manga_preview
Boruto TBV 07

8.Masky stříbrného vlka

Zkáza Konohy
Armáda společně se Sasukem a Orochimarem dorazila na dohled ke Konoze.
,, Assssi nás čekali.“ usmál se Orochimaru.
,, Aspoň se víc pobavíme.“ řekl Sasuke a vydal příkaz k útoku.

Na hradbách Konohy stáli všichni obránci společně s Tsunade a dívali se jak se nepřátelé blíží.
,, Jsou všichni civilisté v bezpečí?“ zeptala se Tsunade jednoho z ANBU.
,, Ano, Hokage-sama a vše je připraveno poslat je do písečné když to dopadne špatně.“ řekl ANBU.
,, Dobře. A teď všichni nenechte nikoho projít!“ zařvala Tsunade a všichni obránci Konohy začali sesílat své techniky.

Někde v Konoze se tři sedmnáctiletí ninjové bavili mezi sebou, hráli karty a vypadalo to, že je bitva na hradbách vůbec nezajímá.
,, Jsi na řadě králíku.“ začal se rozčilovat ten, co měl vedle sebe masku potkana.
,, Už se zase hádáte, jste jako staří manželé.“ zasmála se dívka, která měla u sebe masku morčete.
,, I kdybych byl na kluky, tak o něj nezavadím ani pohledem, ale zato ty se mi líbíš.“ řekl králík a začal se přibližovat k dívce, ale ta mu dala pohlavek, a tak se radši vrátil ke hře, prozatím.

V Konoze se zatím rozjel souboj na život a smrt mezi útočníky a obránci.
Kakashi zabil dalšího ninju a chystal se jít dál, ale do cesty mu skočil sedmnáctiletý až osmnáctiletý chlapec s černými vlasy v oblečení Dark Akatsuki a se sharinganem v očích.
,, Tady jste sensei, je načase se vás zbavit, když už jste nám zabil tolik lidí.“ řekl chlapec.
,, Tohle jsem od tebe nečekal Sasuke, netušil jsem že se přidáš zrovna k nim, ale tady tě zastavím.“ řekl Kakashi a vytáhl si pásku z oka, ve kterém měl taky sharingan, pak Sasuke i Kakashi naráz zaútočili.
Sasuke vytáhl za běhu katanu a Kakashi kunai a začal souboj na blízko, rána střídala ránu ani jeden z nich nemohl získat převahu, tak to aspoň na první pohled vypadalo, ale na ten druhý. Sasuke probodl Kakashiho, ale ten zmizel v obláčku kouře, Sasuke se začal rozhlížet okolo sebe, ale najednou ho nějaká ruka chytla za nohu a stáhla ho po krk do země.
,, Tady jsi skončil Sasuke.“ řekl Kakashi, který se objevil před Saskeho zahrabaným tělem.
,, To si nemyslím.“ řekl Sasuke a jeho tělo obklopili blesky které zemi poničili, takže mohl v klidu vyskočit.
,, Tady končíte sensei.“ řekl Sasuke a rozeběhl se proti Kakashimu s chidorim v ruce.
Kakashi vytvořil svoje raikiry a rozeběhl se proti Saskemu, ale ten se před střetnutím jejich technik na chvíli soustředil a jeho technika se změnila v Raiton: chidorshuriken.

Lebka se díval na celý souboj, který se konal po celé Konoze, když si všiml ohromného výbuchu.
,, Začíná to vypadat pro obranu špatně.“ řekl si, ale najednou se za ním objevil nepřátelský ninja který zaútočil, z těla lebky vyjela dlouhá kost, která ninju probodla a zase zajela do těla.
,, Nemáte bojovat, to jsem vám řekl, ne?“ zeptala se osoba, která se tam zjevila s maskou vlka.
,, To jste vy sensei nebo váš klon?“ zeptal se lebka.
,, Já jsem jeho druhé já, aspoň tak se to dá říct on nemá čas tak vyslal mě ať vám řeknu aby jste zaútočili až v Konoze nebude žádný obránce.“ řekl vlk, pak se otočil a odešel. Lebka se usmál a taky zmizel.

Gai, Asuma, Kurenai, Tsunade a další ninjové odváděli lidi pryč z Konohy a doprovázeli je cestou do písečné vesnice. U vchodu do tajného tunelu čekala Tsunade na opozdilce, pak se objevil Iruka se dvěmi dětmi, které poslal dál.
,, To je všechno Tsunade.“ řekl Iruka.
,, Dobrá, teď můžeme odejít, bude jim ještě nějakou dobu trvat než zjistí že to jsou iluze.“ řekla Tsunade, pak se zarazila ,,A kde je Kakashi?“ zeptala se, ale najednou se u vchodu do tunelu objevili nepřátelští ninjové a chtěli zaútočit, ale oddělil je od Tsunade led, který zabednil vchod do tunelu, a před tím ledem se zjevila postava v oblečení, které nosí Masky Stříbrného Vlka a s maskou králíka. ,, Takže je čas na náš tah.“ řekl králík a do ninjů udeřila ledová vichřice, takže odletěli dost daleko.
Tsunade mlátila do ledu, ale ten nechtěl povolit ,, Musíme jít.“ řekl Iruka a společně s Tsunade běželi chodbou pryč.

Kakashi odletěl pět metrů od Sasukeho a byl dost zraněný, už ani nemohl hýbat pravou rukou a nejdůležitější bylo, že mu Sasuke probodl oko se sharinganem, takže se z Kakashiho stal obyčejný ninja.
Sasuke se blížil ke Kakashimu s katanou v ruce.
,, Tady jste skončil Kakashi-sensei.“ řekl Sasuke a chtěl probodnout Kakashiho, ale najednou uslyšel ze soch hokágů nějaký křik.

,, Tady má ale někdo horkou palici, asi vás všechny zchladím lavinou.“ řekla osoba s maskou králíka a jakmile to dořekla, objevila se za ní sněhová lavina která dopadla na celou Konohu, některé ninji to zabilo, jiné poranilo a někteří budou umírat dlouho zahrabáni pod sněhem, ovšem bylo tu dost těch co přežili a chystali se na neznámého.
Mezi skupinu ninjů skočila postava s maskou potkana, ta osoba vyndala zvláštní flétnu a začala hrát. Jakmile zazněly první tóny, všichni ninjové v okruhu tří metrů padly na kolena a nemohli se hnout, pak ta osoba zahrála o oktávu výš a všem těm ninjům co byli na kolenou začala téct krev z uší, očí, nosu a pusy. Pak všichni padli na zem mrtví.

Naproti ninjům se sharingany se zjevila postava s maskou morčete, ta osoba vytáhla meč a rozeběhla se proti nim. Ninjové zaútočili taky, ale jakmile se k morčeti dostali a probodli ho tak morče zmizelo jako by tam nikdy nebylo. ,,Co to je duch, přízrak?“ začal se bát jeden z nich, ale to se už rozpadl na kostičky a morče se zjevilo za ním. Když morče probodl jiný, tak zase zmizelo a objevilo se jinde, plus další ninja se zhroutil mrtev k zemi.
Králík šel po svém sněhu a jakmile na něj zaútočil nějaký ninja jenom se na něj koukl a řekl ,,Zmrzni.“ a ninju obalil led. Králík šel dál a tímto způsobem zabíjel další a další ninji, pak došel k jednomu místu, které se rozevřelo a objevil se tam Kakashi v bezvědomí a v kritickém stavu.
Po dvaceti minutách byla Konoha prázdná až na čtyři osoby a jednu v bezvědomí.
,, Tak co s ním?“ zeptal se Králík.
,, Řeknu to šéfovi zatím ho vezměte do druhého úkrytu aby byl v bezpečí.“ řekl Lebka a zmizel.
,, Tak jdeme.“ zavelel Králík, hodil si Kakashiho na záda a všichni tři zmizeli.

Sasuke a Orochimaru společně se zbylými ninji se zastavili uprostřed lesa daleko od Konohy.
,, Co to sakra bylo?“ zeptal se Sasuke.
,, Masky stříbrného vlka, aspoň myslím.“ odpověděl Orochimaru, který ze strachu zapomněl syčet.
,, Konečně jste zastavili, už mě nebavilo vás pronásledovat.“ řekla osoba, která vyšla zpoza stromů, ta osoba patřila ke stříbrným vlkům a na obličeji měla masku bez tváře.
Po dvou hodinách se na tom samém místě zjevil jeden z Peinů a všiml si všech ninjů co tu byli, všichni byli mrtví, ale vypadalo to že se zabili navzájem, Sasuke se probodl a Orochimaru se uškrtil vlastním jazykem.
Pein přešel k Sasukemu, protože ten byl ještě naživu, sice mu život visel na vlásku, ale živý byl, proto ho Pein vzal a zmizel.

Konohamaru a DaeathMan po cestě potkali dalšího, který se jmenoval Frost.
Konohamaru se zastavil ,, Něco jsem v tý vesnici zapomněl.“ řekl svému kamarádovi otočil se a rozeběhl se zpět.
,, Vždyť je to den cesty zpátky to je zbytečný.“ řekl DeathMan, ale Konohamaru běžel dál.
Po třech hodinách doběhl zpátky do vesnice, ale naskytl se mu hrozný pohled, lidé se nehýbali, jako by byli jenom sochy, když přešel k jednomu vesničanovi, všiml si vyděšeného pohledu, Deathman si prohlížel další vesničany, ale všichni na tom byli stejně, zkameněli. Frost stál za Konohamarem a DeathManem a usmíval se.

4.833335
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Ne, 2009-05-03 10:32 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Super díl!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-05-02 20:11 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, So, 2009-05-02 19:48 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Super jako vždy Laughing out loud chtěl bych vidět orochimara, kterej se oběsil vlastním jazykem Laughing out loud