manga_preview
Boruto TBV 09

Real Word - 9

Dveře třídy se pomalu otevřeli a do místnosti vstoupila blonďatá dívka a v jejím závěsu pohledný kluk s krvavě červenými vlasy. Nezaujatě se rozhlédl po třídě. Dívka se na rozdíl od něho usmála. Kakashi se usmál a otočil se na třídu.
„Tohle jsou naši nový studenti! Přijeli ze sousedního města, tak se k nim chovejte slušně!“ řekl Kakashi a přisně se na svou třídu podíval. Ta se nevinně usmála a nasadila andělský výraz. Kakashi si povzdechl.
„To to dopadne!“ pomyslel si, a obrátil se na dívku.
„Já jsem váš nový sensei. Mé jméno je Hatake Kakashi. Bylo by příhodné, kdyby jste nám také o sobě něco řekli.“ pobídl je Kakashi. Dívka kývla a otočila se na třídu.
„Jmenuji se Temari a tohle je můj mladší bratr Gaara.“ představila je stručně Temari a mile se usmála. Gaara uhnul pohledem a tvářil se nezúčastněně. Temari do něj šťouchla loktem ale nic neřekla.
„Dobře můžete se posadit tamhle dozadu!“ rozhodl Kakashi a ukázal na dvě volná místa vedle Hinaty. Temari a Gaara k nim zamířili a sedli si. Po celou hodinu byli oba zticha, nebo aspoň Gaara. Temari se živě bavila s holkami kolem ní.

„Je přestávka! Můžete si sbalit věci!“ oznámil jim sensei a někteří okamžitě vyběhli ven na chodbu. Ve třídě zůstala pouze Hinata s holkami a Sasuke s klukama. Všichni si posedali dopředu a horečně se mezi sebou smáli a bavili. Gaara a Temari zůstali sedět úplně v zadu a bavili se nerušeně mezi sebou.
„Tak kdy ti tu sádru sundají, Chiko?“ zeptal se Naruto Chiky. Ta se usmála.
„Za dva dny! Místo ní mi dají ortézu ještě na pár dní! Normálně bych měla sádru asi týden, ale protože se to rychle uzdravuje slíbil mi doktor, že mi to co nejdřív sundají.“ řekla nadšeně.
„Tak to je super!“ prohlásila Sakura a ostatní přikývli. Chika kývla.
„Jo to je! Určitě bych nechtěla ty zápasy promeškat!“ souhlasila a zamyšleně se podívala z okna. Najednou se nad ní objevil stín. Chika vzhlédla a nad sebou uviděla stát Konan. Zamračila se stejně jako ostatní. Temari a Gaara se otočili jejich směrem, protože ve třídě bylo ticho.
„Co tu chceš Konan!“ zeptal se ostře Sasuke. Konan ho ignorovala a dál se dívala na Chiku. Ta jí pohled oplácela.
„Pojd se mnou, Atsushi!“ vyzvala ji a obrátila se k odchodu. Chika se ještě víc zamračila a pomalu vstala. Hinata ji chytla za ruku.
„Nechod tam!“ poprosila ji. Chika se však usmála a vymanila se jí ze sevření. Vzala si berly a následovala Konan ze třídy, kde nastalo hrobové ticho.
„Co myslíte, že po ni chtěla?!“ položil Naruto otázku, která dlouho vysela ve vzduchu.
„Děje se něco?“ ozval se za nimi dívčí hlas. Znovu se překvapeně otočili. Tentokrát za nimi stála Temari a vedle ní Gaara. Ten se však tvářil naprosto lhostejně. Všichni se po sobě podívali.
„No včera …“ začala vysvětlovat Miya. Temari se posadila na místo Chiky a poslouchala. Gaara už však ve třídě nebyl po první větě.

„Tak co po mně chcete?!“ zeptala se Chika, Konan a ostatních holek, které se za školou objevili. Konan se hnusně usmála.
„Jak bych to řekla. Včera jsme prohráli, i když jsi tam nebyla! A tak by jsme si chtěli na někom vybýt zlost.“ vysvětlila a všichni jako na povel vytáhli pálky. Chika se zamračila a trochu se usmála.
„Tak si to zkuste!“ vyzvala je a odhodila berly. Postavila se do bojové pozice. Konan se zašklebila.
„S radostí!“ křikla a všichni se na ni vrhli. Chika se skrčila a vyhnula se první pálce. Druhá ji však zasáhla do zad. Vyrazilo jí to dech a zhroutila se na zem.
„Kdybych neměla tu blbou sádru...!“ zanadávala v duchu odkutálela se z jich dosahu. Namáhavě si stoupla a popadala dech. To už se však na ni řítili další. Uklidnila se a počkala až budou dostatečně blízko. Pak jen udělala jeden krok a vykopla zasádrovanou nohou. Tři holky trefila do břicha, které se bolestí skácely na zem. Chika zkřivila obličej také bolestí.
„Blbej nápad!“ nadávala si v duchu a přitom schytala pálkou do ruky a jednu ránu pod žebra. Bolestí mírně vykřikla a začala ustupovat, až dokud zády nenarazila do zdi.
„Skončila jsi!“ vykřikla Konan a napřáhla se. Chika zavřela oči a přitiskla si ruce k tělu. Čekala náraz a bolest ale nic nepřicházelo. Pomalu otevřela oči a překvapeně zamrkala. Hleděla do tváře tomu novému klukovy. Najednou mu po tváři začal téct pramínek krve. Chika se zhrozila a podívala se za něj.
„Proč ... proč jsi to udělal?!“ vykoktala Chika a zahleděla se mu do oči. Gaara uhnul a otočil se na Konan.
„Vypadněte odtud! A jestli ještě něco podobného uděláte oznámím to!“ pohrozil jim klidně a chladně se na ně díval. Konan vypadla pálka z ruky a kamžitě s ostatníma zmizela. Když byli pryč Gaara si povzdechl a chystal se odejít, ale Chika ho zastavila.
„Počkej!“ zavolala na něj. Gaara se otočil.
„Co je?“ zeptal se.
„Díky! Nevím jak bych to zvládla, kdybys nepřišel!“ poděkovala mu a zářivě se na něj usmála. Gaara se na ni dlouze zadíval.
„Není za co!“ pokrčil rameny a už se chtěl zase otočit ale Chika ho chytla za košili a dotáhla ke zdi.
„P-počkej! Co-co to děláš?!“ koktal nechápavě a snažil se jí vytrhnout. Chika ho však pevně držela a vytáhla kapesník.
„Takhle nemůžeš jít do třídy!“ vysvětlila mu a opatrně mu začala otírat krev z tváře.
„Nebolí to?“ zeptala se.
„Ne.“ hlesl Gaara a snažil se dívat jinam. Chika se usmála a setřela mu krev z vlasů.
„Tak hotovo!“ usmála se a postavila se.
„Díky!“ poděkoval ji Gaara a postavil se. Oprášil si oblečení a spolu se pak vydali do třídy. Bohužel jim už začala hodina a tak se snažili mezitím vymyslet dobrou výmluvu.

„Opravdu si v pořádku?“ strachovala se Miya a Hinata se Sakurou se na Chiku s ustaraně dívali.
„Jo jsem! Proč?“ zeptala se Chika a přezula se. Holky udělali to samé.
„Jen tak!“ řekli nevinně. Chika se na ně podezíravě podívala ale nakonec pokrčila rameny.
„Miyo, máš dneska čas?“ zeptala se Chika Miyi. Ta se zarazila a omluvně se na i podívala.
„Mno nemám … já už mám něco jiného … s Nejim!“ vysvětlila rudá, jak rajče. Sakura se zasmála.
„Takže konečně se rozhoupal?“ Miya přikývla.
„To je úžasné, Miyo!“ přikývla Hinata a usmála se.
„Kéžby se něco takového stalo i mě!“ pomyslela si Hinata. Povzdechla si a společně s Miyou, Chikou a Sakurou odešli ze školy.

Poznámky: 

Noo takže nám tu přibývají nové postavy! Smiling Omlouvám se, že jsem tam tentokrát víc použila Chiku ale nevěděla jsem jak jinak Gaaru uvést a hlavně aby se tam stalo ... aspoň něco zajímavého! A snad jsou i koncem trochu potěšila Miyu! =3 Snad se líbí a neukamenujete mě! xD

4.86154
Průměr: 4.9 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2009-04-22 18:21 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

to není pravda! Už je tu 10!!!

Obrázek uživatele uzumaki hinata...
Vložil uzumaki hinata..., St, 2009-04-22 17:29 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

uz by ste sem mely pridat nejake ty povidky hodne dlouho ste tu nic nedaly

Obrázek uživatele ...Therezka...
Vložil ...Therezka..., So, 2009-04-18 18:32 | Ninja už: 5584 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

...mooc hezkej dil jen tak dal ...Laughing out loud

Obrázek uživatele Leenoha
Vložil Leenoha, Po, 2009-04-13 18:13 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

mam iba par slov perfektne-miya nespackat(bola bi to skoda Smiling)

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Po, 2009-04-13 14:24 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Perfektní díl Hinata-sempai!! Vážně moc dobrej.

Obrázek uživatele Sayu_Shiro_Chaan
Vložil Sayu_Shiro_Chaan, Po, 2009-04-13 12:42 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

Gaara!Gaara!Gaara! Joooop super dokonalej dil a navic s Gaarou dekeju dekuju dekuju ze ste ho tam dali. Tahle povidka je jedna z mejch nejoblibenejsich. Uz se nemuzu dockat dalsiho dilu

Obrázek uživatele FrogyBany
Vložil FrogyBany, Po, 2009-04-13 09:51 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

překrásnej díl!! stejně jak ty ostatní Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2009-04-13 08:02 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Arigato! Jsme moc ráda, že se vám to líbí! měla jsem strach, že nebude! xD

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Po, 2009-04-13 00:43 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

JÉÉJ .. nový žáci v Konoze Laughing out loud. NEODOLATELNÉ ... no hele nádhera jako vždy nemám slov xD. uŽ UŽ se těším na new dííleK Laughing out loud.

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, Ne, 2009-04-12 19:44 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

ou, Hin, ty válíš Laughing out loud vyřešila jsi to krásně a ten díl se ti vůbec cele j moc poved... dobrá práce Eye-wink snad se mi další díl podaří alespoň z půlky tak skvěle Laughing out loud

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-04-12 19:37 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

ukamenovat?! a za co? Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.