manga_preview
Boruto TBV 10

.......Ale on někdo žárlí!06

......Ale on někdo žárlí

Kapitola 6

,,A proč si sem přišel?´´
,,N-no jako já? Co tady vlastně dělám?´´ začal vtípkovat, ,,JO! Už jsem si vzpomněl!´´ řekl vážně Naruto a něžně políbil Hin!
Hinata byla jak v tranzu. Naruto se od Hin odtrhnul a podíval se na její reakci. Ta se probrala ze šoku a vykoktá: ,,J-Já…´´ nevěděla co říct a tak ji Naruto umlčel dalším polibkem. Hin se nenechala pobízet dvakrát a tak Naruta objala kolem krku a přitiskla ho k sobě.
,,Tak krásně líbá,´´ pomyslel si Naruto.
Odtrhli se od sebe a chvilku si dívali do očí.
,,Miluju tě Hinato.´´
,,Naruto j-já…´´
,,Ššš! Nemluv,´´ zarazil Hin Naruto a znova políbil, ale tohle nebyl obyčejný polibek. Vložil do něj všechny city. Ten polibek byl něžný, ale taky vášnivý.
,,Naruto…taky tě miluju a strašně moc!´´
Naruto si lehl vedle Hin a spolu pozorovali hvězdy. Byl tak šťastný a i ona byla.
,,Hin? Můžu se tě na něco zeptat?´´
,,Jistě Naruto.´´
,,Jak dlouho mě…no…miluješ?´´
,,Asi tě to překvapí, ale už od akademie,´´ začnala se trošku červenat Hin.
,,Páni! Ale teď už budeme pořád spolu,´´ převalil se Naruto na bok k Hinatě, aby na ni viděl.
,,Jsi tak krásná,´´ obdivuje Hinatu Naruto.
,,Nech toho nebo se začnu červenat!´´ otočila se k němu Hin, takže ležela na bocích obličeji k sobě. Naruto pohladil Hin po tváři a řekl: ,,Možná bysme měli jít do tábora aby o nás neměli strach.´´
,,Nééé! Ještě ne! S tebou je mi tak dobře,´´ namítla Hin.
Naruto si ji k sobě přitáhl a políbil na vlasy. Hinatě začala být zima, protože byla jen ve spodním pádle. Naruto to zpozoroval, sundal si bundu a dal ji přes Hin. Ta se k Narutovi přitiskla ještě víc a políbila ho na rty.
,,Děkuju,´´ řekla Hin.
,,Pro tebe cokoliv moje kočičko.´´
Hinata se zasmála a převalila Naruta na záda a sedla si na něj.
,,Kočička jo? Tahle kočička má taky drápky víš?´´ sehla se k němu a dala mu pusu na čelo.
,,Drápky? Tak se ukaž číčo!´´ převalil Hinatu, takže ležel Naruto na Hinatě. Začal ji vášnivě líbat. Jakoby mu to nestačilo a pokračoval dál na krk. Hin nezůstala po zadu. Pořádně si to užívala. Sundala Narutovi tričko a on zase rozepl jeho bundu kterou na sobě měla Hin. Jednou rukou Hinatě sundal podprsenku a ona mu svlékla kalhoty. Oba už byly nazí.
,,Hin jsem si jistá, že to chceš?´´ zeptal se pro jistotu Naruto.
,,Ano jsem!´´ odpověděla a políbila ho na rty.
A tak se to stalo. Spojily svá těla v jedno.(dál to popisovat nebudu..xD)

Ráno se Naruto probudil jako první. Když zjistil, že ho něco tíží, tak se trošku leknul, ale pak zjistil, že na něm leží Hinata. Byl to krásný pohled. Začala mu být zima, protože byl nahý, ale nechtěl Hin zbudit tak přes ni a sebe přehodil jen jeho bundu, která ležela vedle. Jen tak tam ležel a přemýšlel o včerejší noci.
,,To byla ta nejhezčí noc. Nikdy jsem si nepomyslel, že ta tichá Hinata je taková dračice,´´ pomyslí se Naruto a při tom se usměje. Hin se probrala. Když zjistila, že leží na Narutovi nahá, trošku zčervenala, ale pak si vzpomněla na včerejší noc a bylo jí to jedno. Naruto ji pohladil po hlavě a políbil do vlasů.
,,Dobré ranko Hin,´´ pozdravil ji.
,,Dobré ráno,´´ odpověděla na pozdrav a přišoupla se k jeho puse a jednu sladkou mu vlepila.
,,Miluji tě Naruto-kun.´´
,,Pane bože!´´ sednul si Naruto.
,,Co se děje?´´ zeptá se Hin a posadila se taky.
,,Musíme do tábora! Určitě se o nás bojí!´´ vzpomene si Naruto.
,,No jo!´´
Rychle se oblékli a pozbýrali si věci a pak naposled shlédli svoje hnízdečko lásky. Rozběhli se směrem k táboru co nejrychleji mohli. Doběhli do tábora, ale naštěstí vypadalo, že všichni ještě spali. Opak byl pravdou!
,,NARUTO! Kde jste byli?´´ ozvala se za ním rozčílená Sakura a vedle ní Sasuke.
,,Vidíš Sak, říkal jsem, že jsou někde spolu,´´ řekl Sasuke a mrkl na Naruta.
,,No jo ty všeználku,´´ políbila Sasukeho Sakura, ,,ale bála jsem se o vás!´´ vyčetla Narutovi s Hin.
,,No…víš my…´´nedořekl větu protože je vyrušil Shino se Saiem.
,,Vy už jste vzhůru?´´ zeptal se Sai.
,,J-jo…´´ informovala Hin, ale Narutovi se zdála nějaká nesvá a tak ji chytl za ruku.
,,Tak už jen Kiba s Akamarem a Kakashi si spokojeně chrupkaj,´´ zavtipkoval Sasuke.
,,Nebuď si tak jistej Sasuke,´´ všichni se otočili na stan a uviděli Kibu a Akamarem.´´
,,Jste si jisti, že Kakashi spí?´´ zeptal se Shino. Akamaru vtrhnul do stanu kde by měl spát Kakashi, ale stan je prázný.
,,Kuk,´´ všichni se lekli když na ně Kakashni vykoukoukl z křoví.
,,Byl jsem se podívat kolem,´´příznal se Kakashi, ale schytal ránu od Sakury, protože se ho strašně lekla!
,,Vyrážíme,´´ rozhodl Kakasni.

