manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 9. časť

Tak a máme tu 9. časť. Dúfam že sa bude páčiť a nezavrhnete ju.

V tom sa otvorili dvere do pracovne Hokageho, v ktorých stála Sakura a Sasuke a neverili svojim vlastným očiam. V pracovni za svojim stolom sedela Tsunade a pred stolom v objatí stáli Naruto a pre nich neznáma. Naruto si všimol ich údivu a okamžite zareagoval.
„Zdravím Sakura, Sasuke rád by som vám predstavil moju spoločníčku a priateľku Mei.“ Predstavil ju Naruto....

Oboch toto prehlásenie úplne zaskočilo.
„A-a-ako to myslíš?“ Vyhŕkla zo seba Sakura užasnutým hlasom. Sasuke nemal vôbec slov.
„Tak ako som to aj vyslovil, alebo mi hádam nebolo dobre rozumieť?“ Opýtal sa Naruto zároveň vážne a zároveň sarkasticky.
Mei sa hlboko poklonila a pozdravila Sakuru aj Sasukeho: „Dobrý deň, rada vás spoznávam.“
No na toto ani jeden nereagovali a stáli vo dverách Tsunadinej pracovne ako skamenený.
Rád som vás videl ale teraz, keď dovolíš Hokage pôjdeme sa ubytovať a trošku si aj oddýchnuť.
„Ale samozrejme, môžete odísť.“ Pohotovo zareagovala Tsunade.
V tom okolo Mei a Naruta zavíril vietor a obaja boli preč.
„A vy dvaja tam chcete dokedy takto stáť?!“ Skríkla Tsunade na Sasukeho a Sakuru.
„Na čo ste sem vlastne prišli vy dvaja?“ Opýtala sa zvedavo Tsunade.
„Ale, mi sme vás prišli iba pozrieť či náhodou nespíte za svojím stolom pohotovo zareagovala Sakura.

V Narutovom byte:
„Tak toto bude naše obydlie?“ predniesol s úškrnom Naruto.
„Je to tu úžasné, trošku poupratujeme a bude to tu ako nové.“ S nadšením prehlásila Mei.
Naruto sa len začudoval jej nadšeniu a veselo prikývol na znak súhlasu.

Navečer sa Naruto postavil na balkón svojho bytu a hľadel na večernú rozsvietenú Konohu. Bol plne zamyslený nad tým čo bude ďalej teraz robiť, keď v tom sa mu za chrbtom objavil jeden člen Anbu jednotky.
„Posiela ma Hokage s prosbou o okamžitú návštevu v jej kancelárii.“ Odkázal Anbu a v obláčiku dymu zmizol. Naruto na nič nečakal a vo víre vetra zmizol tiež.

V pracovni Hokage:
„Chcela si ma na niečo?“ Opýtal sa znudený Naruto
„Bola by som rada keby si zložil skúšky na Chunina a aj na Jounina.“ S úsmevom predniesla svoj názor Narutovi. Ten podišiel pár krokov bližšie a posadil sa naproti Tsunade do kresla.
„Keď ja ti neviem...“ Začal otrávene Naruto.
„Čo sa zdráhaš?“ Spýtala sa trošku naštvane Tsunade.
„Vieš, mne na tých hodnostiach ani moc nezáleží.“ Skonštatoval Naruto.
„Ale takto budeš naveky Geninom.“ Okríkla ho Tsunade.
„No vieš je mi to asi tak povediac jedno.“ Dodal kľudným hlasom Naruto a pokračoval: „Už aj Raikage sa ma snažil dokopať k Chuninským skúškam ale ja som to odmietol, lebo ja nepotrebujem titul k tomu, akú mám silu. Stačí mi toľko, že viem ako som na tom sám a to mi stačí. Nepotrebuje ja žiadne hodnosti k tomu. A teraz keď ma ospravedlníš, niekto na mňa čaká.“ Povedal s kľudným hlasom udivenej Tsunade Naruto.
„Ale jasne, môžeš ísť.“ Odpovedala s ústami skoro do korán prekvapená Tsunade.
Naruto sa zdvihol a odišiel s pracovne Hokage dvermi ako sa patrí. Akonáhle Naruto opustil Tsunadinu pracovňu prebehla jej hlavou jedna myšlienka: „Žeby až takto dospel? To by som nečakala.“ A vytiahla zo svojho stola saké a naliala si z neho.

