manga_preview
Boruto TBV 09

9.Masky stříbrného vlka

Primární cíl
Devítičlenný tým, mířící k domu klanu Tatsume se zastavil.
Shikamaru se podíval do mapy. ,,Vůbec nevím kde jsme“ řekl a dál zkoumal mapu.
,, Já jo. A už tam za chvíli budeme, věřte mi.“ ozval se Naruto, který celou skupinu vedl.
,, Tak tedy kudy?“ zeptal se Shikamaru.
,, Přímo za nosem, kdyby jste dávali pozor tak si všimnete, že už nějakou dobu jdeme po vyšlapané cestě.“ řekl Naruto.
Všici se rozhlédli a opravdu, před nimi a za nimi se rozprostírala cesta.
Po menším odpočinku chtěli vyrazit dál, ale před nimi se objevila postava s nakrátko střiženými hnědými vlasy a ve světlém oblečení. Jakmile si ho všimli, tak se všichni postavili do bojového postoje kromě Naruta, ten jenom přešel k cizinci a potřásli si rukama.
,, Rád tě zase vidím, Aresi.“ pozdravil Naruto.
,, Já tebe taky, Naruto“ pozdravil Ares, pak se podíval na zbytek týmu ,, a kdo jsou oni?“ zeptal se.
,, To jsou mí přátelé z Konohy.“ řekl Naruto, pak se na ně otočil ,, Já s Aresem si ještě něco zařídíme, a pak dorazíme za váma, tak jděte napřed už to není daleko.“ ostatní kývli že rozumí a vyrazili na cestu.

Naruto s Aresem došli mezi skály.
,, Je to dlouho co jsem tu byl naposled, vrací se mi vzpomínky.“ řekl Naruto
,, To jo tady jsme se poprvé potkali a tady jsem tě zachránil před těma obludama.“ zasmál se Ares.
,, Počkat to já byl ten co tě zachránil.“ otočil se na něj Naruto.
,, Chceš říct, že jsem slabej?“ usmál se Ares.
,, Jo.“ odpověděl Naruto
,, To odvoláš!“ řekl Ares, postavil se do bojové pozice a v očích se mu zjevil Ryuugan.
,, Zkus mě donutit.“ řekl Naruto postavil se taky do bojové pozice a začal shromažďovat Sage chakru.

Tým z Konohy Dorazil k bráně do domu rodiny Tatsume.
,, Myslíte že můžeme vstoupit?“ zeptala se Sakura.
,, Určitě jo.“ odpověděl Mikami a bránu otevřel.

Ares odletěl od Naruta ,, To nebylo špatné, ale co tohle.“ řekl Ares a v rukou se mu zjevilo rudé kopí.
,, Tak ty to chceš brát vážně, tak nemám na vybranou.“ řekl Naruto a do rukou si ze vzduchu udělal katany.
Oba dva se proti sobě rozeběhli.

Ozval se výbuch a všichni z týmu se otočili po směru odkud přišel.
,, Co to bylo?“ zeptala se Hinata.
,, Nebojte se, to nic nebylo.“ odpověděla dívka která k nim zrovna mířila ,, Jmenuji se Karen Tatsume, ráda vás poznávám.“ představila se Karen.
Všichni se představili a společně s Karen zamířili do domu.

Naruto seděl na kameni a odpočíval ,, Zlepšil jsi se od minule.“ řekl si Naruto sám pro sebe a podíval se na Arese, který ležel v bezvědomí v kráteru.
Po hodině se Ares probral.
,, Víš, že někdy lituju, že jsem od nich odešel.“ řekl zničehonic Ares a přisedl si k Narutovi.
,, Kdyby jsi s nimi zůstal, nemohl by jsi ochraňovat svou sestru.“ řekl Naruto.
,, Hmm, hele Naruto, řekni že to nebyla chyba odejít od nich.“
,, Tak to nemůžu, to se musíš rozhodnout sám, ale já toho nelituju.“ řekl Naruto a zvedl se ,, Měli bychom vyrazit, brzy bude tma a musíš udělat večeři.“ řekl Naruto a pomalou chůzí vyrazil .
Ares chvíli seděl, ale pak se taky zvedl a vyšel směrem kam odešel Naruto.

V tmavé místnosti na neznámém místě sedělo jedenáct lidí.
,,Jsme tu všichni, takže začneme s prvním problémem .“ ozvala se nějaká osoba.
V místnosti byla tma takže nikdo nevěděl kdo tam sedí.
,, Za prvé. Jak to, že Jack stále žije?“ zeptala se osoba.
,, Promiňte, nějak mi vyklouzl když jsem našel primární cíl.“ ozvala se jiná osoba.
,, Chceš mi říct, že jsi proti němu bojoval sám?“ zasmála se další osoba.
,, Pokud si pamatuji, tak primární cíl byl odložen, protože pro nás je moc důležitý.“ ozval se ženský hlas.
,, Ticho, teď není čas tohle řešit musíme se zbavit Jacka dřív, než se to vymkne z rukou.“ ozval se zřejmě šéf.
,, Já se o to postarám.“ řekla osoba která to měla jako úkol.
,, To bych ti taky radil, čtyřko, jinak budeš mít velký problémy.“ ozval se šéf.
,, Já myslel, že chceme udělat na světě chaos a k tomu plánu by se Jack hodil.“ řeklo číslo tři.
,, Vypusťte lovce na náš primární cíl a čtyřka se postará o Jacka, to je vše, rozchod!“ zavelel šéf a v tu ránu byla místnost prázdná.

Naruto s Aresem dorazili do domu rodiny Tatsume, kde se rozloučili, Ares šel dělat večeři a Naruto se šel projít.
Naruto vešel do knihovny a najednou ho někdo objal.
,, Dlouho jsme se neviděli Naruto.“ ozvalo se za ním.
,, To máš pravdu Karen.“ řekl Naruto.

,, To je nuda.“ začal si stěžovat Králík.
,, No jo furt, tak se nějak zabav!“ okřiklo ho Morče.
,, Máme nový úkol.“ oznámil těm dvěma Králík ,, Máme najít Naruta Uzumaki.“
Sasuke společně s deseti ninji vyrazil z vesnice ukryté v lávě.
,, Najdu tě, Naruto, a zabiju.“ Řekl si Sasuke.
V nějaké vesnici.

Mlynář zavřel mlýn a vyrazil do vesnice, ale najednou mu mlýn vybuchl a z těch trosek vylezla nějaká stvůra, která se podobala člověku, ale obličej vypadal jako by byl spálený, a vlastně tak vypadalo celé tělo, to stvoření na sobě mělo černorudé tříčtvrťáky a jinak žádné jiné oblečení. Pak se to stvoření zjevilo za mlynářem a ten se rozpadl na malé kousky, ale ještě stačil uslyšet řev z vesnice kde bylo zbylých pět úplně stejných netvorů.
Pak ti netvoři zmizeli stejně rychle, jako se zjevili.

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fugas03
Vložil Fugas03, St, 2009-06-24 15:26 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Pěstitel rýže

Dobrý, už se těším na další díl

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-06-06 20:31 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.