Při cestě do Suny se nic zásadního nestolo. Cesta jim trvala 4 dny, protože nikam nepospíchali. Ve vesnici skryté v písku se od Gaary dozvěděli, že mají domů donést tajný svitek a taky že Gaara se bude za 2 měsíce ženit.
,,To je bezvadný Gaaro! Určitě ti přijdem na svatbu,´´ s úsměvem oznámil Naruto.
,,Kdo je ta šťastná?´´ zeptala se Sak.
,,Jmenuje se Miya. Teď je na misi tak ji poznáte až v den svatby.´´
Chvilku si ještě povídali a pak Gaara musel odejít a ostatní šli taky.

,,Tak lidi dáme si teď rozchod. Musím si ještě něco zařídit,´´ řekl Kakashi a hned po tom zmizel. Ostatní zůstali stát ve městě.
,,Kibo-kun musím ti něco říct,´´ popotáhla od davu Hinata Kibu.
,,Copak Hin?´´
,,Já…A-asi jsem těhotná!´´ pošeptala s radostí Hin.

Pokračování příště!

Poznámky: 

TAk a je to tady...Od teď bude další díl vycházet v sobotu! Snad se bude líbít! A kvůli vám jsem dostala dokonalej nápad takže nebudou jen 3 díly ae vííííc!!! Ale to si musíte počkat!

4.96774
Průměr: 5 (93 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2017-11-23 20:23 | Ninja už: 2412 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Tehotná hmmm ??? Tak som zvedavi ako sa naruto bude tváriť keď muto povie

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 19:45 | Ninja už: 4987 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Bomba dielik, taký vášnivý. Laughing out loud Dosť ma pobavilo, keď Kakashi vyľakal Sakuru a tá mu za odmenu jednu flákla. Laughing out loud Chudáčik, to ma za to, že straší bezbrané dievča.Laughing out loud Velice ma prekvapilo, že Hin zistila vážne nejako moc rýchlo, že je v druhom stave. Ale, ako sa len zatvári jej papa, až sa to dozvie, to si neviem ani predstaviť.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Čt, 2016-07-07 22:14 | Ninja už: 4644 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise L:je to úžasnej díl,moc pěkný ikdyž konec my perfektně vyrazil dech ale je to vážně úžasný,jsem zvědavá jak se to vyvrbí (achjo hlady my to nemyslí) tenhle díl mohl být klidně delší je to vážně dokonalý

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Eria-sama
Vložil Eria-sama, Po, 2016-02-08 13:42 | Ninja už: 5288 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Recepční v lázních

Mise V: Celá má představa Hinaty se rozsypala jako střepy, že by se něco takového v ní probudilo, a Naruto se nechal takto svést? Smiling No takový zvrat asi nečekal nikdo Laughing out loud Přesto velmi zajímavé, jen asi oba nečekali, že do toho praští tak brzo Smiling asi bych jim měla gratulovat.

Eria-sama

What Legendary Biju Are You?What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

What Naruto Girl Are You?What Naruto Girl Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2013-09-30 16:53 | Ninja už: 3921 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Dobrý až na to že hinata je těhotná (tak jako moc to zase nevadí) ale porat je hrozne mladá!

Obrázek uživatele NarutoHinata
Vložil NarutoHinata, Ne, 2013-06-23 13:36 | Ninja už: 4089 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Etooo proč řekla hin kibovi že je těhotná a né narutovi ? xDD jinak pěkný Smiling

Hinata Laughing out loud Hyuuga

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Čt, 2012-01-26 10:08 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Z Naruta je nejspíš taínek... Gaara se žení... to se nám to pěkně rýsuje Laughing out loud Laughing out loud

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Ne, 2011-08-14 22:11 | Ninja už: 4744 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Hele ono je možný že nebude mít děti(jak už bylo řečeno v pžedchozím díle)a ona otěhotní hned po prvním pokusu. Mno... ale jinak je to první FF který sem tady četla když sem našla tuhle stránku... a ještě mě neomrzela.DOPORUČUJU PŘEČÍST CELÝ!!

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, So, 2010-07-10 16:45 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Těhotná??? OMG DYK JÍ JE 17!!!

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 20:13 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Těhotná? Tak brzo? Laughing out loud no jak myslíš, tvoje FF Laughing out loud Smiling

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-11-22 14:28 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

hej jo, supa Laughing out loud jenom... zdá se mi, že na to že je těhule, přišla ňák brzo Smiling

Obrázek uživatele Aiko Takumi
Vložil Aiko Takumi, Pá, 2009-12-18 14:34 | Ninja už: 5304 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

jo, přesne!! myslim tim to, ze nejak moc rychle otehotnela Laughing out loud
..ale jinak je to moc hezkyy Laughing out loud az na to ze se bude Gaara zenit *devil angel* Laughing out loud

愛子 Z lásky

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-09-29 19:12 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Tyy joo xD tak to je supr-telenovela xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Deimos
Vložil Deimos, So, 2009-08-22 19:18 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Ááááá, tak to už nemůžůůůů Laughing out loud takové zvraty. Esmeraldo, kde tě mám??? Laughing out loud Faktem je, že to opravdu Hinata zjistila taky rychle. Byukagan je prostě lepší než skener :_D

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Pá, 2009-08-21 00:49 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

neni to trochu malo?? jako to myslim ze se neda zjistit teprve za 4 dny xD jako ja nemam dite takze nwm xD xD ale jako noo dyt je to ejdno xD

Obrázek uživatele JCDenton
Vložil JCDenton, So, 2009-08-01 16:54 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

?-? to bude mít asi s Kibou a teď na to přišla xD

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Út, 2009-07-21 11:27 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

ahahaha dobré, ale myslel som si, že nemôže mať deti... ale aj tak si prečítam aj pokračovanie...

Obrázek uživatele Jiraiya
Vložil Jiraiya, Ne, 2009-06-28 19:00 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Hahaha, dračice Hinata, netušil sem, že Naruto má takový štěstí na ženský. Jenom to dítě by mohl být problém, nejsem si jistý, jsetli by to budoucí dědeček Hyuuga překousnul hahaha.

Obrázek uživatele Min
Vložil Min, Pá, 2009-06-05 15:20 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 1324 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

muhaha xDDD tak to je božíííííííí xDDD Kakashi YES jen tak dál Smiling


inkognito
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti - odstraněny nefunkční odkazy na obrázky.

Obrázek uživatele Wrzgravt
Vložil Wrzgravt, Pá, 2009-06-05 16:12 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

dračice Hinata těhotná no to je teda extra hustý jóóóóóóóóóóóóó
Mimochodem neměla by se spíš menovat Matsuri než Miya

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-05-17 00:57 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

ten konec mě dotal jsem zvědav ským to má

Obrázek uživatele Aoi_tatsu
Vložil Aoi_tatsu, Pá, 2009-05-15 18:34 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

BOM-BA-STI-CKÝ, rychle rychle další !!!

Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.

Calime

Obrázek uživatele Yondaime20
Vložil Yondaime20, Út, 2009-05-12 16:19 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

díky za upřesnění a ještě jeden dotaz kdy už konečně bude další díl, je to fakt super.

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Út, 2009-05-12 16:51 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Do serie můžeš poslat jednou za týden jeden díl. Tak počítám sobota-neděle...



Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Po, 2009-05-11 21:00 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Těhotná? Ehm? Tak jistá po jedný noci? Pochybuju!! Ale jinak dokonalý... úpe super!!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Po, 2009-05-11 21:16 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem to trošku opravila a je to že za 4 dny dorazili do Suny...Já vím 4 dny jsou taky málo no ale to je jedno...Laughing out loud



Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, Po, 2009-05-11 17:06 | Ninja už: 5575 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Hei fakt to je super..už se moc těším na další..*

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2009-05-11 14:42 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

juchů, víc dílků? to je úžasné. Strašně se těším, njn, já vím že si to čtu pozdě, ale byal jsem pryč ˇˇ

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Yondaime20
Vložil Yondaime20, Ne, 2009-05-10 21:54 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

boooomba, to fakt nemá chybu, ale nechápu ten konec, když se vyspala s Narutem a čeka dítě, tak proč to říká zrovna jemu a né Narutovi, no lae nechám s překvapit určitě to bude v dalším díle vysvětlené. teda doufám tak prosím na mě nezapomeň a vysvětli to pls a pokračuj ještě hodně dlouho.

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Po, 2009-05-11 15:09 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

No nevím jestli si to přečteš, ale je to pro všechny co to nepochopily...Hinatka říkala Kibovi, že ho nebere jako lásku, ale jako bratra! Což znamemá, že mu hodně věří. Více ale v příštím díle!