manga_preview
Boruto TBV 09

.......Ale on někdo žárlí!05

......Někdo žárlí

Kapitola 5

,,To jsem ráda, že to takhle bereš! A možná by sis mohl všímat lidí kolem sebe. Třeba někoho najdeš, ´´ obejme přátelsky Sakura Naruta.
Někdo tohle ale všechno viděl, ale neslyšel o čem se ty dva bavili.
Ten někdo to byla Hin. Rozběhla se zpátky do tábora s brekem.

,,Neslyšela si něco?´´
,,Ne to se ti asi zdálo,´´ řekla Sak.
,,Asi půjdeme zpátky do tábora, aby se o nás nebáli,´´ navrhl Naruto.
,,Tak jdem,´´ pobídla ho Sakura.
Když dorazily do tábora Naruto si něčeho všimnul.
,,Kde je Kiba s Hinatou?´´
,,Někam šli,´´ oznámil Kakashi.
,,Šli spolu…sami…jen oni dva…! To jsem si mohl myslet, že o mě nestojí!´´ prošlo hlavou Narutovi.
,,Už bysme měli vyrazit,´´ zavelil Kakashi.
,,Dojděte někdo pro ty dvě hrdličky,´´ zavtipkoval Sai.
,,To není třeba,´´ vyšla Hin s Kibou z lesa.
,,Hin? Ty jsi brečela?´´ zeptala se Sakura Hin.
,,N-No ne nebrečela!´´
,,Dost klábosení! Musíme vyrazit ať ještě stihneme kus cesty do večera!´´
A tak vyrazili. Už uběhli kus cesty.
,,Naruto!´´
,,Já vím Kakashi-sensei. Hinato můžeš?´´
,,Byakugan! Je to jen jedna postava, ale vypadá dost silně! Už je skoro u nás!´´
,,Ale to je jen…´´
,,Sasuke!´´ dodala Sakura!
,,Ahoj lásko. Chyběla si mi.´´
,,Ty mě taky. Ta tvoje mise trvala dost dlouho,´´obejmula Sakura Sasukeho.(Jak víte z prvního dílu Sasuke žije už ve vesnici!)
,,Brácho ty jsi nás vyděsil,´´ přidal se Naruto, ,,jsme si mysleli, že nás chtěl někdo napadnout.´´
,,Ty a bát se? To k tobě nejde,´´ nemohl si Sasuke tuhle poznámku odpustit.

,,Tak lidi už se stmívá. Půjdeme se utábořit,´´ rozkázal Kakashi.
Rozbalili stany. Měli 3 stany.
,,Do stanů se rozdělíme takhle:Sasuke, Já a Naruto…další:Kiba,Shino a Sai. Holky budou spolu.´´
,,Kibo a Naruto dojděte pro dřevo na oheň! Hinato ty skus najít vodu abychom doplnili zásoby!´´ poručil Kakashi a oni poslechli.

Hinata se procházela lesem. Měla zapnutý Byakugan, aby viděla vodu. Najednou zahlédla jezírko. Krásné jezírko na které svítil měsíc. Nechtěla se vrátit tak brzo do tábora a taky se rozhodla, že si sedne a namočí si nohy do vody. Najednou jí z oka spadla slza a hned za ní další a další. Její slzy dopadali do vody. Nemohla přestat. Nechtěla přestat. Měla chuť skoncovat se životem. Jediný kdo ji tu držel byl Kiba,Shino a Neji. Na Sakuru měla vztek. Přeci podváděla Sasukeho s Narutem. S tím Narutem co ho tak milovala.
,,Já blbá husa!´´ vztekala se Hin a hodila do vody kámen. Voda se smísila s jejíma slzami.
,,Jak sem si jen mohla myslet, že u něho mám šanci!´´
Umyla si oči. Přemýšlela o svém životě. O Narutovi a Sakuře. Koukala na hvězdy a nemohla přestat.

Mezitím u Naruta a Kiby.
Oba dva šli od sebe asi metr. Planovalo ticho.
,,Tak jak ti vychází vztah s Hin?´´ začal téma Naruto.
,,C-cože?´´ Jakej vztah? Kdyť já jsem jako její bratr. Nic víc!´´
,,To ty byses měl stydět! Vždyť podvádíš svého nejlepšího kámoše s jeho holkou!´´(Kibovi totiž Hin řekla co viděla) útočí Kiba.
,,O čem to mluvíš? Se Sakurou nic nemám! Jak si na to přišel!?´´ brání se Naruto.
,,Dneska…v lese…ty a ona…´´ připomíná Kiba.
,,Jo tohle! No tak za 1) To jsme se obejmuli,ale jen přátelsky! 2) Nikdy jsem s ní nic neměl! 3)Jak to víš?´´
,,Počkej! Ty s ní fakt nic nemáš?´´
,,NE! To bych Sasukemu nikdy neudělal navíc…miluji jinou,´´ řekl skoro neslyšně.
,,A ty s Hin taky nic nemáš?´´
,,Já ji miluji, ale ona mě bere jako bráchu navíc touží po jiném a teď určitě někde brečí…Hele a proč tě to tak zajímá?´´
,,No…No…´´
,,Že ty seš do ní zabouchlej??´´
,,J-já? N-no…Ano jsem!´´ svěří se Naruto, ,,Ale u ní nemam šanci!´´
,,Ty blázne! Upaluj za ní! To ona tě viděla se Sakurou! Brečela kvůli tomu celou dobu, když se byl s ní! A teď určitě taky někde brečí! Ona tě miluje NARUTO! ´´ ale to už Naruto běžel za Hin.

