manga_preview
Boruto TBV 08

7.Masky stříbrného vlka

Ryuugan
U ohniště sedělo osm lidí a ohromně se bavili, měli si toho co říct když Naruta tak dlouho neviděli. Devátá osoba seděla bokem, byla to Hinata pořád si prohlížela Naruta, ale nechtěla si k němu přisednout.
,, Tak kde jsi všude byl?“ zeptal se Kiba.
,, To bychom tu byli do zítra, ale procestoval jsem toho hodně.“ usmál se Naruto.
,, Vy dva se vlastně neznáte.“ ozvala se Sakura a přitáhla k Narutovi Mikamiho. ,, To je Mikami a je v našem týmu místo tebe.“
Naruto a Mikami se pozdravili.
,, Proč jsi vlastně zase odešel když jsi se vrátil po tak dlouhé době?“ zeptala se Ina.
,, Musel jsem si něco zařídit, ale to je jedno, po misi se vrátíme a já zůstanu ve vesnici napořád.“
,, Nechceš vyléčit tu jizvu co máš na dlani?“ zeptala se Sakura Naruta.
,, To nepomůže ta jizva mi asi nikdy nezmizí.“ Naruto se koukl na jizvu a usmál se.
,, Čemu se směješ?“ zeptal se Kiba.
,, Jen jsem si na něco vzpoměl.“ řekl Naruto, ale jakmile to řekl Hinata se zvedla a zmizela v lese.
,, Co se stalo?“ zeptal se Naruto
,, Neboj, to nic, ale teď nám musíš říct co jsi dělal na cestách nebo tě nepustíme.“ řekla Sakura a Naruto pochopil že nemá cenu cokoliv zapírat tak spustil.

Dům rodiny Tatsume
Dům rodiny Tatsume se nacházel daleko od měst a vesnic uprostřed lesa. Dům byl obrovský s velkou zahradou na domu byly malby s motivy různých draků. Dům obývá poslední uživatelka Ryuuganu se svým sluhou, který má též Ryuugan, ale je nedokonalý.
Sedmnáctiletá dívka se zrzavými vlasy v trénigovém oblečení odletěla od soupeře a tvrdě dopadla na zem.
,, Jste v pořádku Karen-sama.“ zeptal se její protivník v tréningovém oblečení s nakrátko střiženými vlasy které byly hnědé, vypadal tak na osmnáct nebo devatenáct.
,, To je v pořádku, můžu pokračovat.“ řekla Karen, postavila se do bojové pozice a v očích se jí zjevil Ryuugan.
Ryuugan je rudá zúžená zornička přes celé oko.
,, Měla byste si dát pauzu, udělám čaj.“ řekl Karenin sluha a odešel do domu.
Karen si sedla na lavičku a zadívala se na oblohu ,, Co asi dělá Naruto.“ usmála se pro sebe.
Zvedl se vítr a na tréningovém místě se zjevili tři ninjové v oblečení elitních ninjů.
,, Jsme tu pro vás Karen-sama.“ řekl prostřední z nich. Všichni tři měli na hlavách kapuce.
,, Karen- sama prosím běžte si vypít čaj než vystydne, já se o ně postarám.“ řekl Karenin sluha který právě vyšel z domu, Karen se zvedla a odešla do domu.
,, A kdo jsi ty?“ zeptal se zase ten prostřední.
,, Jsem sluha paní Karen, jestli jí chcete, musíte se nejdřív dostat přezemne.“ řekl sluha, postavil se do bojové pozice a v očích se mu zjevilo malé vydání Ryuuganu.
Chvíli si měřili pohledy a pak zaútočili. Sluha zaútočil přímo na toho prostředního, ale pak si všiml že ten prostřední má sharingan. Zbylí dva vběhli do domu, sluha chtěl běžet za nimi, ale objevil se u něj ten se Sharinganem a začal boj na blízko. Ten se Sharinganem chytil sluhu a z těla mu vyletěly kosti které sluhu probodly. Sluha se na to nechápavě podíval, ale pak se usmál a rozpadl se v listí.
,, To nebylo špatné, ale už si nemůžu hrát má paní čeká že uklidím ten nepořádek v domě.“ řekl sluha a pomalým krokem vyrazil ke svému protivníkovi.
Z domu vyběhl jenom jeden protivník a vypadalo to, že mu chybí ruka. Ten se Sharinganem ho chytil.
,, Co se stalo, odpověz mi!“ začal na něj řvát, ale ten neodpovídal jenom se na něj koukl a mrtvý se zhroutil na zem.
,, To je trest za to že jste podcenili Ryuugan a teď jsi na řadě ty.“ řekl sluha.
Ten se Sharinganem se na sluhu koukl, prolomila se pod ním země a on padal, když dopadl všiml si že je na kamenném ostrůvku uprostřed lávové řeky.
,, Tohle je jenom iluze, jenom iluze.“ začal si stále opakovat
,, Opravdu si myslíš že to je iluze?“ zeptal se Sluha který přicházel po lávové řece, ale jeho oblečení bylo jiné bylo černé s kresbami rudých draků. Přední část trička s rukávy a nohavicemi byli roztrhány a ty cáry oblečení vlály ve větru. A jeho vlasy byly rudé.
,, Je čas to skončit.“ řekl a v ruce se mu zjevilo rudé kopí se kterým se napřáhl a probodl ninju.
Ninja začal bolestí řvát a celé jeho tělo uchvátili plameny.
Z domu vyšla Karen bez zranění, pak si všimla svého sluhy který stál u nějakých ohořelých zbytků.
,, Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, už se to nikdy nestane Karen-sama.“ řekl sluha a uklonil se.
,, To je v pořádku, jdu si lehnout.“ řekla Karen a rozeběhla se domů, ale u domu zakopla o kámen a spadla na zem ,,Au.“ postěžovala si a zmizela v domě.
Sluha se usmál a šel uklidit do domu.

,, Takže, měli bychom jít tudy a budeme u cíle zítra ráno.“ oznámil Shikamaru.
,, To je zbytečný, když půjdete za mnou budeme tam do večera.“ řekl Naruto.
,, Jsi si jistý?“ zeptal se Kiba.
,,Jo, už jsem tam byl a znám se s uživatelem Ryuuganu.“ řekl Naruto.
,, Tak teda jdeme.“ řekl Shikamaru a všichni vyrazili s Narutem v čele.

Menší armáda se blížila ke Konoze, za účelem celou jí zničit, a pak měli jít na písečnou. Celou armádu vedl Sasuke a Orochimaru.

Konohamaru se skamarádil s nějakým klukem v téhle divné vesnici, ten kluk byl ve stejném věku jako on a jmenoval se DeathMan a oba se rozhodli, že můžou společně vyrazit na cestu aby našli Konohamarovi vzpomínky.
,, Jdeme?“ zeptal se DeathMan.
,, Jasně! Vzhůru na cestu!“ zavelel Konohamaru a společně opustili vesnici ukrytou v lávě.

4.842105
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, So, 2009-04-25 20:56 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

moc pěknej díl Smiling jen po dlouhý době Sad ale čekání za to stálo Laughing out loud