manga_preview
Boruto TBV 09

6.Masky stříbrného vlka

6.Právě včas

Na louce někde v zemi sopek se zastavil tým z Konohy.

,, Tady přespíme." řekl Shikamaru.

Všichni si začali stavět stany, pár z nich odešlo do lesa sehnat dříví a nějaké jídlo, zbytek se posadil okolo ohně, který rozdělal Mikami a začali se mezi sebou bavit. U ohně zůstal Mikami, Shikamaru, Sakura, Shino a Chouji.

Ina šla nasbírat dřevo a Hinata s Kibou šli něco ulovit.

Nedaleko nich stálo pět postav v oblečení elitních ninjů vesnice ukryté v lávě.

,, Tohle bude zábava, vypadá to že nás nečekají." řekl jeden z nich.

,, Nechápu jak můžeš něco vidět v téhle tmě." řekl jiný ninja.

,, To bude tím, jaký si vybral Kekkei genkai. Měli bychom zaútočit." řekla další postava.

Dvě z postav zamířili do lesa a zbylé tři zaútočili na tábor, tam kde prve stáli zůstala jedna osoba svázaná a v bezvědomí, byla to Ina.

,, Hinato pozor!" zařval Kiba a odhodil Hinatu stranou, ale kvůli tomu neuhnul on a byl zasažen elektrickou koulí do prsou.

,, Ale, ale, dvě hrdličky." ozvala se osoba co vyšla ze stínu stromu, měla na sobě oblečení elitních ninjů a v ruce držela hůl, na které byl kruh a okolo něj byly vidět blesky.

Pak vyšel druhý ninja s býlími vlasy a v tom samém oblečení, ale neměl žádnou zbraň.

Pět ninjů z Konohy sedělo u ohně a povídali si, když v tom oheň zhasl a z lesa vyběhly tři postavy a zaútočili, Shino ihned vyslal brouky, Chouji se Sakurou běželi přímo proti útočníkům, Shikamaru začal vymýšlet strategii, ale najednou ztratil vědomí jako by ho někdo praštil do hlavy.

Sakura se dostala až k jednomu protivníkovi, napřáhla se a praštila, jenomže úder se zastavil na těle soupeře.

,, Sorry, ale tohle na mě fungovat nebude." usmál se ninja a z těla mu vyletěli černé šlahouny podobné stínu Shikamara.

Sakura dokázala uhnout a dostat se dál od soupeře.

Shinovi brouci zaútočili na druhého ninju, ale ten jenom zvedl ruku a luskl prsty, pak se objevil plamen a všichni brouci shořeli.

Chouji zaútočil na posledního, ten se jenom usmál, uskočil prvním dvěma útokům, pak Choujiho kopl a ten spadl na zem odkud se nemohl hnout, jako by byl k zemi přilepen, pak si všiml tekutiny která kape ninjovi z rukou na zem.

Hinata pomohla Kibovi na nohy, ale to už museli uhýbat ledovým střelám které sesílal ten bělovlasý.

Společník bělovlasého sesílal z hole další elektrické střely, takže Hinata s Kibou nemohli zaútočit a jenom uhýbali.

Pak Hinata spadla na zem a jedna elektrická střela letěla na ní, Kiba jí chtěl pomoc, ale nohy mu přimrzly k zemi, takže se mohl jenom dívat jak elektrická koule letí přímo na Hinatu.

Najednou střela co letěla na Hinatu narazila do vzdušné bariéry a zmizela.

,, Co takhle bojovat s někým sobě rovným?" ozvala se osoba, která byla skryta ve stínu stromu, takže nikdo nemohl poznat kdo to je.

Ten s holí vyslal proti té osobě blesky, ale ty narazili do vzdušné bariéry. Pak ta osoba zvedla ruku a mrak zakryl měsíc, takže byla naprostá tma, když mrak zmizel ti dva nepřátelští ninjové padli na zem mrtvý a osoba zmizela. Hinata pomohla Kibovi a společně vyrazili zpátky k táboru.

Sakura, Shino, Mikami, Shikamaru a Chouji byli svázáni a hozeni ke stromu, pak tam byla hozena i Ino.

,, Kde jsou ty dva?" zeptal se jeden z nepřátelských ninjů.

,, Netuším, ale trvá jim to nějak dlouho." odpověděl druhý.

,, Kdo je to?" zeptal se třetí z nich, když si všiml ninji u ohniště.

,, Ještě tu jsou žhavé uhlíky to se mi bude hodit." řekl si ninja spíš sám pro sebe, pak máchl rukou a při tom vykřikl "Fuuton: Kamikaze" objevil se vzdušný výr který nasál uhlíky takže ihned začal hořet a letěl přímo na nepřátelské ninji, ti nestačili zareagovat všichni a shořeli, kromě jednoho kterému se povedlo utéct.

Provazy které svazovali těch šest olízl plamen takže se rozpadli, ale jinak nikomu neublížili.

Oheň v ohništi zase hořel normálně, takže byla vidět tu postavu co vytvořila ten výr, byl to blonďák v oranžovočerné bundě a oranžových kalhotách.

,, Dlouho jsme se neviděli." usmál se na ně.

,, Co se stalo? Kde to jsem?" ptal se sám pro sebe Konohamaru.

,, Jsi v pořádku?" zeptala se ho doktorka co ho zrovna kontrolovala.

,, Kdo jste? Kde to jsem?" zeptal se ,,A. Kdo jsem já?"

,, To je zase velká kořist." radovali se bandyti.

Najednou do jeskyně kde byli ukryti vešla postava s fialovými vlasy v černých kalhotech a černém tílku s katanou v ruce.

Po dvou hodinách to té samé jeskyně vešly vesničani ozbrojeni jenom různým harampádím, ale vevnitř je čekalo překvapení, ani jeden z banditů nežil, ti se slabším žaludkem opustily jeskyni dost rychle, protože všichni banditi byli rozsekáni na kousky, ale zlato a cennosti tu zůstaly, tak si to vesničané vzali a odešli.

Z banditů nepřežil ani jeden, takže se nikdo nemohl dozvědět jaká hrůza se tam odehrála. ,,Já tě najdu Minato Namikaze." řekl si ninja a pokračoval v cestě.

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-10-11 14:30 | Ninja už: 5036 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

jůů....minato namikaze!!! to se nám to začíná pěkně vybarvovat!!! a dot oho ešt naruto Laughing out loud

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Čt, 2009-04-23 19:12 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Fakt super!

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-04-05 20:03 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Po delší době, další moc pěkný díl Smiling