manga_preview
Boruto TBV 07

O dva roky později a co dál?:07-Poslední sbohem(END)

Dívka neúspěšně bloudila ulicemi Konohy. Noční život byl slyšet daleko od svých zdrojů. Hudba se rozléhala i těmi nejmenšími uličkami. Aki se ztrácely v davech lidí, většinou mužů. Všichni mířili do zábavních podniků. Už nevěděla kam jít. Probrouzdala snad všechny putyky, které našla. Už byly dvě hodiny ranní a Aki nevěděla kam jít. Vydala se směrem k jejich dočasnému domovu. Procházela temnou čtvrtí. Domů už to byl jen kousek. Únavou se jí skoro zavíraly oči.

Vešla do obýváku. Tam však zahlédla něco, při čem se jí skoro zastavilo srdce. Na gauči ležela Sakura a na ní ležel Sasuke. Oba dva se vášnivě líbali. Aki se hrnuly slzy do očí. Jak jsem mohla být tak blbá?! Sakura si jí všimla a zapištěla. Sasuke se do ní odtrhnul. Měl červené tváře, bylo jasně vidět, že je opilý.
,,Není to tak, jak to vypadá,“ ospravedlňovala se Sakura.
Aki ji však neposlouchala, rychlostí blesku vyběhla po schodech. Zamkla za sebou dveře a vrhla se ke skříni. Začala si balit své věci. Já jsem taková kráva. Přece by se nevzdal holky, kterou měl jako kluk rád. Jen je mi líto Naruta.
Někdo zabušil na dveře.
,,Aki!“
Byl to Sakuřin hlas. Neměla chuť se s ní bavit. Otevřela okno a vyskočila na ulici. Nejdřív se vydala do kanceláře hokageho. Bylo zamčeno. Nakonec rozbila okno a tiše vlezla dovnitř. Snad se nebude Naruto zlobit. Za chvilku už byla pracovna opět prázdná, na stole zůstala ležet jen bílá obálka.

Ráno se Sasuke probudil se strašnou bolestí hlavy a břicha. Nevěděl, proč ležel na gauči. Něco mu nesedělo, co se včera stalo? Najednou si vzpomněl, co se včera událo.
,,Aki.“ Téměř zakřičel. Z ložnice se vypotácel Naruto. Ještě vypadal jako opilec. Pletly se mu nohy, ale věděl, že jako hokage musí jít lidem příkladem. Posadil se v kuchyni za stůl a probíral se starými novinami. Vyrušil ho ale Sasuke, který začal pobíhat po domě a hrozně křičet.
,,Buď zticha, ty pako! Vzbudíš mi děcko!“ okřikl ho Naruto.
,,Neviděl si Aki?“ Jako by neslyšel, co mu před chvílí řekl.
Vyrušila je, ale Sakura, která vylezla z ložnice. Bylo vidět, že brečela, měla zarudlé oči i nos.
,,Zlato, co se stalo?“ Naruto k ní starostlivě přiskočil, jestli se tomu, jak porazil dvě židle a málem se vyflákl, dalo říkat přiskočit. Jeho objetí způsobilo vodopád slz. Sasuke si uvědomil, že se včera mezi ním a Sakurou nic nestalo, teda až na to líbání. Aki si to, ale asi vysvětlila jinak. Do háje. Vyběhl po schodech do jejich společné ložnice. Otevřel skříň. Všechny její věci byly pryč. Sasuke nevěděl co dělat. Naruto!

Seběhl dolů, Hokage už však v kuchyni nebyl. Na židli seděla jeho přítelkyně a smutně koukala do země. Po chvilce se zvedla a zamířila do pokojíku, odkud se ozýval dětský pláč.
,,Promiň,“zašeptal do ticha. Nakonec si sbalil nejnutnější věci a vydal se do hlavní budovy.

