí leskly.
,,Děje se něco?
,,Ne, nic to je v pořádku,“ zašeptala růžovláska.
,,Je to kvůli tvojí mámě, že?“ Nakousl Sasuke opatrně téma, které nebylo ani pro jednoho zrovna příjemné.
,,Netrap se. Jsem na tebe moc pyšný, za to, co jsi udělala. Jsem rád, že mám takovou nebojácnou ženu!“
Sakura se usmála, hned jí bylo lépe.
,,Tak, teď se podíváme, co vyvádějí ti naši malí svišti!“ Zapískal si Sasuke a společně se svou ženou vyrazili do dětského pokojíčku na konci domu. Netušili, jaké překvapení je tam čeká….
Další dílek, trochu krátký, trochu obkecávání, no snad to přežijete
"Misia L2" Síce je to veľmi krátke, ale ja verím, že v ďalšom diely to vynahradíš. Chápem pochody Sakuri, ale v tomto prípade môže byť vďačná, že má takého láskyplného manžela, akým je Sasuke. Som zvedavá čo majú za ľubom ich detičky, ktoré sú zaiste prešibané, ako lištičky.
aj krátky diel musí byť
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
hi to znam xD taky bydlim nejvetai p***li sveta xD ale je to hezky
Ale to nevadí, že je to tak krátké a ty obkecávačky musí být jinak opět páráda jako vždycky...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Paráda už se těším na další
Příběhy Nasuke
Web plný zábavy
moc hezký
I tak krátký krásný!!!!! Nejvíc,jak Sasuke překvapil Sakuru v tom křesle.........
krásný, už se těším na další!
-,,Tak, teď se podíváme, co vyvádějí ti naši malí svišti!“ Zapískal si Sasuke- jen si představit Sasukeho, jak tohle říká, a mám z toho výtlem na tři dny xD
Pěkný, to že to je krátké navadí Tedy dokáži si živě představit tu skupinku dětí. Super jsou ty trojčátka
No budu muset popřemýšlet co bude to překvapení. Nemáš nějaký nápad?
To překvapení nechám na tobě, a možná by bylo lepší bavit se o tomhle přes PMky, aby nevěděli co bude v dalším díle Díky za komentík
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků