manga_preview
Boruto TBV 10

Záměna XII.

„Myslím, že jsme je tam neměli nechávat! Co když je přepadnou ti úchylové.“ Zastavil se Naruto.
„Neříkej mi, že se teď v tobě hnulo svědomí.“ Zamračil se na něho Kakashi. V tu chvíli se kolem nich mihla nějaká bílá šmouha s vozíkem.
„Ale nééé, moje obavy se naplnili! Za ním!“ Zeječel Naruto a rozběhl se za Jiraiyou.

„Ero-senin, co si sakra myslíš, že děláš?“ zařval Naruto na Jiraiyu při běhu, ještě pořád mu nestačil.
„Ehm, my se známe? Jsi nějaký emoušek ne?“ otočil se na něj Jiraiya.
„No dovol....to jsem já....Naruto...“ zařval na něj Naruto.
„Naruto? Žádného takového emouška neznám a že jich znám hodně.“ zasmál se Jiraiya a přidla plynu. Sakura s Tsunade za ním vláli v sudu a Tsunade začala zelenat...
„Ehm, že bych přeskočil dobu?“ zamyslel se Naruto. „Neznáš, ale poznáš a to velmi brzo.“ Vyskočil Naruto na nejbližší větev a rozpřáhl ruce. „Jen co se zbavim tohohle hnusného teploušského těla, tak mě vezmeš trénovat, já mám totiž věštící kouli a vim všechno...“ Naruto si na větvi sedl do tureckého sedu, z kapsy vytáhl skleněnou kouli (opravdu skleněnou, věštící, abyste si zase nemysleli něco perverzního xD)
Úspěch, Jiraiya konečně zastavil. Trvalo asi 5 minut než udýchaný Kakashi a Sasuke doběhli, celý zmatení koukali střídavě na strom a střídavě na Jiraiyu, který něco hledal.
„Jiraiyo, hledáte něco?“ optal se ho starostlivě Kakashi.
„Aaale.... někde sem tady měl číslo na blázinec, víš kdyby náhodou, ale nečekal jsem že ho budu potřebovat tak brzo.“ přiznal Sannin a dál hledal po kapsách.
„Naruto slez....!“ přikázal Kakashi, ale Naruto jako by neslyšel, pořád vykřikoval: „Věštění všeho druhu, nevíte co jste měli včera k obědu? Já to vím... Nahlédněte ke mně na moji krásnou větev a dozvíte se víc než chcete.“
„Naruto, dělej, nebo si tě odvezou!“ Ale Naruto pořád stávkoval.
„Naruto, ty bakaaaaa.....slez.....víš co by blázinec udělal s mojí krásnou pletí. Ani by mi tam nedovolili vzít žiletky, abych se jednou za čas mohl říznout.“ zařval na něj Sasuke a vypadalo to, že se za chvíli rozpláče. Naruto pomalu a neochotně zabalil malý přenosný stolík a jeho věštící kouli, slezl z větve a dodal: „Takhle si nikdy nevydělám na ten bezva přístroj, který jsem vyděl v teleshopingu.“
„Co si tam zase viděl?“ naklonila se Sakura přes okraj sudu a vypadalo to, že už KONEČNĚ začíná střízlivět.
„No přece na rámen, jenom tam nahážeš všechny potřebné ingredience a za 5 minut máš skvělý kuřecí rámen.“ Naruto se zasnil, koukal do blba a po bradě mu začala téct slina.
„Jo tak teleshoping jo? Tak to nemůžeš myslet vážně?“ zařvala na něj.
„A proč jako?“ urazil se.
„No, protože tam mají jenom samé shity.“
„A to víš jak?“
„No......víš jak sem ti dala tu zázračnou mastičku na plísně na nohou?“ začala pomalu Sakura a klepala prstíčkama o sebe, jak to s oblibou dělá Hinata.
„No?“
„Ehm.....tak ona byla z teleshopingu.....proto asi nefunguje....“ přiznala se Sakura a čekala, že Naruto vybuchne, místo toho k ní přišel a obejmul ji. Ta koukala jak půl p*dele z roští.
„Sakuro, ty si zlatá, v teleshopingu mají všechno drahé a ty si byla tak hodná, že si mi koupila takovou drahou a milou věc.“ Naruto byl tak dojat, že se jí rozbrečel na rameni.
„No, ale já to dostala jako dárek. Zdarma. Víš k takovému stroji, na tom šlapeš jako na kole a prý je to strašně dobré na posilnění nohou a zadečku.“ Sakura se rozplývala při pomyšlení, jak si doma zase zajezdí.
„Fakt jo?“ řekli Sasuke a Kakashi dohromady. „A můžu to někdy dojít zkusit?“ zase vykřikli oba dva.
„Cože?!“ Vytrhla se Sakura ze snění a pohlédla na ně.
„Niiiiic.“ Koukal Sasuke do blba.
„Já sem něco říkal??“ Dělal Kakashi blbýho a jelikož Sasukemu stínil ve výhledu, tak Sasuke čuměl spíš na blba.
„Sakuro…ty si tak hodná. Dala si mi něco co si dostala zadara a mohla si to využít ve svůj vlastní prospěch, ale tys to místo toho dala mě.“ Bulel dívce na rameni.
„Naruto…ty baka.“ Pomyslela si.
„Vy ste banda pitomců. Kam sem se to sakra zase dostal.“ Přejížděl je Jiraiya pohledem.
„My sme se vás neprosili o vaší přítomnost.“ Zamračil se na zvrhlíka Sasuke.
„Řikal si něco prcku?“ Ohlédl se Sanin na chlapce.
„HŮHŮ…HŮHŮ…HŮHŮ.“ Začali se z dáli ozývat podivné zvuky, které se čím dál víc přibližovali.
„ Co to je?“ Pozvedl Naruto hlavu ze Sakuřina ramena a pohledem hledal zdroj zvuků.
„Sakra…našli mě.“ Zatřásl se Jiraiya. „Přísahám že ta dívka nebyla pod zákonem. Bože prosícím help me!!!“ Začal se šedovlasý stařík modlit k bohu.
„Co to říkal??“ Vykoukla Tsunade ze sudu.
„Jiraiyo, jste v pořádku?“ Začal se strachovat Kakashi.
„HŮHŮ…HŮHŮ…HŮHŮ.“ Byli zvuky čím dál blíž a po chvíli se na místě objevila jednotka Anbu na policejních koních.
„Co je to tady?“ Sesedl jeden z dvojice z koně a vypnul maják, kterej koni houkal na hlavě.
„Tady…no…tady je…“ Rozhlížel se Jiraiya rozpačitě kolem.“Krajina…“ Dodal nervózně.
„Tohle se mi moc nelíbí.“ Sesedl z koně i druhý příslušník Anbu policie.
„Z toho bude malér.“ Pomyslel si Naruto.
„Ták co to tady máme.“ Přišel první ke kárce a pohlédl na Kakashiho a poté na Jiraiyu.
„Kdo řídí toto vozidlo?“ Zeptal se. Oba dva na sebe vylekaně pohlédli. Druhý mezitím nahlédl do sudu kde byli Sakura s nahou Tsunade. Jakmile si Tsunade pořádně prohlédl zkameněl.
„ Co na mě tak vejráš?!“ Křikla Tsunade a jednu mu vlepila že odletěl několik metrů.
„Páni.“ Pípla úžasem Sakura.
„Tohle je napadení veřejného činitele! Pohoršování dětí!“ Začal ječet a pomalu se zvedat ze země.
„Ukažte mi prosím řidičský průkaz k tomuto vozidlu.“ Řekl první Anbu. Jiraiya s Kakashim jen pokrčily rameny.
„Takže vy k tomuto vozidlu nemáte řidičský průkaz?“ Zamračil se pod maskou.
„Eh…musel sem ho nechat v druhých kalhotech.“ Polkl zhluboka Kakashi.
„A papíry od vozidla máte?“ Opáčil se. Jiraiya jen ztuhle hleděl do dáli.
„Papíry? Na kárku se sudem?“ Kulil oči Kakashi.
„To je trochu blbost ne? Jste normální.“ Křikla na něho Sakura.
„Takže řízení bez papírů, vozidlo bez papírů, napadení veřejného činitele, urážka veřejného činitele, morální pohoršování dětí.“ Zapisoval si druhý anbu zatím co si ledoval tvář.
„Tak to sme v pěkný kaši.“ Zamrkal Naruto.
„Že já se zase nechal těma ženskýma zlákat.“ Nadával si vduchu Jiraiya.
„Koukám že ti nehrajou na hodného a zlého poldu.“ Pomyslel si Kakashi.
„Jede jede mašinka, kouří se jí z komínka…“ Zpívali si prozatím Sasuke, kterého už to nudilo.
„Sake došlo už úplně.“ Smutnila Tsunade.
„Půjdete s námi.“ Řekl jeden z Anbu.
„Zvete nás na oběd?“ Zaslintal Naruto. Anbu se na sebe udiveně podívali.
„Myslíš že ten emouš ví o co jde?“ Zeptal se první druhého.
„To je mi celkem jedno, ale nemám rád emo.“