Naruto kráčal naprieč dedinou smerom k jeho bytu, v ktorom naňho čakala Mei. Ale zrazu k nemu priskočila osoba.
„Nazdar.“
„zdravím Jiraya-sensei.“ Akonáhle to dopovedal Jirayovi to vyrazilo dych.
„Ako si ma to nazval?“ Pýtal sa prekvapene Jiraya.
„Veď tak ako sa voláte, už nie som malé sopľavé decko, už som vyrástol a hádam aj zmúdrel.“ Odvetil mu Naruto s kľudom.
„Poď, pozývam ťa na rámen a ty mi porozprávaš ako si sa za ten čas mal.“ Navrhol Jiraya Narutovi.
„Dobre, ale iba na chvíľu, niekto ma totiž doma očakáva.“ Upozornil Naruto Jirayu.
Sadli si k Ichirakovi na rámen a Naruto spustil svoj príbeh o tom ako stratil pamäť, ako ho našla Mei, ako za bol dať zbaviť Kyyubiho až kým sa nestretli.
„Takže už v sebe nemáš Kyyubiho?“ Opýtal sa zvedavo Jiraya
„V podstate nie, ale ostala mi dosť veľká časť jeho chakry, ktorú môžem využívať.“ Podotkol Naruto.
„A je všetko s tou chakrou v poriadku?“ Opýtal sa ustráchane Jiraya.
„Ale samozrejme len som ju ešte nestihol celú ovládnuť,“ zamyslel sa a pokračoval: „Šamanka mi nakázala trénovať pri jaskyni, v ktorej prebehol obrad ale nemohol som tam ostať lebo prišiel papier z Kumogakure a museli sme odísť. Preto sa tu teraz najprv zameriam na úplné ovládnutie tej chakry čo mi ostala po Kyuubim.“ Dodal Naruto a Jiraya bol s toho celkom mimo.
„Si strašne silný Naruto a to môžem povedať s nášho osobného súboja a keďže vravíš že to nebolo všetko tak sa máme na čo tešiť.“ Skonštatoval zamyslene Naruto.
„Asi máte pravdu.“ Povedal Naruto a začal sa smiať ako zmyslov zbavený.
„No rád som si s vami pokecal, ale už musím bežať.“ Oznámil Naruto Jirayovi a v tom sa okolo Naruta zavírilo a jeho nebolo.

Mei už netrpezlivo čakala kedy sa objaví Naruto, keď zrazu zbadala zavírenie vetra a o chvíľu na to tam stál Naruto. Rozbehla sa k nemu a hodila sa mu okolo krku. Ich pohľady sa stretli a v tom si dali takú pusu akoby mala byť ich prvá ale zároveň aj posledná. Naruto si Mei vyhodil do náručia a podišiel s ňou k posteli. Položil ju jemne na posteľ a ešte dlho sa spolu maznali a bozkávali. Po hodinke sa od seba konečne na chvíľu odtrhli ale v tom Mei tvrdo zaspala s tej celodennej námahy. Naruto ju pekne prikryl a hodnú chvíľu sa na Mei iba pozeral. Nevedel sa nabažiť toho krásneho pohľadu na Meinu tvár. Asi po štvrť hodinke sa od nej odlepil a vyskočil von balkónom. Skákal od strechy na strechu a ani sa nenazdal bol na tom samom cvičnom ihrisku, ako keď bojovali o zvončeky. Naruto sa posadil do tureckého sedu a začal meditovať. Snažil sa sústrediť na svoju a zvlášť na chakru po Kyuubim. Po chvíli snaženia sa mu to podarilo, ale v ten istý moment otvoril oči bol celý spotený a so strachom v očiach. Nikdy by nečakal, že až také veľké množstvo Kyyubiho chakry mu ostalo.
„No tak máme pred sebou poriadny kus práce.“ Skonštatoval do prázdna Naruto. A začal okamžite aj cvičiť. Cvičil celú noc a už svitalo a Naruto mal stále plno síl. Pozrel sa na východ slnka a pomyslel si: „Trénujem celú noc a nie som ani moc unavený.“ Pokrútil nad tým s hlavou a trénoval ďalej. Snažil sa trénovať najprv svoju rýchlosť, pretože aj Šamanka mu povedal že to bude základ pre osvojenie si Kyyubiho chakry. Naruto behal po celom priestore ako blesk. V tom sa na tréning dostavil Sasuke aj so svojím týmom. Naruto si ho všimol a okamžite k nemu pribehol.
„Nazdar Sasuke.“ Pozdravil ho Naruto
„Kde je Kakashi-senpai a Sakura? Nie ste náhodou tým?“ Pýtal sa prekvapene Naruto.
„Čau Naruto.“ Opätoval mu jeho pozdrav.
„Medzitým ako si ležal v bezvedomý sme už dostali hodnosti Jounin a dostali svoje vlastné tými.“
„Počul som že si dostal od Tsunade návrh zúčastniť sa Chuninských a aj Jouininských skúšok.“ Hodil na Naruta menšie očko pri otázke.
„Dobre si informovaný ale ja som odmietol.“ Informoval ho Naruto.
Sasukeho žiaci len počúvali o čom sa baví ich sensei pre nich z neznámym.
„Ale takto navždy ostaneš iba Geninom.“ Poznamenal Sasuke. V tom sa jeden jeho študent začal hlasno smiať. Sasuke sa obzrel na svoj tým a položil otázku: „ Yahiko, je ti tu nebodaj niečo smiešne?“
„Ani nie sensei, iba to, že je vo vašom veku a je na rovnakej úrovni ako mi.“ So smiechom odpovedal Yahiko Sasukemu.
„Tak keď máš takéto nehorázne tvrdenia predveď mi, že si na rovnakej úrovni ako tu tento shinobi.“ Navrhol Yahikovi Sasuke.
„V poriadku.“ Odfrkol Yahiko
„Myslíš to vážne Sasuke?“ Opýtal sa Naruto.
„To je v poriadku, len mu ukáž úroveň najlepšieho Genina v dedine.“ Povedal Narutovi tak hlasno aby ho počul aj Yahiko.

Naruto sa postavil oproti Yahikovi. Yahiko sa postavil do postavenia, ale Naruto to úplne ignoroval.
„Kto je vlastne tento Genin sensei?“ Opýtala sa nesmelo Yuki.
„To je dobré, že ste sa aj ráčili opýtať.“ Miernym nahnevaným hlasom odpovedal na otázku svojej žiačke Yuki.
„Toto deti neni nikto iný ako Uzumaki Naruto.“ Predstavil ho svojim zostávajúcim dvom študentom Yuki a Yujimu.

Poznámky: 

Dúfam, že sa páčilo a už len poprosím o komentíky.

4.934785
Průměr: 4.9 (46 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:18 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Já tě žeru!! Takový zvrat jsem nečekala... Sasuke a Sakura mají týmy?? A sakra... Laughing out loud těším se co bude dál...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 23:21 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No tak pomaly na mňa. Keď ma zjes čo so mnou bude Smiling. Som celkom rád že sa ti toto páči

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Ne, 2009-11-15 19:26 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

ten dej sa mi páčil najviac koniec aj keď si to mohol rozpísať Sad
ale stále tam máš kopu chýb...Sad

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, So, 2009-06-20 12:56 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Veľmi pekné Eye-wink
_______________________________________________________
Moje poviedky:
Cesta ninji I.
Sny sa raz splnia I.

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-04-28 18:16 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný díl, sem zvědavej jak ten boj skončí xD naruto určitě dostane nářez Laughing out loud to byl jen vtip Laughing out loud jinak se moc těšim na další díl Smiling

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Út, 2009-04-28 06:52 | Ninja už: 5578 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Pěkné

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-04-27 22:26 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no co dodat jen jsem zvědavej jak na to jméno reagovaly Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2009-04-28 18:44 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

povahu toho mena som si uvedomil až po vydaní dielu....a diky za komentik

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-04-28 06:18 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Pekny diel...chcem dalsi Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2009-04-28 18:44 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

dufam že sa podarí napísať čo nevidieť