Pokračování Hinaty.

Pořád koukala na hvězdy.
,,Asi bude lepší, když půjdu zpátky, ale ještě před tím si skočím do vody je tak lákavá.´´
Zvedla se a sundala si věci. Už byla jen ve spodním prádle. Hupsla do vody a ponořila hlavu. Někdo ji sledoval. Byl to on. Ten kterého milovala. Nevěděla o něm. Chvilku ve vodě plavala sem a tam. Pak se ale spustil další proud slz. Připlavala s břehu a položila hlavu do trávy. Už nemohla dál. Vyšla z vody a Narutovi se naskytl pohled na její nádherné tělo. Tolik se jí chtěl dotknout. Neoblékla se a hned si lehla do trávy.
,,Naruto…´´ vzdychla a Naruto se lekl, že o něm ví.
,,Kibo…odpusť mi co teď udělám, ale už nemůžu. Oblékla se a vyndala kunaj. Vlezla do vody a Narutovi už došlo co chce udělat!
,,Hinato počkej! Nedělej to!´´
,,N-Naruto??´´ lekla se Naruta, když se vynořil ze křoví a omdlela. Naruto skočil k ní do vody a chytil ji aby se neutopila. Vylezl s ní na břeh a položil do trávy.
,,Hin! No tak Hin prober se! Prosíííím!´´ řekl Naruto, když se ještě po 10 min neprobouzela. Najednou začala otevírat oči.
,,N-Naruto? Jsi to ty nebo se mi to zdá?´´
,,Blázínku! Ano jsem to já osobně.´´
,,Co tady děláš? A ty jsi mě sledoval?´´ začnala červenat Hin, když si uvědomí, že ji viděl jen ve spodním prádle.
,,No jo. Promiň, ale nemohl jsem odolat na tebe koukat.´´zasmál se Naruto.
,,A proč si sem přišel?´´
,,N-no jako j-já? Co tady vlastně dělám?´´ začal vtípkovat, ,,JO! Už jsem si vzpomněl!´´ řekl vážně Naruto a něžně políbil Hin!

Pokračování příště!

Poznámky: 

AAA! Tak a je to tady! Jsem si myslela, že to spíš bude za 14 dní, ale překonala jsem svojí lenost a v sobotu jsem si sedla k pc a psala. Sorry ale musím se pochválit:D:D...Nebojte to neskončí tím, že ji jenom políbí! Nějaká ta romantika se tam oběví v příštím díle tak si počkejte!Pls komenty...Tím mi dáváte najevo sbych pokračovala a neukončila to hned v příštím díle..Tak mi pls nějakej napište!

4.91111
Průměr: 4.9 (90 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 19:38 | Ninja už: 4932 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2"Super dielik. Som veľmi rada, že sa veci ujasnili. A chvíľku som sa vážne bála, že Hinata si vážne niečo urobí. Ale Naruto ty jeden zvrhlík.Laughing out loud Ako ináč, aký sensei taký žiak. Laughing out loud To sa proste nezaprie. Už sa teším na pokračovanie.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Čt, 2016-07-07 21:57 | Ninja už: 4588 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise L:UF to se ti povedlo,málem mě kleplo když Hin vitáhla kunai a chtěla si ublížit,ještě že Naruto zasáhl akorát by mě zajímalo jak to Saukura mohla Sasukemu udělat (podvést Sakueho s narutem) ale jinak super

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Eria-sama
Vložil Eria-sama, Po, 2016-02-08 13:36 | Ninja už: 5233 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Recepční v lázních

Mise V: Tak se nám to začíná pěkně komplikovat, nebo konečně rozmotávat? Smiling Ještě že má Naruto kamarády, kteří mu řeknou o co go a samozřejmě jeho správné načasování pro záchranu Hinaty !

Eria-sama

What Legendary Biju Are You?What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

What Naruto Girl Are You?What Naruto Girl Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Anari Uchiha
Vložil Anari Uchiha, St, 2013-07-10 16:29 | Ninja už: 3980 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

best FF ever Eye-wink

~If someone hates you for no reason, give that 'F*cker' a reason!

~You can close your eyes from the things you don't want to see. But you can't close your heart from the things you don't want to feel..

~If b*tches could fly, my school would be a f*cking airport!

Obrázek uživatele Hinata 2000
Vložil Hinata 2000, St, 2013-07-10 16:27 | Ninja už: 4044 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Pěstitel rýže

super příběh jsem ráda že mi ho kámoška doporučila, ale máš tam spoustu chyb i když tady ne, ale v předchozích dílech ano.

Obrázek uživatele NarutoHinata
Vložil NarutoHinata, Ne, 2013-06-23 13:26 | Ninja už: 4034 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

KRÁÁÁSA " !!..

Hinata Laughing out loud Hyuuga

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Čt, 2012-01-26 10:03 | Ninja už: 5270 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Já jim to přeju NaruHina navždy Laughing out loud Moc se mi to líbí.

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, St, 2010-09-15 21:05 | Ninja už: 5038 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

NaruHina nej a mas to paradni x)

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Po, 2010-08-23 08:38 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že průměr hovoří za vše Smiling

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 20:09 | Ninja už: 5423 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Yop, NaruHina miluju, takže jen tak dál ! Smiling

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Po, 2010-02-01 15:28 | Ninja už: 5495 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

osobne niesom fanusik naruhina ale toto sa mi fakt paci Smiling len tak dalej Eye-wink

Obrázek uživatele Aiko Takumi
Vložil Aiko Takumi, Pá, 2009-12-18 14:25 | Ninja už: 5249 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

je to skveléé xDD hoci, keby som to písala ja, dala by som, ze si Hin podrezala zily a naruto ju objavuje uz studenú atd (A) ale ja som mierne psychopaticka, takze ...Laughing out loud

愛子 Z lásky

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-11-22 14:19 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

jooo, konečně Laughing out loud

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-09-29 19:06 | Ninja už: 5332 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Aaaa ta romantika xD Tahle sériovka se mi začíná libit xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Deimos
Vložil Deimos, So, 2009-08-22 19:13 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Tohle dílo mě překvapuje stále více a více. jednou je to romantika stylu hárlekýnek, podruhé telenovela, po třetí fraška a po čtvrté jsem se prostě ztratil Laughing out loud
Takové psaní mě neudží na židli. Řehtám se jak kůň těm velkolepý skokům

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Út, 2009-07-21 11:18 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

hh v stopách zvrhlého poustevníka

Obrázek uživatele Danii
Vložil Danii, Po, 2009-07-20 11:01 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 463 | Autor je: Prostý občan

Přesně jak to čtu o Narutovo že miluje Hinatu , plánoval se Sasukem jak ji políbit , když byl opilí tak se vyspal se Sakurou a nakonec špehuje Hin ve spodním prádle tak se mi vybaví jen jedno : zvrhlý poustevník XD

Obrázek uživatele Wrzgravt
Vložil Wrzgravt, Pá, 2009-06-05 15:08 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Ho Hou ako správný učedník zvrhlího poustevníka se s nadšením vrhám na další díl a začíná se mi to líbit víc než na 100%

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-05-17 00:50 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

úža díl

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-05-03 19:29 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Pls komenty ...... do háje takže když ti tu to zaspamuju 40000000 komentama bude to dřív .. jestli o to stojíš tak klidně já sem toho schopnej protože je to bomba !


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Ne, 2009-05-03 16:09 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Lidi omlouvám se, ale další díl bude na 100% 9.5!Já jsem jela pryč a neměla jsem kdy to napsat tak se moooooooc omlouvám!



Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-05-03 19:31 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Ááá eště 6 dní ... ajá tu o víkendu nejsem áá co budu dělat .... ukradnu sékře notebuk .. aje to XD


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Shikamaru_shorty
Vložil Shikamaru_shorty, Ne, 2009-05-03 13:18 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

je to fakt super....ale ne se sakurou ne:D....ja mam spis radej hinatu ja to narutovy preju:D...

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, So, 2009-05-02 17:29 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

né at Naruto nakonec podvede Sasukeho s Sakurou bylo byto aspon zajímaví Laughing out loud
ale i tak jeto dobrej dílek Smiling

Obrázek uživatele Yondaime20
Vložil Yondaime20, So, 2009-05-02 15:08 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

hele je to super, a kdy sem dodáš další díl už se nemohu dočkat.

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Pá, 2009-05-01 19:14 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Jsem Ráda, že to tak dopadlo... seš úžasná!!! Jako ten dílek a celá povídka!!!!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, So, 2009-05-02 10:05 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Dík moc!Jsem ráda, že někdo má o moje povídky zájem!



Obrázek uživatele Uzumaki Hinaru
Vložil Uzumaki Hinaru, Ne, 2014-02-16 18:10 | Ninja už: 3730 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Přesně,máš štígro,žes to udělala Naruhina a Sasusaku Smiling

Obrázek uživatele K4Zz
Vložil K4Zz, St, 2009-04-29 21:03 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

boom!POkračuj je to dobrá série a tak to hned neukonč!


Free userbars
Free userbars

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, St, 2009-04-29 19:32 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

nádhera, rozhodně s touhle sérií pokračuj a nejen 3 nebo 4 díly!! Laughing out loud mnohem víc, protože je to fakt krásný Smiling