Poznámky: 

Tak jste se zase po dlouhe době dočkali Smiling přeju hezké počtení Smiling

4.636365
Průměr: 4.6 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, So, 2012-04-07 15:36 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

*Další, další, další*... S šíleným výrazem kliká na místo, kde má být odkaz na následující díl.
*Ještě, ještě, ještě, ještě...JEŠTĚ!!!

Super sranda, snad se sesypu, skláním se, supím, slintám, skáču, slzím smíchy. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele Nix
Vložil Nix, Pá, 2010-09-10 23:46 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

uz sa neviem dockat na dalsi diel Kakashi YES

Naruto is over, rejoice!

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-02-28 16:22 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

ha- ha- ha!
já se smíchem málem udusila! geniální! x))

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Ormalin
Vložil Ormalin, St, 2010-01-13 18:06 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

xD

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Ne, 2009-07-26 13:39 | Ninja už: 5461 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

tak tohle je vážně dokonalá FFka, málem jsem smíchy spadla ze židle

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, St, 2009-04-15 14:49 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

tak to fakt nemužu slíbit xD

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2009-04-15 14:14 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

*triska hlavou o stul a snazi se udusit prival smichu* Laughing out loud
moc pekny Smiling povedlo se snad uz enbudou takovy mezery mezi dily Smiling

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?