Vešel do dveří, ani nezaklepal. Naruto stál za stolem, kolem něj dva ANBU. Hokage držel v rukou dopis. Jakmile dočetl, pohlédl Sasukemu pevně do očí, jako by mu něco vyčítal.
,,Dobře, že si tady.“ Kývnul na něj Naruto.
,,Už víte něco o Aki?“
,,Dneska brzo ráno se nechala najmout jako ANBU agent na dálkové, dlouhodobé mise. Kvůli jejím schopnostem a taky nedostatku agentů, jsme ji přijali, nechala si vytetovat znak ANBU a přijala stejnokroj.“ Vyložil mu velitel ANBU.
,,To si děláte srandu, ne?“ Vyjel na něj Sasuke.
,,Nevidím v ničem problém.“ Odpověděl mu velitel a pokračoval:,,vzala si dálkovou misi, jen jednu, tvrdila, že se nám ohlásí. Každopádně, i kdyby ne, neztratili jsme nic, kromě oblečení.“ Ukončil svůj výklad a na Narutův pokyn oba agenti zmizeli v závanu kouře.
,,Napsala mi dopis. Neřekla, proč odchází, jen, že to má nějakou spojitost s tebou. Nechci se ti do toho vrtat, ale ona je teď náš ANBU špeh.“ Oznámil mu Naruto, jako by hlásil zprávy v rádiu. Sasuke se s tím nespokojil.
,,Půjdu ji hledat.“ Vykřikl a vrhl se ke dveřím. Hokage mu nebránil, věděl, že to nemá smysl.

Poznámky: 

Tááákže lidičci, kteří ste dojeli až na konec mé povídky.V tomhle místě tuhle povídku utnu, prostě konec série. Lidi, kteří mě znají líp, ví, že si na dlouhé série nepotrpím Laughing out loud. Zítra vydám díl Láska a nenávisti a pak si dávám týdenní oddych. Příští týden mám 2 okresní kola soutěží, jedno krajské a navíc přijímačky!!!Nervy mám nadranc, navíc čtvrtletní písemky ve škole..noo děs!Informace o další sérii s názvem NÁVRAT K MINULOSTI, pokračování téhle série budou v mé FF knížce TADY.Mějte se lidi a díky za komentíky!!! Laughing out loud

4.918035
Průměr: 4.9 (61 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2010-07-02 08:31 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Takže, moc se omlouvám, že sjem nikdy nepsala u jiných dílů, ale já prostě nidky nevím, co mám psát a aspoň ke konci tedy pochválím tuto úžasnou sérii. Od začítku jsem se do ní začetla, takže to bylo opravdu rychlý xD A NaruSaku 4ever xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Shina-chan
Vložil Shina-chan, Čt, 2009-11-19 21:10 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Úžasné... myslela jsem že mě klepne, když jsem si všimla toho nápisu END... ještě že to pokračuje...

Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-08-24 09:05 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

SUPA FF SÉRIE

Obrázek uživatele Quinn
Vložil Quinn, Čt, 2009-06-25 17:14 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Super povídka, až na to jak Sakura zneužila Sasukeho.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-06-21 20:02 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jéééééé to je konec, ale je ty jsi autorka Eye-wink no jsem zvědavá na pokračování...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, Ne, 2009-06-21 19:10 | Ninja už: 5410 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

No teda , Sakuru sem měla ráda , ale po tom co tady udělala Narutovi :-\ , navíc když nebyla opilá Sasukeho ,,zneužila,, . Jinak super Smiling

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 16:15 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no škoda že je konec a ešte k tomu takýto...nechcem byť krutý k nikomu ale Naruto sa mal dozvedieť aspoň tú pravdu prečo aki odišla.Je to k nemu nefér. ale rozhodne sa teším na ďalšiu sériu.

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, So, 2009-04-18 17:37 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Takže konec?! Škoda... těším se na pokračování. Tohle byla fakt moc hezká kapitolka.
Přeji ti hodně štěstí v těch soutěžích i na přijímačkách. Ať se ti to povede!
Jo a mimochodem... v minulý kapitole nemáš odkaz na tuhle, tak si ho tam napiš. Našla jsem ho jen díky Tvému seznamu ff.

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-04-18 17:43 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Díky moc Laughing out loud hned si to opravím Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, So, 2009-04-18 19:31 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Nemáš zač... taky se mi to jednou povedlo. Člověk prostě nemůže myslet na všechno, co?

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Čt, 2009-04-16 18:33 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

To už je konec ?? Sad No hlavně že bude další série Laughing out loud jinak super dílek Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Čt, 2009-04-16 18:29 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

To..si děláš srandu. No takový konec jsem nečekala, prostě bomba.
Teda je mi teď spíš líto Naruta než Aki. Nevím proč, ale u něj se mi to zdálo..takový..hmmm. nevím jak to říct, on má rodinu a synka a Aki jen Sasukeho. Každopádně jsem čekala, že Aki hodlá utéct, tohle mě nenapadlo, že by se dala k ANBU. Snad z toho večera nic nebude (tím myslím Sasukeho a Sakuru) to by bylo něco Laughing out loud.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-04-16 18:32 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Díky Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling